Kysy mitä vaan sairaanhoidon opiskelijalta
Tylsää
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:53"]
Muista ap sitten käyttää käsi desiä :D
[/quote]
Muista olla onnellinen! katkeruus ei pue ketään :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"]
Joo, potilastietojärjestelmät korjaa kirjoitusvirheet. "Potilaalta poistettu laskimo kanyyli :D"
[/quote]
Mitä itse teet työksesi, et ainakaan ole ammatissa missä viihdyt huokuu viha sisältä surullista :( koulukiusaajat konsonaan. Katso peiliin! :D
[/quote]
Olen kollekasi, kolmannen vuoden sairaan hoitaja opiskelija. Taidat olla vähän yksin kertainen, vihaan yksin kertaisia sairaan hoitajia koska he pilaavat ammatti ryhmämme maineen surullista. :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"]
Joo, potilastietojärjestelmät korjaa kirjoitusvirheet. "Potilaalta poistettu laskimo kanyyli :D"
[/quote]
Mitä itse teet työksesi, et ainakaan ole ammatissa missä viihdyt huokuu viha sisältä surullista :( koulukiusaajat konsonaan. Katso peiliin! :D
[/quote]
Korjaan hieman kommenttiasi AP.
"Mitä itse teet työksesi? Et ainakaan ole ammatissa, jossa viihdyt. Sisältäsi huokuu viha, mikä on surullista. Olette kuin koulukiusaajat konsanaan. Katsoisit peiliin!"
[/quote]
tää on palsta :D relax
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"] Joo, potilastietojärjestelmät korjaa kirjoitusvirheet. "Potilaalta poistettu laskimo kanyyli :D" [/quote] Mitä itse teet työksesi, et ainakaan ole ammatissa missä viihdyt huokuu viha sisältä surullista :( koulukiusaajat konsonaan. Katso peiliin! :D [/quote] Olen kollekasi, kolmannen vuoden sairaan hoitaja opiskelija. Taidat olla vähän yksin kertainen, vihaan yksin kertaisia sairaan hoitajia koska he pilaavat ammatti ryhmämme maineen surullista. :D
[/quote]
Sä taidat olla vittumaine kollega en haluis ainakaa joutuu sun potilaaks :D sääli ketä joutuu :D
[/quote]
[/quote]
Ap, lause aloitetaan aina isolla alkukirjaimella. Tämä opetetaan jo ensimmäisellä luokalla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:59"]
[/quote]
[/quote]
Ap, lause aloitetaan aina isolla alkukirjaimella. Tämä opetetaan jo ensimmäisellä luokalla.
[/quote]
kyllä ope, olet oikeassa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"] Joo, potilastietojärjestelmät korjaa kirjoitusvirheet. "Potilaalta poistettu laskimo kanyyli :D" [/quote] Mitä itse teet työksesi, et ainakaan ole ammatissa missä viihdyt huokuu viha sisältä surullista :( koulukiusaajat konsonaan. Katso peiliin! :D [/quote] Olen kollekasi, kolmannen vuoden sairaan hoitaja opiskelija. Taidat olla vähän yksin kertainen, vihaan yksin kertaisia sairaan hoitajia koska he pilaavat ammatti ryhmämme maineen surullista. :D
[/quote]
Sä taidat olla vittumaine kollega en haluis ainakaa joutuu sun potilaaks :D sääli ketä joutuu :D
[/quote]
Meni ihan tunteisiin toi sun kommentti. Kai sä osaat itses hoitaa, sairaan hoitaja kun itsekin olet? :D Onko jo kuukausi tullut täyteen opiskelua? ":D"
Mä oon kolleeka myös :D viimene vuos tamkis :))
[/quote]
toivottavasti oot mukavampi ku toinen, jos elämän ottaa liia rankasti ja vittuuntuu kaikesta ei oo oikee tähä ammattii
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:59"]Mä oon kolleeka myös :D viimene vuos tamkis :))
[/quote]
Mä oon kans tamkista, kolleeka! Harjottelussa juuri taussissa!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:56"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"] Joo, potilastietojärjestelmät korjaa kirjoitusvirheet. "Potilaalta poistettu laskimo kanyyli :D" [/quote] Mitä itse teet työksesi, et ainakaan ole ammatissa missä viihdyt huokuu viha sisältä surullista :( koulukiusaajat konsonaan. Katso peiliin! :D [/quote] Olen kollekasi, kolmannen vuoden sairaan hoitaja opiskelija. Taidat olla vähän yksin kertainen, vihaan yksin kertaisia sairaan hoitajia koska he pilaavat ammatti ryhmämme maineen surullista. :D [/quote] Sä taidat olla vittumaine kollega en haluis ainakaa joutuu sun potilaaks :D sääli ketä joutuu :D [/quote] Meni ihan tunteisiin toi sun kommentti. Kai sä osaat itses hoitaa, sairaan hoitaja kun itsekin olet? :D Onko jo kuukausi tullut täyteen opiskelua? ":D"
[/quote]
Juupatijuu :)
[/quote]
toivottavasti oot mukavampi ku toinen, jos elämän ottaa liia rankasti ja vittuuntuu kaikesta ei oo oikee tähä ammattii
[/quote]
Oon siis iha super mukava oikeesti :)
Miten saisin hoidettua kuivuman jalastani pois? Ei tunnu paranevan millään rasvalla.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:04"]
Miten saisin hoidettua kuivuman jalastani pois? Ei tunnu paranevan millään rasvalla.
[/quote]
töki sitä kyrvällä :) tarkemmat ohjeet voin laittaa sulle word-asiakirjana :) AP
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:59"]
[/quote]
[/quote]
me tamkin kolleekat ollaan vähän vittumaisia kun ei siedetä yksin kertaisia maineen pilaajia.! Onneksi sinulla varmaan kirjoitus viestinnän kurssi on edessä loppu vuodesta, ehkä et pääse siitä läpi ollenkaan.!
[/quote]
[/quote]
Ei ole myöskään silloin, jos ottaa kaiken liian keveästi ja jakelee vaan hymiöitä. Sun pitää kyetä ottamaan työsi tosissaan, sillä pahimmillaan siinä voidaan menettää ihmishenkiä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:04"]
[/quote]
[/quote]
Oon siis iha super mukava oikeesti :)
[/quote]
mukavampi ku sä :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:59"] Mä oon kolleeka myös :D viimene vuos tamkis :)) [/quote] toivottavasti oot mukavampi ku toinen, jos elämän ottaa liia rankasti ja vittuuntuu kaikesta ei oo oikee tähä ammattii [/quote] me tamkin kolleekat ollaan vähän vittumaisia kun ei siedetä yksin kertaisia maineen pilaajia.! Onneksi sinulla varmaan kirjoitus viestinnän kurssi on edessä loppu vuodesta, ehkä et pääse siitä läpi ollenkaan.!
[/quote]
Me ollaa totuttu kovaa käytävä pelii :) ei oo helppoo tamkis :( ollaa kuitenki eliittii eliitti koulussa ;p
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:49"]
[/quote]
[/quote]
Korjaan hieman kommenttiasi AP.
"Mitä itse teet työksesi? Et ainakaan ole ammatissa, jossa viihdyt. Sisältäsi huokuu viha, mikä on surullista. Olette kuin koulukiusaajat konsanaan. Katsoisit peiliin!"