Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä pahoitti mielensä kun lopetin suhteen seksin puutteen vuoksi

Vierailija
18.11.2021 |

Ei tässä tarkoitus ollut mitään siskoa etsiä.

3 kk kun oli päänsärkyä ja "ei tänään" mietteitä niin heippahei.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omakin mies tekee näin, koska en todellakaan tahdo olla toiselle pelkkä mälliämpäri. Jos haluttomuuteni syitä ei haluta kuunnella, eikä käsitellä yhdessä, niin soronoo. Turha sitten vinkua seuraavan haluttoman naisen sylissä, että mikä itku noita naisia riivaa, kun vastaus löytyy niin hirveän usein peilistä. 

Vierailija
22/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin suhteessani viimeisen vuoden ilman seksiä. Olen siis nainen ja tässä ikäluokassa valitettavan harva mies jaksaa enää seksiä sitä tahtia, mitä itse haluaisin.

Ilman muuta lusikat jakoon jos pihtaaminen alkaa. Oli sukupuoli mikä hyvänsä. Mulla on jo tarpeeksi kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei yhtäkkiä lopu, jos kaikki muu on kunnossa. Seuraavassa suhteessa sama edessä, kun et pelkurina uskalla kohdata ongelmia, vaan katsot oiretta.

Vierailija
24/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastamallani ihmisellä olisi kolme kuukautta päänsärkyä, niin ensimmäinen huoleni olisi onko hänellä kaikki kunnossa.

Vierailija
25/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi johtaa haluttomuuteen.

Vierailija
26/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt usko tätä mi esv ihamielistä paskapuhetta

Vierailija
27/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin miehen samaisesta syystä, seksiä oli muutaman kk välein ja tottakai halusin enemmän. Liian pitkään tuota kattelin, oma itsetuntokin meni. Mies oli ihan häkeltynyt kun lähdin. Kumma juttu. (Syy miehen haluttomuutern lieni matalissa testoissa jotka taannoin todettiin tutkimuksin).

Nyt sitten itse törkeesti pihtaan (eri mieheltä), koska olen raskaana, hormonit kuivattaa ja peräpukamat roikkuu, eli ei paljo paneta.

Vierailija
28/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei yhtäkkiä lopu, jos kaikki muu on kunnossa. Seuraavassa suhteessa sama edessä, kun et pelkurina uskalla kohdata ongelmia, vaan katsot oiretta.

Moni nainen on haluton ihan miehestä riippumattomista syistä. Turha tätä on taas tällaiseksi kääntää...

Vierailija
29/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti omakin mies tekee näin, koska en todellakaan tahdo olla toiselle pelkkä mälliämpäri. Jos haluttomuuteni syitä ei haluta kuunnella, eikä käsitellä yhdessä, niin soronoo. Turha sitten vinkua seuraavan haluttoman naisen sylissä, että mikä itku noita naisia riivaa, kun vastaus löytyy niin hirveän usein peilistä. 

Onko sinulla itselläsikin joku vastuu tässä asiassa? Vai onko kaikki vieritettävä miehelle? Mitä sinä itse olet valmis tekemään haluttomuudellesi ja millä tavalla? Annatko itse miehen ymmärtää, että hänen tarpeensa ovat sinulle tärkeitä?

Vierailija
30/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut teillä hehkeää olla muutenkaan.

On ihan yhtä ok etsiä elämänkumppania vähemmän seksipitoisiin harrastuksiin kuin etsiä seksikumppania. Kerro ensi kerralla kumppaninhaussa suoraan, että etsit ensisijaisesti seksikumppania.

Vierailija
31/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla itselläsikin joku vastuu tässä asiassa? Vai onko kaikki vieritettävä miehelle? Mitä sinä itse olet valmis tekemään haluttomuudellesi ja millä tavalla? Annatko itse miehen ymmärtää, että hänen tarpeensa ovat sinulle tärkeitä?

Miksi tekisin jotain haluttomuudelle jollei se ole ongelma itselleni. Jos mies vähän yrittää, voi se toki lisätä haluja. Ehkä. Näen kyllä läpi, jos toinen yrittää tarkoitushakuisesti liehitellä seksinkiilto silmissä,

Vierailija
32/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tekisin jotain haluttomuudelle jollei se ole ongelma itselleni. Jos mies vähän yrittää, voi se toki lisätä haluja. Ehkä. Näen kyllä läpi, jos toinen yrittää tarkoitushakuisesti liehitellä seksinkiilto silmissä,

Eli sinäkin siis ajattelet vain omaa napaasi? Koska sinua ei kiinnosta niin miestäkään ei saa kiinnostaa?

"Minulla ei ole nälkä, joten sinäkään et saa syödä!"

Vierailija
33/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta tuo oli sentään vain seurustelusuhde. Meillä kariutui avioliitto miehen seksihalutomuuden takia. En halunnut ruveta pettämään joten ei auttanut kuin erota, että sain taas seksiä.

Vierailija
34/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollu tämän palstan opeissa. Jos nainen ei halua seksiä miehetkin pitää olla ilman ja jos nainen haluaa seksiä mutta mies ei miehen pakotettava itsensä harrastamaan seksia tai nainen hakee seksin suhteen ulkopuolelta. Oli seksiä tai ei se määrä on juuri semmoinen kuin nainen yksin haluaa

Vierailija
35/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nuorgamsisarukset, kumpikin kuulemma kärsii haluttomuudesta. Vaikka pikemmin luulisi että miehensä.

Vierailija
36/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hän ajattelee, että olit pelkkä reikä hänelle kun suhde loppui seksin vähyyden takia. Ehkä hän ajatteli, että muut asiat painaisivat suhteessa sinulle enemmän. Kokee itsensä arvottomaksi nyt ja on siksi sinulle vihainen. Täysin ymmärrettävää. Toivottavasti selvitit asian hänen kanssaan kunnolla etkä vain ilmottanut, että "kun ei tule pillua niin turha tässä on jatkaa moro". Se kyllä paljastaisi sen, että olet parisuhteessa vain seksin takia.

Höpöhöpö, johan mies oli kuukausitolkulla ilman vaikka suhdekaan tuskin on kovin pitkään jatkunut. Arvaa tunteeko se toinen osapuoli itsensä arvottomaksi joka ei kelpaa seksiin? 

Vierailija
37/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän haluttomuus yleensä kerro vain siitä että ei enää välitä kumppanistaan.

Vierailija
38/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän haluttomuus yleensä kerro vain siitä että ei enää välitä kumppanistaan.

Ei todellakaan. Ruuhkavuosien väsymys aiheuttaa haluttomuutta, samoin jotkin sairaudet, keskittymiskyvyttömyys, jatkuva migreeni (oikeasti, sitäkään ei äkkiä hoideta, vaan menee aikaa), teinien jatkuva läsnäolo, stressi, kipu, kaamos, rauhallisen ajan puute jne jne. Olemme kokeneet nämä kaikki ja paljon muuta, mutta emme sentään ole vaihtaneet kumppania vaan etsineet ja löytäneet haluttomuuden syihin ratkaisuja.

Kummallakin meistä on niitä haluttomia kausia välillä ollut. Minulla seksihalut kaikkoavat, kun muu läheisyys vähenee. Miehelläni työstressin aiheuttama väsymys vaikuttaa samalla tavalla.

Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, niin tässä vaiheessa en 3kk:n seksittömyydestä lähtisi eroamaan, vaikka se pitkä aika onkin. Jos emme itse löytäisi ratkaisua, ehdottaisin terapeutille menoa.

Tuoreessa suhteessa 3kk on kyllä ikuisuus ilman seksiä. Ongelma ei kuitenkaan liene seksinpuute van taustasyyt. Ne olis reilua selvittää ja yrittää hoitaa.

Vierailija
39/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anna puolisollesi, joku muu kyllä antaa. 

Turha sitten uhriutua ja syyttää toista naista/miestä perheenrikkojaksi, kun syyllinen löytyy peilistä.

N47

Vierailija
40/120 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko NYT tilanne tämä, että olet haluton? Jos näin, niin miksi et itse laita suhdetta poikki, vaan odotat miehen näin tekevän? Tuskin olet sidottuna tuoliin, etkä pääse lähtemään. Turha sinunkaan on olla haluttomana ehkä huonossa suhteessa, vaan lähde etsimään uutta miestä, joka saa halusi uuteen kukoistukseen. Tai ole yksin ja tutustu sisimpääsi rauhassa ja nautit omasta seurastasi. 

Ihme ihmisiä, kun oletetaan toisen tekevän ratkaisut, vaikka itse ei viihdy nykyisessä olotilassa ja suhteessa. Mutta ei hätää, tokihan jossain vaiheessa toinen tekee (katkeran) ratkaisun, mutta en tiedä miksi se olisi kiinnostavaa odottaa siihen asti, kun omaa elämää voi itsekin parantaa vaikka heti.