Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: millainen nainen aina vaan kaveri?

Vierailija
02.02.2015 |

Aina kun ihastun johonkin mieheen käy samalla tavalla. Mies tuntuu viihtyvän seurassani, seksiä on joskus kuvioissa, joskus ei, mutta yleensä mies haluaaa ennemmin tehdä muuta, eli jutella ja harrastaa kaikenlaista. Luulen sitten että haluaa jotain vakavaa mutta nopeasti aina käykin ilmi että mua ollaan sysäämässä kaveriksi. Yleensä kun asiasta jutellaan niin miehen mielestä olen suurinpiirtein täydellinen nainen, niin kiva ja kaunis, mutta jotain vaan puuttuu...Mikä musta siis puuttuu kun kukaan ei rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena vaan aina olen kaveri? Miespuolisissa kavereiksi joutuvissa kai yhteinen nimittäjä on liiallinen kiltteys, eli miehestä puuttuu joku särmä ja alfaurospiirteet. Miten naisissa?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmisyys ja naiiviuskin on naisessa plussa. Jotkut miehet haluavatbtalertuvan naisen ja toiset etäisen.

Vierailija
22/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:36"]

Sinisilmisyys ja naiiviuskin on naisessa plussa.

[/quote]

Koska se antaa vaikutelman viattomuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:25"]

Oot vaan sitä hyvä jätkä-naistyyppiä.

[/quote]

Mitä ominaisuuksia tällaisilta naisilta siis puuttuu? 

Vierailija
24/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:25"]

Oot vaan sitä hyvä jätkä-naistyyppiä.

[/quote]

Mitä ominaisuuksia tällaisilta naisilta siis puuttuu? 

[/quote]

Naisellisuus.

Vierailija
25/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vihamielistä kommentointia taas. "Olet liian reilu ja fiksu, miehet haluaa tyhmiä bimboja" "olet liian avoin, miehet haluaa kieron naisen" "et pidä miestä tossun alla, siinä vika".

Näinkö te todella ajattelette esimerkiksi kaikista kavereistanne, joilla on kumppani? Tai jopa itsestänne, jos kommentoijat ovat suhteessa/ovat joskus olleet?

Minun miespuoliset ystäväni eivät ainakin seurustelevat tosi mukavien tyttöjen kanssa, samoin tiedän paljon kilttejä, älykkäitä tai epänaisellisia naisia, jotka seurustelevat. 

Vierailija
26/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villejä arvauksia: paha haju? Kamala ääni? Outo pukeutumistyyli? Pyrskätelet nauruun väärissä kohdissa ja aiheutat hämmennystä (nauraako se mulle vai onko jotenkin muuten outo..)? - No nämä ovat siis vain villejä arvauksia, enhän voi tietää, millainen oikeasti olet.

Vierailija
27/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus "rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena" kertoo jo että paras pitää etäisyyttä näin ajattelevaan naiseen. t. mies

Vierailija
28/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:58"]Hirveän vihamielistä kommentointia taas. "Olet liian reilu ja fiksu, miehet haluaa tyhmiä bimboja" "olet liian avoin, miehet haluaa kieron naisen" "et pidä miestä tossun alla, siinä vika".

Näinkö te todella ajattelette esimerkiksi kaikista kavereistanne, joilla on kumppani? Tai jopa itsestänne, jos kommentoijat ovat suhteessa/ovat joskus olleet?

Minun miespuoliset ystäväni eivät ainakin seurustelevat tosi mukavien tyttöjen kanssa, samoin tiedän paljon kilttejä, älykkäitä tai epänaisellisia naisia, jotka seurustelevat. 
[/quote]

Helpoimmin kavereistani parisuhteen ovat saaneet ketjussa kuvaillun kaltaiset naiset ja saavat uuden heti edellisen päätyttyä. Hyviä ystäviä ovat, vaikka olisivat luonteeltaan vähän rasittavia joskus. Neutraalimmatkin naiset ovat osa olleet suhteessa, mutta huomattavasti harvemmin.

Vierailija
29/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:05"]Lainaus "rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena" kertoo jo että paras pitää etäisyyttä näin ajattelevaan naiseen. t. mies
[/quote]

Sinäkään et halua naista, joka rakastuu sinuun hulluna ja palvoo elämänsä miehenä?

Vierailija
30/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:58"]Hirveän vihamielistä kommentointia taas. "Olet liian reilu ja fiksu, miehet haluaa tyhmiä bimboja" "olet liian avoin, miehet haluaa kieron naisen" "et pidä miestä tossun alla, siinä vika".   Näinkö te todella ajattelette esimerkiksi kaikista kavereistanne, joilla on kumppani? Tai jopa itsestänne, jos kommentoijat ovat suhteessa/ovat joskus olleet?   Minun miespuoliset ystäväni eivät ainakin seurustelevat tosi mukavien tyttöjen kanssa, samoin tiedän paljon kilttejä, älykkäitä tai epänaisellisia naisia, jotka seurustelevat.  [/quote] Helpoimmin kavereistani parisuhteen ovat saaneet ketjussa kuvaillun kaltaiset naiset ja saavat uuden heti edellisen päätyttyä. Hyviä ystäviä ovat, vaikka olisivat luonteeltaan vähän rasittavia joskus. Neutraalimmatkin naiset ovat osa olleet suhteessa, mutta huomattavasti harvemmin.

[/quote]

Ai, ehkä se sitten on yleisempää kuin olen luullut. Kuten sanoin, oma kokemukseni on se, että suhteeseen halutaan kiltti ja suloinen tyttö. 

Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Mitä teet työksesi tai opiskelet? Joskus tällaiset asiat voivat vaikuttaa, ikä nyt varsinkin. Yläasteella pahistytöillä oli poikaystävät, nörteillä ei. Yliopistoon mennessä tuntuu muuttuvan

Vierailija
31/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:05"]Lainaus "rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena" kertoo jo että paras pitää etäisyyttä näin ajattelevaan naiseen. t. mies [/quote] Sinäkään et halua naista, joka rakastuu sinuun hulluna ja palvoo elämänsä miehenä?

[/quote]En ole se jolle vastasit, mutta en minä ainakaan vaadi tuollaista naiselta. Joku perus ihastuminen riittäisi aivan hyvin. Ei minulla ole huono itsetunto, mutta pidän itseäni kuitenkin sen verran tavallisena, että minun olisi vaikea käsittää miksi nainen palvoo minua.

Vierailija
32/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen ihastunut palavasti nuorempana. Mies tuntui täydelliseltä. Toisaalta jännitin hänen seurassaan ehkä liikaa. Jännitin millaisen kuvan annan ja pitääkö minusta. Ei sitten pitänyt tarpeeksi. Halusi olla vain kaveri. Olin hoikka, kaunis jne.. olin kyllä myös varattu..

Vierailija
33/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:58"]Hirveän vihamielistä kommentointia taas. "Olet liian reilu ja fiksu, miehet haluaa tyhmiä bimboja" "olet liian avoin, miehet haluaa kieron naisen" "et pidä miestä tossun alla, siinä vika".   Näinkö te todella ajattelette esimerkiksi kaikista kavereistanne, joilla on kumppani? Tai jopa itsestänne, jos kommentoijat ovat suhteessa/ovat joskus olleet?   Minun miespuoliset ystäväni eivät ainakin seurustelevat tosi mukavien tyttöjen kanssa, samoin tiedän paljon kilttejä, älykkäitä tai epänaisellisia naisia, jotka seurustelevat.  [/quote] Helpoimmin kavereistani parisuhteen ovat saaneet ketjussa kuvaillun kaltaiset naiset ja saavat uuden heti edellisen päätyttyä. Hyviä ystäviä ovat, vaikka olisivat luonteeltaan vähän rasittavia joskus. Neutraalimmatkin naiset ovat osa olleet suhteessa, mutta huomattavasti harvemmin.

[/quote]

Ai, ehkä se sitten on yleisempää kuin olen luullut. Kuten sanoin, oma kokemukseni on se, että suhteeseen halutaan kiltti ja suloinen tyttö. 

Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Mitä teet työksesi tai opiskelet? Joskus tällaiset asiat voivat vaikuttaa, ikä nyt varsinkin. Yläasteella pahistytöillä oli poikaystävät, nörteillä ei. Yliopistoon mennessä tuntuu muuttuvan
[/quote]

23 v, yliopisto. Eihän täällä ole pahistyttöjä kuvailtu, sellainenhan on äijämäistä. Vaan tietynlaisia luonteenpiirteitä. Liialla asiallisuudella on vaikea saada miestä, ellei kiikarissa ole wannabe kokoomusnousukas.

Vierailija
34/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:36"]

Sinisilmisyys ja naiiviuskin on naisessa plussa. Jotkut miehet haluavatbtalertuvan naisen ja toiset etäisen.

[/quote]

Periaatteessa joo, mutta sitten kun mennään lapsellisuuden tai silkan tyhmyyden puolelle, niin ei enää toimi. Toki tällaisetkin naiset kelpaavat kylmän rationaalisia tai muuten jätkämäisiä naisia paremmin ei-vakaviin seksisuhteisiin.

Vierailija
35/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, mulla on just päinvastainen ongelma :D vaikka yritän olla mahdollisimman epäviehättävä, en meikkaa, en laita tukkaa, kiroilen ku tukkijätkä, poltan tupakkaa ja ryypätessäni juon viskiä suoraan pullosta, niin suurinpiirtein kaikki ne miehet jotka haluaisin pitää kaverina rakastuu muhun. Ittee ei seurustelu kiinnosta ni vituttaa välillä ku yhen illan hoidotki jää saatana roikkuun :D

Vierailija
36/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:05"]Lainaus "rakastu hulluna ja palvo mua elämänsä naisena" kertoo jo että paras pitää etäisyyttä näin ajattelevaan naiseen. t. mies [/quote] Sinäkään et halua naista, joka rakastuu sinuun hulluna ja palvoo elämänsä miehenä?

[/quote]En ole se jolle vastasit, mutta en minä ainakaan vaadi tuollaista naiselta. Joku perus ihastuminen riittäisi aivan hyvin. Ei minulla ole huono itsetunto, mutta pidän itseäni kuitenkin sen verran tavallisena, että minun olisi vaikea käsittää miksi nainen palvoo minua.
[/quote]

Rakastuminen yleensä aiheuttaa tuollaisia mielenhäiriöitä.

Vierailija
37/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:08"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:58"]Hirveän vihamielistä kommentointia taas. "Olet liian reilu ja fiksu, miehet haluaa tyhmiä bimboja" "olet liian avoin, miehet haluaa kieron naisen" "et pidä miestä tossun alla, siinä vika".   Näinkö te todella ajattelette esimerkiksi kaikista kavereistanne, joilla on kumppani? Tai jopa itsestänne, jos kommentoijat ovat suhteessa/ovat joskus olleet?   Minun miespuoliset ystäväni eivät ainakin seurustelevat tosi mukavien tyttöjen kanssa, samoin tiedän paljon kilttejä, älykkäitä tai epänaisellisia naisia, jotka seurustelevat.  [/quote] Helpoimmin kavereistani parisuhteen ovat saaneet ketjussa kuvaillun kaltaiset naiset ja saavat uuden heti edellisen päätyttyä. Hyviä ystäviä ovat, vaikka olisivat luonteeltaan vähän rasittavia joskus. Neutraalimmatkin naiset ovat osa olleet suhteessa, mutta huomattavasti harvemmin. [/quote]   Ai, ehkä se sitten on yleisempää kuin olen luullut. Kuten sanoin, oma kokemukseni on se, että suhteeseen halutaan kiltti ja suloinen tyttö.    Minkä ikäinen olet ja missä päin asut? Mitä teet työksesi tai opiskelet? Joskus tällaiset asiat voivat vaikuttaa, ikä nyt varsinkin. Yläasteella pahistytöillä oli poikaystävät, nörteillä ei. Yliopistoon mennessä tuntuu muuttuvan [/quote] 23 v, yliopisto. Eihän täällä ole pahistyttöjä kuvailtu, sellainenhan on äijämäistä. Vaan tietynlaisia luonteenpiirteitä. Liialla asiallisuudella on vaikea saada miestä, ellei kiikarissa ole wannabe kokoomusnousukas.

[/quote]

Mun mielestä mainitut kierous, prinsessailu ja ilkeys ovat aika pahisominaisuuksia..?

Vierailija
38/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että miehet pitää suloisista naisista. Ei tarvi välttämättä olla mikään kaunotar tai huippuälykäs, riittää, että pystyy keskustelemaan edes jonkin verran syvällisesti, on iloinen ja suloinen. Itse olen ainakin saanut aina miehiä ihan näin yksinkertaisilla meriiteillä. En edes usko, että tarvitsee olla erityisen naisellinen tai omata hyvää vartaloa. Itseäni on kehuttu usein myös erittäin naiselliseksi, ja tiedän lisäksi omaavani hyvän ja kurvikkaan x-vartalon. Sillä saa kyllä miehiä esim. baarista hätistellä ympäriltä, mutta en usko vartalon merkkaavan mitenkään älyttömän paljon parinvalinnassa. Enemmän kallistun sen suloisuuden puolelle niin että eroaa selvästi miehisistä ominaisuuksista. Onneksi kuitenkin suurin osa löytää itselleen sopivan puolison vaikka olisi millainen tahansa. Hyvää ja oikeaa kannattaa odottaa.

Vierailija
39/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:06"]

# 4,12,14 ainakin miehen.

[/quote]

Nuo vastaukset olikin tuohon mennessä ainoat, joissa oli yksiselitteisesti sanottu oleellinen.

Nämä keskustelut ovat hauskoja, koska naiset haluavat tietää mikä on vikana, mutta eivät oikeasti halua koskaan kuulla, että HE EIVÄT VAIN SYTYTÄ. Pitää etsiä kauhean kaukaa ihmeellisiä syitä ja mieluiten sellaisia, että "olet liian täydellinen" tai "olet niin kaunis ja ihana, että he eivät uskalla sitoutua". Ei uskalleta katsoa totuutta silmiin.

Vierailija
40/103 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:08"]

[/quote]

[/quote]

Oisko tässäkin se, että pahistytöt hakivat miessuhteita huomattavan hanakasti, olivat paljon sekakaveriporukoissa sekä tapasivat paljon eri miehiä muutenkin bileissä ym. Nörttitytöt eivät välttämättä edes kommunikoineet miesten kanssa muuta kuin pakollisten ryhmätöiden yhteydessä ja se oli sitten siitä kiinni että sattuiko samalla luokalla olemaan poika jonka kanssa kiinnostukset kohtaavat JA uskaltaako ko. poika tehdä aloitteen (tai tekeekö hän aloitteen ennen kuin naisen tunteet ovat ehtineet kylmetä).

En ole koskaan kuullut noita pahistyttöjä erityisesti ihannoitavan, päinvastoin kiltit ja usein sitäkin nirsommat olivat niitä joita ihasteltiin ja joihin yritettiin hivutustaktiikalla tehdä vaikutus (yleensä vailla mitään tuloksia). Jotain anteliaita pahiksia ehkä lähenneltiin jossain kotibileissä parin promillen kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi