Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
701/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topin isoin ongelma on kyllä allergia. Niin monet ikisinkkunaiset ovat hommanneet koronan myötä lapsekseen elukan.

Vierailija
702/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän turhan pullava poika omaan makuuni. Olen reilu 10v vanhempi normaalipainoinen nainen. Tapailen itseäni nuorempia miehiä, jotka käyvät säännöllisesti salilla. Ovat ihan jees seksiä varten. Järkevät keskustelut käyn sitten muiden ihmisten kanssa.

Heh! Tiedä että 'nobody's interested of forty years old slut'.

Noh, omasta kokemuksestani tiedän, että todella moni mies on kiinnostunut. Toimin miesvaltaisella alalla. Voisin lähteä treffeille vaikka joka ilta uuden miehen kanssa. Normaalipainoinen, kurvikas ja lihaksikas kroppa sekä positiivinen luonne viehättää monia miehiä. Eipä hyvästä yleissivistyksestä ja sosiaalisista taidoistakaan ole haittaa. Palstakatkerot eivät taida moista ymmärtää. Mä nautin elämästäni!

Hehhee! Kiertopalkinnon defenssit katonharjassa!

Kuinka tyypillistä! Ensin sanotaan että et sä kellekään kelpaa ja sitten kun kelpaakin Niin "Hyi mikä kiertopalkinto" 😂 5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaispoikani on kuin kopio Topista ja on löytänyt avovaimon. Topi ei vaan ole vielä kohdannut sitä oikeaa. Ei itseään pidä muuttaa kenenkään mieliksi.

No ihan oman itsensä takia kannattaisi olla paras mahdollinen versio itsestä . Avaisi mahdollisuuksia saavuttaa elämässä niitä asioita, joita haluaa.

Vierailija
704/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pystyisi parantamaan vetovoimaansa Tinderissä ihan yksinkertaisilla keinoilla. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi nuoret sinkkumiehet kasvattavat tuollaisen ruokkoamattoman pujoparran. En ole koskaan ikinä missään kuullut naisen kehuvan sellaista. Useimmat normaalin näköiset tuttuni seurustelevat kyllä. Itse asiassa heillä taitaa olla parempi parisuhdemenestys.

-M26

Tämä. Hyvin harva mies näyttää hyvältä hoitamattomana rehottavalla parralla. Jos se parta nyt pitää saada jostain mystisestä syystä kasvattaa niin myös sitä pitää leikata johonkin muotoon ,hoitaa ja pitää rajaukset siistinä. Omakin mies kasvatti parran , joka ei häntä lomista, mutta en viitsi sen takia erota kun on lapsiakin. Vähintään kerran kuussa leikkaan sen huolitellun näköiseksi. Pahin vaihe oli kun hän halusi katsoa miten pitkäksi se kasvaa ja oli semmoinen 30 cm pitkä jouluoukkiparta, johon pystyi palmikot tekemään . Jos on harva tai epätasainen parran kasvu niin en suosittele yrittämään.

Vierailija
705/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän turhan pullava poika omaan makuuni. Olen reilu 10v vanhempi normaalipainoinen nainen. Tapailen itseäni nuorempia miehiä, jotka käyvät säännöllisesti salilla. Ovat ihan jees seksiä varten. Järkevät keskustelut käyn sitten muiden ihmisten kanssa.

Noh, omasta kokemuksestani tiedän, että todella moni mies on kiinnostunut. Toimin miesvaltaisella alalla. Voisin lähteä treffeille vaikka joka ilta uuden miehen kanssa. Normaalipainoinen, kurvikas ja lihaksikas kroppa sekä positiivinen luonne viehättää monia miehiä. Eipä hyvästä yleissivistyksestä ja sosiaalisista taidoistakaan ole haittaa. Palstakatkerot eivät taida moista ymmärtää. Mä nautin elämästäni!

Kuinka tyypillistä! Ensin sanotaan että et sä kellekään kelpaa ja sitten kun kelpaakin Niin "Hyi mikä kiertopalkinto" 😂 5/5

Miksi et ilmoita asiattomaksi kommenttia, joka sisältää tuollaista nimittelyä? Miksi ihmeessä palkitset kirjoittajan vastauksella ja levittämällä edelleen? Sinun kaltaistesi takia emme koskaan pääse eroon palstan naisvihaajista. Kun kukaan ei vastaisi heille ja kommentitkin poistuisivat, he väsyisivät. Mutta sinä ruokit heitä pysymään täällä.

Vierailija
706/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimies kirjoitti:

Hää! Kyllä on kiva mennä lähikauppaan maalin tahrimissa kumpareissa, kauhtuneissa farkuissa ja osuuspankin mainospipo päässä kun ne töljäävät akat siellä luulevat minun kovinkin ottavan heidät vakavasti. Ei vois vittuvähempää kiinnostaa! :D

Juu. Oikeassa olet. Naisia ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
707/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutessaan hän voi varmaan tehdä asialle jotain, tai vaihtoehtoisesti hakea seuraa muualta.

No mistä esimerkiksi? Naiset eivät halua tutustua uusiin miehiin muualla kuin treffisivustoilla. Baareihinkin naiset menevät vain pitämään hauskaa keskenään eikä etsimään uusia tuttavuuksia.

Olen itse jo ukkomies mutta poikaani takia kyselen.

Vierailija
708/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi "siististi pukeutuminen" on jännä, kun monien mielestä se tarkoittaa juuri kauluspaitaa tai neuletta ja nahkakenkiä yms.

Itse pidän siististi pukeutumista, että pukeutuu tyylilleen uskollisena, ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin.

Itse en tuntisi oloani mukavaksi tai itsevarmaksi jos olisin töissä kauluspaita päällä tai hienommat housut jalassa. Menen itse vahvasti huppari/t-paita + farkut linjalla, sen on mun tyyli.

Myös tapailukumppanini (nainen) pukeutuu rennosti, myös aika paljon huppareihin, leggingseihin jne. On kiva kun voi mennä treffeille ilman että pitäisi stressata pukeutumista.

Topin kohdalla nuo vaatteet on ehkä vähän liikaa "amis" ja monet liian pieniä. Jos ostaisi ihan perusvaatteita mitkä istuu niin ois ihan hyvä. Kyllä Tokmanniltakin saa hyviä vaatteita.

Hyvin istuvat farkut ja siisti huppari näyttää melkein kenen päällä tahansa hyvältä ja siistiltä.

Ei sen tarvitse olla kauluspaita ja puku, mutta täytyy kuitenkin olla siisti. Esim. Pharrell Williams käyttää paljon huppareita ja aina onnistuu keikkumaan noilla maailman parhaiten pukeutuneiden miesten listalla.

https://medias.spotern.com/spots/w640/264/264736-1576135280.jpg

Likaiset, rikkinäiset, huonosti istuvat vaatteet kannattaa jättää kuitenkin heittää pois. Samoin Karjala ja Suomi Leijona -vaatteet ei varmasti herätä naisen kiinnostusta. Esim. Zarasta löytyy paljon kivannäköisiä miestenvaatteita suht edullisesti.

No niin minäkin olisin siisti hupparissa, jos olisin Pharrell Williams. Mikä yllätys?

No et sinä Pharrelliksi muutu, mutta kyllä siisti huppari saa sinutkin varmaan näyttämään paremmalta kuin kulunut ja nuhjuinen. Ja siistejä vaatteita saa nykyään aivan edullisestikin, joten et tarvitse mitään Pharrellin tulojakaan. 

Vierailija
709/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä miehenä voin kertoa ihan pikkuvinkkejä:

- Henkilökohtainen hygienia kuntoon varpaanväleistä korvantauksiin.

- Unohda markettidödöt...On tullut spontaaneja kehuja hajuvedestä ja partavedestä, myös naistyökavereilta.

- Asunto tikkiin. Auto siistiksi.

- Käytä parturia 1x/kk.

- Osta parturista hiustenhoitotuotteet ja kysy sieltä neuvoja näiden käyttämiseen.

- Vanhat vaatteet surutta roskiin. Myös se wanha olutlätsä.

- Usko vaateliikkeen myyjätärtä, kun menet tästä viisastuneena heti hakemaan "Smart casual- lookin".

- Ota yökerhoissa vain muutama, älä örvellä. Alle promille on ok. Yli sen on peli menetetty.

- Älä kyyläile naisia, vaan mene juttelemaan jos siltä tuntuu. Kokemuksen mukaan yli 90% tykkää siitä.

- Älä halveksi naisia.

- Älä yritä olla mitään muuta, kuin oma itsesi. Älä yhtään mitään muuta. Huomaathan itsekin naisten filmaamisen...En itsekään lähesty edes maailmanluokan naista, jos käyttäytyminen ja olemus on kopioitu jostain leffasta.

- Sen tasoinen yökerho/ baari ja sen tasoiset naiset...Räkälässä pubiruusut ja tasokkaassa paikassa taso korkeammalla, myös miesten osalta...

- Harrasta edes jotain asuntosi ulkopuolella.

- Osaa ruoanlaitto. Skippaa einekset ja lähiruoka...Ruoanlaitto ei ole einesmakkaran grillaamista...

- Ryhti kuntoon. Älä kynnä otsalla maata.

....

Noilla on menty aika pitkälle, eikä siis vaadi mitään ponnisteluja.

Älä yritä olla muuta kuin oma itsesi, mutta pukeudu asuun, joka tuntuu täysin vieraalta?

Joskus kannattaa hieman lähteä sieltä omalta mukavuusalueelta ja kokeilla jotain uutta. Siistit vaatteet tuskin kuitenkaan tuskin sinun arvomaailmaasi tulee kääntämään aivan päälaelleen? Ja ei välttämättä tarvitse mennä ihan äärimmäisyyksiin mennä sen tyylin kanssa. Ei tarvitse olla mitään mittatilauspukuja, jos oma tyyli on enemmän rockhenkinen, mutta kyllä rocktyyliinkiin pystyy pukeutumaan siististi ja kivasti... ja sitten kanssa vähän sitä tilannetajua, että jos ollaan paikassa missä on jonkinmoinen pukukoodi niin sinne ei mennä niillä likaisilla ja kulahtaneilla farkuilla.

Vierailija
710/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halutessaan hän voi varmaan tehdä asialle jotain, tai vaihtoehtoisesti hakea seuraa muualta.

No mistä esimerkiksi? Naiset eivät halua tutustua uusiin miehiin muualla kuin treffisivustoilla. Baareihinkin naiset menevät vain pitämään hauskaa keskenään eikä etsimään uusia tuttavuuksia.

Olen itse jo ukkomies mutta poikaani takia kyselen.

Kannattaa ryhtyä jodlaamaan.

Vierailija
711/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ilmoita asiattomaksi kommenttia, joka sisältää tuollaista nimittelyä? Miksi ihmeessä palkitset kirjoittajan vastauksella ja levittämällä edelleen? Sinun kaltaistesi takia emme koskaan pääse eroon palstan naisvihaajista. Kun kukaan ei vastaisi heille ja kommentitkin poistuisivat, he väsyisivät. Mutta sinä ruokit heitä pysymään täällä.

No ei niistä eroon pääse muutenkaan.

Vierailija
712/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topin pitäisi vähän bodata ja tiputtaa painoa. Naamakin näyttäisi paremmalta kun ei olisi noin pyöreä.

Tämä pätee toki kaikkiin niihin naisiinkin jotka pitäisi vain hyväksyä sellaisena kuin ovat.

Vierailija
713/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Topin pitäisi vähän bodata ja tiputtaa painoa. Naamakin näyttäisi paremmalta kun ei olisi noin pyöreä.

Tämä pätee toki kaikkiin niihin naisiinkin jotka pitäisi vain hyväksyä sellaisena kuin ovat.

Jos on vähänkään muodokkaampi nainen, pieni pyöreys on pukevaa ja myös monien miesten mieleen.

Minkäänlaista miestä sen sijaan pyöreys ei pue. Miehissäkin silti arvostetaan isokokoisuutta yli pienikokoisuuden. Lyhyet pikkumiehet eivät ole kuumaa valuuttaa eikä myöskään sellainen 180 cm/65 kg suksipussi ole ihannemiestyyppi.

Vierailija
714/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän mallia siistimmästä pukeutumisesta enemmän taviksille.

https://www.google.com/search?q=mens+fashion+casual+fat&tbm=isch&chips=…

Vierailija
715/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa nähdä treffeillä tällaista pukeutumista .

Ei tätä.

https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/2014052018318369

Vinkvink.

Vierailija
716/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä.

Vinkvink.

Joo ei tarvitse edes olla ihan noin tyylikäs, mutta just ne siistit, tummat farkut ja siisti, kuvaton ja tekstitön t-paita ovat selkeä edistys tohon junttityyliin.

Vierailija
717/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä.

Vinkvink.

Ei nyt ihan noinkaan voi yleistää. Toki kaikki arvostavat varmasti siistiä pukeutumista, mutta onhan naisillakin eri makuja mistä tykkää.

Oma tapailukumppanini on aika rento nainen, päällä on pikemminkin leggingsit, lenkkarit ja huppari kuin mekko ja korkkarit, ja muistan kun ekoilla treffeillä sanoi mulle että onpa ihanaa kun oot noin rennosti pukeutunut, oot ihan mun tyyppiä. Mulla oli siis siisti huppari ja farkut päällä.

On myös sanonut olleensa treffeillä tuollaisen miesmallityyppisen henkilön kanssa kenellä mittatilauspukua päällä ja kaikki fiinimpää yms., ja sanoi tunteneensa itsensä vähän epämukavaksi ja alipukeutuneeksi, ja tiesi heti, että ei tää tyyppi oo mulle oikea.

Jokainen tyylillään.

Vierailija
718/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä.

Vinkvink.

Juuei todellakaan ainakaan tämä nainen halua tuon upotuksen mukaista pukeutumista. Oma tyyli on paljon rennompi, ja tuntisin oloni epämukavaksi, jos deitti olisi pukeutunut tai olisi muuten tyyliltään tuollainen. Kyllä ne rennotkin vaatteet voi olla ehjät, puhtaat, oikeankokoiset, leikkaukseltaan sopiva ja siistit. 

Vierailija
719/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä.

Vinkvink.

Juuei todellakaan ainakaan tämä nainen halua tuon upotuksen mukaista pukeutumista. Oma tyyli on paljon rennompi, ja tuntisin oloni epämukavaksi, jos deitti olisi pukeutunut tai olisi muuten tyyliltään tuollainen. Kyllä ne rennotkin vaatteet voi olla ehjät, puhtaat, oikeankokoiset, leikkaukseltaan sopiva ja siistit. 

Nämähän on rennot vaatteet. Esim farkut, yksivärinen t-paita/poolo/kauluspaita ja sen päällä farkkutakki/nahkatakki.

Vierailija
720/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten esim pukua vierastetaan. Hiljan katselin vanhaa valokuva-albumia 40/50-luvulta. Siellä oli mm. Kuva heinän seivästyksestä. Naisilla oli mekot, essut ja huivi päässä ja monella miehellä mukaanlukien ukilla vanha puku ihan työvaatteena. Paras kyllä oli ukin veli, jolla oli perinteiset leveät ratsastushousut jalassa. Jalkineita miehillä oli pitkävartiset nahkasaappaat.