Miksi kaikki on nykyään nepsyjä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki? Miksi olet noin tyhmä?
Sinä ainakin olet, eikö vaan?
Sinä myös? Itse en ole, joten olet väärässä.
Diagnostiikka on kehittynyt ja nepsypiirteet tunnistetaan paremmin. Myös yleinen tietämys aiheesta on lisääntynyt ja vanhemmat voivat epäillä herkemmin lapsensa nepsyyttä.
Olen myös kuullut jonkun neuropsykiatrin arvelleen, että nykyinen elämäntapamme aiheuttaa nepsyn kaltaisia oireita.
Summa summarum, kaikki eivät ole nepsyjä, mutta useampi nykyisin tunnistetaan semmoiseksi.
Suomalainen geeniperimä näkyy nykyolosuhteissa selkeämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ainakin olet, eikö vaan?
En ole. En kirjoittanut mitään sellaista mistä voisi tuollaista päätellä. En vain siedä ap:n kaltaisia tyhmiä ihmisiä jotka trollaa paskaa täällä jatkuvasti.
Oon sitä mieltä, et jokainen o vähäsen kirjolla... Koska jokainen ihminen on yhden ihmisen vähemmistö ;D
Vierailija kirjoitti:
Diagnostiikka on kehittynyt ja nepsypiirteet tunnistetaan paremmin. Myös yleinen tietämys aiheesta on lisääntynyt ja vanhemmat voivat epäillä herkemmin lapsensa nepsyyttä.
Olen myös kuullut jonkun neuropsykiatrin arvelleen, että nykyinen elämäntapamme aiheuttaa nepsyn kaltaisia oireita.
Summa summarum, kaikki eivät ole nepsyjä, mutta useampi nykyisin tunnistetaan semmoiseksi.
Itse olen pyörinyt mt-palveluissa 20 vuotta, mutta ei ole tunnistettu mitään perustavanlaatuista ongelmaa, kun ei ole reikää jalkojen välissä. T. incelmies