Naisystävä pahoitti mielensä kun lopetin suhteen seksin puutteen vuoksi
Ei tässä tarkoitus ollut mitään siskoa etsiä.
3 kk kun oli päänsärkyä ja "ei tänään" mietteitä niin heippahei.
Kommentit (120)
Mä oon kans sitä mieltä, että huono vuorovaikutus ja huono seksi johtaa haluttomuuteen. Ja jatkuva seksin vonkaaminen johtaa vain toisen etääntymiseen entisestään. Vonkaaminen siis kuuluu huonoon vuorovaikutukseen ja huonoon seksiin. Hyvä ja kunnioittava vuovaikutus, toisen huomioiminen ja sopiva yhdessä "flirttailu" ei taatusti johda haluttomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei yhtäkkiä lopu, jos kaikki muu on kunnossa. Seuraavassa suhteessa sama edessä, kun et pelkurina uskalla kohdata ongelmia, vaan katsot oiretta.
Moni nainen on haluton ihan miehestä riippumattomista syistä. Turha tätä on taas tällaiseksi kääntää...
Ei kannata unohtaa naisten logiikkaa:
Haluton mies on miehen vika.
Haluton nainen on myös miehen vika.
Ehkä olet niin surkea rakastaja että nainen ei halunnut sinua, ja nyt ehkä jo nauttii tajunnanräjäyttävistä oista jonkun toisen kanssa.
Pitkässä parisuhteessa voi tulla jaksoja jolloin ei ole seksiä. Vain luuserimies heti pettää tai lähtee jos on joku 3kk tauko seksissä. Syitä voi olla monia miksi on seksitön kausi. Raskaus, sairaus, stressi. Meillä on ollut todella raskas vuosi, stressiä rahasta ja tulevaisuudesta. Seksiä ei ole ollut montaa kertaa vuoden aikana ja on ollut kuukausien taukoja. Eipä ole mies lähtenyt mihinkään. No eipä ole hänelläkään voimia ollut kaiken tämän paskan keskellä mitä meille on tapahtunut. Toivottavasti ensi vuosi on parempi meille.
Hassua miten voimakkaan reaktion ap aiheutti. Jos seksi ei toimi, niin eikö se ole hyvä syy erota?
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastamallani ihmisellä olisi kolme kuukautta päänsärkyä, niin ensimmäinen huoleni olisi onko hänellä kaikki kunnossa.
Ei siitä tarvi huolestua kun vaiva ilmenee vain silloin kun mies yrittää seksiä ja varsinkin kun se pääkipu kestää vain ensimmäisestä ehdotuksesta viimeiseen okei ei sitten lauseeseen
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans sitä mieltä, että huono vuorovaikutus ja huono seksi johtaa haluttomuuteen. Ja jatkuva seksin vonkaaminen johtaa vain toisen etääntymiseen entisestään. Vonkaaminen siis kuuluu huonoon vuorovaikutukseen ja huonoon seksiin. Hyvä ja kunnioittava vuovaikutus, toisen huomioiminen ja sopiva yhdessä "flirttailu" ei taatusti johda haluttomuuteen.
Siinäpä tuli. Itselle totaalistoppi on seksin vähyydestä kiukutteleva puoliso. Seksi ei ole suhteessa mikään erillisosa, vaan osa kokonaisuutta. Jos minulle tiuskitaan, toinen jättää tahallaan huomioimatta tai vaikka tekee jotakin, minkä tietää loukkaavan, vaikuttaa se kaikkeen - myös seksiin.
En voi sietää ajatusta, että töistä kotiin tuleva puoliso vihaisesti äksyilee koko perheelle, miettii itseään vain koko illan ja odottaa, että seksiä saa, jos illalla vähän antaa vinkkiä. Seksiä ei saada, se on kahdenkauppa.
Jos puoliso taas tulee kotiin, antaa suukot ja halit, puhuu päivän kuulumiset, auttaa pöydän raivaamiset ja iltapuhteet, ehkä vielä katsoo lämpimästi, niin kahdenkauppa on valmis.
Eli hyvällä käytöksellä pääsee pitkälle - seksissäkin. Muuten voi olla pää pipi puolin jos toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei yhtäkkiä lopu, jos kaikki muu on kunnossa. Seuraavassa suhteessa sama edessä, kun et pelkurina uskalla kohdata ongelmia, vaan katsot oiretta.
Moni nainen on haluton ihan miehestä riippumattomista syistä. Turha tätä on taas tällaiseksi kääntää...
Ei kannata unohtaa naisten logiikkaa:
Haluton mies on miehen vika.
Haluton nainen on myös miehen vika.
Haluton nainenko sitten on naisen vika? Ja haluton mies on naisen vika?
Jos nainen haluaa seksiä, hän kyllä keinot keksii, jos joku ei toimi, keksitään lisää. Jos mies haluaa seksiä, hän urahtaa kuin luolamies ja ihmettelee, ettei rouva lämpene. Tätä toistetaan sitten lopunikää...
Parempi on suhde lopettaa jo alkuvaiheessa, jos ei seksuaaliset tarpeet kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastamallani ihmisellä olisi kolme kuukautta päänsärkyä, niin ensimmäinen huoleni olisi onko hänellä kaikki kunnossa.
Ei siitä tarvi huolestua kun vaiva ilmenee vain silloin kun mies yrittää seksiä ja varsinkin kun se pääkipu kestää vain ensimmäisestä ehdotuksesta viimeiseen okei ei sitten lauseeseen
Eikä VIELÄKÄÄN käy mielessä selvittää syytä, miksi läheisyys ja seksi ei tunnu hyvältä?? Voi hyvää päivää. Jos auto ei starttaa, ei sitä vaan kokeilla veltosti kerran - pari päivässä ja jätetä siihen 3kk päästä. Sitä roplataan, selvitellään, puunataan ja tutkitaan. Joku ammattilainen auttaa, jos itsellä ei taito ja kyky riitä. Joo voi olla, että vaihtoon menee lopulta, mutta siihen pitää olla jo syy selvillä. Vähän nyt yritystä peliin pojat. Ei kukaan halua elää kenenkään seksitarpeita varten pelkästään. Tai jos haluaa, on sen oltava tasoltaan sitä, että ilman ei vaan halua olla...
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten voimakkaan reaktion ap aiheutti. Jos seksi ei toimi, niin eikö se ole hyvä syy erota?
Rikkoa perhe, kun seksi ei toimi, OMG.
Kolme kuukautta? Taisit olla todella rakastunut jos jaksoit katsella halutonta lahnaa niin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Silloin lähes kaikki pidemmissä parisuhteissa olevat eroaisivat. Katsos kun ihmiset on ihmisiä ongelmineen, ei mitään panokoneita.
Meillä oli kuukausien tauko miehen kieltäytymisestä johtuen (syitä mm. loppuraskaus ja pelko synnytyksen käynnistämisestä, stressi, unettomuus, selkäkivut, ajoittaiset rektio-ongelmat...), mutta yllättäen olen vähitellen saanut hänet suostuvaisemmaksi. Jos nyt saisimme pidettyä noin kerran/viikko tahdin, niin tyytyisin kyllä oikein mielelläni tähän, vaikka pari kertaa viikossa olisi ideaali.
Vonkaaminen ei ainakaan auta, se vain ahdistaa ja ärsyttää toista. Meillä auttoi, kun huomasin, että mies on enemmän sillä tuulella kun olen itse ollut pirteä ja iloinen päivän mittaan. Tämä oli tärkeä huomio. En nyt väkisin feikkaa ylipirtsakkaa, mutta yritän pysyä mieluummin kevyellä mielellä kuin velloa negatiivisena. Sitten päätin, että hyvänä hetkenä ehdotan asiaa lempeästi halaten ja jos ei käykään, niin lopetan vänkäämisen, totean, että "ok, katsotaan vaikka millainen tilanne on huomenna?" ja päätän vain etsiä sopivan hetken sitten omakivalle omassa rauhassa. Keskustelu asian ympärillä on ehdotonta pitää positiivisena eikä lainkaan painostavana. Miehenkin on selvästi helpompi olla, kun huomaa, etten kettuunnu ja ala marmattamaan heti, jos hän sanoo ei, vaan pysyn silti lempeänä ja annan tilaa. En ala myöskään syyllistämään siitä, että "joudun tyytymään" omakivaan. Suoritan asian vaivihkaa omassa rauhassa, koska en halua hänelle vahingossakaan mitään seksiin liittyvää riittämättömyyden kokemusta.
Luulen, että kun sitten kerran sai tuon hiatuksen purettua, niin mies innostuu kun ajattelee sitä aiempaa tai niitä aiempia kertoja, kun on ihan itse saanut meikäläisen tulemaan. Aina hän on toki saanut, mutta kuukausien jälkeen O oli kenties selvästi tavallista suurempi. Ehkä tämä on sitten osittain jokin itsetuntojuttu tai sitten nälkä kasvaa syödessä. Hyvä näin!
Ei kyllä liity asiaan mitenkään, mutta tuli vain mieleen, että jossakin yhteydessä, joku nainen kertoi jotenkin näin ”seksin aikana ehdin laulaa Maamme laulun ja vaihtaa makuuhuoneen tapetit”.
Ihan oikein toimittu. Minä jätin 17-vuotiaana 16-vuotiaan tyttöystävän kun se ei antanut nuolla pilluaan ja seksi oli hänen mielestään sitä että hän roolipelaa kuollutta liikkumatonta lahnaa haarat levällää. Tein oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkoa perhe, kun seksi ei toimi, OMG.
No eikö se seksi kuulu normaaliin parisuhteeseen. Oletko hullu?
Vierailija kirjoitti:
Kai se nainenkin tuossa suhteessa oli huomannut seksin vähyyden, että kai siitä molemmat on yhtä lailla kiinnostuneita?
Että jos on ongelmia jotka seksiin vaikuttavat, niin molempien vastuulla on alkaa puhumaan ja kuuntelemaan. Jos pitää toisesta.
Sama. Toisaalta olisin myös huolissani siitä, että aikuinen ihminen ei osaa mennä lääkäriin selvittelemään, mikä sen kestopäänsäryn aiheuttaa.