Naisystävä pahoitti mielensä kun lopetin suhteen seksin puutteen vuoksi
Ei tässä tarkoitus ollut mitään siskoa etsiä.
3 kk kun oli päänsärkyä ja "ei tänään" mietteitä niin heippahei.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin lähtenyt ja olen nainen. Yhden exän kanssa oli puoli vuotta tosi vähän seksiä ja se oli ihan kamalaa... tämä tyyppi vieläpä pakotti minulle kierukan jota en halunnut, ja jos ottaisin kierukan sitten olisi muka enemmän seksiä, mutta kun kävin laittamassa kierukan pakotuksesta seksiä olikin vaan vähemmän....
Onneksi nykyisen kanssa on yhtä isot seksihalut molemmilla 💖 asutaan yhdessä ja ollaan oltu yli 1,5 vuotta yhdessä ja silti pannaan lähes joka päivä/monta kertaa päivässä. Ei kaikki naiset todellakaan ole tuollaisia pihtaajia, itse en todellakaan ole! Itse koen seksin rakkauden osoituksena ja siksi tykkään kun sitä on usein
ja ainiin tämä pihtaaja mies loukkaantui siitä, kun en ole anatomisesti sellainen että saisin orgasmin suu seksistä 🙄 ja myös loukkaantui siitä, kun yleensä tarvitsen vibraattorin siihen että saan orgasmin ja hänen mielestään sain orgasmeja liian hitaasti että se oli muka epäromanttista... ja suhteen loppuvaiheessa ainoa seksi mihin pihtaaja mies suostui oli anaali.... Onneksi nykyinen ei ole tuollainen idiootti
Sinähän se pahoitit mielesi, kun et naiseltasi saanut.
Ehkä nainen halusikin sinusta eroon, ja nyt väität naisen pahoittaneen mielensä.
Oletpa taukki!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen halusikin sinusta eroon, ja nyt väität naisen pahoittaneen mielensä.
Oletpa taukki!
Jos ihminen on sinulle vain reikä johon tunkea paskasta tappias, niin tota....
Suomessa on myös maksullisia naisia, suosittelisin sinua käyttämään heitä.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän ajattelee, että olit pelkkä reikä hänelle kun suhde loppui seksin vähyyden takia. Ehkä hän ajatteli, että muut asiat painaisivat suhteessa sinulle enemmän. Kokee itsensä arvottomaksi nyt ja on siksi sinulle vihainen. Täysin ymmärrettävää. Toivottavasti selvitit asian hänen kanssaan kunnolla etkä vain ilmottanut, että "kun ei tule pillua niin turha tässä on jatkaa moro". Se kyllä paljastaisi sen, että olet parisuhteessa vain seksin takia.
Muilla asioilla ei voi pidemmän päälle korvata suhteessa seksin puutetta. Työntämällä toisen pois luotaan käynnistää samalla vieraantumisprosessin jossa herkästi alkaa miettimään sitä, että tunsiko minä oikeastaan alkuunkaan koko ihmistä ja se sitten johtaa näihin tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hohohhoh, miten sinä noin kauan jaksoit? Jos ei seksi maita ekan kuukauden jälkeen, on ihan selvää ettei se maita myöhemminkään.
Nainen oli kuitenkin rehellinen, ei niin kuin monesti, että tapailuvaiheessa esittää seksistä kiinnostunutta, mutta kun on saanut toisen sidottua itseensä esim. avioliiton tai lapsen avulla, alkaa pihtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten voimakkaan reaktion ap aiheutti. Jos seksi ei toimi, niin eikö se ole hyvä syy erota?
Mielestäni on, elleivät muut asiat sido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa taukki!
Jos ihminen on sinulle vain reikä johon tunkea paskasta tappias, niin tota....
Suomessa on myös maksullisia naisia, suosittelisin sinua käyttämään heitä.
Jos asenne parisuhdeseksiin on tuo, niin parempi pistää ne lusikat jakoon. Maksullisista puheenollen, seksi tulee kalleimmaksi parisuhteessa, puhumattakaan tilanteesta, jossa sitä ei juurikaan ole. Itselle, maksoi edellisessä suhteessa loppuaikoina yksi yhdyntä about 75000€ Ja jos en jakaa kahdella, koska itsekin elin, niin 37500€. Saa olla melkoinen luksushuora, että tuon verran maksaa. Viimeiseen kolmeen vuoteen ei ollut minkäänlaista läheisyyttä ja siltikin puoliso ihmetteli, kun hain eroa. En viitisen yt pysyä yhdessä edes aikuisten, jo kotoa muuttaneiden lasten takia
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän ajattelee, että olit pelkkä reikä hänelle kun suhde loppui seksin vähyyden takia. Ehkä hän ajatteli, että muut asiat painaisivat suhteessa sinulle enemmän. Kokee itsensä arvottomaksi nyt ja on siksi sinulle vihainen. Täysin ymmärrettävää. Toivottavasti selvitit asian hänen kanssaan kunnolla etkä vain ilmottanut, että "kun ei tule pillua niin turha tässä on jatkaa moro". Se kyllä paljastaisi sen, että olet parisuhteessa vain seksin takia.
Pitäisikö miehen sitten käydä huori$$a mutta jatkaa suhdetta?
Eiköhän se ole aina fiksuinta erota jos seksielämää ei suhteessa ole, jos sille seksittömyydelle ei mitään selkeää syytäkään löydy, eikä loppua näy.
En tiedä miksi kenenkään pitäisi kärvistellä seksittömässä suhteessa, joten ap teki aivan oikein. Oli syy seksin puuttumiseen mikä tahansa, niin on aivan turha kenenkään olettaa, että suhteessa pitäisi silloin pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans sitä mieltä, että huono vuorovaikutus ja huono seksi johtaa haluttomuuteen. Ja jatkuva seksin vonkaaminen johtaa vain toisen etääntymiseen entisestään. Vonkaaminen siis kuuluu huonoon vuorovaikutukseen ja huonoon seksiin. Hyvä ja kunnioittava vuovaikutus, toisen huomioiminen ja sopiva yhdessä "flirttailu" ei taatusti johda haluttomuuteen.
Siinäpä tuli. Itselle totaalistoppi on seksin vähyydestä kiukutteleva puoliso. Seksi ei ole suhteessa mikään erillisosa, vaan osa kokonaisuutta. Jos minulle tiuskitaan, toinen jättää tahallaan huomioimatta tai vaikka tekee jotakin, minkä tietää loukkaavan, vaikuttaa se kaikkeen - myös seksiin.
En voi sietää ajatusta, että töistä kotiin tuleva puoliso vihaisesti äksyilee koko perheelle, miettii itseään vain koko illan ja odottaa, että seksiä saa, jos illalla vähän antaa vinkkiä. Seksiä ei saada, se on kahdenkauppa.
Jos puoliso taas tulee kotiin, antaa suukot ja halit, puhuu päivän kuulumiset, auttaa pöydän raivaamiset ja iltapuhteet, ehkä vielä katsoo lämpimästi, niin kahdenkauppa on valmis.
Eli hyvällä käytöksellä pääsee pitkälle - seksissäkin. Muuten voi olla pää pipi puolin jos toisin.
Mitäs sitten jos kaikki tuollainen on kunnossa, ja silti seksi on viimeinen asia listalla? Jos puoliso ei halua olla lähellä muutenkaan, ja mitä kun tämä läheisyysasiakin muuttui sen alkuvaiheen jälkeen?
Mitä pitää silloin tehdä, kun huomaa että toinen ei vaan välitä seksistä niin paljoa, että se alkuhuuma olikin jotain poikkeamaa normaalista läheisyydentarpeesta`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muilla asioilla ei voi pidemmän päälle korvata suhteessa seksin puutetta. Työntämällä toisen pois luotaan käynnistää samalla vieraantumisprosessin jossa herkästi alkaa miettimään sitä, että tunsiko minä oikeastaan alkuunkaan koko ihmistä ja se sitten johtaa näihin tuloksiin.
Eikä parisuhteessa olla seksin takia, mutta se on yksi oleellinen osa parisuhdetta. Yhtä iso osa kuin mikä muukin tärkeä asia.
Pahinta on, jos tuota tarvetta vähätellään. Että siitä pääsee eroon, voi oppia olemaan ilman, se muuttuu vähitellen vähemmän tärkeäksi, ei se ole tärkeää.
Mikä vaan tarve voidaan lytätä tuolla tavoin. Usein lyttääjinä on sellaiset jotka eivät ko. asiaa itse kaipaa.
Ihan kuin seksi olisi jotain niin alhaista, että pitää testata että pärjäähän toinen varmasti puutteessa, ettei se vaan ole tässä miltään osin seksin takia.
Ehkä naisilla on syy miksi ei halunnut, esim. parisuhdeongelma, seksi ei toimi, jokin epäsopivuus yhteen, kipu tai riita tms. Naiset etsivät yleensä suhteelta muutakin kuin läheisyyttä, esimerkiksi henkistä arvomaailmaa, arvot eivät aina kohtaa. Mutta selvisi tässä vaiheessa ilmeisesti, että kumpikin etsii muuta.
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi johtaa haluttomuuteen.
Ilmeisesti suomalaiset naiset ovat huonoja seksissä, kun niin moni valittaa kun miestä ei kiinnosta.
mä oon edelleen suhteessa vaikka 26.10.2016 viimeks saanu. haluan vain katsoa tämän sarjan loppuun. m49
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten voimakkaan reaktion ap aiheutti. Jos seksi ei toimi, niin eikö se ole hyvä syy erota?
No mutta av-mamma on niin täydellinen, että kyllä miehen pitää olla riemusta soikea joka kerta, kun arvon leidi antaa säälipi11ua.
Minua ainakaan pelkkä pillu suhteessa pidä. itse asiassa ei lainkaan. Kyllä ne on muut asiat. Seksi sitten tulee tai ei tule. Hyvä lisä kylläkin jos on ok sellaista.
Mielensäpahoittaja bongattu Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
No, mitä väliä. Toivottavasti kuitenkin otit asian puheeksi ajoissa että näin voi käydä jos tällainen skeida jatkuu. Silloinhan hänellä oli tiedossa tämä tuleva tapahtuma etukäteen ja se oli oma valinta.
Juuri näin pitää miesten alkaa toimimaan. Ensin ystävällinen ja asiallinen selitys, että olis kiva saada oman naisen pillua, kun ei viittis hyppiä vieraissa. Sitten vielä jossain vaiheessa kysely, että tässä olis nyt kolme vaihtoehtoa, pysytään yhdessä ja seksiä on tarpeeksi usein, pysytään yhdessä ja sinä saat vapaat kädet hankkia seksin muualta mutta hän ei, koska seksi sinunkaan kanssa ei kiinnosta niin ei ole tarvetta hänen hakea sitä muualtakaan, tai sitten se, että suhde loppuu tämän asian vuoksi.
Ihan turhaan suomalaiset miehet odottaa ja kärsii ja ihmettelee.
Pihejä te miehetkin suhteissanne osaatte olla, joten jätetään tämä sukupuoli tästä kohtaa pois niin vinkki on oikein hyvä.
Keskustelua kannattaa avata ensin ja kysyä samalla, että mikä saisi toisen seksistä kiinnostumaan. Joskus seksi on liian yksipuolista duunausta, joskus voi olla kyse epätasapainoisesta kotitöiden jakamisesta ja työuupumuksestakin kannattaa ottaa kiinni ajoissa, koska sen jälkien korjaaminen on sitten vuosien työ.
Terveisin nainen, joka odottelee miestään, koska rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta av-mamma on niin täydellinen, että kyllä miehen pitää olla riemusta soikea joka kerta, kun arvon leidi antaa säälipi11ua.
Oletpa katkera. Miksi?
Itsekin olisin lähtenyt ja olen nainen. Yhden exän kanssa oli puoli vuotta tosi vähän seksiä ja se oli ihan kamalaa... tämä tyyppi vieläpä pakotti minulle kierukan jota en halunnut, ja jos ottaisin kierukan sitten olisi muka enemmän seksiä, mutta kun kävin laittamassa kierukan pakotuksesta seksiä olikin vaan vähemmän....
Onneksi nykyisen kanssa on yhtä isot seksihalut molemmilla 💖 asutaan yhdessä ja ollaan oltu yli 1,5 vuotta yhdessä ja silti pannaan lähes joka päivä/monta kertaa päivässä. Ei kaikki naiset todellakaan ole tuollaisia pihtaajia, itse en todellakaan ole! Itse koen seksin rakkauden osoituksena ja siksi tykkään kun sitä on usein