tv2 Tuhkimotarina nyt. Toinen nainen.
Ollut vaikeaa. Kuinkahan vaikeaa ollut vaimolla :(
Kommentit (371)
Halusi varmaan kostaa vaimolle, kun vaimo ei antanut miehelle eroa, vaikka mies oli Heliin niin rakastunut. Toivoo, että mies nyt huomaisi, kuinka ihana ja kaunis hän on ja tulisi takaisin.
Miten tuo Helin uusi mies lähti tuohon ohjelmaan?
Eikö ole uudelle miehelle noloa, että Heli muistelee orgasmejaan edellisen kanssa?
Jotenkin luulen, että koko tarina ei olisi saanut sellaisia puistatuksia aikaan mikäli tämä Heli(?) olisi uhriutumisen sijaan edes kerran esittänyt katumusta:ottanut vastuuta omista teoistaan ja sanonut toimineensa itsekin väärin tai edes typerästi.
Itse kasvaneena sellaisessa perheessä, missä isä petti äitiä, musta tuntuu tällä hetkellä tosi pahalta sen miehen lasten puolesta. Ihan kamalaa, jos he näkevät ja kuulevat isän toisen naisen selittämässä seksielämästä heidän isänsä kanssa telkkarissa. Muistan miten häpäistyltä oma oma tuntui joskus ikävälillä 8-12 vuotta, sen jälkeen vähän helpotti, kun tavallaan ulkoisten koko isän mun tunnemaailmasta. (Ja huomautettakoon, että lapset todella selvittävät juttuja, saavat selville aika paljon ja vähintään ajattelevat ja luovat mielikuvia noista asioista paljon. Aikuiset eivät tietenkään kaikkea kerro..jos kertovat mitään... Asioista tulee inhottavia painajaisia ihan lapsen itse muotoileminen mielikuvien takia)
Säälittää mua myös tämän naisen lapset -paljon. Hehän ovat täysin syyttömiä kaikkeen. Äitinsä koki itsensä niin uhrina ettei ottanut tapahtuneesta mitään vastuuta ja siten luultavasti jätti ajattelematta sitä, millaiseksi omien lasten elämä muodostuu tämän julkitulon myötä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:06"]
Itse kasvaneena sellaisessa perheessä, missä isä petti äitiä, musta tuntuu tällä hetkellä tosi pahalta sen miehen lasten puolesta. Ihan kamalaa, jos he näkevät ja kuulevat isän toisen naisen selittämässä seksielämästä heidän isänsä kanssa telkkarissa. Muistan miten häpäistyltä oma oma tuntui joskus ikävälillä 8-12 vuotta, sen jälkeen vähän helpotti, kun tavallaan ulkoisten koko isän mun tunnemaailmasta. (Ja huomautettakoon, että lapset todella selvittävät juttuja, saavat selville aika paljon ja vähintään ajattelevat ja luovat mielikuvia noista asioista paljon. Aikuiset eivät tietenkään kaikkea kerro..jos kertovat mitään... Asioista tulee inhottavia painajaisia ihan lapsen itse muotoileminen mielikuvien takia) Säälittää mua myös tämän naisen lapset -paljon. Hehän ovat täysin syyttömiä kaikkeen. Äitinsä koki itsensä niin uhrina ettei ottanut tapahtuneesta mitään vastuuta ja siten luultavasti jätti ajattelematta sitä, millaiseksi omien lasten elämä muodostuu tämän julkitulon myötä.
[/quote]
*iso halaus sinulle*
Mä koko ajan vain mietin, miltä pettäjämiehen vaimosta tuntuisi katsoa tätä jaksoa. Koska siltä se tuntui, kuin Heli olisi suunnannut sanansa hänelle.
Julmaa touhua.
Tottakai se mies on pahin pahis mutta tässä tapauksessa se mies ei tuonut juttua julkisuuteen eikä yrittänyt tehdä itsestään uhria omien valintojensa seurauksena. Ja itse asiassa tämän tapauksen jälkeen miesn on uhri, onhan nyt tämä toinen nainen pettänyt hänenkin luottamuksensa tuomalla suhteen julki varsin tunnistettavasti.
En ymmärrä logiikkaa tässä asiassa. Jos nainen on sinkku ja vastaa tasan itsestään eikä hänen tarvitse ajatella, miten paljon hänen tekonsa satuttaa muita ihmisiä, niin miksi ihmeessä hän sitten petaa itsestään uhria jota satutettiin, vaikka hän ihan tietoisesti laittoi itsensä kyseiseen asemaan. Miksi se mies olisi tässä tapauksessa pahis tälle naiselle, kun nainen on tasan tarkkaan tiennyt, mihin soppaan on lusikkansa pistänyt? Eikös hänen nyt tässäkin tapauksessa tulisi ymmärtää oman valintansa seuraukset ja todeta, että miehen ei tarvitse välittää yhtään sen enempää hänen tunteistaan kuin hänen miehen puolison tunteista, koska lähtötilanne on ollut molemmilla täysin selvät? Hän on tiennyt, että mies on varattu.
Ainoa uhri tässä on se petetty puoliso ja lapset. En koe mitään sympatiaa naista kohtaan. Aivan yhtä vähän tunnen sympatiaa niitä kohtaan, jotka ottavat väkivaltaisen miehen, joka on tuomittu useista pahoinpitelyistä. Siinäpä kerjätään sitä pahoinpitelyä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:06"]
Itse kasvaneena sellaisessa perheessä, missä isä petti äitiä, musta tuntuu tällä hetkellä tosi pahalta sen miehen lasten puolesta. Ihan kamalaa, jos he näkevät ja kuulevat isän toisen naisen selittämässä seksielämästä heidän isänsä kanssa telkkarissa. Muistan miten häpäistyltä oma oma tuntui joskus ikävälillä 8-12 vuotta, sen jälkeen vähän helpotti, kun tavallaan ulkoisten koko isän mun tunnemaailmasta. (Ja huomautettakoon, että lapset todella selvittävät juttuja, saavat selville aika paljon ja vähintään ajattelevat ja luovat mielikuvia noista asioista paljon. Aikuiset eivät tietenkään kaikkea kerro..jos kertovat mitään... Asioista tulee inhottavia painajaisia ihan lapsen itse muotoileminen mielikuvien takia) Säälittää mua myös tämän naisen lapset -paljon. Hehän ovat täysin syyttömiä kaikkeen. Äitinsä koki itsensä niin uhrina ettei ottanut tapahtuneesta mitään vastuuta ja siten luultavasti jätti ajattelematta sitä, millaiseksi omien lasten elämä muodostuu tämän julkitulon myötä.
[/quote]
*iso halaus sinulle*
[/quote]
Kiitos! Sinulle myös!!!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:15"]
Mä koko ajan vain mietin, miltä pettäjämiehen vaimosta tuntuisi katsoa tätä jaksoa. Koska siltä se tuntui, kuin Heli olisi suunnannut sanansa hänelle. Julmaa touhua.
[/quote]
Niin oli!
Miehen kanssa ihmeteltiin ja keskusteltiin kuinka näitä yksinkertaisia naisia tuolla metsästysmailla tulee vastaan. Ei voi ymmärtää miksi pitää tyrkyttää väkisin itseänsä, yleensä niille varatuille. kertoo jostain itsetunnottomuudesta ja oman egon pönkityksestä, sekä aikalailla itsekeskeisestä maailmankatsomuksesta. Tottakai tollanen sit vinkuu töllössä jos tuli takkiin, vaikkakin itse junaili koko juttunsa. Ei näe muuta kuin oman napansa, ei minkäänlaista empatiakykyä, suurimpia kärsijiä eli perhettä kohtaan! Tilais ny hyvä nainen terapeutille vaan lisätunteja. Ja aikuiseksi kasvaminen voisi alkaa...
44 v ja henkisesti 15.hyvin menee,voi voi Helin lapsia,ei ol helppoo.
Voi luoja mikä jakso. Entiset luokkakaverit ovat siis olleet toisiinsa ihastuneita jo 20 vuotta, eivät kuitenkaan ole pitäneet näiden vuosien aikana mitään yhteyttä. Sitten luokkakokouksessa pienessä maistissa ollaan ikuisia sielunkumppaneita, mies menee naisen luo yöksi, koska haluaa "nähdä mitä tästä voi tulla". Väitän, että suurella todennäköisyydellä tuona yönä on menty enemmän sille fyysisen kuin henkisen tutustumisen puolelle, tästä huolimatta seuraavana aamulla ollaan naisen mukaan jo silminnähden rakastuneita. Jos miehenkään aikeet olisivat perustuneet oikeasti vuosien salattuun rakkauteen naista kohtaan, hän tuskin olisi lähtenyt ensimmäisenä mahdollisena hetkenä tämän luokse yöksi, kun perhe odottaa kotona.
Epäselväksi jäi, miksi tämä Heli on tullut kertomaan hylkäystarinansa televisioon, sillä hän itse sanoo heidän sopineensa, ettei kumpikaan halua mitään vakavaa ja että hän on hyväksynyt roolinsa toisena naisena. Uhriksi heittäytymistä en ymmärrä. Lapsena koettu unikoulu ei mielestäni ole pätevä peruste tähän tapahtuman kulkuun. Olen itsekin unikoulun "käynyt" ja koen kasvaneeni tästä huolimatta mieleltäni tasapainoiseksi äidilleni katkeroitumatta. Tietenkään tarina ei kerro, minkälainen lapsuus ja nuoruus hänellä on kokonaisuudessaan ollut, mutta tämä yksittäinen esimerkki lähinnä huvitti minua.
Muutenkin todella epämukavaan valoon on myös asettanut tämän uuden miehensä, tietääköhän hän oikeasti mihin on ryhtynyt? Toivon, että he pystyvät elämään tasapainoista arkea tästäkin eteenpäin, huolimatta mahdollisista seurauksista mitä tämä uhritarina saa aikaan. Kaikesta huolimatta toivon samaa myös tälle petturimiehelle, sekä hänen perheelleen. Vaikka pettämiseen vaadintaan aina kaksi, mielestäni törkeyden huipentuma tuli tässä kyllä toisen naisen toimesta. Tulee kaiken jälkeen julkisesti mässäilemään asialla, johon liittyy myös muita osapuolia. Jos hänen perimmäinen motiivi tälle ulostulolle olisi ollut muiden samassa tilanteessa olevien auttaminen, olisi hän tehnyt sen toisella tavalla ja vähin äänin. Nyt nähtiin vain, miten HÄN on noussut pohjamudista ja ansaitsee kaiken ihanuuden tämän kamalan tragedian jälkeen.
Aika riskillä tuo nainen pelaa tätä peliään. Fb:ssä osoitetietokin näkyvillä, huhhuh.
Upea ja rohkea nainen, kun uskalsi julkisuudessa tunnustaa, että on tullut höynäytetyksi ja toiseksi naiseksi, joka ei päässytkään ykkösnaiseksi. Hyvä kosto miehelle telkkarissa paljastaa kaikki, joten nyt onkin miehellä vaimolleen ja lapsilleen selittämistä :DDDDDD
Onkohan kyse Sulkavan suursouduista?
Netistä kai löytyy osallistujalistat ja tulosluettelot nimineen päivineen vuosia taaksepäin...?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:27"]
Ihmettelen vähän, kun asuivat luokkakokouksen aikaan samalla suht. pienellä? paikkakunnalla (ja ilmeisesti se koulukin oli siellä), etteivät ennen sitä luokkakokousta olleet mitään kontaktia ottaneet, tavanneet sattumalta tai perhosia lennellyt mahassa. No, eihän siinä nyt missään totuuskomissiossa olla, kun ohjelmaa tehdään ja varmasti täytyy hiukan suunnitella, kuinka asian esittää.
[/quote]
Miten niin "pienellä paikkakunnalla"? Eikös ohjelmassa annettu ymmärtää että Espoossa ollaan oltu koko ajan?!
Kainuun soutu 2010 on ainakin joku valokuva-albumi fb:ssa
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:23"]
Olenko ainoa, jonka mielestä tuo Helin ihastus ex-luokkakaveriin vuodelta nakki ei ole ihan tervettä? Kuka menee aivan sekaisin jostain yli 20 vuoden takaisesta ihastuksesta, johon ei ole pitänyt yhteyttä?
[/quote]
Mulla on vähän samat ajatukset. Olin minäkin ala-asteella ihastunut ja todella kovastikin, mutta ihastuksen nimenkin olen unohtanut, saati että tunnistaisin häntä tänään. Ei ne pojat koulunpihalta enää yli nelkytvuotiaana näytä samalta kuin kolmetoistavuotiaana.
Niin ja että lähtisin tällaisia ihastuksia (jossa vaan katseltiin toisiamme, ei edes oltu yhdessä) tunnustamaan (ellei ihan vaan vitsaillen, mutta ei edes vitsaillen) vuosikymmenten päästä luokkakokouksessa. Elämä on mennyt eteenpäin ja tuntisin itseni lähinnä naurettavaksi ja paikoilleen jämähtäneeksi jonnekin lapsuuden haaveisiin. No, minä olen minä, mutta sanoin nyt vaan.
Mä en pysty uskomaan, että se mies olisi muka nähnyt hänestä unta ennen luokkakokousta. Pelimiesten meininkiä tuollaiset "olen aina odottanut Sinua"-höpinät. Voi ei :(