ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
Ihan sattumalta löysin tällaisen ihanan sivun.
Kiihoituin ihan älyttömästi.
Minullakin ollut sellainen hetki elämässä jolloin mikään ei tuntunut riittävän.
En ihan nymfomaani ole mutta aikamoinen nautiskelia.
Sain ensimmäisen kerran tyydytyksen kimpassa.
Kolme nuorta hyväkuntoista miestä naivat mua. Siinä oli aika hyvät pillu tuoksut mökissä kun aamulla herättiin jatkamaan.
Pillu oli punainen ja turvoksissa ja pyllyn reikää artisti.
Pienen hitsin kivan alkujännityksen jälkeen uskalsin näyttää pojille pillun, ja eka orkun sain vartissa.
Huomasin itsekkin kuinka paljon musta lähti ääntä kun sain kunnolla, orkun päälle orkkuja ja eka kerran skruittasin ja erittäin voimakkaasti. Vaikka mieheni kanssa oli todella ihania rakasteluja ja sain tyydytyksen
Tuo kimppa vei mut ihan uusiin ulottuvuuksiin.
Ja tuo oli ihan mun mieheni ansiota, hänen avustuksellaan sain kokea tuon, hän oli mukana ja ilman sitä en olisi edes uskaltanut.
Mietin että miksi miehiä aina haukutaan jäykkäniskaisiksi, mun mies ainakin on osoittautunut todella ihanaksi ja ymmärtäväiseksi.
N31, jos oma vaimo voisi antaa luvan, niin ennen tuttavasi isoa kalua voisin valmistella peppuasi 14 / 4 vehkeelläni.
Todella kiihottava ketju, hyviä fantasioita ym. Tuosta Horoperseen pääsiäisenä tekemästä videosta voisin vaikka maksaa jos sen näkis.