Tulee vaan huono olo niin fyysisesti kuin henkisesti tällä palstalla
Muistutus siitä, miksi päivän saa tehokkaasti pilattua menemällä someen. IHMISET OVAT JÄRKYTTÄVÄN HÖLMÖJÄ JA HYVÄNTAHDONVASTAISIA!!!!!
Kommentit (81)
Kannattaa käydä aina alkossa ennenkuin avaa vauvapalstan.
mulle tulee hyvä mieli kun tunnen itseni fiksuksi ja älykkäksi kun luen näitä juttuja.
Pitää tulla tänne kun ylilauta vaatii kultatilin kommentointiin
Persuhullu on kyllä yksi kaiken hyvän mielen pilaaja. Kai sen asenne on että missään ei saa olla hyvän mielen sivustoja. Surullista ja sairasta häneltä.
Sinä olet ilmeisesti se neiti Täydellinen ja muutenkin zuu wakki.
Ei mulla muuta.
Täällä elää ne joilla ei joko ole muuta elämää ja sosiaalisia kontakteja tai sitten ovat totaalisen kyrbiintyneitä ihmisiin ja purkavat täällä patoumiaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä päivystävät Kelan elättämät demariakat kyllä hoitaa tuon osuuden tunnollisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle on kerääntynyt Suomen negatiivisin porukka. Oikeassa elämässä harvoin tapaa sellaisia.
Kyllä tapaat päivittäin. Et vain tiedä sitä.
Lohduttaudun tällä ajatuksella. Hoen sitä kuin matraa: Mä haluaisin työntää käteni syvälle kauniin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti se neiti Täydellinen ja muutenkin zuu wakki.
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle palstalle on kerääntynyt Suomen negatiivisin porukka. Oikeassa elämässä harvoin tapaa sellaisia.
Jep. Me ollaan ihan normaaleja. Tämä palsta on vitsi ja ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä elää ne joilla ei joko ole muuta elämää ja sosiaalisia kontakteja tai sitten ovat totaalisen kyrbiintyneitä ihmisiin ja purkavat täällä patoumiaan.
Tiettävästi tietyt normaalista työelämästä syrjäytyneet someaddiktit pyörivät alter egojensa rooleissaan täällä seikkailemassa. Hoitoonhan he kuuluisivat. 😉
Vierailija kirjoitti:
HAHAHA just näin
Missään muualla ei ole puppajuttuja👴🏻👍siksi oon täällä.
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu on kyllä yksi kaiken hyvän mielen pilaaja. Kai sen asenne on että missään ei saa olla hyvän mielen sivustoja. Surullista ja sairasta häneltä.
Siinä taas yksi ilonpilaaja itse.Näkee persuja kaikkialla joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. En tapaa ihmisiä päivittäin. Negatiivisuuteen törmään vain harvoin. Ehkä 1 ihminen 20:stä on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Me ollaan ihan normaaleja. Tämä palsta on vitsi ja ajanvietettä.
Normaali ihminen ei pura negatiivisuutta nettiin ajanvietteeksi. Normaaleilla, terveillä ihmisillä on muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen aika pahasti häiriintynyt. Onneksi sentään vielä tiedostan tilani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi ilonpilaaja itse.Näkee persuja kaikkialla joka paikassa.
Nimenomaan. Sillä on pakkomielle. Jokainen eri mieltä oleva on hänelle persu.