Kysy mitä vaan sairaanhoidon opiskelijalta
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:44"]
Voi nyt loukkasin sua :D en mä tarvii missää apua mulla pyykii hyvin sä tarviit näköjää monessaki asiassa for real :D
[/quote]
Et loukannut yhtään ketään. Hoet voivasi hyvin, arvostelet muita siitä etteivät sano mitään positiivista, mutta kuitenkin taas itse täällä haukut muita, niputat kaikki ylipainoiset samanlaisiksi ja kaikkea muuta sontaa. Sun ulosanti kertoo, että sä et voi kovin hyvin. Huvittavinta, että teet tässä keskustelussa kaiken sen mistä arvostelet muita.
[/quote]
Loukkasinpas :D sitä et voi valehdella en sano että kaikki lihavat mutta ainaki av lihavat mammat on kärttysii pullukoita :D mä en oo kärttyne pilailen niiden kustannuksella :D hiljast tuli ku pullukka sana mainittii :D
[/quote]
Ap kasva aikuiseksi.
[/quote]
Säkin voisit mut taidat olla mua yli 20v vahempi ja käytös on mitä on mä oon aikuisempi ku sä ei voi väittää toisin mä oon 19 :D mä saan ollakki vähä lapselline :) sä et
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:59"]
Voi nyt loukkasin sua :D en mä tarvii missää apua mulla pyykii hyvin sä tarviit näköjää monessaki asiassa for real :D
[/quote]
Et loukannut yhtään ketään. Hoet voivasi hyvin, arvostelet muita siitä etteivät sano mitään positiivista, mutta kuitenkin taas itse täällä haukut muita, niputat kaikki ylipainoiset samanlaisiksi ja kaikkea muuta sontaa. Sun ulosanti kertoo, että sä et voi kovin hyvin. Huvittavinta, että teet tässä keskustelussa kaiken sen mistä arvostelet muita.
[/quote]
Loukkasinpas :D sitä et voi valehdella en sano että kaikki lihavat mutta ainaki av lihavat mammat on kärttysii pullukoita :D mä en oo kärttyne pilailen niiden kustannuksella :D hiljast tuli ku pullukka sana mainittii :D
[/quote]
Ap kasva aikuiseksi.
[/quote]
Säkin voisit mut taidat olla mua yli 20v vahempi ja käytös on mitä on mä oon aikuisempi ku sä ei voi väittää toisin mä oon 19 :D mä saan ollakki vähä lapselline :) sä et
[/quote]
Ei tuosta saanut mitään selvää. Opettele kirjoittamaan, ihan oikeasti. Siitä on hyötyä opintojenkin kannalta. Nyt hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap kasva aikuiseksi.
[/quote]
[/quote]
Ei tuosta saanut mitään selvää. Opettele kirjoittamaan, ihan oikeasti. Siitä on hyötyä opintojenkin kannalta. Nyt hyvää yötä.
[/quote] ÖITÄ :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:37"]
Annatko pillua helposti?
[/quote]
miehelle jo 3 vuoden ajan :) hyvät on lantiopohjalihakset treeneistä
[/quote]
Ap olet nolo. Kehuskella nyt jossain netissä seksillä. Kukaan muu sitä ei tässä maailmassa harrastakaan...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:50"]Tuskin menette katsomaan obduktiota osana opetusta. Koulussa opiskellaan hoitotiedettä, anatomiaa ja fysiologiaa, kieliä, jne. ja harjoitteluissa näet kaiken sen, mitä ko. erikoisala pitää sisällään. Koululta ei lähdeyä mitään ruumiinavauksia katsomaan, eikä se liittyisi edes millään lailla hoitotyöhön. Taidat olla juuri aloittanut opiskelut, onnea niihin. T. viime vuonna valmistunut sh
[/quote]
Kyllä meidän ryhmä kävi katsomassa ruumiinavausta. Oli kylläkin vapaaehtoinen. Opiskelen Seinäjoen amkissa toista vuotta.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
Tehoaako tämän vuoden influenssarokote? Onko influenssaan lääkettä?
[/quote]
Tehoaako tämän vuoden influenssarokote? Onko influenssaan lääkettä?
Monesko vuosi menossa? Missä amk:ssa opiskelet?
Toimii, ei ole. Huolehdi hyvästä käsi hygieniasta :)!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Ensimmäinen, Laureassa :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Ensimmäinen, Laureassa :)
[/quote]
Miten olet viihtynyt koulussa? Oletko tyytyväinen opetuksen tasoon? Itse pohdin koulun vaihtoa :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"]
[/quote]
Onko teillä mahdollista saada tukiopetusta äidinkielestä?
Mäkin haluan SH:ksi, joten:
Oletko amis- vai YO-pohjalta ? Jos YO-pohjalta mitä kirjoitit?
Millainen oli pääsykoe?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"] Monesko vuosi menossa? Missä amk:ssa opiskelet? [/quote] Ensimmäinen, Laureassa :) [/quote] Miten olet viihtynyt koulussa? Oletko tyytyväinen opetuksen tasoon? Itse pohdin koulun vaihtoa :)
[/quote]
Hyvin ihania ihmisiä, todella mukavia opettajia ainakin Tikkurilassa. Taso on kova asiat pitää sisäistää todella nopeasti ja aika paljon itsenäistä opiskelua, mutta olen tykännyt! :)
Menettekö katsomaan obduktiota osana opetusta?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:41"]
Mäkin haluan SH:ksi, joten:
Oletko amis- vai YO-pohjalta ? Jos YO-pohjalta mitä kirjoitit?
Millainen oli pääsykoe?
[/quote]
Olen aikaisemmalta koulutukselta merkonomi :) Pääsykokeessa oli kirjallinen koe, johon oli ennakkomateriaali (esseitä ja monivalintaa + enkku osio) ja haastattelu :)
Olet kylläkin hoitotyön opiskelija, joka valmistuu sairaanhoitajaksi. Ei sairaanhoito ole mikään koulutusohjelma.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"]
[/quote]
Onko teillä mahdollista saada tukiopetusta äidinkielestä?
[/quote]
Meillä ei ole äidinkieltä, mutta koulussa on oma erityisopettaja jolle voi varata tunteja :) asiaan kun asiaan liittyessä eli käytännössä on mahdollista :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap kasva aikuiseksi.