Mitä ajattelette siitä, että joku päivittää asioita someen koko ajan?
Kommentit (26)
Voi olla että ei ole töitä tai asuu kaukana ystävistä, niin täyttää päivänsä somella. Voi olla myös addiktoitunut someen, kuten todella moni nykypäivänä on.
Tehköön mitä haluaa. Saahan sinne tuutata. Enemmän ihmettelen seuraajia.
Rasittavaa, mutta eihän minun tarvitse niitä juttuja lukea. Voin sulkea tuollaisen tyypin ulkopuolelle. Siinähän tyyppi päivittää vapaasti, vaikka apinan raivolla. EVVK!
Ehkä elämä on vähän köyhää, kun pitää jakaa kaikki somessa. Eräs kaverini julkaisee kaikki eri ystävätapaamiset, ravintolassa käynnit, elokuvissa käynnit, saamansa lahjat ym. Ja kiittelee vuolaasti Facebookissa. Kiitokset voisi antaa aivan kaksinkin, mutta hän ei siihen pysty. Kohteliaisuutta ei hänen kohdallaan olisi ilman somea. Siellä voi antaa itsestään niin sydämellisen kuvan, vaikka totuus on toinen.
Sitä että oot siellä kyttäämässä kokoajan mitä se päivittää. Kumpiko on säälittävämpi, hä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että ei ole töitä tai asuu kaukana ystävistä, niin täyttää päivänsä somella. Voi olla myös addiktoitunut someen, kuten todella moni nykypäivänä on.
Voi olla että tienaa somella.
Ihmettelin tätä ennen myös, mutta nykyään tulee päiviteltyä paljon tekemisiä someen itsekin. Ei tarvitse olla niitä katselemassa siellä kokoajan, jos ärsyttää.
Nykyaikaa. Kaikista kaveritapaamisista pitää tehdä instastoori. Ja kaikesta muustakin ylipäänsä. Muuten sitä ei vissiin koe elävänsä. Onhan se surullista. Niin monella tämä addiktio, että se on jopa ihan normalisoitunut yhteiskunnassamme. Jopa keski-ikäiset tekee tätä.
Riippuu, että missä ja mitä jakaa. Jos julkinen profiili, on säälittävää. Jos jakaa oikeaa elämäänsä oikeille kavereilleen niin mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan niistä someihmisistä ei tositilanteessa edes auttaisi, on aika surullinen tilanne. Siis edes puhelimessa. Joku voi nähdä paljon vaivaa somessa ja tulos on se. Miettikää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin tätä ennen myös, mutta nykyään tulee päiviteltyä paljon tekemisiä someen itsekin. Ei tarvitse olla niitä katselemassa siellä kokoajan, jos ärsyttää.
Miksi aloit päivittelemään, ootko edes itse miettinyt syytä?
Juttukaverin puute. Kokemuksesta puhun. Jos mulla on sosiaalisia tilanteita arjessa, en mä niistä koskaan someen raportoi. Mutta jos olen pitkään yksin, kuten usein olen, iskee tarve höpötellä omista tekemisistä, ajatuksista, havainnoista... En siis koko ajan päivitä, mutta välillä päivitän enemmän. Voihan siitä tulla mielikuva, että koko ajan päivittää. Anteeksi jos se jotakuta rasittaa (en oikeasti välitä, koska ei ole pakko lukea tai edes seurata).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloit päivittelemään, ootko edes itse miettinyt syytä?
Joskus haluaa, että ihmiset ovat kartalla tekemisistäsi ja menemisistäsi. Sitten jos haluan olla omissa oloissani, niin en päivitä.
Herättääkö se mitään ajatuksia?