Miehet: millainen nainen aina vaan kaveri?
Aina kun ihastun johonkin mieheen käy samalla tavalla. Mies tuntuu viihtyvän seurassani, seksiä on joskus kuvioissa, joskus ei, mutta yleensä mies haluaaa ennemmin tehdä muuta, eli jutella ja harrastaa kaikenlaista. Luulen sitten että haluaa jotain vakavaa mutta nopeasti aina käykin ilmi että mua ollaan sysäämässä kaveriksi. Yleensä kun asiasta jutellaan niin miehen mielestä olen suurinpiirtein täydellinen nainen, niin kiva ja kaunis, mutta jotain vaan puuttuu...Mikä musta siis puuttuu kun kukaan ei rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena vaan aina olen kaveri? Miespuolisissa kavereiksi joutuvissa kai yhteinen nimittäjä on liiallinen kiltteys, eli miehestä puuttuu joku särmä ja alfaurospiirteet. Miten naisissa?
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:41"]
Ok, olen kuitenkin aika kaunis ja hyväkroppainen. Joskus mietin, että ollakseen sytyttävä naisen tulisi olla pinnallinen ja ilkeä ämmä, liian kiva ja kiltti on liian helppo eikä sytytä siksi.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Miesten ihannenainen on kiltti ja helppoluonteinen. Niistä ilkeistä halutaan eroon.
[/quote]
Jep ne "nipottavat lehmät" on kavereiden mukaan niitä joita laitetaan mutta niiden kanssa ei muuta suunnitellakkaan. Toimivat sateisiin päivien viihdykkeenä...
Paljon yleisempi ongelma on se, että miehet rakastuvat päätä pahkaa ensimmäiseen naiseen, joka hymyilee edes vähän heille. Ilmeisesti AP et näe sitä suurta joukkoa miehinä, vaan tarkastelet hyvin rajattua sinua kiinnostavaa miesjoukkoa, johon tutustut työsi tai harrastustesi kautta. Arvatenkin he ovat suosittuja menestyneitä miehiä, joilla on paljon valinnanvaraa ja siksi eivät lämpene, jos eivät koe naista erityisenä. Mutta alemmasta keskiluokasta (ei vain taloudellisesti vaan lähinnä yleisen suosion mukaan) löytyy niitä, jotka hullaantuvat ja ovat mielin kielin. Se on siitä kiinni, että niille miehille ei ole itsestäänselvää olla naisen halun ja kiinnostuksen kohteena. Jos löydät heistä sopivan, se on menoa sitten.
Ota ap ulkomaalainen! Itse huomasin jo nuorena, että suomalainen mies ei vaan syty minusta, ei niin millään. Ei ainakaan yhtään fiksumpi eli sellainen, joka mua olisi kiinnostanut. Esim joku britti tai saksalainen voi suhtautua sinuun ihan eri tavoin ja niillä on muutenkin löysemmät kriteerit naisille, koska heillä on yleensä parempi itsetunto. Eli eivät tarvitse jotain povipommia rinnalleen kun itsellään on asiat kunnossa. Ne on nämä suomalaiset reppanat, jotka eivät syty muusta kuin tissivaoista ja perseistä, ja tietysti ujosta mielipiteettömyydestä :)