Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
101/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:44"]

Itsekin tappelin pitkään näitä älypuhelimia vastaan, kun insinöörin koulutuksestani huolimatta tämä tekniikka ei niin kiinnosta. Mutta kyllä se oli juuri tämä netin käyttö, minkä takia sitten sorruin hankkimaan. Nyt isommat lapset on ulkoilemassa ja pienet päiväunilla tässä mamman kainalossa niin eihän tästä tietokoneelle pääse:)//

Kyllä ne bi kokeilut oli ihan oman ikäisten kanssa, lähinnä miesten perässä juosseet naiset eivät tykänneet. Olivat ihastuneita ja kokivat ilmeisesti uhkana, kun sovin vaikka leffailtaa tai kahvillakäyntiä jonkun miehenalun kanssa. Ja siis ihan kavereina:) Noh, eipä tuo haittaa, kavereita ja ystäviä minulla riittää, ihan sama kumpaa sukupuolta he ovat.//

Kyllähän mua puumaksi aina välillä sanotaan, vaikka kaksi vuotta onkin aika pieni ikäero. Tuntuu vaan olevan yleisempää toisin päin, että mies on vanhempi.

Ja tosi moni parikymppinen nainen etsii juuri niitä vanhempia miehiä, nyt vain matoa koukkuun, niin pääset nuorta polkemaan;) Ilmeisesti miehet haaveilevat paljon nuorista naisista, itse en kyllä ymmärrä miksi. Mutta ei minun tarvitsekaan:)//

Vanhin, jolta pääsin joskus poikuuden viemään, oli 27 vuotias. Ujo ja arka mies ja jotenkin kiehtoi ajatus siitä, että mitenkähän hän muuttuisi, jos vain saisi pillua:) Itse olin 17 silloin. Pidettiin kivaa ihan puolisen vuotta. Ja kyllä varmasti oppi seksistä sen tärkeimmän. Ei liikaa kikkailuja vaan aitoa tunnetta ja kiimaa. Silloin ei voi mennä pahasti pieleen ja kyllä ihan aidosti kiimainen sonni sytyttää naisenkin liekkeihin.//

Noista liekeistä tulikin mieleen, että mies tuli eilen töistä kotio mukanaan paistinarua ja grillikastiketta. Oli ihan liekeissä, kauhea stondis pomppasi pystyyn heti, kun vähän puristeli kylkiäni ja hyllytti pyllyäni. Ajattelin, että illalla leikitään ja olin itsekin ihan märkä. Noh, lapset laitettiin nukkumaan ja mentiin keittiöön. En ehtinyt kuin ottaa paistinarun ja sakset käteen, kun mies painoi perseeni pystyyn, nappas tissit takaapäin käteen ja kyrpä painui vittuun. Kuului viisi syvää huokausta ja sitten kunnon karjaisu ja ukko laukesi. Siis mikähän sitä voi vaivata, kun jo toisen kerran alle viikon sisään mies on niin kiimassa, että minä en ehdi mukaan ollenkaan?

Olisko vinkkejä mistä tämmöinen muutos voi johtua? Kun kysyin asiaa mieheltä, hän vain totesi minun olevan niin pantava herkku ettei voi vastustaa. Kuinka se sama vanha ja rupsahtanut vaimo on nyt taas niin kuuma? En aina käsitä.// N31

[/quote]

Juu, eipä sitä tartte sitä viimoisinta uutuutta aina käytössä olla... mutta eiköhän sitä itsekin tule sellainen luuri vielä jossain vaiheessa hankittua, viimeistään kun nykyisestä Nokialaisestani aika jättää... :)

Näinhän sitä kait sanotaan, että nainen on naisen pahin vihollinen... vai olikos se, että nainen on naiselle susi? Siis että ollaan kateellisia, vaikka toiset ovat ihan vain kaveripohjalla... jotain tämän suuntaista nyt kuitenkin.

Yleensähän se on juurikin näin, että mies on ainakin hivenen naistaan vanhempi, mutta ei se enää tänä päivänä mikään itsestään selvyys tosiaankaan ole...

Ai että oikeen tosi moni parikymppinen neitokainen etsisi vanhempaa miestä? Oisko ihan oikeesti näin? ;-) Et sä sattuis tuntee ketään??? ;-) Ei vaineskaan... Vaikka olishan sitä tuollaista 3-kymppistäkin kyltymätöntä narttua kiva polkea... ;-)

Oh-hoh... taisitpa tosiaankin tehdä siitä pojasta sitten miehen...? Oletkos kuullut yhtään miten hänellä nykyisin menee?

Hmm... vai että tuollainen töistä kotia tulo??? :-) Mutta harmillista sinänsä, ettette kuitenkaan ehtineet ihan varsinaisesti sitä hänen fetissiään kuitenkaan toteuttaa vaan hän otti sinut siinä saman tein, alkuvalmistelujen aikana jo... siinähän se mainitsemasi kiimainen sonni sitten tulikin esiin? ;-) Mutta totta kait myös harmillista, ettet sä ehtinyt kait millään muotoa siihen mukaan...? Mutta taisit kuitenkin tykätä, kun miehesi tuli, nai ja sut otti? =)

Ihan vakavasti puhuttuna, oiskohan tuolla lisääntyvällä päivänvalolla ja auringolla yhtään mitään tekemistä tuon miehesi lisääntyneen aktiivisuuden osalta...? Niinhän sitä ainakin puhutaan, että kevään tullen alkaa kullakin seksihormonit aina vain enemmän ja enemmän pörräämään... ja onhan se jo tässäkin todettua, että kyllä sä vaan taidat aikas pantava herkku olla... jopa suuhun pantava, vai mites se olikaan? ;-)

Kyllä sitä tässä itsekullakin tuntuu enemmän ja vähemmän ns. vipinää ja eloa housuissa... josta tulikin mieleeni, että kun jossain vaiheessa mainitsit, että ois kiva päästä sträppiä miehesi pebaan upottamaan niin entäs vieraan miehen pebaan...? Tässä kun ois yksi vapaaehtoinen ;-) Ei vaineskaan, sori että kiusoittelen vai kiusoittelenkohan... :-) Oiskohan jokseenkin levoton olo?

M41Tre

Vierailija
102/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:41"]Omenahotelli alk. 59 eur / vrk. :D   -Niksu [/quote] Ei tarvita sitä huonetta, yleisö on ihan kivaa;) N31

[/quote]

Ai täällä oltiinko jo tällaisia ehdoteltu, kun tota omaa vastaustani tossa raapustelin... ;-)

M41Tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin tekis mieli tulla leikkiin sun perseellä, oikein hieroisin omasta vitusta kaivetut liukasteet huolella sun rööriin. Levittelisin sormilla ja leikkisin kielellä sun aukolla. Hakisin sträppärin ja voisit olla mun narttu... huokaus... panettaa taas. Hyi, kun tollain kiusaat viatonta rouvaa, kun tiedät ettei oma mies anna;) Noh, täytyy tämän viestin jälkeen hakea sauvasuristin ja antaa vitulle kunnolla kyytiä, taidan ottaa sen isonkin pampun:) Toosa on niin levoton ja valuva, että se pitää pamputtaa kuriin. Voisin kyllä vähän ahteriakin treenata pääsiäistä silmällä pitäen;)//

Mutta taitaa olla aika monella miehellä vähän kevättä rinnassa, kun niin kiima iskee. Itse olen aktiivisimmillani syksyllä. Ilma viilenee ja hakee lämpöä toisen sylistä. Kesällä helteiden aikaan onainoa hetki, kun en siedä kosketusta, liian kuuma.//

Onhan se ihanaa tulla kunnolla otetuksi kuten kunnon nartun kuuluukin. Siinä mielessä en pistä pahakseni mieheni kiimaa ollenkaan. Vaikka saisi se yhdyntä vähän enemmän kuin viisi vetoa kestää:D//

Kyllä kait tällä minun tapailukaverilla, jolta poikuuden vein, ihan hyvin menee. Viimeksi, kun sattumalta tavattiin ehkä viisi vuotta sitten, oli naimisissa oikein nätin naisen kanssa ja lapsi. Ja kaipasi suihinottojani. Ei ollut tavannut minun jälkeeni enää yhtä kovaa imuttelijaa (tykkäsi ihan hulluna imemisestä, kuvittelin joskus itseni imuriksi).//

Mutta nyt pillua tykyttää jo liikaa, pakko vetäytyä vessaan helpottamaan itseäni!//

N31

Vierailija
104/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:29"]

Kyllä niin tekis mieli tulla leikkiin sun perseellä, oikein hieroisin omasta vitusta kaivetut liukasteet huolella sun rööriin. Levittelisin sormilla ja leikkisin kielellä sun aukolla. Hakisin sträppärin ja voisit olla mun narttu... huokaus... panettaa taas. Hyi, kun tollain kiusaat viatonta rouvaa, kun tiedät ettei oma mies anna;) Noh, täytyy tämän viestin jälkeen hakea sauvasuristin ja antaa vitulle kunnolla kyytiä, taidan ottaa sen isonkin pampun:) Toosa on niin levoton ja valuva, että se pitää pamputtaa kuriin. Voisin kyllä vähän ahteriakin treenata pääsiäistä silmällä pitäen;)// Mutta taitaa olla aika monella miehellä vähän kevättä rinnassa, kun niin kiima iskee. Itse olen aktiivisimmillani syksyllä. Ilma viilenee ja hakee lämpöä toisen sylistä. Kesällä helteiden aikaan onainoa hetki, kun en siedä kosketusta, liian kuuma.// Onhan se ihanaa tulla kunnolla otetuksi kuten kunnon nartun kuuluukin. Siinä mielessä en pistä pahakseni mieheni kiimaa ollenkaan. Vaikka saisi se yhdyntä vähän enemmän kuin viisi vetoa kestää:D// Kyllä kait tällä minun tapailukaverilla, jolta poikuuden vein, ihan hyvin menee. Viimeksi, kun sattumalta tavattiin ehkä viisi vuotta sitten, oli naimisissa oikein nätin naisen kanssa ja lapsi. Ja kaipasi suihinottojani. Ei ollut tavannut minun jälkeeni enää yhtä kovaa imuttelijaa (tykkäsi ihan hulluna imemisestä, kuvittelin joskus itseni imuriksi).// Mutta nyt pillua tykyttää jo liikaa, pakko vetäytyä vessaan helpottamaan itseäni!// N31

[/quote]

Jätä se sträppäri kaappiin, kyllä narttu enemmän aidosta pitää ja sä katselet mieluummin kun mies ottaa miehen....

M32

Vierailija
105/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:29"]

Kyllä niin tekis mieli tulla leikkiin sun perseellä, oikein hieroisin omasta vitusta kaivetut liukasteet huolella sun rööriin. Levittelisin sormilla ja leikkisin kielellä sun aukolla. Hakisin sträppärin ja voisit olla mun narttu... huokaus... panettaa taas.

Hyi, kun tollain kiusaat viatonta rouvaa, kun tiedät ettei oma mies anna;)

Noh, täytyy tämän viestin jälkeen hakea sauvasuristin ja antaa vitulle kunnolla kyytiä, taidan ottaa sen isonkin pampun:) Toosa on niin levoton ja valuva, että se pitää pamputtaa kuriin. Voisin kyllä vähän ahteriakin treenata pääsiäistä silmällä pitäen;)//

Mutta taitaa olla aika monella miehellä vähän kevättä rinnassa, kun niin kiima iskee. Itse olen aktiivisimmillani syksyllä. Ilma viilenee ja hakee lämpöä toisen sylistä. Kesällä helteiden aikaan onainoa hetki, kun en siedä kosketusta, liian kuuma.//

Onhan se ihanaa tulla kunnolla otetuksi kuten kunnon nartun kuuluukin. Siinä mielessä en pistä pahakseni mieheni kiimaa ollenkaan. Vaikka saisi se yhdyntä vähän enemmän kuin viisi vetoa kestää:D//

Kyllä kait tällä minun tapailukaverilla, jolta poikuuden vein, ihan hyvin menee. Viimeksi, kun sattumalta tavattiin ehkä viisi vuotta sitten, oli naimisissa oikein nätin naisen kanssa ja lapsi. Ja kaipasi suihinottojani. Ei ollut tavannut minun jälkeeni enää yhtä kovaa imuttelijaa (tykkäsi ihan hulluna imemisestä, kuvittelin joskus itseni imuriksi).//

Mutta nyt pillua tykyttää jo liikaa, pakko vetäytyä vessaan helpottamaan itseäni!// N31

[/quote]

No kukas sitä nyt kiusaakaan ja ketä...? ;-) Etpä sä taida nyt kuitenkaan olla ihan "viaton" rouva... oot sä vaan niin ihanan irstas, rietas ja pervo, että oksat pois... sekä kivet ja männynkävyt... mutta todellakin kiltisti ja mukisematta eteesi menisin nelinkontin, kun taakseni tulisit nahkainen korsetti päälläsi ja liukkarista kiiltelevä sträppi lanteillasi heiluen, antautuisin sulle, olisin sun sen hetken narttusi, näyttäisimme miehellesi, että voi sitä mieskin nauttia naitavana olemista?... Huoh... eipä tuohon voi muuta sanoa...

Jokos sait ne pahimmat paineet päästeltyä, sauvoilla leikittyä ja oloasi tasoiteltua? ;-) Pilluasi hieman pamputettua... oikeaa nahkanuijaa odotellessasi... miestäsi töistä saapuvaksi...

Minkäs kokoisella sauvalla sitä peppuasi treenailit? Pääsiäismunia odotellessasi? :)

Kun kiima on kaikkein kiivaimmillaan niin aikas vaikeaa se on sitä laukeamistaan mitenkään pidätellä... mutta josko vain mahdollista niin hetken tauon päästä sitten uutta kierrosta jolloin kestääkin pidempään... ;)

M41Tre

Vierailija
106/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:29"]

Kyllä niin tekis mieli tulla leikkiin sun perseellä, oikein hieroisin omasta vitusta kaivetut liukasteet huolella sun rööriin. Levittelisin sormilla ja leikkisin kielellä sun aukolla. Hakisin sträppärin ja voisit olla mun narttu... huokaus... panettaa taas. Hyi, kun tollain kiusaat viatonta rouvaa, kun tiedät ettei oma mies anna;) Noh, täytyy tämän viestin jälkeen hakea sauvasuristin ja antaa vitulle kunnolla kyytiä, taidan ottaa sen isonkin pampun:) Toosa on niin levoton ja valuva, että se pitää pamputtaa kuriin. Voisin kyllä vähän ahteriakin treenata pääsiäistä silmällä pitäen;)// Mutta taitaa olla aika monella miehellä vähän kevättä rinnassa, kun niin kiima iskee. Itse olen aktiivisimmillani syksyllä. Ilma viilenee ja hakee lämpöä toisen sylistä. Kesällä helteiden aikaan onainoa hetki, kun en siedä kosketusta, liian kuuma.// Onhan se ihanaa tulla kunnolla otetuksi kuten kunnon nartun kuuluukin. Siinä mielessä en pistä pahakseni mieheni kiimaa ollenkaan. Vaikka saisi se yhdyntä vähän enemmän kuin viisi vetoa kestää:D// Kyllä kait tällä minun tapailukaverilla, jolta poikuuden vein, ihan hyvin menee. Viimeksi, kun sattumalta tavattiin ehkä viisi vuotta sitten, oli naimisissa oikein nätin naisen kanssa ja lapsi. Ja kaipasi suihinottojani. Ei ollut tavannut minun jälkeeni enää yhtä kovaa imuttelijaa (tykkäsi ihan hulluna imemisestä, kuvittelin joskus itseni imuriksi).// Mutta nyt pillua tykyttää jo liikaa, pakko vetäytyä vessaan helpottamaan itseäni!// N31

[/quote]

Jätä se sträppäri kaappiin, kyllä narttu enemmän aidosta pitää ja sä katselet mieluummin kun mies ottaa miehen....

M32
[/quote]

Niin mielelläni katselisinkin, mutta kyllä se miehen perseellä leikkiminen ja ajatus miehen panemisesta on niin kiihottavaa... Olihan se naistenkin paneminen aikanaan ihan kivaa, mutta kyllä sitä niin paljon mieluumin katselisi ja puristelisi miehen persettä ja kapeaa miehekästä lantiota. Mielellään karvaista:)

N31

Vierailija
107/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:29"]

Kyllä niin tekis mieli tulla leikkiin sun perseellä, oikein hieroisin omasta vitusta kaivetut liukasteet huolella sun rööriin. Levittelisin sormilla ja leikkisin kielellä sun aukolla. Hakisin sträppärin ja voisit olla mun narttu... huokaus... panettaa taas.

Hyi, kun tollain kiusaat viatonta rouvaa, kun tiedät ettei oma mies anna;)

Noh, täytyy tämän viestin jälkeen hakea sauvasuristin ja antaa vitulle kunnolla kyytiä, taidan ottaa sen isonkin pampun:) Toosa on niin levoton ja valuva, että se pitää pamputtaa kuriin. Voisin kyllä vähän ahteriakin treenata pääsiäistä silmällä pitäen;)//

Mutta nyt pillua tykyttää jo liikaa, pakko vetäytyä vessaan helpottamaan itseäni!// N31

[/quote]

No kukas sitä nyt kiusaakaan ja ketä...? ;-) Etpä sä taida nyt kuitenkaan olla ihan "viaton" rouva... oot sä vaan niin ihanan irstas, rietas ja pervo, että oksat pois... sekä kivet ja männynkävyt... mutta todellakin kiltisti ja mukisematta eteesi menisin nelinkontin, kun taakseni tulisit nahkainen korsetti päälläsi ja liukkarista kiiltelevä sträppi lanteillasi heiluen, antautuisin sulle, olisin sun sen hetken narttusi, näyttäisimme miehellesi, että voi sitä mieskin nauttia naitavana olemista?... Huoh... eipä tuohon voi muuta sanoa...

Jokos sait ne pahimmat paineet päästeltyä, sauvoilla leikittyä ja oloasi tasoiteltua? ;-) Pilluasi hieman pamputettua... oikeaa nahkanuijaa odotellessasi... miestäsi töistä saapuvaksi...

Minkäs kokoisella sauvalla sitä peppuasi treenailit? Pääsiäismunia odotellessasi? :)

Kun kiima on kaikkein kiivaimmillaan niin aikas vaikeaa se on sitä laukeamistaan mitenkään pidätellä... mutta josko vain mahdollista niin hetken tauon päästä sitten uutta kierrosta jolloin kestääkin pidempään... ;)

M41Tre
[/quote]

Huh, nyt tuli tuhmaa kiimavittua pamputettua kunnolla. Ja vähän persettäkin. Perseeseen laittelin pientä ja sievää sauvaa, se kun on ollut käyttämättömänä aika pitkään. Vähän teki äkkiseltään tiukkaa. Toki kiireessä niin rentoutunutkaan. Mutta pisti silti miettimään, että mahtuukohan mun ystävän miehen kyrpä sinne... Jää nähtäväksi.//

Mun mies on kyllä sellainen, ettei ihan arkena jaksa uusintaa vetää. Sehän siinä kiimakallen minuuttikikkelissä juuri nyt harmittaakin:D No, kyllä tuo onneksi normaalisti jaksaaa panna pidempään, että minäkin pääsen mukaan.//

Olen kyllä välillä miettinyt, että toivottavasti mieheni ei lue tätä keskustelua... Tietää kyllä missä palstalla käyn. Siitä seuraisi kyllä varmaan kovempi sessio ja horopersettä vietäis niin, että vikisen. Varmana saisin piiskaa:) Jahas, päästäisköhän tänään ihan käyttäänkin sitä paistinarua...?//

N31

Vierailija
108/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:01"]Jätä se sträppäri kaappiin, kyllä narttu enemmän aidosta pitää ja sä katselet mieluummin kun mies ottaa miehen....   M32 [/quote] Niin mielelläni katselisinkin, mutta kyllä se miehen perseellä leikkiminen ja ajatus miehen panemisesta on niin kiihottavaa... Olihan se naistenkin paneminen aikanaan ihan kivaa, mutta kyllä sitä niin paljon mieluumin katselisi ja puristelisi miehen persettä ja kapeaa miehekästä lantiota. Mielellään karvaista:) N31

[/quote]

Huoh... kumpikin kävis, josko ei vaikka molemmatkin :-)

M41Tre

Vierailija
109/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:44"]

Huh, nyt tuli tuhmaa kiimavittua pamputettua kunnolla. Ja vähän persettäkin. Perseeseen laittelin pientä ja sievää sauvaa, se kun on ollut käyttämättömänä aika pitkään. Vähän teki äkkiseltään tiukkaa. Toki kiireessä niin rentoutunutkaan. Mutta pisti silti miettimään, että mahtuukohan mun ystävän miehen kyrpä sinne... Jää nähtäväksi.//

Mun mies on kyllä sellainen, ettei ihan arkena jaksa uusintaa vetää. Sehän siinä kiimakallen minuuttikikkelissä juuri nyt harmittaakin:D No, kyllä tuo onneksi normaalisti jaksaaa panna pidempään, että minäkin pääsen mukaan.//

Olen kyllä välillä miettinyt, että toivottavasti mieheni ei lue tätä keskustelua... Tietää kyllä missä palstalla käyn. Siitä seuraisi kyllä varmaan kovempi sessio ja horopersettä vietäis niin, että vikisen. Varmana saisin piiskaa:) Jahas, päästäisköhän tänään ihan käyttäänkin sitä paistinarua...?// N31

[/quote]

Oi kuinka mieluusti olisinkaan ollut sitä pamppuasi käyttämässä... ja avustamassa :) Se mitä itsellä tosiaankin on kokemusta peppuleikeistä niin sen liukkarin kanssa ei todellakaan kannata säästellä, sitä kun ei oikeastaan voi olla "liikaa" :) Mitä siihen pääsiäismunaan eli ystäväsi kyrpään tulee niin ajan kanssa, rauhallisesti jne... eiköhän se teiltä ihan hyvin kuitenkin luonnistu... ;)

Juu, kyllä siinä pitääkin olla hyvin aikaa, voimia ja lepoa takana, että jaksaa pidempään ja uusiksi ;-) Ja arkihan on aina arki...

Hmm... toivon mukaan emme nyt kuitenkaan kirjoittele mitään sellaisia jolla voisi jotain seuraumuksia olla...? Siis negatiivisessa mielessä... se että josko tämä antaisi miehellesi pontta kovempaan sessioon tilaisuuden tullen, on vain hyvä asia :-)

M41Tre

Vierailija
110/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:44"]

Olen kyllä välillä miettinyt, että toivottavasti mieheni ei lue tätä keskustelua... Tietää kyllä missä palstalla käyn. Siitä seuraisi kyllä varmaan kovempi sessio ja horopersettä vietäis niin, että vikisen. Varmana saisin piiskaa:) Jahas, päästäisköhän tänään ihan käyttäänkin sitä paistinarua...?// N31

[/quote]

Oi kuinka mieluusti olisinkaan ollut sitä pamppuasi käyttämässä... ja avustamassa :) Se mitä itsellä tosiaankin on kokemusta peppuleikeistä niin sen liukkarin kanssa ei todellakaan kannata säästellä, sitä kun ei oikeastaan voi olla "liikaa" :) Mitä siihen pääsiäismunaan eli ystäväsi kyrpään tulee niin ajan kanssa, rauhallisesti jne... eiköhän se teiltä ihan hyvin kuitenkin luonnistu... ;)

Juu, kyllä siinä pitääkin olla hyvin aikaa, voimia ja lepoa takana, että jaksaa pidempään ja uusiksi ;-) Ja arkihan on aina arki...

Hmm... toivon mukaan emme nyt kuitenkaan kirjoittele mitään sellaisia jolla voisi jotain seuraumuksia olla...? Siis negatiivisessa mielessä... se että josko tämä antaisi miehellesi pontta kovempaan sessioon tilaisuuden tullen, on vain hyvä asia :-)

M41Tre
[/quote]

Mulla on joku agressio liukuvoiteita kohtaan. Ei meidän huushollissa ole käytetty sen jälkeen, kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä. Ja hyvä niin:) Mulla pillu puskee kiihotuslimaa ihan riittävästi, joskus jopa liikaa. Ja se kun on nimensä mukaisesti limaa, niin kestää anaalin puolellakin huomattavasti paremmin kuin liukuvoiteet (jos nyt ei mitään fistausrasvaa käytä). Aina on persepanot hoituneet niin, että ekaksi akka kunnolla märäksi ja sitten pillusta saakin kaivettua oikein kunnolla hunajaa perseeseen:)//

Minusta tuntuu oudolta se, että naisten täytyy lutrata liukkarilla, eikö siinä tule sellainen olo, että nainen ei ole kiihottunut? Miehillä sen nyt keskenään ymmärtää paremmin.//

Ei nyt mitään vakavia seurauksia tulisi, vaikka mies tämän näkisikin:) Varmaan iskisi ukolle se vaihde, että pitää laittaa narttu kuriin, kun vieraille miehille kirjoittelee. Saisin varmaan vähän alistavamman session siitä hyvästä. Olisiham se kivaa taas vaihteeksi;)//

Tosiaan, arki on arki ja meillä aika kiireinen sellainen. Ihan peruspanot silloin riittää, mutta kyllä välillä tulee arkenakin leikittyä kaiken laista. Ei vaan niin pitkän kaavan mukaan:)//

Ootko karvanen?

N31

Vierailija
111/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]

Mulla on joku agressio liukuvoiteita kohtaan. Ei meidän huushollissa ole käytetty sen jälkeen, kun luovuin hormonaalisesta ehkäisystä. Ja hyvä niin:) Mulla pillu puskee kiihotuslimaa ihan riittävästi, joskus jopa liikaa. Ja se kun on nimensä mukaisesti limaa, niin kestää anaalin puolellakin huomattavasti paremmin kuin liukuvoiteet (jos nyt ei mitään fistausrasvaa käytä). Aina on persepanot hoituneet niin, että ekaksi akka kunnolla märäksi ja sitten pillusta saakin kaivettua oikein kunnolla hunajaa perseeseen:)//

Minusta tuntuu oudolta se, että naisten täytyy lutrata liukkarilla, eikö siinä tule sellainen olo, että nainen ei ole kiihottunut? Miehillä sen nyt keskenään ymmärtää paremmin.//

Ei nyt mitään vakavia seurauksia tulisi, vaikka mies tämän näkisikin:) Varmaan iskisi ukolle se vaihde, että pitää laittaa narttu kuriin, kun vieraille miehille kirjoittelee. Saisin varmaan vähän alistavamman session siitä hyvästä. Olisiham se kivaa taas vaihteeksi;)//

Tosiaan, arki on arki ja meillä aika kiireinen sellainen. Ihan peruspanot silloin riittää, mutta kyllä välillä tulee arkenakin leikittyä kaiken laista. Ei vaan niin pitkän kaavan mukaan:)// Ootko karvanen? N31

[/quote]

Että oikein agressio liukkaria kohtaa? ;) Mut joo, kuten sen itsekin totesit niin naisilla se on hieman eri juttu kuin miesten kesken... miehillä kun ei sellaista luonnonliukkaria ole ;-) kuten Naisilla, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän... anyway, mun peppuun on aivan turha koskea josko tota liukastetta ei ole riittämiin ;)

Yksi niistä puumista aikoinaan olikin sitten vallan märkä... siis tosiaankin... ja ejekuloi kun sai kunnon orkun... oli siinä ensi alkuun hieman ihmettelemistä, mutta oli se vaan myös tosi kiihottavaa nähtävää :-)

No hyvähän se sitten, ettei mitään varsinaisesti vakavia seuraamuksia kuitenkaan tulisi josko miehesi tän keskustelumme näkisi... vaan toimisi ennemminkin katalyyttinä enemmänkin alistavalle sessiolle, kun siihen tulisi mahdollisuus, että narttu tietäisi kenelle hän "kuuluu" =)

Että karvainenko...? Mistähän vaiko yleensä? En mä nyt mikään varsinainen "apina" ole, ei siis esim. ole mitään rakkauden ryijyä rinnassa :( mutta muutoin kait ihan miehisesti karvainen... myös pepusta =O)

Toivon mukaan saisitte nyt sitten tänään sen paistinarunkin käyttöön josko se eilen ei mukaan ehtinyt...

M41Tre

Vierailija
112/603 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä pidä hankkia kotiin taas purkki elbow greasea ihan siltä varalta, että miehet haluaisi toisiaan jotenkin kosketella pääsiäisenä;) Epäilen kyllä, että tämä jää toistaiseksi fantasiaksi.//

Mulla on monet liukkarit ärsyttäny paikkoja joskus silloin nuorena hormoniehkäisyn aikaan, kun olin kuiva. Siitä jääny kamala inho niitä sotkuja kohtaan. Joskus fistatessa käytetään lisäliukua, mutta aina vassua. Se ei kulu pois ja muutenkin rasvat on suositeltuja siihen puuhaan.//

Toi ejakulaatio on kyllä sellanen juttu minkä ehdottomasti haluaisin päästä livenä näkemään:) Kiehtova ilmiö. Ja se, että kaikilla ei vain tule vaikka muuten valuttaisi isotkin lammikot lakanoille (kuten minä).//

Tykkään karvasista miehistä. Ei tarvii olla rintakarvoja tai muuta, mutta lähinnä se ettei ajele tai poistele karvojaan. Luonnollisen karvainen mies on ihana. Kyllä karvatonkin voi ihan hyvin olla yhtä ihana, jos on sitä kipinää, mutta ekana huomaan rannallakin sen karvaisemman:) Kasvaako sulla parta nopsaan? Mun ukolla on illalla tosi karkea sänki, jos on aamulla ajanut. Ja parissa päivässä jo kolmen millin karva. Ja perse ihanan karvanen:) Ootko tumma vai vaalea karvoitukseltasi? Vähän kyllä tekisi mieli nähdä sun karvanen peba ihan livenä. Tunnustin nyt kuitenkin vaikka en sen asian hyväksi mitään voikaan tehdä;)//

N31

Vierailija
113/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 ja M41Tre kiitos! Teidän juttelua on ihana seurata! Pohdiskeluistanne on ollut apua oman seksuaalisuuteni kanssa. Olen ollut suhteessa 20v mutta monen asian summaan olen ruvennut työstämään omaa itseäni ja suhtautumistani seksiin.
Odotan innolla tarinanne jatkoa :)

Vierailija
114/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tätä kahden bi-äijän jutustelua? Feikkinainen ja homo kiihottelevat itseensä kirjottelemalla joutavia...

Vierailija
115/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 05:32"]N31 ja M41Tre kiitos! Teidän juttelua on ihana seurata! Pohdiskeluistanne on ollut apua oman seksuaalisuuteni kanssa. Olen ollut suhteessa 20v mutta monen asian summaan olen ruvennut työstämään omaa itseäni ja suhtautumistani seksiin.
Odotan innolla tarinanne jatkoa :)

[/quote]

Kiva, että meistä on ollut apua:) Jotenkin olin sellaisessa uskossa ettei tätä keskustelua paljon seurata, kun on tämmöistä kahden ihmisen dialogia. Toivotan uusia kokemuksia ja ihania hetkiä seksin saralla:)

N31

Vierailija
116/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:19"]Ai tätä kahden bi-äijän jutustelua? Feikkinainen ja homo kiihottelevat itseensä kirjottelemalla joutavia...
[/quote]

Miksi edes seuraat, jos ei kiinnosta? Ihan oikeasti nainen olen, miesten kun on aika vaikea niitä lapsiakin synnyttää:)

N31

Vierailija
117/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:42"]

Eiköhän sitä pidä hankkia kotiin taas purkki elbow greasea ihan siltä varalta, että miehet haluaisi toisiaan jotenkin kosketella pääsiäisenä;) Epäilen kyllä, että tämä jää toistaiseksi fantasiaksi.//

Mulla on monet liukkarit ärsyttäny paikkoja joskus silloin nuorena hormoniehkäisyn aikaan, kun olin kuiva. Siitä jääny kamala inho niitä sotkuja kohtaan. Joskus fistatessa käytetään lisäliukua, mutta aina vassua. Se ei kulu pois ja muutenkin rasvat on suositeltuja siihen puuhaan.//

Toi ejakulaatio on kyllä sellanen juttu minkä ehdottomasti haluaisin päästä livenä näkemään:) Kiehtova ilmiö. Ja se, että kaikilla ei vain tule vaikka muuten valuttaisi isotkin lammikot lakanoille (kuten minä).//

Tykkään karvasista miehistä. Ei tarvii olla rintakarvoja tai muuta, mutta lähinnä se ettei ajele tai poistele karvojaan. Luonnollisen karvainen mies on ihana. Kyllä karvatonkin voi ihan hyvin olla yhtä ihana, jos on sitä kipinää, mutta ekana huomaan rannallakin sen karvaisemman:) Kasvaako sulla parta nopsaan? Mun ukolla on illalla tosi karkea sänki, jos on aamulla ajanut. Ja parissa päivässä jo kolmen millin karva. Ja perse ihanan karvanen:) Ootko tumma vai vaalea karvoitukseltasi? Vähän kyllä tekisi mieli nähdä sun karvanen peba ihan livenä. Tunnustin nyt kuitenkin vaikka en sen asian hyväksi mitään voikaan tehdä;)// N31

[/quote]

Hmm... et kai vaan ala mitenkään "jänistään", josko teille ainakin alustavasti on sovittuna sitä miehesi fantasian toteutumista pääsiäisenä, että saisit tosiaankin kahdelta horoperseystäväsi miehiltä kyytiä...? ;-) Siis eihän ketään mihinkään pakoteta, mutta olen saanut sen kuvan, että olette kaikki osapuolet tosiaankin innoissanne tämän toteutumisesta...?

Josko näin on aikoinaan ollut niin onhan se ymmärrettävää, että on tuollaisia inhoja sitten jäänyt... se on vähän vastaava, kun mitä itsellä täyskammo ja -inho sieniä kohtaan ihan sen vuoksi, että niitä pakotettiin yläasteen köksäntunnilla syämään... ;)

Olihan tuon ejakulaation näkeminen tosiaankin kiihottavaa vaikkakin ihan alkuun hieman hämmentävää, mutta onneksi hän oli siitä mua etukäteen "varoittanut", että on voimakkaita orgasmeja saava Nainen :) Eipä vain ole toista moista vastaan ainakaan vielä tullut :(

Eipä ole juu karvasta rintaa, mutta en mä karvoja poiskaan ajele, paitsi siis tietysti ajoittain pärstää pitää hieman siistiä :) Ei mulla toi parta kait ihan noin nopsaan kasva mitä miehelläsi, mutta ihan tarpeeksi nopsaan... tosin mulla on ja pidän ylähuuliviiksiä, pukin partaa ja sänkeä/lyhyttä partaa muutoinkin leuassa... Saatkohan tuosta nyt yhtään mitään kuvaa, että millainen mun pärstäkarvoitus on...? :-) Kyllä mun karvoitukseni tumma on, kuten on hiuksetkin...

Olitkos sä muuten blondi, tumma, punapää vaiko mikä? Pitkät vaiko lyhyet hiukset...? En nyt tähän hätään muista, onko asiasta ollut puhetta.

Ai jaa... että "vähänkö" vain sun tekis mieli mun karvanen peba nähdä... höh... ;-) Kiva kuulla kuitenkin... Eihän sitä ikinä tiedä mitä elämä ja sattuma tuo tullessaan...? En nyt siis tarkoita mitään vakavampaa vaan josko joskus niitä "vieraita" miehiä sattuisitte sitten kuitenkin hakemaan ja haluamaan nii-in... =))

M41Tre

Vierailija
118/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 05:32"]N31 ja M41Tre kiitos! Teidän juttelua on ihana seurata! Pohdiskeluistanne on ollut apua oman seksuaalisuuteni kanssa. Olen ollut suhteessa 20v mutta monen asian summaan olen ruvennut työstämään omaa itseäni ja suhtautumistani seksiin. Odotan innolla tarinanne jatkoa :) [/quote] Kiva, että meistä on ollut apua:) Jotenkin olin sellaisessa uskossa ettei tätä keskustelua paljon seurata, kun on tämmöistä kahden ihmisen dialogia. Toivotan uusia kokemuksia ja ihania hetkiä seksin saralla:) N31

[/quote]

Kiva kuulla, että meidän kahden keskustelusta ja pohdiskeluista on jollekin muullekin jotain apua ja hyötyä ollut :) Rohkeasti vain, sen mukaan miltä itsestä tuntuu...

M41Tre

Vierailija
119/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 05:32"]N31 ja M41Tre kiitos! Teidän juttelua on ihana seurata! Pohdiskeluistanne on ollut apua oman seksuaalisuuteni kanssa. Olen ollut suhteessa 20v mutta monen asian summaan olen ruvennut työstämään omaa itseäni ja suhtautumistani seksiin. Odotan innolla tarinanne jatkoa :) [/quote] Kiva, että meistä on ollut apua:) Jotenkin olin sellaisessa uskossa ettei tätä keskustelua paljon seurata, kun on tämmöistä kahden ihmisen dialogia. Toivotan uusia kokemuksia ja ihania hetkiä seksin saralla:) N31

[/quote]

Kiva kuulla, että meidän kahden keskustelusta ja pohdiskeluista on jollekin muullekin jotain apua ja hyötyä ollut :) Rohkeasti vain, sen mukaan miltä itsestä tuntuu...

M41Tre

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, että oletkos muuten mies vaiko nainen?

M41Tre

Vierailija
120/603 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:19"]Ai tätä kahden bi-äijän jutustelua? Feikkinainen ja homo kiihottelevat itseensä kirjottelemalla joutavia... [/quote] Miksi edes seuraat, jos ei kiinnosta? Ihan oikeasti nainen olen, miesten kun on aika vaikea niitä lapsiakin synnyttää:) N31

[/quote]

Hmm... onko joku pakottanut sua tätä keskustelua lukemaan ja seuraamaan...?

M41Tre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi