Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
81/603 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa vain oli eilen artikkelina suuri rakkaushoroskooppi. Ihan leikillä minäkin näihin suhtaudun, joskus ajankuluksi katson:) Vesimiehelle sopiskin tuon mukaan parhaiten leijona. Itse olen se aistikas ja sensuelli härkä, planeettana venus ja mies on sitten se tulinen skorpiooni, jonka planeetta on mars. Mutta jotenkin huvittavaa miten ihmisiä laitetaan lokeroon syntymäajan mukaan. Tunnen kyllä monta pihtaavaa härkää ja seksiä pakoilevaa skorpioonia:D Vaikka itse satunkin edustamaan tyypillistä härkää ja mieheni skorpparia, ei nuo luonnekuvaukset kyllä kaikkiin sovi yhtään.

Tuli tilattua uusia pamppuja, kun vanhat hajosi:( Käytänköhän liian kovakouraisesti lelujani? Meillä on vaan dildoja ja sitten fleshlight. Mutta mies ei tykännyt leikkiä flesulla, kun oikea vittu on mukavampi niin se on sitten jäänyt kaapin perukoille. En tohtinut sträppiä jostaa, vaikka niitä katselinkin. Ettei mies ota painostuksena.

Teetetyt korsetit tosiaan maksavat noin 200-400 euroa materiaaleista riippuen. Silkki tietenkin kallista ja laadukas pitsi. Onneksi mies ei nyt ihan varaton ole, jos nyt ei rikaskaan. Kotiäiti on valitettavasti pakostakin tietyllä tapaa elätti. Hyi, kuulostipas se törkeältä... Mutta korsetit on tosiaan pelastanut selkäni, monessa tilanteessa tulisi selkä kipeäksi ilman.

Mulla on hirveä puute päällä. Panettaa niin, että tussua huimaa. Onnistuin saamaan haavan pilluun, niin pakko antaa sen vähän parantua:( Enkä ole saanut gigulia tiistai aamun jälkeen. Ja sillonkin oli vain ihan pikanen toimitus, pöh.... Turhauttaa. Sprinklerit tänne pitäisi saada, kun oikein innostutaan;D

Täytyy ottaa miehen kanssa puheeksi, oliskos hällä kiinnostusta julkasta meitin kuvia. Ei ole ennen ehdotettu blogin pitämistä, otan harkintaan:) olishan se ihan kiva ajatus. Parisuhdeneuvontaa on kyllä pyydetty paljon ja vitsailtu, että ottaisin korvausta palveluksistani=D Useat ystävät on kysynyt, onko tuo tyttöystävä nyt sellainen, että vihille voisi viedä. Vähän vaivaannuttavaa joskus todeta, että eivät ole koskaan yhteen sopineetkaan. Tai että tytöllä tulee olemaan halut hukassa heti vihkimisen jälkeen. Jostakin syystä mielipidettäni halutaan kysyä. Siitä roolista en pidä.

Miksi miehet eivät osaa useinkaan nähdä naisen todellista luonnetta ennen avioliittoa? Naisetkin niin hanakasti yrittävät sitä peitellä, mutta kyllä sen sieltä alta huomaa. Sitten valitellaan pihtaavaa akkaa. Ja nykyään myös ukkoa.

Moni avioliitto pelastuisi, jos ihmiset vain panisivat enemmän. Tarvitseeko niitä kusivehkeitä niin kauheasti varjella ja säästellä.

Juu, vähän avautumiseksi meni, panettaa ja sitä myöden vituttaa. Anteeksi:)

Vierailija
82/603 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:55"]

Iltasanomissa vain oli eilen artikkelina suuri rakkaushoroskooppi. Ihan leikillä minäkin näihin suhtaudun, joskus ajankuluksi katson:) Vesimiehelle sopiskin tuon mukaan parhaiten leijona. Itse olen se aistikas ja sensuelli härkä, planeettana venus ja mies on sitten se tulinen skorpiooni, jonka planeetta on mars. Mutta jotenkin huvittavaa miten ihmisiä laitetaan lokeroon syntymäajan mukaan. Tunnen kyllä monta pihtaavaa härkää ja seksiä pakoilevaa skorpioonia:D Vaikka itse satunkin edustamaan tyypillistä härkää ja mieheni skorpparia, ei nuo luonnekuvaukset kyllä kaikkiin sovi yhtään. Tuli tilattua uusia pamppuja, kun vanhat hajosi:( Käytänköhän liian kovakouraisesti lelujani? Meillä on vaan dildoja ja sitten fleshlight. Mutta mies ei tykännyt leikkiä flesulla, kun oikea vittu on mukavampi niin se on sitten jäänyt kaapin perukoille. En tohtinut sträppiä jostaa, vaikka niitä katselinkin. Ettei mies ota painostuksena. Teetetyt korsetit tosiaan maksavat noin 200-400 euroa materiaaleista riippuen. Silkki tietenkin kallista ja laadukas pitsi. Onneksi mies ei nyt ihan varaton ole, jos nyt ei rikaskaan. Kotiäiti on valitettavasti pakostakin tietyllä tapaa elätti. Hyi, kuulostipas se törkeältä... Mutta korsetit on tosiaan pelastanut selkäni, monessa tilanteessa tulisi selkä kipeäksi ilman. Mulla on hirveä puute päällä. Panettaa niin, että tussua huimaa. Onnistuin saamaan haavan pilluun, niin pakko antaa sen vähän parantua:( Enkä ole saanut gigulia tiistai aamun jälkeen. Ja sillonkin oli vain ihan pikanen toimitus, pöh.... Turhauttaa. Sprinklerit tänne pitäisi saada, kun oikein innostutaan;D Täytyy ottaa miehen kanssa puheeksi, oliskos hällä kiinnostusta julkasta meitin kuvia. Ei ole ennen ehdotettu blogin pitämistä, otan harkintaan:) olishan se ihan kiva ajatus. Parisuhdeneuvontaa on kyllä pyydetty paljon ja vitsailtu, että ottaisin korvausta palveluksistani=D Useat ystävät on kysynyt, onko tuo tyttöystävä nyt sellainen, että vihille voisi viedä. Vähän vaivaannuttavaa joskus todeta, että eivät ole koskaan yhteen sopineetkaan. Tai että tytöllä tulee olemaan halut hukassa heti vihkimisen jälkeen. Jostakin syystä mielipidettäni halutaan kysyä. Siitä roolista en pidä. Miksi miehet eivät osaa useinkaan nähdä naisen todellista luonnetta ennen avioliittoa? Naisetkin niin hanakasti yrittävät sitä peitellä, mutta kyllä sen sieltä alta huomaa. Sitten valitellaan pihtaavaa akkaa. Ja nykyään myös ukkoa. Moni avioliitto pelastuisi, jos ihmiset vain panisivat enemmän. Tarvitseeko niitä kusivehkeitä niin kauheasti varjella ja säästellä. Juu, vähän avautumiseksi meni, panettaa ja sitä myöden vituttaa. Anteeksi:)

[/quote]

Sitähän nuo horoskoopit enimmäkseen on, ajanvietettä :) Jaa, että Leijona ois se "ihanteellisin" wesimiehen kumppani... No justiinsa... josko todennäköisyys oli fifty-sixty (vai mites se olikaan?) niin totta kait mä arvasin ton sun horoskooppisi väärin ;) Oli miten oli, kyllä ne vaan jotkut ihmiset näihin kuitenkin enemmänkin uskoo...

Uusi "pamppuja"??? Siis dildoja ilmeisestikin...? :) No, kaipa niitä leluja sitten voi "liian kovakouraisestikin" käyttää, josko sulla kerran on siitä omakohtaista kokemustakin... ;) Kait teillä nyt sentään jotain sidontajuttujakin oli, vai etkö laske niitä leluiksi? Esim. käsirautoja... Mun lelulaatikosta kun löytyy sträppivaljaat, muutama eri kokoinen sträppi, anaalitappi ja söpön pinkit käsiraudat =) Vaan eipä niille ole nyt vähään aikaan käyttäjää/käyttöä löytynyt :( No joo, lienee varmastikin parempi, ettet sitä sträppiä nyt vielä ostanut, ennen kuin miehesi (mahdollisesti ja toivon mukaan) itse ottaa niiden tarpeellisuuden esille... mutta ihan mielenkiinnosta, minkäslaisia ja -kokoisia sträppejä katselit? ;-)

Hattua nostan (josko sellainen päässäni nyt olis) sille että olet kotiäiti... ajoittain kiimainen sellainen =O)

No höh... mites sä nyt onnistuit sitä pilluasi "haavoittamaan", että joudut nyt hieman antaa sen parantua, ettet voi edes sormeilla...? :( Josko panettaa niin että ihan tussua huimaan (kivasti ilmaistu).

Jaa, että vaahtosammutin ei sitten riittäisi vaan pitäisi olla ihan oma sprinklerisysteemi? :-)

Toivon mukaan saisit miehesi niistä sopivien kuvien julkaisemista innostumaan... olisi meinaan aikas kiva ja mielenkiintoista "nähdä" hieman tarkemmin, että mistäs siellä oikeesti onkaan kyse... ;-)

Aivan varmasti toi blogisi saisi lukijoita, tässä heti yksi ainakin =)

Näinhän se toden totta on, että moni avioliitto (tai muu suhde) aivan varmasti pelastuisi ihan sillä josko siellä makkarissa (tai muualla) viihdyttäisiin hieman enemmän ja naitaisiin ainakin ajoittain kuin kanit... Mehän ainakin ollaan nyt tässä keskustelun tiimellyksessä annettu jo monen moista neuvoa ja ideaa mitä kaikkea muuta siellä voikaan tehdä kuin vain naida pimeässä peiton alla? :-)

Ihan turhaanhan sä siellä mitään tällaisia anteeksi pyytelet... :) Harmittaa vaan puolestasi ja auttaisin enemmänkin jos vain mitenkään voisin =))

M41Tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/603 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildojahan ne pamput ovat:) Meillä käytetään sidontaleikeissä miehen nahkavöitä ja nylonköyttä. Niistä tulee vähän sellainen "aidompi" tai rajumpi kokemus ja löytyy yleensä joka kodista. Ollaan yritetty olla tekemättä seksistä mitään kummempaa välineurheilua. Ollaan niin siinä hetkessä panijoita ettei sellaiset kauheen etukäteen suunnitellut sessiot meille oikein istu. Saatan hakea kaapista jalapenon, syödä sen ja sitten ottaa mieheltä suihin (jos alistan miestä, se oikeasti polttaa jonkin verran). Tai mies voi napata pöydältä kurkun ja tunkea toosaan ihan vain siksi, että se häntä inspiroi juuri silloin:D

Kaalimadossa ei hirveän suuri valikoima sträppivöitä ollut, mutta yksi miellytti silmää. Sellainen isommille naisille tarkoitettu vyö. Näytti oikein kivalta mallin päällä ja olen samaa kokoluokkaa tuon mallin kanssa. En kyllä ihan yhtä lanteikas ja rintani ovat suuremmat, mutta varmasti näyttäisin oikein irstaalta siinä:) Lisäksi hihnat näyttivät tarpeeksi leveiltä.

Miehellä taisi olla liian pitkät kynnet, kun sain pilluuni haavan. Tai ainakin huomasin sen seksin jälkeen. Sisempään häpyhuuleen niin on aika ikävässä paikassa eikä onnistu masturbointikaan. Kyllä mulla alkaa hermostunut ja kiukkunen olo tulla, jos on yli kaksi päivää ilman mitään seksiä. Normaalisti meillä kuitenkin parisuhdeseksiä 5-7 päivänä viikossa ja lisäksi pidän omaa kivaa.

Pinkit käsiraudat... pinkki on mun lempiväri:) Onko sulla tekopillua? Ne on nykyään niin suosittuja, että tuntuu joka toisella olevan. Eikä siinä mitään, ilmeisesti ihan hyviä korvikkeita monenkin mielestä, varsin aidon tuntuisia.

N31

Vierailija
84/603 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:42"]

Dildojahan ne pamput ovat:) Meillä käytetään sidontaleikeissä miehen nahkavöitä ja nylonköyttä. Niistä tulee vähän sellainen "aidompi" tai rajumpi kokemus ja löytyy yleensä joka kodista. Ollaan yritetty olla tekemättä seksistä mitään kummempaa välineurheilua. Ollaan niin siinä hetkessä panijoita ettei sellaiset kauheen etukäteen suunnitellut sessiot meille oikein istu. Saatan hakea kaapista jalapenon, syödä sen ja sitten ottaa mieheltä suihin (jos alistan miestä, se oikeasti polttaa jonkin verran). Tai mies voi napata pöydältä kurkun ja tunkea toosaan ihan vain siksi, että se häntä inspiroi juuri silloin:D Kaalimadossa ei hirveän suuri valikoima sträppivöitä ollut, mutta yksi miellytti silmää. Sellainen isommille naisille tarkoitettu vyö. Näytti oikein kivalta mallin päällä ja olen samaa kokoluokkaa tuon mallin kanssa. En kyllä ihan yhtä lanteikas ja rintani ovat suuremmat, mutta varmasti näyttäisin oikein irstaalta siinä:) Lisäksi hihnat näyttivät tarpeeksi leveiltä. Miehellä taisi olla liian pitkät kynnet, kun sain pilluuni haavan. Tai ainakin huomasin sen seksin jälkeen. Sisempään häpyhuuleen niin on aika ikävässä paikassa eikä onnistu masturbointikaan. Kyllä mulla alkaa hermostunut ja kiukkunen olo tulla, jos on yli kaksi päivää ilman mitään seksiä. Normaalisti meillä kuitenkin parisuhdeseksiä 5-7 päivänä viikossa ja lisäksi pidän omaa kivaa. Pinkit käsiraudat... pinkki on mun lempiväri:) Onko sulla tekopillua? Ne on nykyään niin suosittuja, että tuntuu joka toisella olevan. Eikä siinä mitään, ilmeisesti ihan hyviä korvikkeita monenkin mielestä, varsin aidon tuntuisia. N31

[/quote]

Teillähän on sitten oikein kunnon sidontaleikit kun on vöitä ja köyttä ;) Eikä mitään niitä sellaisia ns. valmiita sidontasettejä pehmustineen...

No ei mitään varsinaista "välineurheilua", mutta kivan lisämausteenhan ne omalla tavallaan tuovat? ;-)

Huh, huh... jalopenoa yhdistettynä suihinottoon? Empä oo moista kuullut tai tullut ajatelleeksi... jääpalan ymmärrän ja oon kokenut, mutta toi on jo aikas... :)

Tuossa sträpissähän on kaksi hyvin olleellista juttua... ensimmäinen on juurikin tuo, että se valjas/itse vyö on käyttäjälleen sopiva ja pysyy tukevasti päällä, ettei sen putoamisesta tarvitse huolta pitää vaan saa keskittyä vain siihen miehensä naimiseen :) Toinen juttu on se, että se varsinainen tekokulli ei ole liian kova eikä liian suuri... siksi kannattakin ostaa valjaat erikseen, johon voi sitten sitä tekokullia vaihdella, kokoa kasvattaa kun kokemusta tulee lisää =)

Niimpä... nahka korsetti ja sträppi lanteilla... voisit todellakin olla kivan irstas näky :-)

Auts... todella ikävää tuollainen kynsillä raapaisu... ellei sitä sitten tee tahallaan, tarkoitan esim. siis että nainen "raapii" selkää kun mies nai :)

On ne vaan juu tosiaankin aikas "söpöt" ne pinkit käsiraudat :-) mutta tekevät tehtävänsä...

Empä tuollaista tekopillua omista... ei oo oikeastaan mun juttuni... joskus opiskeluaikoina sellainen oli, mutta aikas turha kapistus mun mielestäni...

Mitkäs oli miehesi ensireaktiot josko niistä sopivien kuvien julkaisemisesta kysyit? :)

Oikein mukavaa ja toivon mukaan aurinkoista viikonloppua, kuin myöskin mukavaa ystävänpäivää sinne teille.

M41Tre

Vierailija
85/603 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiireinen päivä täälä. Lapsilla kuumetta, mikä tietenkin tarkoittaa kiukkua.

Kyllähän ne lelut sellaisen kivan lisämausteen makkariin tuovat kunhan ei ole liikaa. Joku voisi pitää sidontaa vöillä ja köysillä groteskina, kun jäähän niistä jälkiä. Mutta meillä se toimii paremmin ja auttaa juuri sen oikean mielentilan saavuttamisessa.

Tänään tuli postista pamppuja:) Varmaan viikonlopun aikana tulee testattua. Näyttivät ainakin pirtsakoilta, yksi oli pinkki;)

Pillu alkaa olla jo parempi, ja jatkuva vitutus purkautuu varmaan panon jälkeen kyyneliin. Minulla usein tulee parku, jos on ollut kovia paineita tai ihan vain muuten stressiä. Seksi varmaan laukasee vähän jännitystä tai jotakin.

Jalopenot on tosiaan tullut kokeiltua:) Ollaan me ehkä vähän omituisia sillä saralla, että välillä "kidutetaan" toistemme sukukalleuksia. Sekin tuntuu aika kamalan ihanalta tunkea jääkaappikylmä kurkku vittuun:)

Mainitsin ohimennen kuviemme julkaisusta ja sain hyvin epämääräisen väsyneen mutinan vastaukseksi=D Miehellä ollut taas 80 tunnin viikko, niin ehkä siitä ei ennen sunnuntaita saa ulos mitään järkevää:) Eipä sen väliä, kunhan kulli seisoo;) No puoli leikkiä vain, täytyy antaa toisen levätä yksi ilta. Vaikka olen kyllä nukkuvaa miestäni joskus dildona käyttänyt, aika noloa... Tänään voin onneksi testailla niitä uusia pamppuja, niin saa mies nukkua rauhassa=)

Kuvittelenko vain vai alkaako täälä(kin) palstalla pyöriä enemmän niitä pihtaavia ja rajoittuneita naisia? Jotenkin keskusteluiden sisällöstä voisi näin päätellä. Ja aloituksista! Kuten mamma, joks ei viitsinyt sitoa miestään sänkyyn pariksi tunniksi ja sitten imaista poskeen. Kun oli niin pervoa. Tuntuu, että aikaisemmin oli avaramielisempää porukkaa keskustelemassa. Noh, saattaa vain olla minun päässäni se vika:D

Hyvää viikonloppua sullekin ja oikein iso virtuaalinen ystävänpäivähalaus<3

N31

Vierailija
86/603 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:31"]

Aika kiireinen päivä täälä. Lapsilla kuumetta, mikä tietenkin tarkoittaa kiukkua. Kyllähän ne lelut sellaisen kivan lisämausteen makkariin tuovat kunhan ei ole liikaa. Joku voisi pitää sidontaa vöillä ja köysillä groteskina, kun jäähän niistä jälkiä. Mutta meillä se toimii paremmin ja auttaa juuri sen oikean mielentilan saavuttamisessa. Tänään tuli postista pamppuja:) Varmaan viikonlopun aikana tulee testattua. Näyttivät ainakin pirtsakoilta, yksi oli pinkki;) Pillu alkaa olla jo parempi, ja jatkuva vitutus purkautuu varmaan panon jälkeen kyyneliin. Minulla usein tulee parku, jos on ollut kovia paineita tai ihan vain muuten stressiä. Seksi varmaan laukasee vähän jännitystä tai jotakin. Jalopenot on tosiaan tullut kokeiltua:) Ollaan me ehkä vähän omituisia sillä saralla, että välillä "kidutetaan" toistemme sukukalleuksia. Sekin tuntuu aika kamalan ihanalta tunkea jääkaappikylmä kurkku vittuun:) Mainitsin ohimennen kuviemme julkaisusta ja sain hyvin epämääräisen väsyneen mutinan vastaukseksi=D Miehellä ollut taas 80 tunnin viikko, niin ehkä siitä ei ennen sunnuntaita saa ulos mitään järkevää:) Eipä sen väliä, kunhan kulli seisoo;) No puoli leikkiä vain, täytyy antaa toisen levätä yksi ilta. Vaikka olen kyllä nukkuvaa miestäni joskus dildona käyttänyt, aika noloa... Tänään voin onneksi testailla niitä uusia pamppuja, niin saa mies nukkua rauhassa=) Kuvittelenko vain vai alkaako täälä(kin) palstalla pyöriä enemmän niitä pihtaavia ja rajoittuneita naisia? Jotenkin keskusteluiden sisällöstä voisi näin päätellä. Ja aloituksista! Kuten mamma, joks ei viitsinyt sitoa miestään sänkyyn pariksi tunniksi ja sitten imaista poskeen. Kun oli niin pervoa. Tuntuu, että aikaisemmin oli avaramielisempää porukkaa keskustelemassa. Noh, saattaa vain olla minun päässäni se vika:D Hyvää viikonloppua sullekin ja oikein iso virtuaalinen ystävänpäivähalaus<3 N31

[/quote]

No höh... vai on (oli) siellä lapsukaiset kipeinä...? :( Toivon mukaan jo parempaan suuntaan :)

Juuri näin...  lelut on mukavaa vaihtelua ja lisämaustetta seksiin tuomaan mutta eivät kuitenkaan liiaksi pääosaan tai joka kerta käytettäväksi... silleen sopivasti ;)

Saitkos sä nyt viikonloppuna niitä uusia pamppujas nyt sitten testattua? Yksin tahi miehen kanssa... ;-) Josko miehesi sai siis voimia kerättyä noin julmetun pitkän työviikon päätteeksi... siis huh, huh... mutta onneksi sä oot kuitenkin maltillinen ja ymmärtäväinen vaikkakin munan kipee akka vai mites sä sen joskus sanoitkaan? :-)

Seksihän on mitä oivallisin rentoutumiskeino... ja päänsärkylääke :-)

Saitkos mieheltäsi parempaa vastausta siihen kuvien julkaisukysymykseesi?

Onhan tällä(kin) foorumilla kirjoittajia laidasta laitaan... aina löytyy toisia paheksuaviakin... kuten mainittua niin se mikä on toiselle aivan normisettiä (kuten tuo mainitsemasi sitominen & suihinotto) on toiselle aivan liian pervoa ja kauhiaa... Mutta eiköhän täällä(kin) nyt muitakin avarakatseisia immeisiä ole kuin me kaksi? :-)

M41Tre

Vierailija
87/603 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt taudit jo ohi, onneksi:) Muutenkin sain perjantai iltana erääseen perhettä koskevaan hyvin vakavaan asiaan positiivisia uutisia perjantaina, että vitutus ja kiukku katosivat saman tien. Hyvä ja pirtsakka mieli jatkunut koko viikonlopun (ja edelleen).

Tuli lelut testattua sekä yksin, että miehen kanssa;) Oli ihan kivaa ja mies nautti suunnattomasti, kun sai työnnellä minuun sellaista hyvin isoa dildoa. Oli kuulema niin kiva katsoa kuinka oikein venyin:) Mulla kun tuo toosa on sen verran isompi ettei hän sitä itse kyllä venyttele, vaikka kohtuu paksu kikkeli hälläkin on. Aikansa siinä leikittyän oli niin kiimanen, että laukesi reisille:( Olin kyllä jo saanut orkun, mutta odotin tosi kiimasena miestä sisään. Noh, sattuuhan näitä. Ainakin silloin, jos parin päivän tauon jälkeen alkaa leikkimään. Pitäisi vetää vain peruspano.

Mulla on sillain omituinen ukkeli, että se ei juuri vaivaudu käteen vetelemään. Ei kuulema ehdi tulla sellaista painetta, että pitäisi. Kesken nussimisen kysyin juuri eilen, että kuinka niin kunnollinen ja ihana mies on ottanut tällaisen horoperseisen natun vaimokseen. Vastaukseksi sain ettei tarvii runkata enää, kun saa koska vain painaa kunnon lutkaa:) Vaikka tiedän toki, että kyllä siihen ihan muut syyt oli, miksi minut nai;) Kyllä meillä sitten nämä hellittelynimet sängyssä lentää. Ehkä eräänlaista roolileikkiä, osittain.

Kysyin kuvien julkaisemisesta, ja oli ihan sitä mieltä, että voishan sitä ainakin kahlata läpi noita "samanmielisten" sivustoja ja tutkia, onko jokin paikka sellainen, missä on laadullisesti saman tyylisiä kuvia. Toki en tiedä, koska toteutuu tämä, kun miehellä on niin pirun kiirettä töissä ja tietty se sama kiire jatkuu kotona. Tämä on tätä perheellisten hektistä elämää, mutta en valita. Eikä mieskään vaikuta kärsivältä:)

Juu, onhan täälä varmaan sentään muitakin avaramielisiä ihmisiä kuin me:) Onneksi. Luulen vain, että tuo aihe vapaa palstan moderoinnin uudistuminen työntää ihan kaikki seksiin liittyvät aloitukset tälle palstalle. Siinä tietenkin tulee sitten näitä vähemmän avarakatseisiakin keskustelijoita tälle puolelle. Toksaalta on hauskaakin katsoa keskustelun sävystä ja kommenteista, että missä vaiheessa keskustelu on siirtynyt:) Sävy ja kommentointi muuttuu aika veikeästi=P

Tapahtukos viikonloppuna mitään intiimielämän saralla? Meillä pidetään hauskaa alustavasti pääsiäisenä (parin miehen kanssa). Mitähän siitä tulee... vähän jännittää, kiihottaa ja hirvittää.

N31

Vierailija
88/603 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen noin runsasta painovirhesummaa. Pitäisi varmaan leikata kynnet:D

N31

Vierailija
89/603 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 13:45"]

On mennyt taudit jo ohi, onneksi:) Muutenkin sain perjantai iltana erääseen perhettä koskevaan hyvin vakavaan asiaan positiivisia uutisia perjantaina, että vitutus ja kiukku katosivat saman tien. Hyvä ja pirtsakka mieli jatkunut koko viikonlopun (ja edelleen). Tuli lelut testattua sekä yksin, että miehen kanssa;) Oli ihan kivaa ja mies nautti suunnattomasti, kun sai työnnellä minuun sellaista hyvin isoa dildoa. Oli kuulema niin kiva katsoa kuinka oikein venyin:) Mulla kun tuo toosa on sen verran isompi ettei hän sitä itse kyllä venyttele, vaikka kohtuu paksu kikkeli hälläkin on. Aikansa siinä leikittyän oli niin kiimanen, että laukesi reisille:( Olin kyllä jo saanut orkun, mutta odotin tosi kiimasena miestä sisään. Noh, sattuuhan näitä. Ainakin silloin, jos parin päivän tauon jälkeen alkaa leikkimään. Pitäisi vetää vain peruspano. Mulla on sillain omituinen ukkeli, että se ei juuri vaivaudu käteen vetelemään. Ei kuulema ehdi tulla sellaista painetta, että pitäisi. Kesken nussimisen kysyin juuri eilen, että kuinka niin kunnollinen ja ihana mies on ottanut tällaisen horoperseisen natun vaimokseen. Vastaukseksi sain ettei tarvii runkata enää, kun saa koska vain painaa kunnon lutkaa:) Vaikka tiedän toki, että kyllä siihen ihan muut syyt oli, miksi minut nai;) Kyllä meillä sitten nämä hellittelynimet sängyssä lentää. Ehkä eräänlaista roolileikkiä, osittain. Kysyin kuvien julkaisemisesta, ja oli ihan sitä mieltä, että voishan sitä ainakin kahlata läpi noita "samanmielisten" sivustoja ja tutkia, onko jokin paikka sellainen, missä on laadullisesti saman tyylisiä kuvia. Toki en tiedä, koska toteutuu tämä, kun miehellä on niin pirun kiirettä töissä ja tietty se sama kiire jatkuu kotona. Tämä on tätä perheellisten hektistä elämää, mutta en valita. Eikä mieskään vaikuta kärsivältä:) Juu, onhan täälä varmaan sentään muitakin avaramielisiä ihmisiä kuin me:) Onneksi. Luulen vain, että tuo aihe vapaa palstan moderoinnin uudistuminen työntää ihan kaikki seksiin liittyvät aloitukset tälle palstalle. Siinä tietenkin tulee sitten näitä vähemmän avarakatseisiakin keskustelijoita tälle puolelle. Toksaalta on hauskaakin katsoa keskustelun sävystä ja kommenteista, että missä vaiheessa keskustelu on siirtynyt:) Sävy ja kommentointi muuttuu aika veikeästi=P Tapahtukos viikonloppuna mitään intiimielämän saralla? Meillä pidetään hauskaa alustavasti pääsiäisenä (parin miehen kanssa). Mitähän siitä tulee... vähän jännittää, kiihottaa ja hirvittää. N31

[/quote]

No kiva kuulla ja hyvä juttu, josko siellä voidaan jo paljon paremmin ;) Kuin myöskin muiden hyvien uutisten vuoksi...

Että oikein pariinkin kertaan ne uudet lelut tulit nyt viikonloppuna sisään ajaneeksi? Muista nyt sitten, ettei ne ihan kaikkea, liian rajua menoa kestä... ;) Ettei tartte ihan heti taas uusia tilata... :) Hmm... minkähän kokoinen tuo mainitsemasi "iso" dildo nyt sitten on?

Juu, sattuuhan noita ns. reisille laukeamisia paremmissakin piireissä, kun homma on liiankin kiimaista... ei muuta kuin hetki taukoa ja lepoa, ja sitten uudemman kerran leikkimään? Tällaisissakin tilanteissa noi lelut on ihan paikallaan, että nainen voi leikkiä niillä sen pienoisen hetken itsekseen (tai mies niin naiselle tekee) kun miehen uusiksi latautuminen sen levon hetken tarvitsee :)

No siis miksi miehesi käteensä vetäisi, kun on tollanen narttuherkku tarjolla aina kun siltä tuntuu... =) Tokkopa sä nyt kovin hevin kieltäydyt josko laisinkaan? ;-)

Etteköhän te jonkun sopivan sivuston niille kuvillenne löydä jahka kerkiätte asiaan paremmin paneutumaan... ja voithan sä tehdä sitä alustavaa tutkimusta jo etukäteen...?

Ai jaa... no, empä ole itse täällä muuta palstaa kuin tätä Seksi-palstaa lukenut... ;)

Eipä mittään tapahtunut tällä saralla nyt viikonloppuna... kun ei ole tuollaista kaltaistasi horopersettä, narttua löytynyt... =O)

Jes, olette saaneet siis ainakin alustavasti katsottua vapaata viikonloppua kalentereistanne niiden kahden kaverinne kanssa??? Vähänkö olen iloinen ja onnellinen puolestasi/puolestanne... ;-) mutta totta kait samaan aikaan myös kateellinenkin... :( Toivon mukaan tuohon aikatauluunne ei nyt sitten muutoksia tule...

M41Tre

P.s. Eipä nuo painovirhepaholaiset nyt sen liiemmin haitanneet... ;)

Vierailija
90/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yleensä saa olla tietokoneella rauhassa, kun siinä on heti kaksi tai kolme päätä tuijottamassa, mutta nyt oli pakko varastaa vähän aikaa, kun mobiilisovelluksessa jotain häikkää. Yleensä käytän sitä, olet varmaan huomannut, kun aina teksti yhtä pötkylää:P

Tuo iso dildo on pakkauksen mukaan 22/6 ja on se kyllä aika jötikkä. En ole livenä nähnyt koskaan noin isoa penistä. Oli muuten ihan kiva, mutta ekan orkun jälkeen ei voinut enää jatkaa sillä, kun tuntui paikat ikävän tiukalta. Mutta ei hätää, jatkettiin sitten pienemmällä:) Ehkä oikea noin iso penis olisi eri asia. Materiaali on tuossa dildossa jellyä ja tuntuma toki paljon kovempi kuin aidossa aisassa.

Olen torjunut mieheni ehkä noin kymmenen kertaa koko meidan suhteen aikana. Silloinkin aina jotain limakalvo-ongelmaa. Mies torjuukin sitten enemmän. Alkuun se oli ongelma, kun en osannut masturboimalla tuottaa itselleni yhtä voimakasta orgasmia kuin mitä miehen kanssa. Opettelin uusia tapoja tyydyttää tarpeeni ja nykyään osaan hommat paremmin:) Eikä nuo miehen torjunnat ole enää ongelma. Kun ei hän haluttomuudesta kärsi, välillä vain väsymys vie voiton ja se on täysin normaalia.

Ollaan saatu alustava aika sovittua ukon fantasian toteuttamiseen. Mies onkin ihan innoissaan ja kovasti odottavalla mielellä. Musta taas tuntuu nyt siltä, että jännitys ja hermostuneisuus alkaa olemaan päällimmäisenä mielessä. Kai se toki on ihan luonnollistakin. Kaikkia kauhukuvia noussut mieleen:) Jos en pystykään rentoutumaan tarpeeksi tai mitä, jos tämän toisen ystävän patukka tuntuu liian isolta ahterissa yms.

Eipä sitä etukäteen kannata olla kovin kateellinen, kun ei tiedä miten meillä loppujen lopuksi sujuu...

Näin tuossa eilen illalla toista ykkösnarttuani ja oli ihanaa kuulla, että heillä on makuuhuoneessa mennyt ihan villiksi tämän meidän sopimuksen myötä:) Mies on kuulemma saanut ihan uutta puhtia hommiin eikä ystäväni tietenkään pistä yhtään pahaksi, nauttii täysin rinnoin:) Tosi lämmittävää kuulla, että meidän tulevista leikeistä on aiheutunut hyvää myös sitten näille ihanille naisille, jotka lainaa puolisoitaan.

Onkin pitänyt kysyä monta kertaa, mutta aina unohtanut. Millainen on sinun unelmiesi nainen? Enemmän räväkkä ja tulinen vai sellainen huolehtiva kodin hengetär, taskukokoinen pikkunainen vai pitkä ja näyttävä tms. En edes tiedä miksi kiinnostaa, olen kai vain luonnostaa utelias:)

Mihinkä sinun aikaisemmat suhteesi ovat kaatuneet? Minulla lähinnä liian erilaiseen libidoon ja yksi ihan puolen vuoden tapailu kaatui miehen (tai nuori kolli silloin oli) jatkuvaan pornon tuijottamiseen. Vaikea oli tuntea mitään läsnäoloa sängyssö, kun tiesi toisen juuri katsoneen kaksi tuntia pokea:D Nuoret miehet aina lähinnä pelästyivät seksuaalisuuttani. Olin nuorempana jo ihan vakuuttunut, että minussa on jotain vikaa, kun seksivietti on niin voimakas.

N31

Vierailija
91/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 09:02"]

Meillä ei yleensä saa olla tietokoneella rauhassa, kun siinä on heti kaksi tai kolme päätä tuijottamassa, mutta nyt oli pakko varastaa vähän aikaa, kun mobiilisovelluksessa jotain häikkää. Yleensä käytän sitä, olet varmaan huomannut, kun aina teksti yhtä pötkylää:P

Tuo iso dildo on pakkauksen mukaan 22/6 ja on se kyllä aika jötikkä. En ole livenä nähnyt koskaan noin isoa penistä. Oli muuten ihan kiva, mutta ekan orkun jälkeen ei voinut enää jatkaa sillä, kun tuntui paikat ikävän tiukalta. Mutta ei hätää, jatkettiin sitten pienemmällä:) Ehkä oikea noin iso penis olisi eri asia. Materiaali on tuossa dildossa jellyä ja tuntuma toki paljon kovempi kuin aidossa aisassa.

Olen torjunut mieheni ehkä noin kymmenen kertaa koko meidan suhteen aikana. Silloinkin aina jotain limakalvo-ongelmaa. Mies torjuukin sitten enemmän. Alkuun se oli ongelma, kun en osannut masturboimalla tuottaa itselleni yhtä voimakasta orgasmia kuin mitä miehen kanssa. Opettelin uusia tapoja tyydyttää tarpeeni ja nykyään osaan hommat paremmin:) Eikä nuo miehen torjunnat ole enää ongelma. Kun ei hän haluttomuudesta kärsi, välillä vain väsymys vie voiton ja se on täysin normaalia.

Ollaan saatu alustava aika sovittua ukon fantasian toteuttamiseen. Mies onkin ihan innoissaan ja kovasti odottavalla mielellä. Musta taas tuntuu nyt siltä, että jännitys ja hermostuneisuus alkaa olemaan päällimmäisenä mielessä. Kai se toki on ihan luonnollistakin. Kaikkia kauhukuvia noussut mieleen:) Jos en pystykään rentoutumaan tarpeeksi tai mitä, jos tämän toisen ystävän patukka tuntuu liian isolta ahterissa yms.

Eipä sitä etukäteen kannata olla kovin kateellinen, kun ei tiedä miten meillä loppujen lopuksi sujuu...

Näin tuossa eilen illalla toista ykkösnarttuani ja oli ihanaa kuulla, että heillä on makuuhuoneessa mennyt ihan villiksi tämän meidän sopimuksen myötä:) Mies on kuulemma saanut ihan uutta puhtia hommiin eikä ystäväni tietenkään pistä yhtään pahaksi, nauttii täysin rinnoin:) Tosi lämmittävää kuulla, että meidän tulevista leikeistä on aiheutunut hyvää myös sitten näille ihanille naisille, jotka lainaa puolisoitaan.

Onkin pitänyt kysyä monta kertaa, mutta aina unohtanut. Millainen on sinun unelmiesi nainen? Enemmän räväkkä ja tulinen vai sellainen huolehtiva kodin hengetär, taskukokoinen pikkunainen vai pitkä ja näyttävä tms. En edes tiedä miksi kiinnostaa, olen kai vain luonnostaa utelias:)

Mihinkä sinun aikaisemmat suhteesi ovat kaatuneet? Minulla lähinnä liian erilaiseen libidoon ja yksi ihan puolen vuoden tapailu kaatui miehen (tai nuori kolli silloin oli) jatkuvaan pornon tuijottamiseen. Vaikea oli tuntea mitään läsnäoloa sängyssö, kun tiesi toisen juuri katsoneen kaksi tuntia pokea:D Nuoret miehet aina lähinnä pelästyivät seksuaalisuuttani. Olin nuorempana jo ihan vakuuttunut, että minussa on jotain vikaa, kun seksivietti on niin voimakas.

N31

[/quote]

Näinhän se varmaankin tuppaa olemaan, kun on niitä pienokaisia lapsukaisia, että aivan kaikki äiteen jutut ja tekemiset kiinnostaa :) Mutta vaikka nuo viimeisimmät kirjoituksesi ovatkin olleet ns. yhdessä pötkössä, kyllä niistä sen punaisen langan on löytänyt ja asioista selvää saanut ;)

No onhan tuolla isolla dildolla sitten tuota kokoa... Josko sitä miehesi kaluun vertaat niin...? Itsellä kun tuo "varustus" on jotain luokkaa 17/4,5 eli ihan kait suht normaali, vai mitäs olet mieltä? ;-)

Tuollaiset "torjumisethan" ovat ihan asiallisia ja luonnollisia josko on jotain tuon sorttista ongelmaa, empä sellaisia varsinaisiksi kieltäytymisiksi edes laskisi... Aivan samoin kuten sinä ymmärrät miestäsi, hänen "kieltäytymisensä" josko on pitkän työpäivän/-viikon päätteeksi ihan yksinkertaisesti väsy...

Toivompa vain, että tuo teidän alustava aikataulunne pitää ja pääsette ihan oikeasti sen miehesi (ja sunkin...) fantasian toteuttamaan siitä, että olet kahden miehen naitavana, miehesi katsellessa (ja kuvatessa...) Se, että sua jännittää ja hermostuttaa on mielestäni aivan normaalia ja luonnollista... Josko näin ei olisi, voisi olla aihetta olla hieman huolissaan? Mutta ei muuta kuin rauhallisesti ja ajan kanssa sitten etenetta niin eiköhän se siitä luonnistu ;-) Oli miten oli, kyllä mä vaan silti olen sulle/teille kateellinen, itse kun tietenkin tahtoisin olla tuollaisessa mukana =))

Just, just... että vaikka tuo ei ole vielä edes tapahtunutkaan niin se on saanut jo alkuväreitä aikaiSeksi ainakin toisessa pariskunnassa :-)

Jaa-a... eipä sitä ole mitään yhtä tiettyä unelmieni naistyyppiä... kukin kun on oma persoonansa kaikin puolin. Onpa niitä ollut mm. hentoa ja piskuista kuin myöskin ihanasti hieman pyöreämpää "mammaa" :-) Luonteiltaakin erilaisia... tämän nyt sanottuani niin eipä näitä nyt kuitenkaan mitenkään liiemmaksi ole ollut... no se siitä.

Empä tiedä kuinka olisin itse silloin aikoinani kaltaiseesi Naiseen osannut suhtautua, vaikka oli pillu mielessä niin josko Nainen olisi ollut koko ajan munan kimpussa, sitä haluamassa... ehkäpä se olisikin voinut olla tietyllä tapaa "pelottavaa"... :) Eri asia on todellakin nykyisin kun tietää hieman paremmin... tuollaisen kaltaisesi, aktiivisen libidon omaavan Naisen kun jostain löytäisikin =)

M41Tre

Vierailija
92/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, sulla on sitten samat mitat, kun mun ukkelilla. Mun miehellä saattaa kovimmassa erektiossa paisua leveimmästä kohdasta viiteenkin senttiin, mutta siihen yltää kohtuu harvoin. Silloin, jos on jotain erityisen pervoa.

Vaikka täälä internetin ihmemaassa saa sellaisen kuvan, että joka toisella miehellä on vähintään 20/5 kikkeli, niin mitä niitä on vastaan tullut niin ei nuo nyt niin yleisiä ole. Pidän tuollaista 17/4,5 gigulia oikeasti jo vähän keskivertokikkeliä suurempana. Suurin osa, mitä olen käytellyt, ovat edustaneet sellaista 14-16 pitkiä ja 3,5-4 paksuja. Jos nyt aletaan oikein kaunistelematta niitä mittoja vertaamaan esim. saman kokoisiin dildoihin. Mutta ainahan nämä riippuu ihan otannasta. Toiselle osuu enemmän isomunaisia miehia kuin toiselle. Ja minulle on aina osunut riittävän kokoisia:)

Ei minullakaan varsinaisia seurustelukumppaneita ole ollut hirveästi vaikka muuten olen iloinen antaja ollutkin:) Miehenikin tapasin kuitenkin nuorena niin ei olisi ehtinytkään. Ja aika lyhyitä suhteita olivat ennen kuin minä juoksin karkuun, kun huomasin ettei seksi toimi. Koskaan ei miehen alut saaneet itse suutaan auki. Onneksi tapasin sitten tuon nykyisen puolisoni. Kyllä hänkin alkuun myönsi minun olevan pelottava, mutta oltiin jo vuoden päivät tunnettu niin persoona sitten kuitenkin viehätti:)

Onkohan se miehille yleistäkin, että kovin on suuret puheet, mutta sitten, kun siinä edessä on se oikea horoperseinen rietas narttu, ei enää uskalletakkaan tai tiedetä mitä sen kanssa tekisi?

Oma mies oli tosi kokematon meidän alkaessa seurustelemaan. Itseäni se viehätti, kuin tyhjä kangas mille maalata, mutta mies oli vähän epävarma. Siinä tilanteessa se aikaisempi kaveruus auttoi tosi paljon. Huonona puolena voisi mainitan sen, että se ukko ei usko, että kukaan nainen oikeasti pihtaa:) Vanhempi mies olisi ehkä ollut parempi valinta seksuaalisen itseluottamuksen kannalta. Äitini kuitenkin varoitteli, että älä ota yli 30 vuotiasta perheetöntä tai jää perhe saamatta=D En sitten tiedä onko siinäkään mitään perää, mutta nuori perhekeskeinen oli ihan hyvä valinta:) Toinen huono puoli on, että nyt 30 vuotiaalla perheenisällä olisi pirusti vientiä, kun naiset etsii juuri niitä.

Jaa-a, mistäs herra niitä naisia yleensä etsii? Jos nyt tarvitsis lähteä sinkkumarkkinoille, kyllä olisin hukassa:) Mistä löytää nykyään vapaita miehiä/naisia?

Ootko muuten koskaan käyttänyt huoria? Tunnen itse pari huoraa enkä kyllä kadehdi sitäkään ammattia. Sen sortin asiakkaita heilläkin aina välillä kuulee olevan, että huh huh...

N31

Vierailija
93/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:23"]

Hih, sulla on sitten samat mitat, kun mun ukkelilla. Mun miehellä saattaa kovimmassa erektiossa paisua leveimmästä kohdasta viiteenkin senttiin, mutta siihen yltää kohtuu harvoin. Silloin, jos on jotain erityisen pervoa.

Vaikka täälä internetin ihmemaassa saa sellaisen kuvan, että joka toisella miehellä on vähintään 20/5 kikkeli, niin mitä niitä on vastaan tullut niin ei nuo nyt niin yleisiä ole. Pidän tuollaista 17/4,5 gigulia oikeasti jo vähän keskivertokikkeliä suurempana. Suurin osa, mitä olen käytellyt, ovat edustaneet sellaista 14-16 pitkiä ja 3,5-4 paksuja. Jos nyt aletaan oikein kaunistelematta niitä mittoja vertaamaan esim. saman kokoisiin dildoihin. Mutta ainahan nämä riippuu ihan otannasta. Toiselle osuu enemmän isomunaisia miehia kuin toiselle. Ja minulle on aina osunut riittävän kokoisia:)

Ei minullakaan varsinaisia seurustelukumppaneita ole ollut hirveästi vaikka muuten olen iloinen antaja ollutkin:) Miehenikin tapasin kuitenkin nuorena niin ei olisi ehtinytkään. Ja aika lyhyitä suhteita olivat ennen kuin minä juoksin karkuun, kun huomasin ettei seksi toimi. Koskaan ei miehen alut saaneet itse suutaan auki. Onneksi tapasin sitten tuon nykyisen puolisoni. Kyllä hänkin alkuun myönsi minun olevan pelottava, mutta oltiin jo vuoden päivät tunnettu niin persoona sitten kuitenkin viehätti:)

Onkohan se miehille yleistäkin, että kovin on suuret puheet, mutta sitten, kun siinä edessä on se oikea horoperseinen rietas narttu, ei enää uskalletakkaan tai tiedetä mitä sen kanssa tekisi?

Oma mies oli tosi kokematon meidän alkaessa seurustelemaan. Itseäni se viehätti, kuin tyhjä kangas mille maalata, mutta mies oli vähän epävarma. Siinä tilanteessa se aikaisempi kaveruus auttoi tosi paljon. Huonona puolena voisi mainitan sen, että se ukko ei usko, että kukaan nainen oikeasti pihtaa:) Vanhempi mies olisi ehkä ollut parempi valinta seksuaalisen itseluottamuksen kannalta. Äitini kuitenkin varoitteli, että älä ota yli 30 vuotiasta perheetöntä tai jää perhe saamatta=D En sitten tiedä onko siinäkään mitään perää, mutta nuori perhekeskeinen oli ihan hyvä valinta:) Toinen huono puoli on, että nyt 30 vuotiaalla perheenisällä olisi pirusti vientiä, kun naiset etsii juuri niitä.

Jaa-a, mistäs herra niitä naisia yleensä etsii? Jos nyt tarvitsis lähteä sinkkumarkkinoille, kyllä olisin hukassa:) Mistä löytää nykyään vapaita miehiä/naisia?

Ootko muuten koskaan käyttänyt huoria? Tunnen itse pari huoraa enkä kyllä kadehdi sitäkään ammattia. Sen sortin asiakkaita heilläkin aina välillä kuulee olevan, että huh huh...

N31

[/quote]

Älä? Ihan oikeesti... mites sattuikaan? ;-)Jotain tuota kokoluokkaa tuo pikku veli onpi... riippuu hieman, että miten ja missä tilanteessa mittailee :)

Niinhän se varmasti on, että tuo 20/5 on yleisempi "internetmittastandardi"? :))

Näinhän se on, että kyllä se seksi vaan on suuren suuri osa parisuhdetta... Vaikkei sitä nyt ihan joka käänteessä pitäne naida kuin kanit vai mites se nyt olikaan? :-) Mutta kyllä niiden libidojen pitää tietyllä tasolla kohdata ja löytyä se sopiva "kompromissi" molempien haluille josko niissä on eroa... eikä toinen saa missään nimessä suuttua josko toinen sitten omaa kivaa harrastaa, kun haluaa enemmän kuin mitä toinen?

Hmm... minkähän ikäisinä siis tapasitte tämän nykyisen miehesi, lapsiesi isän, kanssa? Josko olit häntä ennen kerinnyt olemaan mainitsemasi "iloinen antaja" ja tapasitte kuitenkin suhteellisen nuorena... eli neitsyytesi menetit anivarhain? Itse "menetin" poikuuteni vasta 19-vuotiaana eli suhteellisen myöhään varmaankin....? Muutoinkin meni jokseenkin myöhäiSeksi, että seksin ilot varsinaisesti "löysin", muutaman hieman vanhemman, kypsemmän Naisen oppien kautta =)) eli niiden kuuluisien puuma Naisten ;-) No se siitä...

Ahaa... olet siis saanut itse miltei alusta asti, kädestä pitäen, miehestäsi "kouluttaa" itsellesi juuri sellaisen sinulle sopivan rakastajan ja seksi pedon...? :) Ilmankos teillä synkkaa tälläkin saralla hyvin ja pervoudetkin kohtaavat kohtuullisesti...

Kyllähän siinä varmasti useampikin nuorempi jamppa olisi tuollaisen kaltaisesi riettaan nartun ja horoperseen kanssa ihmeissään, mutta onneksi sitä näin vanhemmiten oppii arvostamaan, josko sellaisen vain sattuisi jostain itselleen löytämään... Kyllä tää "etsintä" itsellä vaan rajoittuu tietyllä tapaa tänne internetin ihmeelliseen maailmaan... juu, tiedän kyllä, että oon ihan outo tapaus... ;)

Eipä ole sentään tullut huorissa, sanan varsinaisessa merkityksessä, käytyä... en heidän ammattiaan kadehdi mutta en myöskään tuomitse niin kauan kun he tekevät sitä ihan aidosti omasta halustaan, eivätkä ole millään muotoa mitenkään uhreja... Kyllä heille vaan tänäkin päivänä se oma tarpeensa ja markkinarakonsa on olemassa... ;)

M41Tre

Vierailija
94/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 06:25"]

sorry, määräinen artikkeli jäi välistä

[/quote]
epämääräinen... a

Vierailija
95/603 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei, mobiili toimii taas. Voi palstailla lennosta, mutta ikävää tietty, että kappalejaot kusee.//

Kyllä se neitsyys minulla meni 15 vuotiaana ja siitä se sitten lähti, paneminen siis. Melkein heti tuli naisetkin satunnaisesti kuvaan. Ehkä hämmästyin eniten sitä kuinka helposti seksiseuraa oli saatavilla. Melkein kaikki kumppanit olivat parin kympin tietämissä. Ikinä en soitellut perään ja olin muutenkin sellainen vahva ja itsenäinen nuori. Minulle sitten kyllä soiteltiinkin:) Kerroin kuitenkin aina reilusti, että en etsi mitään poikaystävää.//

Kai se nuorilla naisillakin otti itsetunnon päälle, kun olin yleensä suosittua seuraa enkä kuitenkaan mikään kedon kaunein kukkanen (vaikka niinkin on väitetty, näytän ihan Katie Holmesilta kasvoiltani). Nuoret naiset eivät oikein pitäneet minusta. Jostain syystä miehet ovat viihtyneet seurassani aina.//

Mieheni tapasin ekan kerran 22 vuotiaana, hän oli silloin 20. Oltiin vuosi tosiaan kavereita ja samassa sakissa kuljettiin. Seurustelemaan alettiin sitten noin vuosi myöhemmin. Miehellä oli ehkä hänen vorefetissi ja muut seksuaaliset perversiot rajoittaneet niitä kokemusten hakua. Aika paljon häpeää niihin alussa liittyi. Täytyy myöntää, että hänen seksuaalinen synkempi puoli tuli minulle ihan yllätyksenä. Mutta mikäs siinä, yhdessä työstettiin ja tasapaino löytyi.//

Ei minusta 19 vuotias ole ollenkaan vanha poikuuttaan menettämään. Muutaman olen itsekin vienyt;) Ja kyllähän sitä voi nussia kuin kanit jos se vain sopii parin elämäntyyliin. Meillä tämä perhe-elämä rajoittaa eikä siinä mitään, sopii minulle. Saan kuitenkin melkein joka päivä kullia.//

Nam, nuoret miehet puumanaisten käsittelyssä on kyllä älyttömän seksikästä;) Voisin itsekin alkaa vanhempana puumaksi:)//

Tuosta huoraamisesta sen verran, että itse en ole kuullut kenenkään sitä tekevän täysin vapaasta tahdostaan vaan aina siihen on hyvin vahvat taloudelliset motiivit. En minäkään huoraamista tuomitse, mutta jotenkin tuntuu kylmältä rahastaa seksillä. Seksi on niin hieno asia ettei sitä ole kiva asettaa kauppatavaraksi. Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan, jokainen täälä tallaa tyylillään ja tekee itse omat valintansa.//

Ja et vaikuta kyllä oudolta, ollenkaan:)

N31

Vierailija
96/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:16"]

Hiphei, mobiili toimii taas. Voi palstailla lennosta, mutta ikävää tietty, että kappalejaot kusee.// Kyllä se neitsyys minulla meni 15 vuotiaana ja siitä se sitten lähti, paneminen siis. Melkein heti tuli naisetkin satunnaisesti kuvaan. Ehkä hämmästyin eniten sitä kuinka helposti seksiseuraa oli saatavilla. Melkein kaikki kumppanit olivat parin kympin tietämissä. Ikinä en soitellut perään ja olin muutenkin sellainen vahva ja itsenäinen nuori. Minulle sitten kyllä soiteltiinkin:) Kerroin kuitenkin aina reilusti, että en etsi mitään poikaystävää.// Kai se nuorilla naisillakin otti itsetunnon päälle, kun olin yleensä suosittua seuraa enkä kuitenkaan mikään kedon kaunein kukkanen (vaikka niinkin on väitetty, näytän ihan Katie Holmesilta kasvoiltani). Nuoret naiset eivät oikein pitäneet minusta. Jostain syystä miehet ovat viihtyneet seurassani aina.// Mieheni tapasin ekan kerran 22 vuotiaana, hän oli silloin 20. Oltiin vuosi tosiaan kavereita ja samassa sakissa kuljettiin. Seurustelemaan alettiin sitten noin vuosi myöhemmin. Miehellä oli ehkä hänen vorefetissi ja muut seksuaaliset perversiot rajoittaneet niitä kokemusten hakua. Aika paljon häpeää niihin alussa liittyi. Täytyy myöntää, että hänen seksuaalinen synkempi puoli tuli minulle ihan yllätyksenä. Mutta mikäs siinä, yhdessä työstettiin ja tasapaino löytyi.// Ei minusta 19 vuotias ole ollenkaan vanha poikuuttaan menettämään. Muutaman olen itsekin vienyt;) Ja kyllähän sitä voi nussia kuin kanit jos se vain sopii parin elämäntyyliin. Meillä tämä perhe-elämä rajoittaa eikä siinä mitään, sopii minulle. Saan kuitenkin melkein joka päivä kullia.// Nam, nuoret miehet puumanaisten käsittelyssä on kyllä älyttömän seksikästä;) Voisin itsekin alkaa vanhempana puumaksi:)// Tuosta huoraamisesta sen verran, että itse en ole kuullut kenenkään sitä tekevän täysin vapaasta tahdostaan vaan aina siihen on hyvin vahvat taloudelliset motiivit. En minäkään huoraamista tuomitse, mutta jotenkin tuntuu kylmältä rahastaa seksillä. Seksi on niin hieno asia ettei sitä ole kiva asettaa kauppatavaraksi. Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan, jokainen täälä tallaa tyylillään ja tekee itse omat valintansa.// Ja et vaikuta kyllä oudolta, ollenkaan:) N31

[/quote]

Itse en ole, vielä ainakaan, näihin "älypuhelimiin", josko sellaiseen tuolla mobiililla viittasit niin sekaantunut... kuulun sitten ehkäpä vanhaan koulukuntaan, mutta mielestäni puhelin on puhumista ja tekstaamista varten :) Kaltaisesi kotiäidin arkea sellaiset varmasti helpottavat, että voi palstailla lennosta, kuten sanoit, ja käydä tällaisia virikkeellisiä ja antoisia keskusteluita... No se siitä :-)

Hmm... minkä nuorena oppii sen sitten "vanhana" taitaa vai mites se sanonta nyt sitten menikään? :) Olet varmastikin ollut nuorten miesten (ja naistenkin) mieleen, kun et ole ollut heti laittamassa ns. palloa jalkaan vaan pitänyt enemmänkin hauskaa? Vai olivatkos muuten nämä bi-juttusi sitten minkä ikäisten naisten kanssa, kun mainitsit, että nuoret naiset eivät sinusta oikein pitäneet...?

Omalta kohdaltani voisi kait sanoa, että josko sitä jotain nuoruusvuosiltaan "katuu" niin kyllä se on tämä tietynlainen "ujous" joka tätä seksielämän varsinaista aloittamista "myöhensi" (vaikka poikuus menikin 19-vuotiaana, joka ei mielestäsi ole mitenkään liian vanha kuitenkaan) ja että olen sillä saralla kaikenlaista kivaa kokenut sitten "vanhemmalla" iällä... olipas oudosti sanottu tuo? Siis siitä n.3-kympistä eteenpäin... eli kyllä sitä vaan vanhakin koira uusia temppuja oppii, vai mites se toinen sanonta nyt menikään? :)

Minkäs ikäisenä ja minkä ikäisiltä olet tuon poikuuden vienyt? ;-)

Ai, sä ootkin pari vuotta miestäsi vanhempi, siis "puuma" jo nyt??? :) Kuten tuossa aiemmin kirjoittelinkin niin olet omalla olemisellasi ja tekemisilläsi siis saanut "kaivettua" miehestäsi sen uinuvan seksipedon ja pervon teille molemmille sopivalla tavalla esiin ja olette löytäneet siihen sopivan tasapainon... :)

Siis totta kait sitä voi ja saa nussia kuin kanit josko se vain parin elämäntyyliin ja -rytmiin sopii ja libidot kohtaavat eli että kummankaan ei tarvitse tehdä liiemmin kompromisseja... Antaa mennä vaan aina kun se on mahdollista... ;-)

Vai kiinnostaisi sua hieman vanhemmalla iällä alkaa puumaksi? ;-) Olishan sussa aivan varmasti siihen ns. ainesta, seksuaalisuutesi ja horoperseisyytesi (onkohan tuo edes sana?), vuoksi ja saisit "koulutettua" nuoremmista kolleista jo valmiiksi seksipetoja... tämä siis ihan sillä tietenkin, että se sopisi myös miehellesi, ehkäpä hän haluaisi myös tämän kaltaista katsella?

Itse olen myös miettinyt (fantasioinut), kolmen kimpan uusintojen, kahden naisen kanssa olemisen lisäksi, että voisi olla aika mielenkiintoista olla jonkun n. parikymppisen neitokaisen opettajana ja ohjaajana seksin saloihin, mutta mahtaakohan sen ikäisiä tällaiset hieman vanhemmat miehet kiinnostaa?

Niin no, tokihan nuo mainitsemasi taloudelliset motiivit tietyllä tapaa "ajaa" joitain naisia itseään myymään, mutta tarkoitinkin lähinnä näitä pahempia tapauksia joissa on ihan oikeesti varsinaista paritusta ja muuta... No kukin tavallaan, ja onhan se huoran ammatti se kaikkein vanhin ammatti kuitenkin?

Oikein kiva juttu, ettet pidä mua mitenkään outona kuitenkaan, kaikesta huolimatta ;-)

M41Tre

Vierailija
97/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia?

Vierailija
98/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tappelin pitkään näitä älypuhelimia vastaan, kun insinöörin koulutuksestani huolimatta tämä tekniikka ei niin kiinnosta. Mutta kyllä se oli juuri tämä netin käyttö, minkä takia sitten sorruin hankkimaan. Nyt isommat lapset on ulkoilemassa ja pienet päiväunilla tässä mamman kainalossa niin eihän tästä tietokoneelle pääse:)//

Kyllä ne bi kokeilut oli ihan oman ikäisten kanssa, lähinnä miesten perässä juosseet naiset eivät tykänneet. Olivat ihastuneita ja kokivat ilmeisesti uhkana, kun sovin vaikka leffailtaa tai kahvillakäyntiä jonkun miehenalun kanssa. Ja siis ihan kavereina:) Noh, eipä tuo haittaa, kavereita ja ystäviä minulla riittää, ihan sama kumpaa sukupuolta he ovat.//

Kyllähän mua puumaksi aina välillä sanotaan, vaikka kaksi vuotta onkin aika pieni ikäero. Tuntuu vaan olevan yleisempää toisin päin, että mies on vanhempi. Ja tosi moni parikymppinen nainen etsii juuri niitä vanhempia miehiä, nyt vain matoa koukkuun, niin pääset nuorta polkemaan;) Ilmeisesti miehet haaveilevat paljon nuorista naisista, itse en kyllä ymmärrä miksi. Mutta ei minun tarvitsekaan:)//

Vanhin, jolta pääsin joskus poikuuden viemään, oli 27 vuotias. Ujo ja arka mies ja jotenkin kiehtoi ajatus siitä, että mitenkähän hän muuttuisi, jos vain saisi pillua:) Itse olin 17 silloin. Pidettiin kivaa ihan puolisen vuotta. Ja kyllä varmasti oppi seksistä sen tärkeimmän. Ei liikaa kikkailuja vaan aitoa tunnetta ja kiimaa. Silloin ei voi mennä pahasti pieleen ja kyllä ihan aidosti kiimainen sonni sytyttää naisenkin liekkeihin.//

Noista liekeistä tulikin mieleen, että mies tuli eilen töistä kotio mukanaan paistinarua ja grillikastiketta. Oli ihan liekeissä, kauhea stondis pomppasi pystyyn heti, kun vähän puristeli kylkiäni ja hyllytti pyllyäni. Ajattelin, että illalla leikitään ja olin itsekin ihan märkä. Noh, lapset laitettiin nukkumaan ja mentiin keittiöön. En ehtinyt kuin ottaa paistinarun ja sakset käteen, kun mies painoi perseeni pystyyn, nappas tissit takaapäin käteen ja kyrpä painui vittuun. Kuului viisi syvää huokausta ja sitten kunnon karjaisu ja ukko laukesi. Siis mikähän sitä voi vaivata, kun jo toisen kerran alle viikon sisään mies on niin kiimassa, että minä en ehdi mukaan ollenkaan? Olisko vinkkejä mistä tämmöinen muutos voi johtua? Kun kysyin asiaa mieheltä, hän vain totesi minun olevan niin pantava herkku ettei voi vastustaa. Kuinka se sama vanha ja rupsahtanut vaimo on nyt taas niin kuuma? En aina käsitä.//

N31

Vierailija
99/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahotelli alk. 59 eur / vrk. :D

-Niksu

Vierailija
100/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:41"]Omenahotelli alk. 59 eur / vrk. :D

-Niksu
[/quote]

Ei tarvita sitä huonetta, yleisö on ihan kivaa;)

N31