Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Topi, 27, ei ole riittävän kuuma Tinderiin

Kommentit (825)

Vierailija
681/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nelikymppisenä miehenä voin kertoa ihan pikkuvinkkejä:

- Henkilökohtainen hygienia kuntoon varpaanväleistä korvantauksiin.

- Unohda markettidödöt...On tullut spontaaneja kehuja hajuvedestä ja partavedestä, myös naistyökavereilta.

- Asunto tikkiin. Auto siistiksi.

- Käytä parturia 1x/kk.

- Osta parturista hiustenhoitotuotteet ja kysy sieltä neuvoja näiden käyttämiseen.

- Vanhat vaatteet surutta roskiin. Myös se wanha olutlätsä.

- Usko vaateliikkeen myyjätärtä, kun menet tästä viisastuneena heti hakemaan "Smart casual- lookin".

- Ota yökerhoissa vain muutama, älä örvellä. Alle promille on ok. Yli sen on peli menetetty.

- Älä kyyläile naisia, vaan mene juttelemaan jos siltä tuntuu. Kokemuksen mukaan yli 90% tykkää siitä.

- Älä halveksi naisia.

- Älä yritä olla mitään muuta, kuin oma itsesi. Älä yhtään mitään muuta. Huomaathan itsekin naisten filmaamisen...En itsekään lähesty edes maailmanluokan naista, jos käyttäytyminen ja olemus on kopioitu jostain leffasta.

- Sen tasoinen yökerho/ baari ja sen tasoiset naiset...Räkälässä pubiruusut ja tasokkaassa paikassa taso korkeammalla, myös miesten osalta...

- Harrasta edes jotain asuntosi ulkopuolella.

- Osaa ruoanlaitto. Skippaa einekset ja lähiruoka...Ruoanlaitto ei ole einesmakkaran grillaamista...

- Ryhti kuntoon. Älä kynnä otsalla maata.

....

Noilla on menty aika pitkälle, eikä siis vaadi mitään ponnisteluja.

Älä yritä olla muuta kuin oma itsesi, mutta pukeudu asuun, joka tuntuu täysin vieraalta?

Missä ojan pohjalla nämä ihmiset on kasvatettu, joilla ei ole koskaan ollut siistejä vaatteita. Edes lapsena. Kun vierailta tuntuu esim. Tummansiniset/mustat farkut, jotka ei löpötä perseestä ja esim. Kauluspaita ja mahdollisesti neule. Ns smart casual.

Itse olen ikivanha ja minUlla on kolme parikymppistä poikaa. Jokaisella on collagevaatteiden lisäksi sekä puku että siistejä vaatteita ja kenkiä. Ei vaikeuksia kenelläkään löytää seurustelukumppaneita.

Vierailija
682/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Topin pukeutumista ihmetelleille, nykyään tuon ikäiset miehet pukeutuu noin. Ainakin amistaustaiset.  Meilläkin on töissä 25-30-vuotiaita sällejä, ja niiden käsitys pukeutumisesta on oikeasti lököttävät collegehousut ja ylisuuri huppari. Kesällä lököttävät collegeshortsit (varmaan tosi viileät) ja lököttävät t-paita. Ne ei siis vaihda siistimpiin vaatteisiin edes kotiin lähtiessä.

Minä nelikymppinen kirjanpitäjätäti katselen sitä ihmeissäni. Nuoruudessani tehtaan puolen miehillä oli tietysti työvaatteet mitä oli, mutta kotiin lähtiessä ne pukeutui siististi. Puhumattakaan siitä, että tuollainen 28-vuotias mies oli herran vuonna 2000 aikuinen mies. Ei mikään tuollainen teiniangstia poteva poika.

Jokainen tietysti pukeutuu miten haluaa, mutta ihmisen pukeutuminen on aina viesti. Pariutumispuuhissa olevan ei-enää-ihan-nuoren miehen kannattaisi varmaan miettiä, haluaako todella viestiä välinpitämättömyyttä ja velttoutta? Vai kannattaisiko kuitenkin viestiä määrätietoisuutta, ulkoilmaelämää, hyvinvointia? Tai ylipäänsä jotain, mikä saattaisi herättää muissa muitakin tuntemuksia kuin halun nostaa sälli niskasta naulakkoon, että saataisiin selkä edes hetkeksi suoraksi?

Havaintosi on tyypillinen matalan koulutustason ympäristöissä. Jossain Piilaaksossa ainoat pukuun pukeutuneet ovat autokuski ja hotellivirkailija. Herra Isokihon tunnistaa cargoshortseista ja sukista sandaaleissa. IT-alalla jampat pukeutuvat huppareihin ja farkkuihin ja paukuttavat itsensä verotilastoihin vuodesta toiseen.

Typerältä se näyttää silti. :D

Steve Jobbsilla oli kiva tyyli. Ei puku päällä mutta silti asiallinen.

https://static01.nyt.com/images/2014/05/03/business/03stewart/03stewart…;

Kannattaa myös huomata, että poolo ei ollut tokmannilta, vaan designer-tuote, jonka japanilainen muotisuunnittelija Issey Miyake suunniteli varta vasten Jobsille.

Lisäksi Jobs on hoikka ja komea. Paksu ihminen ei näytä hyvältä hupparissa, tai poolossa. Huppari saa näyttämään entistä paksummalta ja poolo paljasta miestissit.

Paksu ei näytä hyvältä missään, mutta hupparissa paremmalta näyttää kuin poolossa.

Moni paksu konsultti tai päällikkö käyttää kauluspaitaa, mutta ei pikkutakkia sen päällä, kun on aina niin kuuma. Hoikemmilla on se pikkutakki.

Paksun nimenomaan kannattaisi käyttää pikkutakkia. Heti näyttää ryhdikkäämmältä. Materiaaleina kannattaisi suosia Paidassa puuvillaa eikä mitää easycare polyesteriä ja pikkutakissa kevyehköä villakangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Unohda markettidödöt...On tullut spontaaneja kehuja hajuvedestä ja partavedestä, myös naistyökavereilta.

- Käytä parturia 1x/kk.

- Osta parturista hiustenhoitotuotteet ja kysy sieltä neuvoja näiden käyttämiseen.

- Usko vaateliikkeen myyjätärtä, kun menet tästä viisastuneena heti hakemaan "Smart casual- lookin".

- Ota yökerhoissa vain muutama, älä örvellä. Alle promille on ok. Yli sen on peli menetetty.

- Älä kyyläile naisia, vaan mene juttelemaan jos siltä tuntuu. Kokemuksen mukaan yli 90% tykkää siitä.

- Älä halveksi naisia.

- Älä yritä olla mitään muuta, kuin oma itsesi. Älä yhtään mitään muuta. Huomaathan itsekin naisten filmaamisen...En itsekään lähesty edes maailmanluokan naista, jos käyttäytyminen ja olemus on kopioitu jostain leffasta.

- Sen tasoinen yökerho/ baari ja sen tasoiset naiset...Räkälässä pubiruusut ja tasokkaassa paikassa taso korkeammalla, myös miesten osalta...

- Osaa ruoanlaitto. Skippaa einekset ja lähiruoka...Ruoanlaitto ei ole einesmakkaran grillaamista...

....

Älä yritä olla muuta kuin oma itsesi, mutta pukeudu asuun, joka tuntuu täysin vieraalta?

Missä ojan pohjalla nämä ihmiset on kasvatettu, joilla ei ole koskaan ollut siistejä vaatteita. Edes lapsena. Kun vierailta tuntuu esim. Tummansiniset/mustat farkut, jotka ei löpötä perseestä ja esim. Kauluspaita ja mahdollisesti neule. Ns smart casual.

Itse olen ikivanha ja minUlla on kolme parikymppistä poikaa. Jokaisella on collagevaatteiden lisäksi sekä puku että siistejä vaatteita ja kenkiä. Ei vaikeuksia kenelläkään löytää seurustelukumppaneita.

Ja sitten vielä selitetään , ettei Suomessa ole yhteiskuntaluokkia. Toiset saa niin paljon paremmat eväät elämään kuin toiset...

Vierailija
684/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi "siististi pukeutuminen" on jännä, kun monien mielestä se tarkoittaa juuri kauluspaitaa tai neuletta ja nahkakenkiä yms.

Itse pidän siististi pukeutumista, että pukeutuu tyylilleen uskollisena, ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin.

Itse en tuntisi oloani mukavaksi tai itsevarmaksi jos olisin töissä kauluspaita päällä tai hienommat housut jalassa. Menen itse vahvasti huppari/t-paita + farkut linjalla, sen on mun tyyli.

Myös tapailukumppanini (nainen) pukeutuu rennosti, myös aika paljon huppareihin, leggingseihin jne. On kiva kun voi mennä treffeille ilman että pitäisi stressata pukeutumista.

Topin kohdalla nuo vaatteet on ehkä vähän liikaa "amis" ja monet liian pieniä. Jos ostaisi ihan perusvaatteita mitkä istuu niin ois ihan hyvä. Kyllä Tokmanniltakin saa hyviä vaatteita.

Hyvin istuvat farkut ja siisti huppari näyttää melkein kenen päällä tahansa hyvältä ja siistiltä.

Huppari ei ole kyllä millään tasolla siisti vaate. Farkut on ok, ja yläosaksi neule ja/tai kauluspaita. Jokin siisti t-paitakin on siistimpi kun huppari.

Musta on ihan kauheeta kun ihmiset on jossain collareissa siisteissä ravintoloissa syömässä. Tai teatterissa, niitäkin on nähty.

T. Kukkahattutäti 30 :D

No kollarit nyt on asia erikseen, en niillä menisi itsekään töihin tai ravintolaan.

Mutta kyllä nykypäivänä huppari, myös vetoketjuhuppari, on ihan yleisesti ottaen siisti vaate, siinä missä lenkkaritkin. Voit mennä hienoon ravintolaan tai yökerhoon siisteissä lenkkareissa ja huppareissa, ja hyvä niin.

Ei näin toki aina ole ollut.

t. 32 v mies ;)

Ite tykkään mieluummin tennareista, kuin lenkkareista, mutta niidenkin pitää olla hyvin pidetyt ja hoidetut, eikä likaiset ja resuiset.

Ja en laittaisi hupparia hienoon ravintolaan, mutta johonkin bistro-tyyliseen tai muuten keskihintaiseen raflaan se sopii aivan hyvin. Tai jonnekkin pystäriin.

Vierailija
685/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi "siististi pukeutuminen" on jännä, kun monien mielestä se tarkoittaa juuri kauluspaitaa tai neuletta ja nahkakenkiä yms.

Itse pidän siististi pukeutumista, että pukeutuu tyylilleen uskollisena, ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin.

Itse en tuntisi oloani mukavaksi tai itsevarmaksi jos olisin töissä kauluspaita päällä tai hienommat housut jalassa. Menen itse vahvasti huppari/t-paita + farkut linjalla, sen on mun tyyli.

Myös tapailukumppanini (nainen) pukeutuu rennosti, myös aika paljon huppareihin, leggingseihin jne. On kiva kun voi mennä treffeille ilman että pitäisi stressata pukeutumista.

Topin kohdalla nuo vaatteet on ehkä vähän liikaa "amis" ja monet liian pieniä. Jos ostaisi ihan perusvaatteita mitkä istuu niin ois ihan hyvä. Kyllä Tokmanniltakin saa hyviä vaatteita.

Hyvin istuvat farkut ja siisti huppari näyttää melkein kenen päällä tahansa hyvältä ja siistiltä.

Ekat treffit kannattaa ajatella työhaastatteluna. Ei sinnekään peiliin vilkaisematta mennä ja valitaan se parempi minä -vaate, mutta ei tummaa pukua.

Vaatteeissa laatu merkitsee tosi paljon. Laadukas (eli yleensä kallis, mutta kallis ei automaattisesti ole laadukas!) huppari näyttää paremmalle kuin laaduton neule, mikä saattaa silti näyttää abiverkkareita paremmalta.

Ja tämä ratkaisee sitten naisille sen, millainen on hyvä parisuhde?

No, onhan sillä ensivaikutelmalla merkitystä. Jos ensivaikutelma on huono, aika paljon saa tehdä, että pystyy tuon mielipiteen muuttamaan.

Vierailija
686/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppari ei ole kyllä millään tasolla siisti vaate. Farkut on ok, ja yläosaksi neule ja/tai kauluspaita. Jokin siisti t-paitakin on siistimpi kun huppari.

Musta on ihan kauheeta kun ihmiset on jossain collareissa siisteissä ravintoloissa syömässä. Tai teatterissa, niitäkin on nähty.

T. Kukkahattutäti 30 :D

No kollarit nyt on asia erikseen, en niillä menisi itsekään töihin tai ravintolaan.

Mutta kyllä nykypäivänä huppari, myös vetoketjuhuppari, on ihan yleisesti ottaen siisti vaate, siinä missä lenkkaritkin. Voit mennä hienoon ravintolaan tai yökerhoon siisteissä lenkkareissa ja huppareissa, ja hyvä niin.

Ei näin toki aina ole ollut.

t. 32 v mies ;)

No niin vissiin. Itseäni vaan ihmetyttää, koska panostan pukeutumiseeni.

Mulla on naispuoleinen kaveri ja on pakko sanoa, että on kyllä hävettänyt kun mennään mäkkäriä parempaan mestaan syömään ja mulla on meikkiä, kiva mekko ja korkkarit ja hän tulee paikalle tukka pesemättä, collegeasussa ja adidas superstareissa.

Se edellinen kukkis

Superstarit on ihan hyvät kengät, sopii myös siistimpään lookkiin esimerkiksi farkkujen kanssa. Mulla ei ole monia kenkiä ihan taloudellisista syistä ja tykkään tennareista, ne sopii mun tyyliin. Mun tyyliin taas ei sovi mekko ja korkkarit, en tunne niissä itseäni mukavaksi. Epämukavuus ei imartele, vaikka vaatteet olisi muuten viimesen päälle.

Vierailija
687/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vika! Voi Topi parkaa ;( Miksi ette kilttiä miestä kelpuuta :(

*huomaa sarkasmi

Vierailija
688/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pystyisi parantamaan vetovoimaansa Tinderissä ihan yksinkertaisilla keinoilla. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi nuoret sinkkumiehet kasvattavat tuollaisen ruokkoamattoman pujoparran. En ole koskaan ikinä missään kuullut naisen kehuvan sellaista. Useimmat normaalin näköiset tuttuni seurustelevat kyllä. Itse asiassa heillä taitaa olla parempi parisuhdemenestys.

-M26

Vierailija
689/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoikani on kuin kopio Topista ja on löytänyt avovaimon. Topi ei vaan ole vielä kohdannut sitä oikeaa. Ei itseään pidä muuttaa kenenkään mieliksi.

Vierailija
690/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER ALERT, mutta kävin vähän katsomassa Areenasta jaksojen kuvauksia, ja näkyy hänellä ainakin treffejä tulevan. Kakkoskauden nelosjaksossahan on menossa treffeille.

Vierailija
691/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Käytä parturia 1x/kk.

- Älä halveksi naisia.

....

se on sitten college, ei collage..

Vierailija
692/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Käytä parturia 1x/kk.

- Älä halveksi naisia.

....

se on sitten college, ei collage..

Kollaasi (Collage) on tekniikka, jossa erilaisia materiaaleja yhdistetään samaan teokseen.

Vierailija
693/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla kauluspaita ja puku, mutta täytyy kuitenkin olla siisti. Esim. Pharrell Williams käyttää paljon huppareita ja aina onnistuu keikkumaan noilla maailman parhaiten pukeutuneiden miesten listalla.

https://medias.spotern.com/spots/w640/264/264736-1576135280.jpg

Likaiset, rikkinäiset, huonosti istuvat vaatteet kannattaa jättää kuitenkin heittää pois. Samoin Karjala ja Suomi Leijona -vaatteet ei varmasti herätä naisen kiinnostusta. Esim. Zarasta löytyy paljon kivannäköisiä miestenvaatteita suht edullisesti.

No niin minäkin olisin siisti hupparissa, jos olisin Pharrell Williams. Mikä yllätys?

No kyllä se tavismieskin voi näyttää hyvältä hupparissa. Täytyy vaan olla kivannäköinen huppari ja osata yhdistellä oikein muihin vaatteisiin. Esim. Ei mitään kuraisia lenkkareita ja reikäisiä collareita treffeille .

https://www.pinterest.co.uk/pin/6192518228186699/

https://www.pinterest.co.uk/pin/1084523153987135976/

https://media.tedbaker.com/t_xld_pdp_zoom,q_auto:best,f_auto/Product/Me…

Nuo kaikki ovat tummapiirteisiä, hoikan lihaksikkaita ja pitkiä miesmalleja. Samat vaatteet näyttäisivät jonkun pullukan, lyhyen ja hailakkapiirteisen tavismiehen päällä aivan erilaisilta.

Vierailija
694/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää! Kyllä on kiva mennä lähikauppaan maalin tahrimissa kumpareissa, kauhtuneissa farkuissa ja osuuspankin mainospipo päässä kun ne töljäävät akat siellä luulevat minun kovinkin ottavan heidät vakavasti. Ei vois vittuvähempää kiinnostaa! :D

Vierailija
695/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika helppo on samaistua Topiin. Itse en ole ylipainoinen, mutta ulkoisesti en ole kovinkaan kummoinen ilmestys ja sen kyllä on oppinut tuntemaan sisimmässään kun on kokeillut kaikenmaailman tindereitä ja muita kuvallisia nettideittihässäköitä. Varmasti menisin tuollaisessa hot or notissa pakkaselle jos joskus niin synkissä vesissä kulkisin, että edes liittyisin moiseen. Itse olen heittänyt kirveen kaivoon jo jokunen aika sitten, enkä enää edes jaksa yrittää näyttää hyvälle. Ei ole keltään pois jos annan tukan ja/tai parran olla epäsiististi, tai jätän parina päivänä käymättä suihkussa.

Terveisin Naispelko28

On sinulta itseltäsi pois, jos et huolehdi itsestäsi. Se, että tuolla tavalla alkaa velttoilla, murtaa itseluottamustasi entisestään.

Lisäksi maailmassa on muitakin ihmisiä kuin naimaikäisiä naisia. Useita miljardeja, itse asiassa. Ja koska maailma on raadollinen paikka, siisti ja hyvinpukeutunut ihminen saa ihan joka paikassa parempaa kohtelua kuin syrjäytyneeltä näyttävä. Kaupan kassalla, lääkärissä, urheilukatsomossa. Ihan missä vain.

Joten se, että antaa mennä itsensä hunningolle silkasta itsesäälistä, kun maailmankaikkeus ei toimittanutkaan naista vaikka niin lupasi, on malliesimerkki omiin muroihin kusemisesta par excellance.

En tajua, mikä teitä nykymiehiä vaivaa. Ennen vanhaan on ollut sekä naisettomia miehiä että miehettömiä naisia, ja yleensä ne ovat pyrkineet luomaan itselleen onnellisen elämän silti. Naiset tekevät nykyäänkin niin, mutta vauvismiehet katsovat, että jos ei saa pimperoa silloin kun sitä tekee mieli, siltä keltä haluaa, ei voi muuta tehdä kuin käydä maahan makaamaan ja itseään säälimään.

Tämä on se perimmäinen syy, miksi ette saa naista. Teillä on niin heikko luonne, että ripustatte koko tulevan onnenne sen varaan, saatteko naisen vai ette. Tuollainen olisi hirvittävä taakka sille naiselle, jos sellaisen joskus saisitte. Vastata kumppanin koko onnesta, koska kumppani ei ole aikuinen ja kykene itse itseään kantamaan.

Tämä. Empaatikko naisena mulla on ollut taipumusta sekaantua peräkammarinpoikiin tai muunlaisiin miesvauvoihin. Mulla on valitettavasti taipumusta viehättyä reppanamiehistä ja voi että mihin henkisiin ja taloudellisiin ongelmiin olenkaan itseni heidän kanssaan sotkenut. Voisin kirjoittaa heistä kirjan. Mua naurattaa aina nää miesten volinat palstoilla, "naiset kiinnostuvat vain menestyneistä miehistä". 

Jos näin on, niin minkä takia niin monella naisella on jäänyt pelkkä luu käteen? Ehkä heidän olisi pitänyt kiinnostua niistä menestyneemmistä miehistä? Olisi jäänyt jotain muutakin käteen kuin katkera kalkki. 

Vierailija
696/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän turhan pullava poika omaan makuuni. Olen reilu 10v vanhempi normaalipainoinen nainen. Tapailen itseäni nuorempia miehiä, jotka käyvät säännöllisesti salilla. Ovat ihan jees seksiä varten. Järkevät keskustelut käyn sitten muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
697/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On vaikea löytää mieleistä, kun ei ole välillä itsellekään mieliksi." Tämä lause kiteyttää koko ongelman.

Ja miksi kukaan haluaa tahallaan olla epäsiistin näköinen, ajaisi partansa ja kävisi parturissa, niin tilanne voisi olla ihan toinen.

Vierailija
698/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän turhan pullava poika omaan makuuni. Olen reilu 10v vanhempi normaalipainoinen nainen. Tapailen itseäni nuorempia miehiä, jotka käyvät säännöllisesti salilla. Ovat ihan jees seksiä varten. Järkevät keskustelut käyn sitten muiden ihmisten kanssa.

Heh! Tiedä että 'nobody's interested of forty years old slut'.

Noh, omasta kokemuksestani tiedän, että todella moni mies on kiinnostunut. Toimin miesvaltaisella alalla. Voisin lähteä treffeille vaikka joka ilta uuden miehen kanssa. Normaalipainoinen, kurvikas ja lihaksikas kroppa sekä positiivinen luonne viehättää monia miehiä. Eipä hyvästä yleissivistyksestä ja sosiaalisista taidoistakaan ole haittaa. Palstakatkerot eivät taida moista ymmärtää. Mä nautin elämästäni!

Vierailija
699/825 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Tiedä että 'nobody's interested of forty years old slut'.

Ei varmaan maksullista olekaan, kun saa nuorempaakin.

Maksuttomalla puolella taas moni arvostaa sitä, että nainen tietää mitä tahtoo ja tietää miten miehiä käsitellään.

Vierailija
700/825 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER ALERT, mutta kävin vähän katsomassa Areenasta jaksojen kuvauksia, ja näkyy hänellä ainakin treffejä tulevan. Kakkoskauden nelosjaksossahan on menossa treffeille.

Spoiler alert!

Joo, ajoi Turusta Poriin,mutta nainen perui treffit myöhässä. Aika ikävästi teki!