Palkittu kalustevalmistaja konkurssiin
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit
"Konkurssiin asetettu Woodio valmistaa vedenkestäviä puukomposiittikalusteita."
Harmillista. Innovatiivisia tuotteita.
Vaan kun ei kannatta niin ei kannata. Karut ovat nuo tappioluvut suhteessa liikevaihtoon.
Ja suunta näytti olevan vain paheneva.
https://www.finder.fi/Kylpyhuonekalusteet+ja+-tarvikkeet/Woodio+Oy/Laht…
Kommentit (7)
Paskaa tuotetta yrittää väkisin tunkea markkinoille, niin noin käy. Ennen laajennusta pitäisi saada kannattavuus kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Nii, emmä tiiä millä itselle voisi ostaa mitään huonekaluja 10e tuntipalkoilla.
Ethän sä saa autoakaan hankittua ja ylläpidettyä sitä, niin millä palkoilla sä itselles ostelet mitään suurta? Ruokaostoksetkin on sellaiset että pitää loppukuusta säästellen ostella ja säästöö ei jää mitään rahaa.
VArmasti rikkaat ostaa huonekaluja. Olen nyt viisikymppinen ja yhtään omaa huonekalua uutena en ole hankkinut ja töitä olen tehnyt aina kun niitä olen saanut.
tuntuu oikeasti että meitä kusetetaan.
Kalusteita ostaa myös yritykset, ei ainoastaan yksityishenkilöt :)
Näillä kivikomposiittivalmistajilla (Corian yms.) taitaa olla liian iso asema ja muutenkin siellä on isot firmat takana kuten DuPont, että on vaikeata saada näiltä jalansijaa.
Mikä sitten oli perimmäinen syy? Olisiko pitänyt tuottaa vain levyjä ja materiaalia, ja jättää itse kalustevalmistus toisille?
Hyvännäköisiä tuotteita on kyllä.
Eipä Suomessa kannata myydä vaatteita, huonekaluja tai muutakaan. Ei ihmisillä ole varaa kuin ruokaan ja jos siihenkään, kun moni näyttäisi perunoita laittavan itselle kesällä kuten jossain venäjällä tehdään. Jopa kerrostalojen pihoissa on perunaa kuin joskus sota-aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä saa autoakaan hankittua ja ylläpidettyä sitä, niin millä palkoilla sä itselles ostelet mitään suurta? Ruokaostoksetkin on sellaiset että pitää loppukuusta säästellen ostella ja säästöö ei jää mitään rahaa.
VArmasti rikkaat ostaa huonekaluja. Olen nyt viisikymppinen ja yhtään omaa huonekalua uutena en ole hankkinut ja töitä olen tehnyt aina kun niitä olen saanut.
Kalusteita ostaa myös yritykset, ei ainoastaan yksityishenkilöt :)
Ei nähtävästi osta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa tuotetta yrittää väkisin tunkea markkinoille, niin noin käy. Ennen laajennusta pitäisi saada kannattavuus kuntoon.
Oliko tuote paskaa?