tv2 Tuhkimotarina nyt. Toinen nainen.
Ollut vaikeaa. Kuinkahan vaikeaa ollut vaimolla :(
Kommentit (371)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:10"]
Niin ja että lähtisin tällaisia ihastuksia (jossa vaan katseltiin toisiamme, ei edes oltu yhdessä) tunnustamaan (ellei ihan vaan vitsaillen, mutta ei edes vitsaillen) vuosikymmenten päästä luokkakokouksessa. Elämä on mennyt eteenpäin ja tuntisin itseni lähinnä naurettavaksi ja paikoilleen jämähtäneeksi jonnekin lapsuuden haaveisiin. No, minä olen minä, mutta sanoin nyt vaan.
[/quote]
Mulle olisi käynyt kuitenkin vaan näin:
"Moi Pete, mä päätin eilen, että jos olet täällä luokkakokouksessa, mä kerron sulle, että olin suhun tosi ihastunut 6. luokalla!"
"Ai... no kuka sä olitkaan?"
"Mä oon Sari 6 A:lta."
"Joo... no mä en muista sua, sori."
"Mä olin suhun tosi ihastunut monta vuotta...."
"Ai jahas, joo... tota... no kaverit venaa tuolla, pitää lähtee sinnepäin. Mut hei, mukavaa iltaa vaan sulle täällä. Pärjäile! Moi."
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:13"]
Mä käsitin ohjelmasta, että suhdetta lopetettiin vuonna 2009?? Ja musta muutenkin mainittiin tapahtumat tapahtuneiksi 6 vuotta sitten. Olenko väärässä?
[/quote]
Suhde alkoi 2009 luokkakokouksessa ja ilmeisesti ei kestänyt kovin kauan, siis montaa vuotta. Käsitin myös, että toisaalta suhteesta oli vaikea päästä irti.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:38"] Miksi joidenkin itselle ventovieraiden ihmisten tekemiset kiinnostavat niin paljon, että pitää alkaa kaivamaan netistä henkilöllisyyksiä, osoitteita, työpaikkoja, lapsia ja keksimään suurinpiirtein mitä tunteita ne vieraat tunsivat ja mitä ajattelivat mitäkin tehdessään? Samaan aikaan arvostellaan ja kauhistellaan, kun itse toimitaan kuin jotkut stalkkaajat :-D [/quote] Minä en arvostele, enkä kauhistele, kunhan googlailen. [/quote] Koska kotiäidin elämässä ei pääse työpaikan kahvipöytään juoruilemaan esim työkavereiden edesottamuksista, niin täytyy tyytyä stalkkaamaan tosi-tv ohjelmien noubadeja ja raportoimaan AV-palstalle! Hehee! Jotenkin täytyy tämä juorujano sammuttaa...:) kiitos vaan AV-mammat!
[/quote]
Meillä täällä töissä ei kukaan kehtaa oikein juoruilla kahvipöydässä, niin pakko täällä av:lla viihdyttää välillä itseään. Juoruilu kun antropologienkin mukaan on ihmisen lajityypillistä käytöstä, eikä siis mielestäni mikään synti. Kunhan ei valehtele.
Asuiko Oulussa suhteen aikana, myöhemmin muuttanut espooseen
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:27"]
Ihmettelen vähän, kun asuivat luokkakokouksen aikaan samalla suht. pienellä? paikkakunnalla (ja ilmeisesti se koulukin oli siellä), etteivät ennen sitä luokkakokousta olleet mitään kontaktia ottaneet, tavanneet sattumalta tai perhosia lennellyt mahassa. No, eihän siinä nyt missään totuuskomissiossa olla, kun ohjelmaa tehdään ja varmasti täytyy hiukan suunnitella, kuinka asian esittää.
[/quote]
Miten niin "pienellä paikkakunnalla"? Eikös ohjelmassa annettu ymmärtää että Espoossa ollaan oltu koko ajan?!
[/quote]
Ehkä annettiin ymmärtää, mutta toisaalta luokkakokouksesta mentiin Helin kotiin, kun ei keksitty muuta paikkaa ja asuttiin lähekkäin, kaukobussista tultiin bussiasemalle, jonka parkkipaikalla perhe odotti ja Heli käveli yksin kotiin. Ei oikein rimmaa Espooseen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:07"]
Asuiko Oulussa suhteen aikana, myöhemmin muuttanut espooseen
[/quote]
Se luokkakokous ei kuitenkaan ollut Oulussa.
Mistä te niitä luokkakokouskuvia kaivatte. En nähnyt facessa
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 15:43"]
Ei voi kun ihmetellä heliä facebookissa kivittäviä ihan aikuisen ikään ehtineitä naisia, jotka ovat sitä mieltä, että koskaan ei kukaan mies eroa vaimostaan sen takia, että rakastuu toiseen.
[/quote]
Rakkaus on tahdon asia. Aikuinen ei sekoita sitä ihastumiseen. Ja moraalin pitäisi mun mielestä mennä aikuisella ihmisellä tunteiden yli.
Pettäminen on toisen ihmisen satuttamista pahimmillaan, sitä voi verrata henkiseen pahoinpitelyyn, joskus jopa tappoon.
Opettajana ihmettelen eniten sitä mistä ihmeen syystä yläasteikäisten opettaja haluaa tieten tahtoen tällaista julkisuutta? Sitä naljailun määrää, joka tästä seuraa koulussa, on vaikea edes kuvitella. Melkein sääliksi käy.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:24"]
Ei voi kun ihmetellä heliä facebookissa kivittäviä ihan aikuisen ikään ehtineitä naisia, jotka ovat sitä mieltä, että koskaan ei kukaan mies eroa vaimostaan sen takia, että rakastuu toiseen.
[/quote]
Rakkaus on tahdon asia. Aikuinen ei sekoita sitä ihastumiseen. Ja moraalin pitäisi mun mielestä mennä aikuisella ihmisellä tunteiden yli.
Pettäminen on toisen ihmisen satuttamista pahimmillaan, sitä voi verrata henkiseen pahoinpitelyyn, joskus jopa tappoon.
[/quote]
Se ei ollutkaan pointti, vaan se, että on aikuisia ihmisiä, jotka sulkevat tietoisuudestaan pois sen tosiasian, että ihmiset oikeasti eroavat sen takia että rakastuvat toiseen. Kun siellä keskustelussa ilmeisen tosissaan väitetään, että kukaan mies ei koskaan jätä perhettään toisen naisen vuoksi.
Samalla tavalla se petetyksi tulemiseen reagointi on tahdon asia, kuin rakkauskin ;)
[/quote]
[/quote]
Pitäisi ja pitäisi, mutta milloinkas kaikki ihmiset käyttäytyisivät kuten heidän pitäisi.
Eihän tuota heliä näytä tippaakaan kiinnostaa mitä ihmiset hänestä ajattelevat, edes omat lapset vanhemmat ym.. häntä kiinnostaa puhua seksistä ja orgasmista ja ruotia yksityiskohtia Hänen elämästään.
[/quote]
Rakkaus on tahdon asia. Aikuinen ei sekoita sitä ihastumiseen.
[/quote]
Mutta jos ei enää tahdo.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:37"]
Eihän tuota heliä näytä tippaakaan kiinnostaa mitä ihmiset hänestä ajattelevat, edes omat lapset vanhemmat ym.. häntä kiinnostaa puhua seksistä ja orgasmista ja ruotia yksityiskohtia Hänen elämästään.
[/quote]
No jos hän on liikunnan ja terveystiedon opettaja, niin hänhän puhuu niistä työkseenkin. Silloin ei ehkä tule ajatelleeksi, että kaikille ihmisille ne eivät ole yhtä luontevasti osa ihmisen elämää, vaan niihin liittyy häpeää ja nolostelua.
No ihan luonnollisesti puhun minäkin orgasmeistäni ja seksiseikkailuistani. Joku moraalinen? raja vaan on mennä avautumaan tv:hen omasta pettämisestäni, en ole sentäs niin julma ja paha ihminen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:10"]
Niin ja että lähtisin tällaisia ihastuksia (jossa vaan katseltiin toisiamme, ei edes oltu yhdessä) tunnustamaan (ellei ihan vaan vitsaillen, mutta ei edes vitsaillen) vuosikymmenten päästä luokkakokouksessa. Elämä on mennyt eteenpäin ja tuntisin itseni lähinnä naurettavaksi ja paikoilleen jämähtäneeksi jonnekin lapsuuden haaveisiin. No, minä olen minä, mutta sanoin nyt vaan.
[/quote]
Mulle olisi käynyt kuitenkin vaan näin:
"Moi Pete, mä päätin eilen, että jos olet täällä luokkakokouksessa, mä kerron sulle, että olin suhun tosi ihastunut 6. luokalla!"
"Ai... no kuka sä olitkaan?"
"Mä oon Sari 6 A:lta."
"Joo... no mä en muista sua, sori."
"Mä olin suhun tosi ihastunut monta vuotta...."
"Ai jahas, joo... tota... no kaverit venaa tuolla, pitää lähtee sinnepäin. Mut hei, mukavaa iltaa vaan sulle täällä. Pärjäile! Moi."
[/quote]
Haloo...ne oli ollu kumpikin ihastuneita toisiinsa.
Edelleen salapanoonsa rakastunut, itkee näitä yksityiskohtiaan telkkarissa. Facessa hehkutusta kuinka upea ja rohkea hän on. Saman henkisen tason omaavat muumit voisi pysytellä vain siellä laaksoissaan.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:38"]Miksi joidenkin itselle ventovieraiden ihmisten tekemiset kiinnostavat niin paljon, että pitää alkaa kaivamaan netistä henkilöllisyyksiä, osoitteita, työpaikkoja, lapsia ja keksimään suurinpiirtein mitä tunteita ne vieraat tunsivat ja mitä ajattelivat mitäkin tehdessään?
Samaan aikaan arvostellaan ja kauhistellaan, kun itse toimitaan kuin jotkut stalkkaajat :-D
[/quote]
Komppaan!
Kun on oma elämä hanurista tai sitä ei ole ollenkaan, niin näinhän sitä omaa paremmuutta ja vielä porukkaan yhteenkuuluuvuutta löytyy. :DD
Jos on Heli säälittävä, niin ei kuitenkaan puoliksikaan niin säälittävä kuin nämä veren haistavat haaskalinnut täällä.
Olen aika hämmentynyt tästä epävarmojen, pelokkaiden ja mustavalkoisten naisten määrästä tässä ketjussa.. Kielenkäytöstä ja jyrkkyydestä voi jo jotain päätellä... Huh.
Ei, en ole pettänyt enkä ollut toinen nainen. Ihastunut olen ulkopuoliseen (halunnutkin häntä valtavasti) mutta niin on miehenikin, ja saakin olla. Niin vain tapahtuu useimmissa pitkissä suhteissa. Olen nähnyt laajassa kaveripiirissäni niin paljon tunteiden kieltämistä ja kulisseja, että olemme valinneet mieheni kanssa avoimuuden, myös tabuista puhumisen (ja myöntämisen). Ja mitä kamalaa siitä on seurannut? Olemme toistemme parhaat ystävät ja edelleen 20 v jälkeen intohimoiset rakastajat. Tätä suhdetta ei vaarantaisi edes ulkopuolinen seksisuhde, sen tiedämme molemmat.
Ystävissäni olen nähnyt niin pettäjiä kuin petettyjä, jättäjiä kuin jätettyjä. Tiukkapipoja, pilke silmäkulmassa olevia, hysteerisiä, empaattisia, epävarmoja, tunteellisia, tunteettomia, monenlaisia ihmisiä, miehiä ja naisia. Maailma ei ole ollenkaan mustavalkoinen paikka, vaikka te niin haluaisitte.
Senkin olen nähnyt, että jyrkkämielipiteiset ihmiset usen satuttavat lopulta itsensä, joten toivon sydämestäni, että vähän hölläisitte nutturoitanne.
Mä käsitin ohjelmasta, että suhdetta lopetettiin vuonna 2009?? Ja musta muutenkin mainittiin tapahtumat tapahtuneiksi 6 vuotta sitten. Olenko väärässä?