Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?

Vierailija
14.11.2021 |

Kelpaako enää parisuhteeseen?

Kommentit (1597)

Vierailija
1541/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pilalla vain jos se maksullinen on mies tai transnainen.

Vierailija
1542/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erään tuntemani mies kävi muutaman kerran maksullisella.

Ajatus ensin herätti vastenmielisyyttä, mutta sitten ajattelin että kumpi on parempi, harrastaa seksiä jonkun humalassa olevan baarista raahatun naisen kanssa vai rehellisesti sopia asiasta?

En itse kannata kumpaakaan. Mies on sittemmin osoittautunut kunnolliseksi vastuuntuntoiseksi perheenisäksi, joka ei petä.

Lopputuloksena ajattelen, että kaikki me teemme virheitä. Ja kuten sanoin edellä, onko moraalisesti oikeampaa harrastaa seksiä umpihumalaisen naisen kanssa, vai sopia ennalta asiat ja maksaa siitä?

Tietenkin toivoisin, jos vielä parisuhteen saan että mies ei olisi tehnyt kumpaakaan. Mutta jos avoimesti kertoo ja kokee tehneensä väärin, en pitäisi ehdottomana esteenä, riippuen toki miehestä.

Esität ainoaksi vaihtoehdoksi maksulliselle seksille seksiä niin humalaisen naisen kanssa, että hänet joutuu raahaamaan baarista (eli ollaan ainakin todella lähellä raiskausta)?

Miten olisi ihan normaalit seksitreffit netist, jossa molemmat osapuolet haluavat seksiä selvin päin tai vähemmän päihtyneen miestä haluavan naisen kanssa jatkot baarin jälkeen?

Eiköhän mies ottaisi mieluummin ilmaiseksi, jos se olisi hänelle mahdollista. Miehille ei ole vaan niin helppoa, naiset saa paljon helpommin jonkun panokumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ennen meidän suhdetta käynyt maksullisissa, ainakin 2 kertaa tiedän, toinen kerta virossa ja toisen kerran hki keskustassa.

Kyllä nämä ovat vaikuttaneet meidän suhteeseen, varsinkin alkuun kun asia tuli ilmi, meni vuosia ennenkuin pystyin olemaan ajattelematta asiaa.

Jostain syystä se veti itsetuntoni matalaksi ja mies jopa ajoittain oksetti mua tosissaan. Monesti yöllä mietin miten minun mies, fiksu ihminen, oli tukenut tuollaista paskaa.. Siis kun kyseessä ollut siellä viron päässä laiton bordelli.

Vieläkin saan mahaan vellovan olon jos alan liikaa miettiä, joten koitan vain olla miettimättä asiaa. Mutta vastaus kysymykseen: kyllä mies on vähän pilalla sen jälkeen, se vain on niin.

Samalla tavalla miestä oksettaa jos saa tietää vaimonsa lutkanneen eli lähteneen baarista tuntemattoman miehen panoreijäksi, puhumattakaan jos nainen on toiminut ilmaishuorana eli häntä on vakipantu. 

Nainen joka omasta halustaan harrastaa seksiä on sinun kokemuksesi mukaan pelkkä panoreikä? Ei ole tainnut kukaan koskaan haluta sinua, jos kokemuksesi seksistä on pelkkää toisen kehoon masturbointia. Voi raukkaa.

Känninen baarimies ei ole naiselle mitään"seksiä"vaan ainoastaan kassien tyhjennys naiseen. Lue eroottisesta novellista mikä on naiselle seksiä ja minkä näköinen miehen pitää olla. 

Kunnolliselle naiselle ei tulisi mieleenkään lähetä baarista jonkun tuntemattoman nylkytettäväksi. Se on paitsi lutkaamista niin myös typerää koska nainen ei voi tietää vaikka se mies raiskaisi ja tappaisi hänet.

Vierailija
1544/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on lähtökohtaisesti aika mätä ja siis pilalla, jos käyttää hyväkseen toisen ihmisen vaikeaa tilannetta tuolla tavoin. Ihmiskaupan uhri ei voi itse päättää oman kehonsa käytöstä ja on moraalitonta silloin purkaa omia mielihaluja ja tarpeita ihmiseen, joka toimii pakon edessä.

Vierailija
1545/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ennen meidän suhdetta käynyt maksullisissa, ainakin 2 kertaa tiedän, toinen kerta virossa ja toisen kerran hki keskustassa.

Kyllä nämä ovat vaikuttaneet meidän suhteeseen, varsinkin alkuun kun asia tuli ilmi, meni vuosia ennenkuin pystyin olemaan ajattelematta asiaa.

Jostain syystä se veti itsetuntoni matalaksi ja mies jopa ajoittain oksetti mua tosissaan. Monesti yöllä mietin miten minun mies, fiksu ihminen, oli tukenut tuollaista paskaa.. Siis kun kyseessä ollut siellä viron päässä laiton bordelli.

Vieläkin saan mahaan vellovan olon jos alan liikaa miettiä, joten koitan vain olla miettimättä asiaa. Mutta vastaus kysymykseen: kyllä mies on vähän pilalla sen jälkeen, se vain on niin.

Samalla tavalla miestä oksettaa jos saa tietää vaimonsa lutkanneen eli lähteneen baarista tuntemattoman miehen panoreijäksi, puhumattakaan jos nainen on toiminut ilmaishuorana eli häntä on vakipantu. 

Nainen joka omasta halustaan harrastaa seksiä on sinun kokemuksesi mukaan pelkkä panoreikä? Ei ole tainnut kukaan koskaan haluta sinua, jos kokemuksesi seksistä on pelkkää toisen kehoon masturbointia. Voi raukkaa.

Känninen baarimies ei ole naiselle mitään"seksiä"vaan ainoastaan kassien tyhjennys naiseen. Lue eroottisesta novellista mikä on naiselle seksiä ja minkä näköinen miehen pitää olla. 

Kunnolliselle naiselle ei tulisi mieleenkään lähetä baarista jonkun tuntemattoman nylkytettäväksi. Se on paitsi lutkaamista niin myös typerää koska nainen ei voi tietää vaikka se mies raiskaisi ja tappaisi hänet.

Miksi sinua noin paljon kiinnostaa örvelökännääjien panemiset? Sekö on viiteryhmäsi? Itselle kyllä kovin vieras skene.

Vierailija
1546/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole pilalla, vaikka muut eivät kelpuuttaisi parisuhteeseen.

Itselläni ei olisi mitään ongelmaa olla parisuhteessa miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa, KUNHAN on tehnyt parhaansa varmistaakseen ettei kyseinen nainen ole mikään ihmiskaupan uhri tms. ja on maksanut kunnon korvauksen saamastaan palvelusta ja kohdellut naista kunnioittavasti.

Tämä. Samaa mieltä. En kyllä ole muissakaan asioissa kovin mustavalkoinen ja tuomitseva.

N32

Veikkaan, että aika moni naisista on samaa mieltä. Siis, jos yksi käynti on ollut ennen kuin suhde on alkanut. Täällä palstalla on eräs henkilö, joka raivokkaasti tuomitsee kaikki miehet. Ja tuntuu jopa siltä, että hän suorastaan vihaa valtaosaa miehiä vain sukupuolen vuoksi, eikä niinkään maksullisissa käymisen vuoksi.

m56

Vierailija
1547/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jätkät briljeeraa seksitietämyksellä, joka on peräisin eroottisista novelleista 😂. Hyvin te larppaatte, jatkakaa!

Vierailija
1548/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei olisi mitään ongelmaa olla parisuhteessa miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa, KUNHAN on tehnyt parhaansa varmistaakseen ettei kyseinen nainen ole mikään ihmiskaupan uhri tms. ja on maksanut kunnon korvauksen saamastaan palvelusta ja kohdellut naista kunnioittavasti.

Tämä. Samaa mieltä. En kyllä ole muissakaan asioissa kovin mustavalkoinen ja tuomitseva.

N32

Veikkaan, että aika moni naisista on samaa mieltä. Siis, jos yksi käynti on ollut ennen kuin suhde on alkanut. Täällä palstalla on eräs henkilö, joka raivokkaasti tuomitsee kaikki miehet. Ja tuntuu jopa siltä, että hän suorastaan vihaa valtaosaa miehiä vain sukupuolen vuoksi, eikä niinkään maksullisissa käymisen vuoksi.

m56

Kyllä meitä ihan useampikin on, joille ajatus seksiä ostavasta ihmisestä on varsin luotaantyöntävä. Ei siinä ole ongelmana se seksi, vaan ongelmallinen on ajattelutapa, joka sallii toisen ihmisen hyväksikäytön omien tarpeiden tyydyttäjänä. Ei lupaa kovin hyvää tulevalle yhteiselle seksielämälle, jos kumppanin mielestä on ok käyttää toista vain omien halujen purkamiseen, ilman että kiinnostaa ottaa toista huomioon millään lailla. Siitä tässä on pitkälti kysymys.

Vierailija
1549/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua noin paljon kiinnostaa örvelökännääjien panemiset? Sekö on viiteryhmäsi? Itselle kyllä kovin vieras skene.

Sehän näissä keskusteluissa on aina ongelmana, että keskustelijoiden lähtökohdat ovat niin erilaiset. Joku näkee edessään räkäisen lähiöpubin, toinen tinder-sovelluksen valikon, kolmas nuorten menestyjien pintabileympyrät, kolmas keski-ikäisten perheellisten illanvietot. Ja sitten vielä nää palstan seniorit, jotka muistelevat aikaa ennen sotia…

Vierailija
1550/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata sivua naisten kommentteja asiasta josta kukaan mies ei kertoisi naisille, varsinainen vitsi.

Vierailija
1551/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata sivua naisten kommentteja asiasta josta kukaan mies ei kertoisi naisille, varsinainen vitsi.

Olen kertonut, kun vaimo aikoinaan kysyi suoraan. En ole siis maksullisia tarvinnut.

M54

Vierailija
1552/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

m56

Kyllä meitä ihan useampikin on, joille ajatus seksiä ostavasta ihmisestä on varsin luotaantyöntävä. Ei siinä ole ongelmana se seksi, vaan ongelmallinen on ajattelutapa, joka sallii toisen ihmisen hyväksikäytön omien tarpeiden tyydyttäjänä. Ei lupaa kovin hyvää tulevalle yhteiselle seksielämälle, jos kumppanin mielestä on ok käyttää toista vain omien halujen purkamiseen, ilman että kiinnostaa ottaa toista huomioon millään lailla. Siitä tässä on pitkälti kysymys.

Onko myös sinkku nainen, joka ostaa seksiä ällöttävä? Myös, jos hän varmistaa, että myyjä on mukana omasta halustaan eikä ihmiskaupan uhri ja huolehtii, ettei saa tauteja? Onko sillä väliä ostaako ko. nainen seksiä mieheltä vai naiselta?

Olen itse nainen. Voisin kuvitella ostavani seksiä mieheltä jossain elämäntilanteessa.

Vierailija
1553/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kommenttia. 1.) monilla tähän ketjuun kirjoittaneilla naisilla on puolisoina miehiä, jotka ovat käyneet maksullisissa. Te naiset ette vain tiedä sitä. Että kannattaisi vähän hillitä kielenkantojaan.

2.) Minun on mahdoton käsittää, että maksullisissa käynti on ehdoton ei, mutta jos mies on aiemmassa elämässään saanut esim. baarista mukaan jonkun, niin tämä on ok. Itse en näe noissa mitään eroa. Toisessa on maksettu rahassa ja toisessa tapauksessa drinkkeinä.

Riippumatta menneisyydestä, niin tärkeämpää tulisi olla tulevaisuus. Maksullisissa käynti ei kerro mitään tulevaisuudesta, jos nainen muistaa pitää miehestään huolta tulevaisuudessa. Jos ei muista, niin ongelmia tulee varmasti.

Vierailija
1554/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeäkään en uskoisi tähän yhteen kertaan. En lähtisi tähän.

Vierailija
1555/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

m56

Onko myös sinkku nainen, joka ostaa seksiä ällöttävä? Myös, jos hän varmistaa, että myyjä on mukana omasta halustaan eikä ihmiskaupan uhri ja huolehtii, ettei saa tauteja? Onko sillä väliä ostaako ko. nainen seksiä mieheltä vai naiselta?

Olen itse nainen. Voisin kuvitella ostavani seksiä mieheltä jossain elämäntilanteessa.

Tuossahan puhuttiin seksiä ostavista ihmisiä, joten miksei tämä koskisi myös naisia? (Naisetkin ovat käsittääkseni ihmisiä - eivätkö sinusta?)

Itse olen täysin hetero, joten en ole kummemmin pohtinut samaa sukupuolta olevien henkilöiden välistä seksiä. Mutta en näe mitään syytä muuttaa kantaani heidänkään kohdallaan: ostoseksi on ostoseksiä, jossa toinen ihminen on lähtökohtaisesti ostettava ja hyödynnettävä tuote. En haluaisi seksiä, jossa molemmat eivät ole mukana seksuaalisesta halusta vaan jostain muusta syystä.

Vierailija
1556/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailukumppanini oli käynyt maksullisissa ja kyseessä oli fetissi. Kyllä se ihan kokonaisuutena tuntui sen verran sairaalta, että sanonpa vaan ei. En tiedä, millaisen kumppanin hän noista lähtökohdista voi edes löytää. Aito rakkaus on muutenkin vaikea löytää ja jos on vielä seksiin liittyvä pakkomielle/erityistoive, niin mahtaa cupidolle tulla hiki.

Vierailija
1557/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin joskus kokeilla seksiä mutta se, että joku harrastaa sitä minun kanssa vain rahasta suorastaan etoo minua. Minä ainakin kokisin olevani likainen h'orissa käymisen jälkeen.

Vierailija
1558/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan tarpeeni mieluummin kerran viikkoon maksullisella kuin siedän vi ttuilevaa vakipillua (=naisten kielelle käännettynä 'ihmissuhdetta' ettäs tiedätte).

Vierailija
1559/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin joskus kokeilla seksiä mutta se, että joku harrastaa sitä minun kanssa vain rahasta suorastaan etoo minua. Minä ainakin kokisin olevani likainen h'orissa käymisen jälkeen.

Sinulla on testot liian matalalla. Normaali testotasoilla panettaa niin perkeleesti, että on pakko päästä panemaan. Siinä vaiheessa ei siisteystasot paljoa paina.

Vierailija
1560/1597 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on testot liian matalalla. Normaali testotasoilla panettaa niin perkeleesti, että on pakko päästä panemaan. Siinä vaiheessa ei siisteystasot paljoa paina.

Voi olla. Maksullisiin en silti koske. Ikinä. Parta kyllä kasvaa ja lihasta kertyy hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän