Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaiettu ilmiö: seurusteluhyväksikäyttö

Vierailija
05.02.2015 |

A-Studion ohjelmasta YouTubessa

6:37 ->

Uhreja autetaan väestöliiton klinikalla. Täällä ammattilaiset ovat huomanneet suomalaistyttöjen ja ulkomaalaismiesten välisen ilmiön, jota he nimittävät seurusteluhyväksikäytöksi. Uhrien tausta on usein vaikea. Se voi olla että on lastensuojelutaustaisia nuoria tai mukautetussa opetuksessa, erityisopetuksessa olevia nuoria, joilla on oppimiseen tai hahmottamisen häiriöitä taustallaan. Ja mitä siinä ilmeisesti tapahtuu niin yleensä se tavallinen kulku menee näin että tämä nuori mies on yhteydessä tyttöön ja ilmoittaa että on kiinnostunut, haluaa alkaa seurustella. Tää voi olla vaikkapa perjantaipäivä ja maanantaina erotaan. viikonlopun aikana tapahtuu yhdyntä. yleensä vähän niin että tyttö ehkä ei ole sitä yhdyntää niinkään halunnut tai seksiä ylipäätään vaan on tullut siihen painostetuksi. Jostain kumman syystä nämä yhdynnät ja seksi tapahtuu kummallisissa paikoissa esimerkiksi kirjaston vessassa tai kauppakeskuksen vessassa tai jonkun tutun tutun luona. ja tota seksin jälkeen tämä miespuolinen henkilö ilmoittaa että tämä suhde on nyt tässä en halua jatkaa. Tyttö jää levittelemään käsiään kummastuneena että mitä nyt oikein tapahtuikaan. Ja menee päivä pari ja seuraava nuorimies tästä nuorten miesten jengistä ottaa yhteyttä ja haluaa sitten seurustella tän tytön kanssa ja ikäänkuin uusi kierros lähtee käyntiin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(rivivälit eivät toimi)

Vierailija
2/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät heikompilahjaisia suomalaisia tyttöjä aivan kiertopalkintoina!!

Vierailija
4/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan on tapahtunut miesten keskuudessa maailman sivu. Muistan omilta yläasteajoilta samaa. Ei siihen tummahipiäisiä tarvita, vaan tuo on vanhaa asiaa.

Vierailija
5/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: kerro se tuolle Väestöliiton naiselle, joka kertoo tilanteesta. älä vedä itkupotkuraivareita. suomalaiset miehet eivät todellakaan käyttäydy noin.

Vierailija
6/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukkua heiluu vaikka aloitus on suoraa faktaa A-Studion ohjelmasta

Vierailija
7/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: piti tämäkin heti kääntää suomalaisten miesten syyksi. heikkolahjaisille naisille ei mitään tukea. väestöliitto kertoo vain sen mitä näkee kentällä.

Vierailija
8/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:12"]

5: kerro se tuolle Väestöliiton naiselle, joka kertoo tilanteesta. älä vedä itkupotkuraivareita. suomalaiset miehet eivät todellakaan käyttäydy noin.

[/quote]
En vetänytkään mitään itkupotukraivareita eikä minua kiinnosta olla yhteydessä väestöliittoon. Sanoin sen tähän keskusteluun, jota tässä nyt käydään. Vai eikö asiasta saanutkaan keskustella? Piti vain kompata mukana että "ne saakelin mutiaiset1111!!!"?

Kyllä suomalaisissakin miehissä (pojissa) on niitä jotka toimivat noin. Kuten sanoin, tapauksia oli meidänkin koulussa 2000-luvun alussa.

Vierailija
9/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole missään vaiheessa sanonut mitään ulkomaalaisista. tuo on suoraa lainausta tapahtumista mitä Väestöliitto kertoo A-Studion ohjelmassa. Itse koit asiaksi tuoda esille Suomimiehetkin ovat hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
10/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uli uli

Vierailija
11/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että joissain piireissä ollaan sitä mieltä että länsimaiset naiset ovat h****a. Kokemus vahvistaa mielipiteitä. Toki nämä herrat saavat saaliiksi ilmeisesti vain niitä naisia kenen ÄO ja elämänkokemus on sieltä alimmasta desiilistä.

Vierailija
12/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo törkeää, vähän sama kuin kävis maksullisilla naisilla ja jättäis maksamatta.

Vierailija
13/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä kehtaa puolustella näitä

Vierailija
14/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:16"]

[/quote]
En vetänytkään mitään itkupotukraivareita eikä minua kiinnosta olla yhteydessä väestöliittoon. Sanoin sen tähän keskusteluun, jota tässä nyt käydään. Vai eikö asiasta saanutkaan keskustella? Piti vain kompata mukana että "ne saakelin mutiaiset1111!!!"?

Kyllä suomalaisissakin miehissä (pojissa) on niitä jotka toimivat noin. Kuten sanoin, tapauksia oli meidänkin koulussa 2000-luvun alussa.
[/quote]
Totta, vanha juttu jo 70-luvulta ja miksei jo sitäkin aiempaa.

Vierailija
15/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:09"]

Tuotahan on tapahtunut miesten keskuudessa maailman sivu. Muistan omilta yläasteajoilta samaa. Ei siihen tummahipiäisiä tarvita, vaan tuo on vanhaa asiaa.

[/quote]

Muistan myös tuon omasta nuoruudestani. Kaveripiiristäni ne tytöt menivät nuorina naimisiinkin. En tiedä mitä niille kuuluu. Mutta muistan kuinka jo silloin ajattelin, että tytöt janosivat huomiota miehiltä todella paljon. Ne seurustelivat aina koko miesjengin kanssa. Luultavasti yksi mies kerrallaan mutta miehet pitivät heitä ihan selvästi leluina joita vaihdeltiin ja käytettiin aina tarvittaessa. Oltiin itse 13-15 vuotiaita ja miehet oli miehiä. Ehkä 25-30 vuotiaita vaikea arvioida näin jälkikäteen. Ainakin vanhempia kuin armeijapojat jotka nekin oli miehiä silmissämme. Joo ja tosiaan maahanmuuttajia ei silloin meidän kylällä liikkunut.

Vierailija
16/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Todellakin käyttäytyvät. Naurettava väite. Tällainen tapaus oli meidänkin koulussa 90-luvulla, vaikka yhtään ulkomaalaistaustaista tai ei-valkoista joukossa ei ollut. Hyvä, jos sinä vastedes huolestut oikeasti naisten asemasta ja heikkolahjaisten naisten oikeuksista. Siitä huolimatta, kuka hyväksikäyttäjä on. Olisi nimittäin todella oksettavaa ajaa omaa asiaansa heidän ahdingollaan ratsastaen...

Vierailija
17/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä näe siinä mitään hyväksikäyttöä. Tuskin tietävät onko "uhri" mukautetussa opetuksessa. Kunhan kokeilevat kaikkea, kuten kuka tahansa seksin perässä oleva. Omaa tyhmyyttä jos suostuu.

Jos mä haluaisin seksiä edes joltain ja kokeilisin vähän jokaista, niin ei se mun mielestä ole hyväksikäyttöä jos joku antaa. Vaikka lupaisinkin seurustelua tai mitä lie. Urpot uskoo.

Vierailija
18/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin pikkukylällä oli tällaista 90-luvun alussa, eikä siellä asunut yhtäkään mamua siihen aikaan.

Vierailija
19/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei kiva. Ei. Mutta ei tämä taida olla vaan ulkomaalaisten miesten käytöstä. Minulle kun kävi ihan samalla tavalla nuorempana tyttönä. Taisin olla "vähän tyhmempää" sorttia, ainakaan ei vanhemmat olleet välittäneet paljon minua valistaa ja olin vuotta nuorempi kuin muut luokallani.

Kahdesti menin lankaan ja muistan vieläkin miten kamala olo oli jälkeen päin. Eka kerralla rinnakkaisluokan komistus, finnipäinen Jussi alkoi pyöriä ympärilläni ja eihän siinä kulunut kuin vajaa kuukausi, kun jo kellisti minut. Toinen kerta pari vuotta myöhemmin kuin samaten finnipäinen punapää Ari alkoi pyöriä kaveripiirimme ympärillä ja tehdä kanssani lähempää tuttavuutta. Siinä sitten treffailtiin prisen viikkoa ja pussailtiin aina himokkaammin ja loppujen lopuksi päädyttiin sekstailemaan.

Ei siinä sen kummempaa varman ollut kuin että kundit keräsivät kokemuspäiväkirjaansa sulkia ja kun olivat saaneet tuikkaistua, niin tavoit oli saavutettu.

Hölmöä oli, että pitkään ajattelin, että minä varmaankin haisin tai tunnuin jotenkin löysältä tai ihan mitä vaan kun kundi ei panon jälkeen ollut ollenkaan kiinnostunut.

Nyt tiedän paremmin ja tiedän, että näitä idiootteja on ihan taatusti jokaisessa kansakunnassa. Itse olen miettinyt asiaa siltä kannalta, että nämä kundit itse ovat melko raasuja ja raukkoja, sillä hehän siinä itseään ovat jakamassa, ei se tyttö, joka uskoi,että nyt tuli kohdattua se oikea rakkaus.

Vierailija
20/40 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttäytyvät. Terveiset vaan Lassille ja Timolle, Eerolle ja Juhanille.
Toivon tosiaankin, että nuo neljä tietämääni idioottikundia saa tyttäriä ja tyttäret kohtaavat isiensä kaltaiset siat.

[/quote]