Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti: miksi sinä et halua enää puolisoasi?

Vierailija
03.02.2015 |

Tähän olisi mielenkiintoista kuulla ihmisten vastauksia. Tarinoita on varmasti hirveä määrä erilaisia. 

Meillä ihan perinteinen syy, että olen kai jollakin tavalla kyllästynyt mieheeni enkä koe häntä enää kyllä millään tavalla viehättävänä. Kyse ei ole miehen ulkonäöstä (on komea ja urheilullinen) enkä oikeastaan itsekään tiedä mistä on kyse. Haluaisin haluta (siis häntä, muuten kyllä haluan), mutta en osaa.

Olemme molemmat 38-vuotiaita ja yhdessä ollaan oltu 18 vuotta. Lapsia 2 kpl.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:39"]Mies on loukannut minua henkisesti niin pahasti ja usein, etten halua enää häntä. Kuka haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka kohtelee huonosti, ei arvosta eikä kunnioita, nälvii, vähättelee ja kommentoi negatiivisesti ulkonäköä/luonnetta lähes päivittäin? En minä ainakaan. [/quote] Miksi oot tuollaisen sian kanssa enää?? Vai onko teillä lapsia?

[/quote]

Ei ole lapsia, siksi olisikin helppo vielä lähteä. Mutta kuten tuossa aiemmin totesin, voi kyse olla siitä, että elättelen toiveita mieheni muuttumisesta takaisin "normaaliksi" (hän ei ennen käyttäytynyt näin). Lisäksi miehen kanssa ei tarvitse murehtia valehtemisesta, uskottomuudesta, pettämisestä, taloudellisista ongelmista, alkoholismista tai väkivallan uhasta, jotka ovat olleet läsnä kahdessa edellisessä pitkässä parisuhteessani. Kai olen ajatellut, että ennemmin vähättelevä ja vittuileva mies kuin pettävä ja valehteleva mies. Lisäksi olen yrittänyt tehdä itsetutkiskelua ja selvittää, onko syy miehen käytökseen sittenkin minussa. Tai voihan toki olla, että rohkeutta eroamiseen ei vain löydy :(

Vierailija
2/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on tapahtunut liian paljon. Koska mies ei anna minun toteuttaa itseäni hellyydenosoituksin ja hän on kieltänyt minua osoittamasta tunteitani lapsen läsnäollessa. Koska ikäero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, monistakin eri syistä...

- Raskausajan jatkuvat hiivatulehdukset

- Synnytyksen jälkeen hajalla oleva toosa ja pitkään jatkuneet episiotomiasta aiheutuneet kivut

- Limakalvojen kuivuus (edelleen ongelmana vaikka lapsi on jo yli 2v, pitäisi varmaan tehdä tälle jotain...)

- Miehen alkoholismi

- Tunne, että mies ei halua minusta muuta kuin seksiä ja mikään muu ei kiinnosta

Ollaan toki erottu jo.

Vierailija
4/59 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:37"]

Millä tavalla ollaan huonoja seksissä?

[/quote]

No niin viisaat kertokaas nyt tämä.  Aina kaikilla palstoilla toitotetaan sitä että joku on hyvä seksissä  tai huono seksissä.  Mitä tarkoittaa, että on hyvä tai huono seksissä??????

[/quote]

mun mielestä se hyvä seksissä on ihminen, joka on täysillä mukana, näyttää kiihottumisensa kaikin tavoin ja haluaa ja OSAA tyydyttää kumppaninsa. itse olen esim. keronut miehelleni, millainen esileikki minua kiihottaa, mutta hän unohtaa sen aina ja palaa takaisin omiin rutiineihinsa, jotka taas ei kiihota mua. 

Vierailija
5/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä on monia ja niitä on molemmissa osapuolissa. olemme molemmat 40+ , lapset kouluikäisiä. mieheni on komea, kunnostaan huolehtiva ihminen. en tunne himoa häntä kohtaan vaikka seksiä kaipaankin. iltaisin hän on useinmiten joko väsynyt tai sitten tekee läppärillä töitä kahteen-kolmeen yöllä. silloin harvoin kun lähestyy minua, lähinnä rojahtaa viereen tai puoliksi päälle ja melkein nukahtaa siihen. ei kiihota yhtään. 

mies sanoo, ettei jaksa edes ajatella seksiä. sanoo, että jos haluan seksiä, niin minun pitäisi tehdä aloite. en kuitenkaan enää jaksa vuosien yrittämisen jälkeen herätellä itse ensin omaa ja sitten vielä toisenkin halua. miehen "aloitteet" ovat joko edellä kuvattuja väsyneitä lähmimisiä tai sitten se kysyy, milloin olisi seksiä. mitä siihenkin nyt voisi vastata. 

mies ei ilmiselvästikään enää halua minua, se on tullut selväksi. ulkonäkö ei pitäisi olla ongelma, olen 170cm/63 kg, olen kasvattanut pitkät hiukset koska mies on sitä toivonut, pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni. viimeisen vuoden aikana seksiä on ollut ehkä neljästi, ja niistä pari kertaa oli erektio-ongelmia vaikka minä kyllä tein parhaani ja olin aktiivinen. itse joudun ottamaan lääkkeitä joiden sivuvaikutuksena valitettavasti orgasmikykyni on huonontunut todella paljon. tämäkään ei ole omiaan lisäämään halujani.

on todella surullista että näin on. en missään tapauksessa kuitenkaan eroaisi miehestäni kuihtuneen seksin takia, suhteesammr on todella paljon hyvää joka painaa vaakakupissa enemmän kuin seksi. mutta toivon että,saan vielä jossain elämän vaiheessa kokea molemminpuolisen himon ja halun. sitä odotellessa jatkan miehen houkuttelemista seksiterapeutille. hän ei suostu sellaiseen, koska hänen mielestään meillä ei ole ongelmaa.

kiitos ketjun aloittajalle että sain tähän keventää mieltäni.

Vierailija
6/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun haluaminen mun miestä kohtaan ja seksiä kohtaan ylipäätään tapahtui vähän alle 4-kymppisenä kun rakastuin toiseen. Ihastumista kesti noin vuoden ja sinä aikana meillä oli seksiä paljonkin mieheni kanssa. Mutta ei sen kanssa, johon rakastuin. 

Nyt ihastuminen ja rakastuminen tähän toiseen mieheen on loppumassa, koska en saa häneltä tarvitsemaani vastakaikua enkä enää tunne mitään halua seksiinkään. Mieheni ei ole tänä aikana kun oma kiinnostukseni lopahti (ehkä n. 2 viikkoa sitten) ehdottanut seksiä, luultavasti vielä suostuisin, mutta en sitten tiedä, kun miehenikin haluaa minua noin vähän, että miten sitten jatkossa enää sytyn... 

Manaan elämääni, että olen väärän miehen kanssa. Mutta tuskin etsin muitakaan, kun ne halut kerran hävisivät rakkauden mukana. Mieheeni en ole tuntenut samanlaista rakkautta, enkä ketään toistakaan kohtaan, enkä usko, että törmään enää taas sellaiseen mahdollisuuteen. Rakastun hyvin harvoin ja ihan kummallisiin tyyppeihin. Jopa sellaisiin, jotka eivät ole parisuhdetyyppisiä. Ihan paskaa tää elämä, kun ei saa sitä ketä haluaa.

Vierailija
7/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:22"]

Rakastan miestäni, hän on nuori ja komea ja paras ystäväni. Mutta pidän "likaisesta" seksistä, siitä että minut otetaan. En herkästä rakastelusta. En tiedä mitä tehdä, sillä salaa himoitsen "panomiehiä" joiden kanssa en koskaan haluaisi suhdetta. Sama seksuaalisuuden/himon hiipuminen on tapahtunut aikaisemissakin suhteissa. 

[/quote]

Käytä mielikuvitusta. Ehdota leikkejä. Ja mene terapiaan tutkimaan, mitä tuossa on taustalla.

Vierailija
8/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan mene terapiaan... Missä tuollaisia terapioita on, miten niihin pääsee ja paljonko maksaa?

Vierailija
9/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:51"]Se nyt vaan on niin toivottoman huono seksissä, ja kymmenen vuoden jälkeen kun ei ole mikään oppi mennyt perille, niin en enää jaksa opettaa. [/quote] Mulla oli sama ongelma exän kanssa.

[/quote]

Vierailija
10/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:37"]

[/quote]

No niin viisaat kertokaas nyt tämä.  Aina kaikilla palstoilla toitotetaan sitä että joku on hyvä seksissä  tai huono seksissä.  Mitä tarkoittaa, että on hyvä tai huono seksissä??????

Vierailija
11/59 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin toivottoman huono seksissä, ja kymmenen vuoden jälkeen kun ei ole mikään oppi mennyt perille, niin en enää jaksa opettaa.

Vierailija
13/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:39"]Mies on loukannut minua henkisesti niin pahasti ja usein, etten halua enää häntä. Kuka haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka kohtelee huonosti, ei arvosta eikä kunnioita, nälvii, vähättelee ja kommentoi negatiivisesti ulkonäköä/luonnetta lähes päivittäin? En minä ainakaan.
[/quote]

tähän. Löysin ihanan rakastajan joka herätti mut eloon:)

Vierailija
14/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lihonnut ja laiskistunut. Ja seksi koko ajan mielessä. Itse olen häntä vanhempi ja ihan ok-kroppainen nainen, alle 40v. Ei vaan voi haluta kun ulkonäkö on noin muuttunut. Itse en mielestäni ole muuttunut juurikaan.

Vierailija
15/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:51"]Se nyt vaan on niin toivottoman huono seksissä, ja kymmenen vuoden jälkeen kun ei ole mikään oppi mennyt perille, niin en enää jaksa opettaa.
[/quote]

Mulla oli sama ongelma exän kanssa.

Vierailija
16/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelee koko ajan.

Vierailija
17/59 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni, hän on nuori ja komea ja paras ystäväni. Mutta pidän "likaisesta" seksistä, siitä että minut otetaan. En herkästä rakastelusta. En tiedä mitä tehdä, sillä salaa himoitsen "panomiehiä" joiden kanssa en koskaan haluaisi suhdetta. Sama seksuaalisuuden/himon hiipuminen on tapahtunut aikaisemissakin suhteissa. 

Vierailija
18/59 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista raha asioista hän on valehdellut

Vierailija
19/59 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samankaltaisia ongelmia. Haluaisin haluta ja oikeastaan haluankin mutta en vaan kiihotu enää miehestäni, enkä siis kostu. :( Seksissä sinällään ei ole mitään vikaa, mies on todella huomaavainen sängyssä (ja muutoinkin) tyydyttää minut aina ensin ja on hyvin hellä. En tiedä oisko vika just näissä. Ehkä kaipaisin vähän rajumpia juttuja. Niin kaipaan sitä kun pelkästä suutelemisesta pikkarit märkänä. Huoooh... En edes muista milloin olisin ollut todella kiihottunut ja märkä. Inhottava ongelma. Oispa olemassa joku kiihotuspilleri.

Vierailija
20/59 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nopea ja itsekäs seksissä, en juurikaan ehdi hänen mukaansa. 10v sitten oli väkivalta tilanne jonka vuoksi en enää halua häntä enkä juurikaan siedä kosketusta. Ei hoida suuhygieniaansa vaikka olen pyytänyt ja kertonut että se(kin) on fyysisen läheisyyden ehto. Surullista mutta näillä mennään.