ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
Mitä jos n31 onkin ihan vitun ruma ja läski? Kaikin puolin m41:n ulkonäkökriteereistä ulkona? Ja toisin päin? Vai oletteko nähneet toisenne?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:05"]Mitä jos n31 onkin ihan vitun ruma ja läski? Kaikin puolin m41:n ulkonäkökriteereistä ulkona? Ja toisin päin? Vai oletteko nähneet toisenne?
[/quote]
Ja se estäisi antoisan keskustelun, koska?
Olen kyllä ihan kuvaillut itseni useaankin otteeseen näissä ketjuissa ja minua taas ei kiinnosta keskustelukumppanini ulkonäkö. Muutenkaan en liiemmin laita arvoa ulkoiselle olemukselle, niin monet miehet ovat viehättäviä tietyn yhteisen sävelen vuoksi.
N31
Meikäläinen kun alunperin koitti saada vähän apuja, niin eikös tämä(kin) keskustelu mennyt treffipalstaksi :(
muuten ihan asiallista setti, mutta GET FUCKING ROOM :D
sorry, määräinen artikkeli jäi välistä
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:58"]
^^ Se kuulosti aika pirun kiihottavalta... Ei voi kuin toivoa, että pääsisin itse kokemaan jotakin vastaavaa joskus. Kaikkein paras olisi tietysti nähdä juuri se oma mies toista körilästä paijaamassa, mutta saa nähdä lämpeneekö koskaan ajatukselle... Toisaalta ymmärrän hyvin sen, jos ei vain lämpene. Itse olin nuorenpana enemmän bi kuin hetero, mutta suuntautuminen muuttui. Nykyään koen itseni täysin heteroksi enkä innostuisi yhtään toisesta naisesta.
Mutta ainahan sitä saa haaveilla eikä kaikkia fantasioita olekaan pakko toteuttaa. Kaikkein viimeiseksi haluan painostaa miestäni. Vaikka täytyy myöntää, että joskus naidessamme fantasioin miehestäni ottamassa suihin toiselta mieheltä... ja laukean silloin todella nopeasti:)
Minulla on vain kaksi läheistä naisystävää ja yllättäen he ovat hyvin kaltaisiani. Yleensä naiset joko pitävät minusta paljontai eivät voi sietää. Miehet taas pääsääntöisesti lähes kaikki pitävät minusta. Siinä mielessä ei ollut vaikeaa löytää sopivaa ja tuttua seuraa oman fantasiamme toteuttamiseen. Täytyy vaan keskustella tyttöjen kesken kaikki asiat selviksi, mitä toivovat tapahtuvan ja mitä eivät. Toinen ystävistävistäni ainakin toivoisi minun harrastavan anaaliseksiä hänen miehensä kanssa, koska mies siitä pitää, mutta valitettavasti ystäväni ei.
N31
[/quote]
Kiva, että tykkäsit, näin se jotakuinkin meni... sainko sut märäksi? ;)
Näinhän se on, aina voi haaveilla ja fantasioida, mutta ei niitä kaikkia tarvitse tai edes voi toteuttaakaan... ja sillä et ainakaan mitään voita, josko alat tällä miestäsi jotenkin "painostamaan".
Haaveista puheen ollen, itsellä on sellainen(kin), kait aika yleinen fantasia miesten keskuudessa, että kumpa sitä joskus pääsisi kahden Naisen kanssa telmimään... :-)
Onkos näistä naisystäviesi miehistä muuten kumpainenkaan yhtään bi-suuntautunut? Tai josko he olisivat sitä molemmat ja saisit nähdä heidän telmivän keskenään? Ihan vaan mielenkiinnosta tuli tälläinen mieleeni :)
Taisit itsekin tuosta anaalipanosta pitää, joten etköhän sä ainakin sille toiselle myös peppua anna...? :) Tiedä vaikka saisit sitten ihan myös tuplaakin... ootkos sitä miettinyt? ;)
Mutta ainakin sinä saisit myös ystäviesi toiveita täytettyä, kun he sinua (teitä) tälleen avittaisivat, miehiään lainaisivat?
M41Tre
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:05"]Mitä jos n31 onkin ihan vitun ruma ja läski? Kaikin puolin m41:n ulkonäkökriteereistä ulkona? Ja toisin päin? Vai oletteko nähneet toisenne?
[/quote]
Ja se estäisi antoisan keskustelun, koska?
Olen kyllä ihan kuvaillut itseni useaankin otteeseen näissä ketjuissa ja minua taas ei kiinnosta keskustelukumppanini ulkonäkö. Muutenkaan en liiemmin laita arvoa ulkoiselle olemukselle, niin monet miehet ovat viehättäviä tietyn yhteisen sävelen vuoksi.
N31
[/quote]
Etpä olisi voinut tuota tuon paremmin sanoa... :)
M41Tre
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 06:23"]Meikäläinen kun alunperin koitti saada vähän apuja, niin eikös tämä(kin) keskustelu mennyt treffipalstaksi :(
muuten ihan asiallista setti, mutta GET FUCKING ROOM :D
[/quote]
Pahoittelut, meni kyllä ihan vuoropuheluksi (jos nyt ei kuitenkaan ihan treffipalstaksi). Mutta kommentoinpa nyt ongelmaasi, kun muistutit itse aiheesta.
Jos suhteenne on tarpeeksi vahva, vaimo kestää kyllä pienen painostuksen tai sanoo suoraan ettei häntä kiinnosta koko touhu yhtään. Tuo "sinä riität minulle" viittaa siihen, että vaimo pelkää sinun tunteiden puolesta. Tai sitten samoin kuin meillä heti alkuunsa nousi esiin, mies ei tule saamaan minun hyväksyntää usean naisen kanssa nussimiseen. Minä olen ainoa narttu, jota mieheni saa astua (ja saan omat sävärini siitäkin).
Jos suhde ei ole henkisesti tarpeeksi vahva, voi vaimo helposti ahdistua painostamisesta. Sinä itse tunnet vaimosi parhaiten. Suosittelen vain keskustelemaan asiasta muutenkin kuin kiihottuneessa mielentilassa ja kertomaan omista motiiveistasi asiaan ja mitä tunteita tämä sinussa herättää.
Tämä on toki vain minun mielipiteeni ja kuten totesin, sinä tunnet vaimosi parhaiten. Mutta, jos et ole täysin varma siitä ettei vaimolla herää tunteita toista miestä kohtaan, olisiko teidän suhteen hyvä antaa vielä jonkin aikaa syventyä ja kehittyä...? Saako vaimosi paljon lähestymisiä muiden miesten tahoilta? Ts. joutuuko/haluaako torjua muita? Se, että torjuu usein toisten ihmisten lähestymisiä, kertoo paljon lojaaliudesta omaa kumppania kohtaan.
Vain yhden horoperseen ajatuksia, mutta niitä varmaankin halusit:)
N31
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:58"]
^^ Se kuulosti aika pirun kiihottavalta... Ei voi kuin toivoa, että pääsisin itse kokemaan jotakin vastaavaa joskus. Kaikkein paras olisi tietysti nähdä juuri se oma mies toista körilästä paijaamassa, mutta saa nähdä lämpeneekö koskaan ajatukselle... Toisaalta ymmärrän hyvin sen, jos ei vain lämpene. Itse olin nuorenpana enemmän bi kuin hetero, mutta suuntautuminen muuttui. Nykyään koen itseni täysin heteroksi enkä innostuisi yhtään toisesta naisesta.
Mutta ainahan sitä saa haaveilla eikä kaikkia fantasioita olekaan pakko toteuttaa. Kaikkein viimeiseksi haluan painostaa miestäni. Vaikka täytyy myöntää, että joskus naidessamme fantasioin miehestäni ottamassa suihin toiselta mieheltä... ja laukean silloin todella nopeasti:)
Minulla on vain kaksi läheistä naisystävää ja yllättäen he ovat hyvin kaltaisiani. Yleensä naiset joko pitävät minusta paljontai eivät voi sietää. Miehet taas pääsääntöisesti lähes kaikki pitävät minusta. Siinä mielessä ei ollut vaikeaa löytää sopivaa ja tuttua seuraa oman fantasiamme toteuttamiseen. Täytyy vaan keskustella tyttöjen kesken kaikki asiat selviksi, mitä toivovat tapahtuvan ja mitä eivät. Toinen ystävistävistäni ainakin toivoisi minun harrastavan anaaliseksiä hänen miehensä kanssa, koska mies siitä pitää, mutta valitettavasti ystäväni ei.
N31
[/quote]
Kiva, että tykkäsit, näin se jotakuinkin meni... sainko sut märäksi? ;)
Näinhän se on, aina voi haaveilla ja fantasioida, mutta ei niitä kaikkia tarvitse tai edes voi toteuttaakaan... ja sillä et ainakaan mitään voita, josko alat tällä miestäsi jotenkin "painostamaan".
Haaveista puheen ollen, itsellä on sellainen(kin), kait aika yleinen fantasia miesten keskuudessa, että kumpa sitä joskus pääsisi kahden Naisen kanssa telmimään... :-)
Onkos näistä naisystäviesi miehistä muuten kumpainenkaan yhtään bi-suuntautunut? Tai josko he olisivat sitä molemmat ja saisit nähdä heidän telmivän keskenään? Ihan vaan mielenkiinnosta tuli tälläinen mieleeni :)
Taisit itsekin tuosta anaalipanosta pitää, joten etköhän sä ainakin sille toiselle myös peppua anna...? :) Tiedä vaikka saisit sitten ihan myös tuplaakin... ootkos sitä miettinyt? ;)
Mutta ainakin sinä saisit myös ystäviesi toiveita täytettyä, kun he sinua (teitä) tälleen avittaisivat, miehiään lainaisivat?
M41Tre[/quote]
En halua myöntää mitään, mutta oman käden oikeutta oli pakko käyttää edellisen tekstisi jälkeen... Sen verran vahva oma fantasiani miesten välisestä seksistä on. Toki toivon, että ystävien miehet jotakin tekisivät keskenäänkin, mutta en aio ainakaan heti ottaa puheeksi. Kokemus on heillekin uusi ja mennään varmaan aika "perinteisellä" linjalla. Enkä tiedä sopisiko se mieheni fantasiaan, hänen aloitteestaan tässä nyt ollaan kuitenkin juttua suunnittelemassa.
Tietenkin otan anaaliin, jos se on toivomuslistalla. Ihan vain jo ystävääkin miellyttääkseni. Myös mieheni haluaa nähdä tämän, koska hän ei itse pidä ahteriin panosta (tunne kalussa kuulema epämiellyttävä). Minulla ei ole mitään mieltymyksiä anaaliseksistä. Päsjään varsin hyvin ilmankin enkä saa stimulaatiota sieltä. Mutta ei se minua kyllä häiritsekään. Onhan se kiva tuntea kumppanin nautinto, jos hän siitä pitää (edellinen piti). Tuplaa en kyllä taida uskaltaa kokeilla. Näillä ukoilla on molemmilla sen verran kokoa. Toinen on tämä, jolta olen suihinkin ottanut. Vaimo oli silloin ulkomaan komennuksella eikä pistänyt pahakseen.
Vai kaksi naista. Jotenkin luulen tuon olevan hyvin yleinen fantasia:D Minä olen ollut kahden naisen kanssa nuorena, mutta jo silloin oli kuitenkin olo, että jotakin puuttuu. Kolme naista ei vain ollut riittävän kiihottavat puitteet minulle. Vaikka naisistakin silloin pidin, kaipasin miestä mukaan. Jotenkin en sitä mieltänyt edes kimppaseksiksi, kun oli pelkkiä naisia.
N31
On se kiihottavaa kun vaimo saa kunnolla munaa molempiin aukkoihin. Ja pääsee nuolemaan lastit pillusta. On kullin imeminenkin ihan mukavaa ja vaimo tykkää katsella.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:09"]
En halua myöntää mitään, mutta oman käden oikeutta oli pakko käyttää edellisen tekstisi jälkeen... Sen verran vahva oma fantasiani miesten välisestä seksistä on. Toki toivon, että ystävien miehet jotakin tekisivät keskenäänkin, mutta en aio ainakaan heti ottaa puheeksi. Kokemus on heillekin uusi ja mennään varmaan aika "perinteisellä" linjalla. Enkä tiedä sopisiko se mieheni fantasiaan, hänen aloitteestaan tässä nyt ollaan kuitenkin juttua suunnittelemassa.
Tietenkin otan anaaliin, jos se on toivomuslistalla. Ihan vain jo ystävääkin miellyttääkseni. Myös mieheni haluaa nähdä tämän, koska hän ei itse pidä ahteriin panosta (tunne kalussa kuulema epämiellyttävä). Minulla ei ole mitään mieltymyksiä anaaliseksistä. Päsjään varsin hyvin ilmankin enkä saa stimulaatiota sieltä. Mutta ei se minua kyllä häiritsekään. Onhan se kiva tuntea kumppanin nautinto, jos hän siitä pitää (edellinen piti). Tuplaa en kyllä taida uskaltaa kokeilla. Näillä ukoilla on molemmilla sen verran kokoa. Toinen on tämä, jolta olen suihinkin ottanut. Vaimo oli silloin ulkomaan komennuksella eikä pistänyt pahakseen.
Vai kaksi naista. Jotenkin luulen tuon olevan hyvin yleinen fantasia:D Minä olen ollut kahden naisen kanssa nuorena, mutta jo silloin oli kuitenkin olo, että jotakin puuttuu. Kolme naista ei vain ollut riittävän kiihottavat puitteet minulle. Vaikka naisistakin silloin pidin, kaipasin miestä mukaan. Jotenkin en sitä mieltänyt edes kimppaseksiksi, kun oli pelkkiä naisia.
N31
[/quote]
No eiköhän tuo riitä ihan "vahvistukSeksi" tuosta asiasta? :-)
Toivompa vain, että saisit tämän(kin) fantasiasi jossain vaiheessa toteutettua, sillä ehdoin tietenkin, että se myös miehellesi sopii...
Näinhän se on, että se partneri(e)n nautinto (myös tällaisessa jutussa) on hyvinkin oleellinen, eikä vain oma nautinto... koska josko toinen/toiset eivät nauti tai heistä tuntuu ettei heidä jollain muotoa huomioida, saattaa kokemus jäädä vain siihen yhteen kertaan...?
Tämän ihan sillä, että miehet ovat paljon muutakin kuin vain sen kalunsa kantajia...?
Tuskimpa sinäkään pitäisit siitä, että miehet eivät muuta tekisi kuin tyhjentäisivät täydet kassinsa sinuun, eivätkä millään tapaan muutoin sinua huomioisi?
Mutta sinäpä taidat nauttia ihan jo siitäkin, että saat kerralla enemmän kuin yhtä kalua ja siitä, että näet miehesi nauttivan kun sinä nautit? ;)
Hmm... vai vielä oikein hyvin varusteltuja kavereita olet heti ensimmäisellä kerralla saamassa... kun et tuplaa "uskalla" koittaa, josko kaverit sellaista haluaisivat...
Itselläni voisikin sitten olla sellainen "passelin kokoinen" sinne kakkoseen... ;-) Mutta ei, tämä(kään) ei ole silti mikään "treffipyyntö" tai vastaava, josta joku tuolla aiemmin valitteli...
Että autoit kaveria ns. hädässä kun emäntä oli ulkomaan komennuksella, sehän se vasta varsinaista ystävyyttä on jos mikään :)
Eiköhän se tosiaankin aikas monen miehen fantasialistalla tosiaankin ole, josko naiset olisivat vielä lisäksi bi-henkisiä ja keskenäänkin leikkisivät, kun itse pitäisi hieman voimia välistä kerätä :) Tosin itsellä on tähän vielä sellainenkin twisti, että toinen naisista naisi mua sträpillä peppuun samalla kun nuolen toista... =)
M41Tre
^^ huh, tulipas flirttailtua rööriroopen kanssa. Olemme tehneet sitä paljon ennenkin, piristiteen toistemme päivää:) Hälläkin vaimo laittoi hanat kiinni lapsen synnyttyä. Olen kyllä pahoillani hänen puolestaan, kiva mies menee ihan hukkaan...
En tiedä kuinka paljon tekstistäni paistaa läpi, mutta olen oikeastihyvin rakastava, välittävä ja lämmin ihminen. Ehdottomasti enemmän antaja kuin ottaja. Myös seksissä. Saan suunnattomasti iloa tuottaessani mielihyvää toiselle. Siksikin oli hyvä valita kanssamme peuhaamaan tuttuja miehiä, joista välitän ihan aidosti ja tiedän, että hekin minusta. On helpompi ja vapautuneempi olo ja pystyy mukautumaan toisen haluihin paremmin. Minulla on tapana ottaa ihmiset ihmisenä, eikä jonkin ominaisuutensa jatkeena. Siksi en ole koskaan juuri välittänyt ulkonäköasioista, kalun koosta, pillun tiukkuudesta, varallisuudesta tai sosiaalisesta statuksesta. Yksilöllisellä tavallaan tunteva ja ajatteleva ihminen on se, mikä saa syttymään.
Ei liene yllätys, että sosiaalinen verkostoni on laaja ja koostuu suurelta osin miehistä:) Ja toki minulla sen verran on rohkeutta ja pelisilmää, että jos nämä miehet haluaisivat tuplapanoa, kyllä sen heille soisin. Vaikka hirvittäisikin:)
Vai pitäisi sua panna pebaan? Olisihan se kivaa... onkohan miehen persettä raskaampi jyystää kuin naisen...? Naisen pebaa olen kokeillut. Mietin usein miltäköhän eturauhasen stimulointi tuntuu... Minulla kun ei sellaista ole niin en voi kokeillakaan. Ah, sukupuolten väliset erot on niin ihana asia, mutta saa riettaan rouvan välillä pohtimaan ihmeellisiä asioita:)
N31
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:53"]
^^ huh, tulipas flirttailtua rööriroopen kanssa. Olemme tehneet sitä paljon ennenkin, piristiteen toistemme päivää:) Hälläkin vaimo laittoi hanat kiinni lapsen synnyttyä. Olen kyllä pahoillani hänen puolestaan, kiva mies menee ihan hukkaan... En tiedä kuinka paljon tekstistäni paistaa läpi, mutta olen oikeastihyvin rakastava, välittävä ja lämmin ihminen. Ehdottomasti enemmän antaja kuin ottaja. Myös seksissä. Saan suunnattomasti iloa tuottaessani mielihyvää toiselle. Siksikin oli hyvä valita kanssamme peuhaamaan tuttuja miehiä, joista välitän ihan aidosti ja tiedän, että hekin minusta. On helpompi ja vapautuneempi olo ja pystyy mukautumaan toisen haluihin paremmin. Minulla on tapana ottaa ihmiset ihmisenä, eikä jonkin ominaisuutensa jatkeena. Siksi en ole koskaan juuri välittänyt ulkonäköasioista, kalun koosta, pillun tiukkuudesta, varallisuudesta tai sosiaalisesta statuksesta. Yksilöllisellä tavallaan tunteva ja ajatteleva ihminen on se, mikä saa syttymään. Ei liene yllätys, että sosiaalinen verkostoni on laaja ja koostuu suurelta osin miehistä:) Ja toki minulla sen verran on rohkeutta ja pelisilmää, että jos nämä miehet haluaisivat tuplapanoa, kyllä sen heille soisin. Vaikka hirvittäisikin:) Vai pitäisi sua panna pebaan? Olisihan se kivaa... onkohan miehen persettä raskaampi jyystää kuin naisen...? Naisen pebaa olen kokeillut. Mietin usein miltäköhän eturauhasen stimulointi tuntuu... Minulla kun ei sellaista ole niin en voi kokeillakaan. Ah, sukupuolten väliset erot on niin ihana asia, mutta saa riettaan rouvan välillä pohtimaan ihmeellisiä asioita:) N31
[/quote]
Hmm... hieman meinasi ensi alkuun mennä ns. ohitse toi kirjoituksesi tuosta "rööriroopesta", mutta ilmeisestikin tarkoitit sitä kyseistä kaveriasi/ystääväsi, jolta silloin joskus otit suihinkin, kun hänen emäntänsä ei ollut maisemissa? Vai ymmärsinkö ihan väärin? :)
En osaa muiden kantaa/näkemystä tuohon sanoa, mutta kyllä mä ainakin olen saanut ja saan edelleenkin, susta juurikin tuollaisen käsityksen, että olet todellakin rakastava ja rakastettava ihminen, muidenkin kuin oman miehesi ja perheesi silmissä... vaikka oletkin näin avoin, kokeilunhaluinen, seksuaalinen "horoperse". Eli jos ja kun ystäväksesi pääsee niin välität heistä todellakin, se se on kunnioitettava piirre ihmisessä...
Näinhän se on omallakin kohdalla... siis että saan itse todellakin nautintoa jo pelkästään siitä, kun näen Naiseni (josko sellainen nyt sattuisi olemaan...) Nauttivan... omaa nautintoani tietenkään unohtamatta.
Juu, juu... ;) On silleen sit kait hieman "outo" tapaus...? Pariin kertaan (jokunen vuosi sitten...) olen naisen antamana sträppiä saanut, ollut vastavuoroisesti naitavana...
Itse en ole miestä peppuun nainut, joten siltä kantilta en osaa sanoa, että onko miehen peppua "raskaampi" naida kuin naisen... En nyt kuitenkaan usko, vaikka miehillä se eturauhanen onkin, joka on juurikin se "juju" siinä (tekee meinaan gutaa). Jotkut, ihan heteromiehetkin, tykkäävät peppuunsa jotain ajoittain saada... siis esim. juurikin sträppiä Naiseltaan :-)
Oot sträpillä naisen peppua nainut? Näin ymmärsin... silloin nuorempana, bi-vuosinasi? Ilmeisesti miehesi ei olisi tällaisesta seksin variaatiosta kiinnostunut? Että sinä panisit vastavuoroisesti häntä...
Eipä tässä muuta kuin oikein mukavaa (ja rietasta) viikonloppua sinne riettaalle rouvalle, perheineen :)
M41Tre
^^ rööriroope eli putkimies. Ei ystävä, mutta muutaman kerran käynyt kahvilla, kun ollut talossamme hommissa.
Juu, sträppärillä tullu naitua paria naista silloin nuorenpana. Ja juuri tuota eturauhasta ajattelin, että onkohan raskaanpaa naida. Mutta ehkä jossakin vaiheessa pääsen kokeilemaan omaa miestä, kun on sen verran jo lämmennyt, että olen päässyt sormeni sinne tunkemaan, jee! Ja oli kuulema mukavaa;)
Hyvät viikonloput sullekin:) Meillä talo täyttyy lapsista (synttärit!) ja saunotaan horojen kanssa;)
N31
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:35"]
^^ rööriroope eli putkimies. Ei ystävä, mutta muutaman kerran käynyt kahvilla, kun ollut talossamme hommissa. Juu, sträppärillä tullu naitua paria naista silloin nuorenpana. Ja juuri tuota eturauhasta ajattelin, että onkohan raskaanpaa naida. Mutta ehkä jossakin vaiheessa pääsen kokeilemaan omaa miestä, kun on sen verran jo lämmennyt, että olen päässyt sormeni sinne tunkemaan, jee! Ja oli kuulema mukavaa;) Hyvät viikonloput sullekin:) Meillä talo täyttyy lapsista (synttärit!) ja saunotaan horojen kanssa;) N31
[/quote]
No justiinsa, eli ymmärsin tuon rööriroopen nyt sit kuitenkin ihan päin honkia ;) Oishan se tietysti pitänyt tosta lapsen syntymä vs. luukut kiinni-jutusta "tajuta", ettei siis ole niitä sun varsinaisia ystäviäsi kuitenkaan... mut hyvä että selkis...
Voisihan toki tuollainen rööriroope ihan "muunkinlaista" röörien puhdistusta tehdä...? ;-)
Oishan tuo Naisten keskeinenkin leikkiminen aikas kiihottavaa nähdä, ja sivusta ihan vaan seurata... mutta vielä mukavampaahan sitä ois päästä siihen mukaan ;-)
Ahaa... hyvä juttu :) Että ootte päässyt miehesi kanssa tuon pienoisen askeleen jo eteenpäin tuolla saralla... että oot sormeasi hänen peppuunsa saanut laittaa, varmaankin suihinoton yhteydessä uskoisin... tekee meinaan tuokin sitten sitä ns. gutaa ja se orgasmi on todellakin voimakas... lasti todellakin lentää :)
Mut joo, oikein mukavaa ja toivon mukaan aurinkoistakin viikonloppua, ja hedelmällisiä keskusteluja horojesi kanssa, että saatte ne ehdot ja rajat selviksi, että pääsette asioissa eteenpäin.
M41Tre
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:01"]
^^ rööriroope eli putkimies. Ei ystävä, mutta muutaman kerran käynyt kahvilla, kun ollut talossamme hommissa. Juu, sträppärillä tullu naitua paria naista silloin nuorenpana. Ja juuri tuota eturauhasta ajattelin, että onkohan raskaanpaa naida. Mutta ehkä jossakin vaiheessa pääsen kokeilemaan omaa miestä, kun on sen verran jo lämmennyt, että olen päässyt sormeni sinne tunkemaan, jee! Ja oli kuulema mukavaa;) Hyvät viikonloput sullekin:) Meillä talo täyttyy lapsista (synttärit!) ja saunotaan horojen kanssa;) N31
[/quote]
No justiinsa, eli ymmärsin tuon rööriroopen nyt sit kuitenkin ihan päin honkia ;) Oishan se tietysti pitänyt tosta lapsen syntymä vs. luukut kiinni-jutusta "tajuta", ettei siis ole niitä sun varsinaisia ystäviäsi kuitenkaan... mut hyvä että selkis...
Voisihan toki tuollainen rööriroope ihan "muunkinlaista" röörien puhdistusta tehdä...? ;-)
Oishan tuo Naisten keskeinenkin leikkiminen aikas kiihottavaa nähdä, ja sivusta ihan vaan seurata... mutta vielä mukavampaahan sitä ois päästä siihen mukaan ;-)
Ahaa... hyvä juttu :) Että ootte päässyt miehesi kanssa tuon pienoisen askeleen jo eteenpäin tuolla saralla... että oot sormeasi hänen peppuunsa saanut laittaa, varmaankin suihinoton yhteydessä uskoisin... tekee meinaan tuokin sitten sitä ns. gutaa ja se orgasmi on todellakin voimakas... lasti todellakin lentää :)
Mut joo, oikein mukavaa ja toivon mukaan aurinkoistakin viikonloppua, ja hedelmällisiä keskusteluja horojesi kanssa, että saatte ne ehdot ja rajat selviksi, että pääsette asioissa eteenpäin.
M41Tre
[/quote]
Toivon mukaa noi synttärit menivät hyvin, ilman sen suurempia "tappeluita"...
Mutta enemmän toki kiinnostaa toi teitin horojen saunailta, että mistäs kaikesta juttelitte ja nauroitte... ja minkälaisiin ehtoihin ja rajoihin päädyitte niiden miesten lainaamisessa? ;-) Entäs, onko aikataulua jo lyöty lukkoon...?
M41Tre
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:01"]
[/quote]
M41Tre
[/quote]
Toivon mukaa noi synttärit menivät hyvin, ilman sen suurempia "tappeluita"...
Mutta enemmän toki kiinnostaa toi teitin horojen saunailta, että mistäs kaikesta juttelitte ja nauroitte... ja minkälaisiin ehtoihin ja rajoihin päädyitte niiden miesten lainaamisessa? ;-) Entäs, onko aikataulua jo lyöty lukkoon...?
M41Tre
[/quote]
Ainahan siinä vähän kolisee, kun 11 poikaa rellestää menemään:) Kaikilla oli hauskaa.
Ihan kivasti meni saunoessa, ollaan kuitenkin jo lapsuuden ystäviä, rentoa meininkiä. Ehdot ladeltiin ja minä tietenkin ne hyväksyn. Kaikkein viimeiseksi haluan ystävilleni mielipahaa. Toinen muija kokee suutelun heille jotenkin erityisen intiiminä asiana, joten sitä ei tehdä. Toisen ukolle annan persusta. Lisäksi haluaisivat mielellään nähdä touhut, joten mieheni kuvaa session kunhan vauhtiin päästään:) Ja kaikilla on tietenkin täysi oikeus perua milloin vain ilman mitään syyllisyyttä tai mielipahaa. Tämä tietty aina selvä, mutta erityisen tärkeää muistaa, kun on ystävistä kyse.
Aikataulua vielä hiotaan sellaiseksi, että me saamme lapset mummolaan (ei mitään joka viikonloppuista herkkua meille, ottavat vain muutaman kerran vuodessa).
Mitäs sun viikonloppuun kuului? Oliko mitään irstailuja?
N31
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:33"]
Ainahan siinä vähän kolisee, kun 11 poikaa rellestää menemään:) Kaikilla oli hauskaa. Ihan kivasti meni saunoessa, ollaan kuitenkin jo lapsuuden ystäviä, rentoa meininkiä. Ehdot ladeltiin ja minä tietenkin ne hyväksyn. Kaikkein viimeiseksi haluan ystävilleni mielipahaa. Toinen muija kokee suutelun heille jotenkin erityisen intiiminä asiana, joten sitä ei tehdä. Toisen ukolle annan persusta. Lisäksi haluaisivat mielellään nähdä touhut, joten mieheni kuvaa session kunhan vauhtiin päästään:) Ja kaikilla on tietenkin täysi oikeus perua milloin vain ilman mitään syyllisyyttä tai mielipahaa. Tämä tietty aina selvä, mutta erityisen tärkeää muistaa, kun on ystävistä kyse. Aikataulua vielä hiotaan sellaiseksi, että me saamme lapset mummolaan (ei mitään joka viikonloppuista herkkua meille, ottavat vain muutaman kerran vuodessa). Mitäs sun viikonloppuun kuului? Oliko mitään irstailuja? N31
[/quote]
No aivan varmasti josko on pojan viikareista kyse niin sattuu ja tapahtuu :) Enemmän ja vähemmän... mutta pääasia, että kaikilla oli hauskaa.
Ahaa... no on teillä sitten ainakin ystävyyttä jo jonnin verran takana päin joten voitte kaikesta jutella ja keskustella, myös tällaisestakin jutusta... josko nämä horoperseet ovat ystäviä jo lapsuudesta niin mites ne heidän miehensä, jotka näiden naisten kanssa yhteen saatit? Mites pitkä aikaisia ystäviä he olivatkaan?
Eihän tämä teidän juttunne voisikaan toiminnan asteelle edetä josko et jotain naisystäviesi ehtoja jostain syystä hyväksyisi, sehän on selvä... Tarkoituksena kun ei tietenkään ole kellekään osapuolelle aiheuttaa minkään sortin mielipahaa ja ystävyyttä rikkovia juttuja. Tämähän on varmasti yksi syy joillekin pariskunnille, etteivät he halua ryhmäseksiinsä liian tuttuja ystäviään ottaakkaan...? Vaan uusia tuttavuuksia joihin sitten hieman tutustua ennen toimintaa...
Ymmärrän kyllä tuon toisen eukon kannan tuohon suuteluun...
Vain toinenko miehistä haluaisi peppuasi? ;) Ilmeisestikin sen mies jonka muija ei itse peppuseksistä perusta/tykkää? Toinenko sitten saa muijaltaan peppua(kin)?
Että sen verran "pervoja" horoperseitä ystäväsi ovatkin, että haluavat nämä touhunne sitten ainakin jälkikäteen nähdä? ;-)
Tuohan on myös ns. itsestään selvää, että kukin osapuoli saa niin halutessaan koko homman peruuttaa, myös sinä...
Niimpä... tuo ei varmaankaan ole niitä kaikkein helpoimpia juttuja, yhden mukaistaa aikatauluja kaikille osapuolille sopivaksi, ellette sitten saisi lapsianne jomman kumman naisystäväsi kaitsittavaksi siksi viikonlopuksi (ei siis mummolaan), mieteittekös tällaista vaihtoehtoa? Voisiko sellainen tulla kyseeseen?
Siinähän se taasen meni yksi viikonloppu tosiaankin, ilman sen kummempia irstailuita :(
M41Tre
On nämä miehetkin jo kymmenen vuoden takaa jäänyt ystäviksi. Että maileja mittarissa jonkin verran heidänkin kanssaan. Oikein ihania ihmisiä. Ja pitää mun horoja kuin kukkia kämmenillä. Suuri kunnioitus on minulla molempia kohtaan.
Toinen tosiaan saa kotonakin pebaa, niin ei olut siitä mitään ehtoja. Annan kyllä molempien sinne kakkoseen sovitella, jos haluavat. Ja tämä anaalin puutteesta kärsivä ainakin haluaa:)
Me ollaan näitten naisten kanssa yhdessä kasvettu samoilla kulmilla, ihan samasta puusta ollaan veistetty ja vittua alettu kuluttaan. Riettaita ovat, kuten minäkin. Nykyään se toki rajoittuu myös heillä sinne aviovuoteeseen. Vaikka ollaan riettaita niin ei kuitenkaan uskottomia.
Vaikka ystävät ovatkin rakkaita, ei kumpikaan pärjää kuin omien lastensa kanssa. Kauhistelivat meidän synttäreitä ja ihmettelivät, mitenkä jaksan leikittää laumaa lapsia. Eli mummolaan:D
N31
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:42"]
On nämä miehetkin jo kymmenen vuoden takaa jäänyt ystäviksi. Että maileja mittarissa jonkin verran heidänkin kanssaan. Oikein ihania ihmisiä. Ja pitää mun horoja kuin kukkia kämmenillä. Suuri kunnioitus on minulla molempia kohtaan. Toinen tosiaan saa kotonakin pebaa, niin ei olut siitä mitään ehtoja. Annan kyllä molempien sinne kakkoseen sovitella, jos haluavat. Ja tämä anaalin puutteesta kärsivä ainakin haluaa:) Me ollaan näitten naisten kanssa yhdessä kasvettu samoilla kulmilla, ihan samasta puusta ollaan veistetty ja vittua alettu kuluttaan. Riettaita ovat, kuten minäkin. Nykyään se toki rajoittuu myös heillä sinne aviovuoteeseen. Vaikka ollaan riettaita niin ei kuitenkaan uskottomia. Vaikka ystävät ovatkin rakkaita, ei kumpikaan pärjää kuin omien lastensa kanssa. Kauhistelivat meidän synttäreitä ja ihmettelivät, mitenkä jaksan leikittää laumaa lapsia. Eli mummolaan:D N31
[/quote]
No tuntuvatpa tosiaankin nämä miehetkin olevan enemmän kuin vain hyvän päivän tuttuja... :)
Mutta ilmeisestikään et ole heidän kanssaan sen kummemmin ollut intiimissä yhteyksissä, pois lukien tämä toinen, jolta joku kerta suihinotit? Eli tämä olisi tällä saralla teille kaikille varsinaisesti ensimmäinen kerta...?
Sellainen tuli mieleeni, että miten hyvin he tuntevat toisensa ja toistensa seksimieltymykset... lähinnä nyt tarkoitan sitä, että vaikkei siinä mitään miesten välistä varsinaisesti olisikaan niin kyllähän ne sapelit saattavat kosketusta toisiinsa ottaa, väkisinkin josko antavat sulle tuplaa? Ja että osaavat olla riittävän vapautuneita ja rentoja kanssasi, toimia yhdessä kaikkien osapuolten nautinnon eteen, kun miehesi vielä katselee ja kaiken kukkuraksi kuvaakin, jotta horoperseetkin saavat sen sitten nähdä...
Niinhän sitä sanotaan, ettei se järvi soutamalla kulu, vai mites se olikaan? ;)
Ei se että on rietas ja seksuaalisesti vapautunut todellakaan tarkoita sitä, että pitäiskään olla millään muotoa uskoton...
Ahaa... no selvispä sitten sekin, että mummolaan lapsenne on saatava, jotta toi telmintäviikonloppunne voisi onnistua...
M41Tre
N31