Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
61/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Opiskeluaikoina pelattiin pullonpyöritystä ja kaverit antoivat tehtäväksi suudella toista miespuolista ystävääni. Ei muuten mitään ole koskaan välillämme ollut. Ainoastaan tuo yksi suikkari. Minulla on tapana pitää ihanat ihmiset lähellä, voimavara elämään.

Kyllähän nämä miehet toisensa tuntevat. Hyviä kavereita keskenään. Emme ole sen enempää jutelleet tulevasta, mutta uskoisin, että keskenään varmaan juttelevat jotakin.

Ei se järvi soutamalla tosiaan kulu ja eipähän tarvitse mennä uudenkarheana hautaan;) En oikein ymmärrä näitä juttuja kikkelin koosta ja römpsän tiukkuudesta. Mitä sillä on loppujen lopuksi väliä? Kerran täälä vain eletään ja minä aion ainakin nauttia kropastani ilman häpeää tai paineita toosani tiukkuudesta.

Kyrpiäkin on tullut vastaan monen kokoista ja näköistä. Jokainen niistä on kuitenkin ollut juuri niin ihana kuin se peniksessä kiinni oleva mies.

N31

Vierailija
62/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan kulu järvi soutamalla eikä pillu panemalle, päinvastoin. Avioliitto voi olla monella tapaa nautinnollinen, kun rouva on kallellaan myös naisiin päin eikä herrakaan miehiä pelkää :-) Kiitos kirjoituksista, te kaksi jotka dialogia pidätte, kesäisiä mökkireissuja ihanien ystävien kanssa tässä jo odotellaan. Meille on tärkeää myös puhua fantasioista. Rouvalla posket punoittaa ja pikkarit kostuu kun kerron ystäväparille hänen tuhmista haaveistaan ja saamme toki myös kuulla ystäväparin fantasioita.

M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:05"]

^^ Opiskeluaikoina pelattiin pullonpyöritystä ja kaverit antoivat tehtäväksi suudella toista miespuolista ystävääni. Ei muuten mitään ole koskaan välillämme ollut. Ainoastaan tuo yksi suikkari. Minulla on tapana pitää ihanat ihmiset lähellä, voimavara elämään. Kyllähän nämä miehet toisensa tuntevat. Hyviä kavereita keskenään. Emme ole sen enempää jutelleet tulevasta, mutta uskoisin, että keskenään varmaan juttelevat jotakin. Ei se järvi soutamalla tosiaan kulu ja eipähän tarvitse mennä uudenkarheana hautaan;) En oikein ymmärrä näitä juttuja kikkelin koosta ja römpsän tiukkuudesta. Mitä sillä on loppujen lopuksi väliä? Kerran täälä vain eletään ja minä aion ainakin nauttia kropastani ilman häpeää tai paineita toosani tiukkuudesta. Kyrpiäkin on tullut vastaan monen kokoista ja näköistä. Jokainen niistä on kuitenkin ollut juuri niin ihana kuin se peniksessä kiinni oleva mies. N31

[/quote]

Vai pullonpyöritystä... Olikos tuo teidän suudelmanne "pahin" mahdollinen tehtävä jonka joku "joutui" suorittamaan? ;)

Varmasti tuo, että miehet tuntevat toisensa jo entuudestaan ja ovat hyviäkin kavereita keskenään, auttaa ja osaavat tietyllä tapaa keskenäänkin kommunikoida ja etukäteen ehkäpä "sopia" jotain kivaa sun "pään menoksi" ;) No, tuo nyt kuullostikin joltain ihan muulta kuin mitä tarkoitan, mutta toivon mukaan ymmärrät mitä tarkoitan ja ajan takaa? :)

Näinhän se tosiaankin on, että elämästä pitää nauttia, isolla N:llä, vielä silloin kun siihen on mahdollisuuksia, ja tehdä kaiken näköistä kivaa ja hankkia uusia kokemuksia, ettei sitten "vanhempana" kaduta, kun ei tullutkaan jotain tehtyä...?

Niimpä... pääasiahan on, että ne kikkelit ja pillut yhteensoppii? ;) Itse en kuitenkaan pidä liian tiukasta pillusta, siinä kun on jokseenkin vaikeaa pidätellä... ennemminkin sellainen jota saa ihan "sydämensä" kyllyydestä jyystää... ;-)

Näinhän se on, ettei sitä ulkonäöstä huomaa tai tiedä, että millaines varustus, kulli tahi pillu, sieltä löytyykään? Mutta kun sitä muuta tarvittavaa kipiää on riittämiin, ei sillä niin väliä olekaan...?

Hmm... olenkos mä muuten sitä vielä kysynyt, että ootkos posliini, trimmattu vaiko natural? Itse kun pidän kaikkein eniten posliinista... :) Mutta tämäkin on sivuseikka sinänsä...

M41Tre

Vierailija
64/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:49"]

Ei tosiaankaan kulu järvi soutamalla eikä pillu panemalle, päinvastoin. Avioliitto voi olla monella tapaa nautinnollinen, kun rouva on kallellaan myös naisiin päin eikä herrakaan miehiä pelkää :-) Kiitos kirjoituksista, te kaksi jotka dialogia pidätte, kesäisiä mökkireissuja ihanien ystävien kanssa tässä jo odotellaan. Meille on tärkeää myös puhua fantasioista. Rouvalla posket punoittaa ja pikkarit kostuu kun kerron ystäväparille hänen tuhmista haaveistaan ja saamme toki myös kuulla ystäväparin fantasioita.

M32

[/quote]

Olikos tuossa kiitoksia meidän (N31 kanssa käydylle) dialogille? Ollos hyvä vaan josko oli ;)

Josko ymmärsin oikein niin olette ystäväparien kanssa vasta keskustelleet tuhmista haaveista ja fantasioista vai oletteko jo niitä myös heidän kanssaan toteuttaneet (tämä jäi hieman epäselväksi...)

M41Tre

Vierailija
65/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:05"]

^^ Opiskeluaikoina pelattiin pullonpyöritystä ja kaverit antoivat tehtäväksi suudella toista miespuolista ystävääni. Ei muuten mitään ole koskaan välillämme ollut. Ainoastaan tuo yksi suikkari. Minulla on tapana pitää ihanat ihmiset lähellä, voimavara elämään. Kyllähän nämä miehet toisensa tuntevat. Hyviä kavereita keskenään. Emme ole sen enempää jutelleet tulevasta, mutta uskoisin, että keskenään varmaan juttelevat jotakin. Ei se järvi soutamalla tosiaan kulu ja eipähän tarvitse mennä uudenkarheana hautaan;) En oikein ymmärrä näitä juttuja kikkelin koosta ja römpsän tiukkuudesta. Mitä sillä on loppujen lopuksi väliä? Kerran täälä vain eletään ja minä aion ainakin nauttia kropastani ilman häpeää tai paineita toosani tiukkuudesta. Kyrpiäkin on tullut vastaan monen kokoista ja näköistä. Jokainen niistä on kuitenkin ollut juuri niin ihana kuin se peniksessä kiinni oleva mies. N31

[/quote]

Vai pullonpyöritystä... Olikos tuo teidän suudelmanne "pahin" mahdollinen tehtävä jonka joku "joutui" suorittamaan? ;)

Varmasti tuo, että miehet tuntevat toisensa jo entuudestaan ja ovat hyviäkin kavereita keskenään, auttaa ja osaavat tietyllä tapaa keskenäänkin kommunikoida ja etukäteen ehkäpä "sopia" jotain kivaa sun "pään menoksi" ;) No, tuo nyt kuullostikin joltain ihan muulta kuin mitä tarkoitan, mutta toivon mukaan ymmärrät mitä tarkoitan ja ajan takaa? :)

Näinhän se tosiaankin on, että elämästä pitää nauttia, isolla N:llä, vielä silloin kun siihen on mahdollisuuksia, ja tehdä kaiken näköistä kivaa ja hankkia uusia kokemuksia, ettei sitten "vanhempana" kaduta, kun ei tullutkaan jotain tehtyä...?

Niimpä... pääasiahan on, että ne kikkelit ja pillut yhteensoppii? ;) Itse en kuitenkaan pidä liian tiukasta pillusta, siinä kun on jokseenkin vaikeaa pidätellä... ennemminkin sellainen jota saa ihan "sydämensä" kyllyydestä jyystää... ;-)

Näinhän se on, ettei sitä ulkonäöstä huomaa tai tiedä, että millaines varustus, kulli tahi pillu, sieltä löytyykään? Mutta kun sitä muuta tarvittavaa kipiää on riittämiin, ei sillä niin väliä olekaan...?

Hmm... olenkos mä muuten sitä vielä kysynyt, että ootkos posliini, trimmattu vaiko natural? Itse kun pidän kaikkein eniten posliinista... :) Mutta tämäkin on sivuseikka sinänsä...

M41Tre
[/quote]

No ei ollut pullonpyörityksessä mitään suudelmaa tuhmempaa, onneksi. Ja hyvän maun rajoissa silloin pysytään, kun joukossa on vähän vieraampiakin. Tai minun hyvän maun rajoissa voi olla jollekin ihan pervoa:)

Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit sillä, että miehet sopivat keskenään jotain. Luulen, että saattavat jutella mieltymyksistäni myös mieheni kanssa. Kovasti jännittää oikeastaan se anaaliseksi. On niin pitkä aika, kun olen sitä harrastanut. Kun ei tuo oma mies välitä siitä. Noh, kai se on kuin pyörällä ajoa, kunhan vain muistaisin rentoutua kunnolla.

Meilläkin mies on oikein tyytyväinen raskauksien jälkeen levinneeseen toosaani. Sellainen hiukan väljähkö. Mutta kestää pitempään, tuntuma on pehmeämpi ja kuulema "imaisee" kullin paremmin kuin ennen. Makuasioita nämä ja loppujen lopuksi aika merkityksettömiä.

Minulla on tosi ruma sektioarpi karvoituksen peitossa, niin en ajele. Muutenkin yhtä nopea karvan kasvu kuin miehellä parran kasvu. Aamulla ajat ja illalla sänki:) Aika turhalta työltä tuntuu, kun en edes viihdy karvattomana. Ja minulla kasvaa aivan ihana mohikaani keskellä karvoitusta:D Siistin reunat ja joskus lyhennän, mutta siinäpä se.

N31

Vierailija
66/603 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyih senkin pervo xD

Vierailija
67/603 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:35"]

No ei ollut pullonpyörityksessä mitään suudelmaa tuhmempaa, onneksi. Ja hyvän maun rajoissa silloin pysytään, kun joukossa on vähän vieraampiakin. Tai minun hyvän maun rajoissa voi olla jollekin ihan pervoa:) Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit sillä, että miehet sopivat keskenään jotain. Luulen, että saattavat jutella mieltymyksistäni myös mieheni kanssa. Kovasti jännittää oikeastaan se anaaliseksi. On niin pitkä aika, kun olen sitä harrastanut. Kun ei tuo oma mies välitä siitä. Noh, kai se on kuin pyörällä ajoa, kunhan vain muistaisin rentoutua kunnolla. Meilläkin mies on oikein tyytyväinen raskauksien jälkeen levinneeseen toosaani. Sellainen hiukan väljähkö. Mutta kestää pitempään, tuntuma on pehmeämpi ja kuulema "imaisee" kullin paremmin kuin ennen. Makuasioita nämä ja loppujen lopuksi aika merkityksettömiä. Minulla on tosi ruma sektioarpi karvoituksen peitossa, niin en ajele. Muutenkin yhtä nopea karvan kasvu kuin miehellä parran kasvu. Aamulla ajat ja illalla sänki:) Aika turhalta työltä tuntuu, kun en edes viihdy karvattomana. Ja minulla kasvaa aivan ihana mohikaani keskellä karvoitusta:D Siistin reunat ja joskus lyhennän, mutta siinäpä se. N31

[/quote]

Entäs jos siinä pullonpyöritysringissänne olisikin ollut vain tämä teidän porukkanne, horoperseet miehineen? Olisikos tehtävät mahdollisesti olleet tuhmempia ellei peräti rivoja ja pervoja? ;-)

No tuohan varmastikin auttaisi enemmänkin asiaa, että miehet juttelisivat miehesi kanssa ja saisivat enemmänkin tietää mieltymyksistäsi... mikä tekee hyvää, mikä vie varmasti nautinnon huipulle ja josko on jotain joka on nou nou... joko sun tai miehesi mielestä. Onko miehesi miehesi mielessä jotain, mikä olisi hänen mielestään nou nou? Toisen horoperseenhän mielestä suutelu on liian intiimiä...

Etköhän sä onnistu siinä peppuun panossa riittävästi rentoutumaan, koska uskon kuitenkin että nämä miehet haluavat sinun todellakin nauttivan, seuraavat reaktioitasi ja etenevät juuri haluamallasi tahdilla. Liiallinen hoppu ei ole kenenkään etu, ja liukkarin määrää ei voi aliarvioida?

Tuo että saa kestettyä hieman pidempään on tosiaankin paljon parempi kuin se, että on liian tiukka... tällöin nainenkin voi ehtiä mukaan siihen nautintoon?

Ja tuollainen kullin suorastaan imaiseva pillu... ai että =)

Ok, ymmärrän kyllä tuon, ettet niin välitä ajella, josko se karvoitus esim. arpea peittää, ja että aamulla ajeltu on jo illalla sängellä... pääasiahan on, että olet itse (ja miehesi on) tyytyväinen omaan vartaloosi...

Koska omaan vartaloonsa tyytyväinen Nainen on todellakin seksikäs ja kun hän on sen kanssa ns. sinut, hän nauttii seksistäkin huomattavasti enemmän ja sen myös mies (miehet) huomaa ;-)

M41Tre

Vierailija
68/603 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi ollut mitään kovin pervoa meidän porukallakaan pullonpyörityksessä:) Me keskustellaan muutenkin ihan neutraalisti seksistä ja seksuaalisuudesta ilman mitään tuhmailuja. Kerran horojen kanssa naurettiin, kun miehet keskusteli meidän pilluista synnytyksen jälkeen. Siis miten oli muuttunut ja levinnyt ja miltä tuntui. Moni nainen olisi varmaan ollut kauhuissaan, tuntuu olevan niin tabu varsinkin naisille se pillun muuttuminen. Mutta meidän miehille (ja meille naisillekin) se on niin luonnollinen asia, että tietenkin se muuttuu ja siihen pitää suhtautua oikein.

Minun miehelleni on muuten ihan sama, mutta ei halua kuulla muiden miesten sanovan minua huoraksi panon yhteydessä. Vaikka hän itse sanookin, mutta kokisi varmaankin loukkaavana muiden sanovan niin.

Itsekin pidän toosastani enemmän nyt kuin ennen lapsia. Aikaisemmin en koskaan saanut yhdynnässä, mutta nykyään saan. Vittu jotenkin on seinämiltään pehmeämpi ja ympäröi kalun kauttaaltaan. Kosketus on hennompi, mutta tuntuu jokaisessa kohdassa. Vaikea selittää, mutta nautin kovasti yhdynnässä laukeamisesta, jotenkin täydellisempi kokemus. On jopa ihan vähän rauhottanut minun haluja, ilmeisesti parempi tyydytys ja kokonaisvaltaisempi orgasmi pitää tyytyväisempänä pidempään:)

Miehenikin tykkää minusta karvoineen päivineen. Kerran suhteemme alkuaikoina pyysi ajelemaan ja tein työtä käskettyä. Myös mies oli ajanut parran aamulla. Illalla sitten ukko sukelsi haaroihin ja lopputulos oli sekä miehen naama että minun häpy ja nivuset ärsytyksestä punaiset ja kipeät. Tuplasänki teki tehtävänsä ja siitä asti on karvoja pidetty=D

Olen kuullut sanottavan, että aidosti halukas ja itseensä tyytyväinen nainen on aina parempi kuin epävarma ja heikolla libidolla varustettu kilpasisko. Olkoon minkälainen vain muuten. Sama pätee kyllä miehiinkin. Kamalinta on, jos huomaa miehen keskittyvän vetämään pientä vatsakumpua sisään kesken toimituksen.

N31

Vierailija
69/603 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:21"]

Tuskin olisi ollut mitään kovin pervoa meidän porukallakaan pullonpyörityksessä:) Me keskustellaan muutenkin ihan neutraalisti seksistä ja seksuaalisuudesta ilman mitään tuhmailuja. Kerran horojen kanssa naurettiin, kun miehet keskusteli meidän pilluista synnytyksen jälkeen. Siis miten oli muuttunut ja levinnyt ja miltä tuntui. Moni nainen olisi varmaan ollut kauhuissaan, tuntuu olevan niin tabu varsinkin naisille se pillun muuttuminen. Mutta meidän miehille (ja meille naisillekin) se on niin luonnollinen asia, että tietenkin se muuttuu ja siihen pitää suhtautua oikein. Minun miehelleni on muuten ihan sama, mutta ei halua kuulla muiden miesten sanovan minua huoraksi panon yhteydessä. Vaikka hän itse sanookin, mutta kokisi varmaankin loukkaavana muiden sanovan niin. Itsekin pidän toosastani enemmän nyt kuin ennen lapsia. Aikaisemmin en koskaan saanut yhdynnässä, mutta nykyään saan. Vittu jotenkin on seinämiltään pehmeämpi ja ympäröi kalun kauttaaltaan. Kosketus on hennompi, mutta tuntuu jokaisessa kohdassa. Vaikea selittää, mutta nautin kovasti yhdynnässä laukeamisesta, jotenkin täydellisempi kokemus. On jopa ihan vähän rauhottanut minun haluja, ilmeisesti parempi tyydytys ja kokonaisvaltaisempi orgasmi pitää tyytyväisempänä pidempään:) Miehenikin tykkää minusta karvoineen päivineen. Kerran suhteemme alkuaikoina pyysi ajelemaan ja tein työtä käskettyä. Myös mies oli ajanut parran aamulla. Illalla sitten ukko sukelsi haaroihin ja lopputulos oli sekä miehen naama että minun häpy ja nivuset ärsytyksestä punaiset ja kipeät. Tuplasänki teki tehtävänsä ja siitä asti on karvoja pidetty=D Olen kuullut sanottavan, että aidosti halukas ja itseensä tyytyväinen nainen on aina parempi kuin epävarma ja heikolla libidolla varustettu kilpasisko. Olkoon minkälainen vain muuten. Sama pätee kyllä miehiinkin. Kamalinta on, jos huomaa miehen keskittyvän vetämään pientä vatsakumpua sisään kesken toimituksen. N31

[/quote]

Eli vaikka näiden naisystäviesi, kaltaistesi horoperseiden, ja heidän miestensä kanssa tuota pullonpyöritystä nyt harrastaisitte, eivät ne tehtävät olisi yhtään sen ronskimpia? Että tämä nyt tuloillaan oleva, aikataulujen natsatessa, miesten lainaus on ihan ensimmäinen laatuaan? ;) Että muutoin kyllä keskustelette avoimesti seksistä ja seksuaalisuudesta, mutta ilman sen kummempia irstailuja...

Nuo pillun muutokset synnytyksen jälkeen ovat ihan fysiologisia juttuja, mutta varmaankaan ihan kaikki eivät niitä sisäistä... ettei se emännän pillu voi oikeastaan olla enää sen jälkeen yhtä tiukka? Mutta kun on ymmärtäväinen mies niin emäntäkin sen asian pystyy paremmin käsittelemään...?

Okei... eli aikas vapaat kädet miehesi näille kavereilleen tosiaankin antaa kanssasi touhuta, josko tuo huorittelukielto on ainoa rajoite jonka hän asettaa...? :) Kuinka yleistä teillä kahdella on tuo rumien puhuminen sängyssä (tai missä sitten touhuattekin), josko on huorittelua yms.?

Josko et ole ennen yhdynnässä orgasmia saanut, mutta nyt synnytysten ja sen mukanaan tulleiden pillun muutoksia jälkeen saat, niin sehän on vain hyvä ellei jopa mainio asia kannaltasi, kuin myöskin miehesi kannalta? :) Yhdynnässä saatu orgasmi kun ei ole ihan jokaisen naisen herkkua kuitenkaan...

Oh-hoh... no josko teillä on noinkin "paha" omakohtainen kokemus tuosta posliiniudesta niin ymmärrän vallan mainiosti, että trimmailu riittää... :)

Kyllä se vaan näin on... aidosti halukas, itsensä kanssa sinut oleva Nainen on jo sinänsä seksikäs ja haluttava... ja seksikin on monin verroin parempaa :-)

Eipä tulisi mieleenikään "vetää" tuota pienoista vatsakumpua sisään kesken toiminnan... johan siinä loppuisi happikin jossain vaiheessa ;-)

M41Tre

Vierailija
70/603 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:21"]

Tuskin olisi ollut mitään kovin pervoa meidän porukallakaan pullonpyörityksessä:) Me keskustellaan muutenkin ihan neutraalisti seksistä ja seksuaalisuudesta ilman mitään tuhmailuja. Kerran horojen kanssa naurettiin, kun miehet keskusteli meidän pilluista synnytyksen jälkeen. Siis miten oli muuttunut ja levinnyt ja miltä tuntui. Moni nainen olisi varmaan ollut kauhuissaan, tuntuu olevan niin tabu varsinkin naisille se pillun muuttuminen. Mutta meidän miehille (ja meille naisillekin) se on niin luonnollinen asia, että tietenkin se muuttuu ja siihen pitää suhtautua oikein. Minun miehelleni on muuten ihan sama, mutta ei halua kuulla muiden miesten sanovan minua huoraksi panon yhteydessä. Vaikka hän itse sanookin, mutta kokisi varmaankin loukkaavana muiden sanovan niin. Itsekin pidän toosastani enemmän nyt kuin ennen lapsia. Aikaisemmin en koskaan saanut yhdynnässä, mutta nykyään saan. Vittu jotenkin on seinämiltään pehmeämpi ja ympäröi kalun kauttaaltaan. Kosketus on hennompi, mutta tuntuu jokaisessa kohdassa. Vaikea selittää, mutta nautin kovasti yhdynnässä laukeamisesta, jotenkin täydellisempi kokemus. On jopa ihan vähän rauhottanut minun haluja, ilmeisesti parempi tyydytys ja kokonaisvaltaisempi orgasmi pitää tyytyväisempänä pidempään:) Miehenikin tykkää minusta karvoineen päivineen. Kerran suhteemme alkuaikoina pyysi ajelemaan ja tein työtä käskettyä. Myös mies oli ajanut parran aamulla. Illalla sitten ukko sukelsi haaroihin ja lopputulos oli sekä miehen naama että minun häpy ja nivuset ärsytyksestä punaiset ja kipeät. Tuplasänki teki tehtävänsä ja siitä asti on karvoja pidetty=D Olen kuullut sanottavan, että aidosti halukas ja itseensä tyytyväinen nainen on aina parempi kuin epävarma ja heikolla libidolla varustettu kilpasisko. Olkoon minkälainen vain muuten. Sama pätee kyllä miehiinkin. Kamalinta on, jos huomaa miehen keskittyvän vetämään pientä vatsakumpua sisään kesken toimituksen. N31

[/quote]

Eli vaikka näiden naisystäviesi, kaltaistesi horoperseiden, ja heidän miestensä kanssa tuota pullonpyöritystä nyt harrastaisitte, eivät ne tehtävät olisi yhtään sen ronskimpia? Että tämä nyt tuloillaan oleva, aikataulujen natsatessa, miesten lainaus on ihan ensimmäinen laatuaan? ;) Että muutoin kyllä keskustelette avoimesti seksistä ja seksuaalisuudesta, mutta ilman sen kummempia irstailuja...

Nuo pillun muutokset synnytyksen jälkeen ovat ihan fysiologisia juttuja, mutta varmaankaan ihan kaikki eivät niitä sisäistä... ettei se emännän pillu voi oikeastaan olla enää sen jälkeen yhtä tiukka? Mutta kun on ymmärtäväinen mies niin emäntäkin sen asian pystyy paremmin käsittelemään...?

Okei... eli aikas vapaat kädet miehesi näille kavereilleen tosiaankin antaa kanssasi touhuta, josko tuo huorittelukielto on ainoa rajoite jonka hän asettaa...? :) Kuinka yleistä teillä kahdella on tuo rumien puhuminen sängyssä (tai missä sitten touhuattekin), josko on huorittelua yms.?

Josko et ole ennen yhdynnässä orgasmia saanut, mutta nyt synnytysten ja sen mukanaan tulleiden pillun muutoksia jälkeen saat, niin sehän on vain hyvä ellei jopa mainio asia kannaltasi, kuin myöskin miehesi kannalta? :) Yhdynnässä saatu orgasmi kun ei ole ihan jokaisen naisen herkkua kuitenkaan...

Oh-hoh... no josko teillä on noinkin "paha" omakohtainen kokemus tuosta posliiniudesta niin ymmärrän vallan mainiosti, että trimmailu riittää... :)

Kyllä se vaan näin on... aidosti halukas, itsensä kanssa sinut oleva Nainen on jo sinänsä seksikäs ja haluttava... ja seksikin on monin verroin parempaa :-)

Eipä tulisi mieleenikään "vetää" tuota pienoista vatsakumpua sisään kesken toiminnan... johan siinä loppuisi happikin jossain vaiheessa ;-)

M41Tre
[/quote]

Heh, nauroin kippurassa tuolle "johan siinä happi loppuu" jutulle! :D Ilmeisesti kaikilla ei kuitenkaan lopu, kun tämäkin ilmiö on tullut tutuksi:) Mutta kyllä sellainen molemmin puolinen vartalonsa tiirailu on vähän mielialaa laskeva juttu seksissä.

Kyllä meillä aika usein puhutaan tuhmia seksin aikana, joskus jopa rumia suorastaan. Vähän riippuu mitä tehdään. Joskus kyllä tasapuolisuuden nimissä söpöstelläänkin sitten ja puhutaan kauniita. Mutta ehkä enemmän kuitenkin mennään tuolla rajummalla linjalla. Oletko itse koskaan huoritellut naista sängyssä? Tai muuta aika ronskia ja rivoa puhunut? Onko se yleensä naisille kauhistus, jos sanoo nartuksi tai huoraksi seksin aikana?

Mies on kyllä ottanut tosi innoissaan muuttuneen römpsäni vastaan. Saa polkea kunnolla, hyvin lämmiteltynä fistata ja venytellä, tuntuma on hänen mielestään parempi ja saan yhdynnässä orgasmin. Pelkkää hyvää siis:) Ihan turhaan ne naiset miettii, että pillu menee pilalle.

N31

Vierailija
71/603 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:24"]

Heh, nauroin kippurassa tuolle "johan siinä happi loppuu" jutulle! :D Ilmeisesti kaikilla ei kuitenkaan lopu, kun tämäkin ilmiö on tullut tutuksi:) Mutta kyllä sellainen molemmin puolinen vartalonsa tiirailu on vähän mielialaa laskeva juttu seksissä. Kyllä meillä aika usein puhutaan tuhmia seksin aikana, joskus jopa rumia suorastaan. Vähän riippuu mitä tehdään. Joskus kyllä tasapuolisuuden nimissä söpöstelläänkin sitten ja puhutaan kauniita. Mutta ehkä enemmän kuitenkin mennään tuolla rajummalla linjalla. Oletko itse koskaan huoritellut naista sängyssä? Tai muuta aika ronskia ja rivoa puhunut? Onko se yleensä naisille kauhistus, jos sanoo nartuksi tai huoraksi seksin aikana? Mies on kyllä ottanut tosi innoissaan muuttuneen römpsäni vastaan. Saa polkea kunnolla, hyvin lämmiteltynä fistata ja venytellä, tuntuma on hänen mielestään parempi ja saan yhdynnässä orgasmin. Pelkkää hyvää siis:) Ihan turhaan ne naiset miettii, että pillu menee pilalle. N31

[/quote]

No hyvähän se sitten josko mä sain sulle päivän naurut aikaiSeksi ;-)

Eipä ole tosiaankaan itselle tullut edes pieneen mieleen, että pitäis koittaa "sikspäkkiä" esittää kun naiskennellaan...

Ehkäpä se olis sitten näiden liiaksi vartaloitaan tiirailevien parempi harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla...? :)

Tottahan toki sitä pitää aina välistä olla ihan söpöstikin ja kauniisti, kun varsinaisesti rakastellaan eikä naida...? Kokea toisen lämpö ja läheisyys... mutta aina joskus vastavuoroisesti hieman tuhmemminkin ja suorempaa toimintaa... "siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee kun naidaan" vai mites se olikaan?

Mitähän kaikkea tämä teidän "rajumpi" linja mahtaneekaan pitää sisällään...? "Uskaltaakos" sitä edes kysyäkkään? =)

Enpä ole tainnut naista varsinaisesti huoritella sängyssä... tai nartuksikaan kutsunut... ei ole sellaista naista eteen tullut joka sellaisesta tykkäisi... ainakaan vielä ;) "Pahin" taitaa olla jotain sen suuntaista, että:"Ime sitä, etkö sä osaa kyrpää imeä" tai vastaavaa, kun oon suihin antanut tietyllä tapaa niskasta pakottaen...

Enpä osaa sanoa, että kuinka suuri osa naisista tykkää tuosta rivommasta kielen käytöstä seksin aikana, toiset tykkää ja toiset eivät siedä laisinkaan... kuten niin monesta muustakin jutusta seksissä?

Tuota fistaamista(kin) ois kiva joskus päästä kokeilemaan... ;-)

M41Tre

Vierailija
72/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta vähän vähän ronskimmasta linjasta.... Näitä normaaleja juttuja, vähän "pakottamista", leluja, mieheni pitää sitomisesta sekä edelleen välillä tuo vorepuoli vaatii huomiota. Silloin mieheni yleensä pukee minut ruuaksi ja fantasioi syövänsä minut. Enemmän on ehkä ruitenkin asenteessa ja otteissa rajua. Ei varsinaisesti mitään tavallisuudesta poikkeavaa, perus yhdyntä, mutta mieheni on vähän dominoivalla asenteella liikkeellä. Puree välillä ihan mustelmille, tai läiskii pyllyn helakan punaiseksi. Eikä siinä mitään, itselläni on ehkä hiukan alistuvia taipumuksia.

Suosittelen kokeilemaan fistausta, jos siihen joskus tulee tilaisuus. On se kuulema aika miehekäs tunne työntää koko käsi naisen sisään akan ruikuttaessa, että repeää kohta. Ja onhan ne orgasmit aika intensiivisiä silloin. Tämä ei ole ihan jokapäiväistä, tai joka viikkoistakaan, herkkua meillä. Vaatii yleensä sen verran aikaa, että nämä lapsiperheen realiteetit tulee vastaan. Ei ole aikaa monen tunnin sessioille, kun joskus pitää nukkuakin:) Kyllä kerran kuussa yritetään silti käyttää vähän enemmän aikaa makuuhuoneessa.

Kuinkas pervoksi sinä tunnet itsesi? Minulla on jännä juttu se, että en tunne itseäni oikeastaan pervoksi. Mutta ilmeisesti sellainen olen. Ja miehestäni ei uskoisi IKINÄ millainen pervo hän on. Niin kaikin puolin tavallisen näköinen valkokaulustyötä tekevä perheen isukki, joka hassuttelee lasten kanssa ja kulkee vaimon kanssa julkisesti käsikkäin. Mutta sielä sisällä asuu se hiukan synkempi mies aika rajuine fantasioineen. Eikä niistä kukaan muu tiedä kuin minä.

N31

Vierailija
73/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:43"]

Tuosta vähän vähän ronskimmasta linjasta.... Näitä normaaleja juttuja, vähän "pakottamista", leluja, mieheni pitää sitomisesta sekä edelleen välillä tuo vorepuoli vaatii huomiota. Silloin mieheni yleensä pukee minut ruuaksi ja fantasioi syövänsä minut. Enemmän on ehkä ruitenkin asenteessa ja otteissa rajua. Ei varsinaisesti mitään tavallisuudesta poikkeavaa, perus yhdyntä, mutta mieheni on vähän dominoivalla asenteella liikkeellä. Puree välillä ihan mustelmille, tai läiskii pyllyn helakan punaiseksi. Eikä siinä mitään, itselläni on ehkä hiukan alistuvia taipumuksia. Suosittelen kokeilemaan fistausta, jos siihen joskus tulee tilaisuus. On se kuulema aika miehekäs tunne työntää koko käsi naisen sisään akan ruikuttaessa, että repeää kohta. Ja onhan ne orgasmit aika intensiivisiä silloin. Tämä ei ole ihan jokapäiväistä, tai joka viikkoistakaan, herkkua meillä. Vaatii yleensä sen verran aikaa, että nämä lapsiperheen realiteetit tulee vastaan. Ei ole aikaa monen tunnin sessioille, kun joskus pitää nukkuakin:) Kyllä kerran kuussa yritetään silti käyttää vähän enemmän aikaa makuuhuoneessa. Kuinkas pervoksi sinä tunnet itsesi? Minulla on jännä juttu se, että en tunne itseäni oikeastaan pervoksi. Mutta ilmeisesti sellainen olen. Ja miehestäni ei uskoisi IKINÄ millainen pervo hän on. Niin kaikin puolin tavallisen näköinen valkokaulustyötä tekevä perheen isukki, joka hassuttelee lasten kanssa ja kulkee vaimon kanssa julkisesti käsikkäin. Mutta sielä sisällä asuu se hiukan synkempi mies aika rajuine fantasioineen. Eikä niistä kukaan muu tiedä kuin minä. N31

[/quote]

Ihan normaalin pervoiltahan nuo teidän(kin) juttunne pääsääntöisesti vaikuttavat... :) Mies tietyllä tapaa dominoi ja naistaan alistaa... hänet ja hänen nautintonsa kuitenkin huomioiden.

Hmm... ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että millä tavalla miehesi sut ruuakseen pukee...?

Olisihan tuota fistaamista varmaankin aikas mielenkiintoista päästä joskus kokeilemaan...

Näinhän se varmasti lapsiperheissä onkin, ettei niille vanhempien omille leikeille, varsinaisille sessioille, aina välttämättä sitä aikaa niinkään löydy, niin paljoa kuin olisi halua...

Ai kuinka pervoksi mä itseni tunnen? Tuo miehesi kuvaus vastannee aikas hyvin myös minua... pois lukien sen, etten perheellinen isukki ole... no, joka tapauksessa, ulkonäöstä, yleisestä olemuksesta ja luonteesta, ei välttämättä voisi kuvitella (tietää), että miten "pervo" voikaan sitten olla ;-) Ei nyt mitään ns. älyttömyyksiä vaan saman kaltaisia juttuja kuin miehelläsi... tykkään mm. suuta varsinaisesti naida.

Mutta tosiaankin sillä twistillä, että haluan (haluaisin) aina silloin tällöin myös itse alistua Naisen naitavaksi, saada siis sitä sträppiä, käsien ollessa vaikkapa käsiraudoissa =)

Sen kaikkein "pervoimman", että mies mua nai ja nainen ottaa saman aikaisesti suihin, haluaisin vielä joskus uudemman kerran toteuttaa :-) Kuten tietysti muitakin kimppajuttua... vai lasketaanko niitä edes pervoiluksi?

M41Tre

Vierailija
74/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:36"]

Ihan normaalin pervoiltahan nuo teidän(kin) juttunne pääsääntöisesti vaikuttavat... :) Mies tietyllä tapaa dominoi ja naistaan alistaa... hänet ja hänen nautintonsa kuitenkin huomioiden.

Hmm... ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että millä tavalla miehesi sut ruuakseen pukee...?

Olisihan tuota fistaamista varmaankin aikas mielenkiintoista päästä joskus kokeilemaan...

Näinhän se varmasti lapsiperheissä onkin, ettei niille vanhempien omille leikeille, varsinaisille sessioille, aina välttämättä sitä aikaa niinkään löydy, niin paljoa kuin olisi halua...

Ai kuinka pervoksi mä itseni tunnen? Tuo miehesi kuvaus vastannee aikas hyvin myös minua... pois lukien sen, etten perheellinen isukki ole... no, joka tapauksessa, ulkonäöstä, yleisestä olemuksesta ja luonteesta, ei välttämättä voisi kuvitella (tietää), että miten "pervo" voikaan sitten olla ;-) Ei nyt mitään ns. älyttömyyksiä vaan saman kaltaisia juttuja kuin miehelläsi... tykkään mm. suuta varsinaisesti naida.

Mutta tosiaankin sillä twistillä, että haluan (haluaisin) aina silloin tällöin myös itse alistua Naisen naitavaksi, saada siis sitä sträppiä, käsien ollessa vaikkapa käsiraudoissa =)

Sen kaikkein "pervoimman", että mies mua nai ja nainen ottaa saman aikaisesti suihin, haluaisin vielä joskus uudemman kerran toteuttaa :-) Kuten tietysti muitakin kimppajuttua... vai lasketaanko niitä edes pervoiluksi?

M41Tre

[/quote]

Sellainen "pervous" jäi mainitsematta, että tykkään siis todella paljon siitä, josko Nainen vain pukee päälleen latex:ia, PVC:tä taikka nahkaa... esim. PVC-kissapuku tahi vastaava ja sträppi lantioilla... siinä sitä vasta jotain... tällaista tosin en vielä ole saanut kokea :(

M41Tre

Vierailija
75/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pvc:tä tai nahkaa;) Minulla on yksi nahkakorsetti. Tosin en kovin usein käytä mitään asuja, koska tunnen niiden kahlitsevan jotenkin enkä silloin voi nauttia. Lähinnä silloin, jos hhalutaan vaikka ottaa kuvia tai tarkoitus on ensin leikkiä miehen halujen mukaan. Silloin aina lopulta heitän asut nurkkaan ja mies tyydyttää minun jollakin tavalla.

Tasapuolisuuden nimissä minäkin joskus dominoin miestä. Mutta olen jo arjessa se, joka kertoo kaapin paikan ja katsoo, että hommat hoituu. Niin on todella nautinnollista vain antaa miehelle valta seksissä.

Mieheni pukee minut ruuaksi esimerkiksi laittamalla rintani kinkkuverkkoon siten, että pintaan nousee verkon raoista lihaa neliöiksi. Sitten sinappia pintaan ja neilikoita niin joulukinkku on valmis. Toinen suosittu juttu on sellainen, missä minä asetun sykkyrään pöydälle selkä ylöspäin. Mies laittaa omenan suuhuni ja omenan läpi menee metallitanko. Toinen tanko asetetaan hyvin varovaisesti perseeseen, että näytän "varrastetulta". Sitten grillikastiketta selkään ja sika on valmis:) Yksi lemppari on laittaa rintani ison halkaistun leivän väliin ja sinne myös majoneesit ja täytteet:) Muitakin juttuja on, mutta tässä näitä esimerkkejä. Kuinkahan moni nainen juoksisi karkuun? Kuulostaako ihan sairaalta?

Aina otetaan näistä jutuista kuvia ja mies valuttaa kyrvästään niin paljon limaa, että lattialla on lammikoita:) Onhan se itsellekin kiihottavaa nähdä toinen niin kiimaisena. Näille kuville se yleensä runkkaa esim työmatkoilla, ei juuri pornoa kuluta. Mieltymykset ovat niin erilaiset kuin peruspornossa. Ja kyllä minua imartelee se, että meidän yhteiset kuvat kiihottavat niin paljon:)

Ehkä meitäkin molempia voidaan sanoa pervoiksi, mutta itse tykkään enemmän käyttää sanaa vapautunut. Mutta kyllä joku yhdessä toisessa ketjussa minut jo sairaaksi diagnosoi;D Aina näitä tuomitsijoita välillä joutuu sietämään. Mitähän olisi tuumannut, jos olisi tämän ketjun lukenut;)

On minullakin se pimeä puoli, mutta arastelen kovasti niiden synkimpien fantasioiden kertomista kenellekään. Ne on myöskin sellaisia, mitä ei voi toteuttaa. Loukkaisi toisen ihmisen ihmisarvoa enkä edes halua sellaista koskaan oikeasti tehdä. Mutta jotkut ajatukset kiihottavat ihan vain ajatuksina.

Mielestäni tuo, että nainen panee miestä pebaan, on aika perus juttua. Vaikka kaikki eivät siitä niin välitä tai pitävät irstaana, on kuitenkin tälläkin puuhalla oma harratajakuntansa ja se on suuri. Vähän kuin fistauskin, niitäkin harrastajia löytyy paljon. Kyllähän näistä molemmat puuhat tuovat paljon nautintoa, en ihmettele yhtään että ovat suosittuja makkarin puolella:)

N31

Vierailija
76/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:29"]

Vai pvc:tä tai nahkaa;) Minulla on yksi nahkakorsetti. Tosin en kovin usein käytä mitään asuja, koska tunnen niiden kahlitsevan jotenkin enkä silloin voi nauttia. Lähinnä silloin, jos hhalutaan vaikka ottaa kuvia tai tarkoitus on ensin leikkiä miehen halujen mukaan. Silloin aina lopulta heitän asut nurkkaan ja mies tyydyttää minun jollakin tavalla. Tasapuolisuuden nimissä minäkin joskus dominoin miestä. Mutta olen jo arjessa se, joka kertoo kaapin paikan ja katsoo, että hommat hoituu. Niin on todella nautinnollista vain antaa miehelle valta seksissä. Mieheni pukee minut ruuaksi esimerkiksi laittamalla rintani kinkkuverkkoon siten, että pintaan nousee verkon raoista lihaa neliöiksi. Sitten sinappia pintaan ja neilikoita niin joulukinkku on valmis. Toinen suosittu juttu on sellainen, missä minä asetun sykkyrään pöydälle selkä ylöspäin. Mies laittaa omenan suuhuni ja omenan läpi menee metallitanko. Toinen tanko asetetaan hyvin varovaisesti perseeseen, että näytän "varrastetulta". Sitten grillikastiketta selkään ja sika on valmis:) Yksi lemppari on laittaa rintani ison halkaistun leivän väliin ja sinne myös majoneesit ja täytteet:) Muitakin juttuja on, mutta tässä näitä esimerkkejä. Kuinkahan moni nainen juoksisi karkuun? Kuulostaako ihan sairaalta? Aina otetaan näistä jutuista kuvia ja mies valuttaa kyrvästään niin paljon limaa, että lattialla on lammikoita:) Onhan se itsellekin kiihottavaa nähdä toinen niin kiimaisena. Näille kuville se yleensä runkkaa esim työmatkoilla, ei juuri pornoa kuluta. Mieltymykset ovat niin erilaiset kuin peruspornossa. Ja kyllä minua imartelee se, että meidän yhteiset kuvat kiihottavat niin paljon:) Ehkä meitäkin molempia voidaan sanoa pervoiksi, mutta itse tykkään enemmän käyttää sanaa vapautunut. Mutta kyllä joku yhdessä toisessa ketjussa minut jo sairaaksi diagnosoi;D Aina näitä tuomitsijoita välillä joutuu sietämään. Mitähän olisi tuumannut, jos olisi tämän ketjun lukenut;) On minullakin se pimeä puoli, mutta arastelen kovasti niiden synkimpien fantasioiden kertomista kenellekään. Ne on myöskin sellaisia, mitä ei voi toteuttaa. Loukkaisi toisen ihmisen ihmisarvoa enkä edes halua sellaista koskaan oikeasti tehdä. Mutta jotkut ajatukset kiihottavat ihan vain ajatuksina. Mielestäni tuo, että nainen panee miestä pebaan, on aika perus juttua. Vaikka kaikki eivät siitä niin välitä tai pitävät irstaana, on kuitenkin tälläkin puuhalla oma harratajakuntansa ja se on suuri. Vähän kuin fistauskin, niitäkin harrastajia löytyy paljon. Kyllähän näistä molemmat puuhat tuovat paljon nautintoa, en ihmettele yhtään että ovat suosittuja makkarin puolella:) N31

[/quote]

Juu, juu... latexia, pvc:tä tai nahkaa... niissä vain on sitä "jotain" ;-) Toki ihan "peruskorsettikin" joka saa Naisen rinnat kivasti esille on aikas jees...

Musta vaiko punainen? Tämä nahkakorsettisi siis ;) Itse et sen kummemmin asusteista perusta? Mutta miehesi mieliksi/toiveesta käytät sellaisia ajoittain kuitenkin? Jotka sitten nurkkaan lentävät, kun ovat tehtävänsä täyttäneet... Joo-o, täytyy myöntää, että siinäpä "taas" yksi syy miksi vaikutat nii-in todella ihaNaiselta... että miehesi toiveita tätenkin täytät :)

Hmm... minkähän sorttista dominointia teillä on toisin päin, sinä siis miestäsi? Josko ette (ainakaan vielä) ole sille sträppi asteelle asti "päässeet"... :) Vaikka tämä sträppi onkin vain yksi keino miestä "dominoida" eikä suinkaan ainoa...

Se että antaa miehelleen vallan seksissä, on aivan eri juttu kuin että vain makaisi "lahnana" sängyllä odottamassa, että toinen jotain tekisi ja sut ehkäpä siinä sivussa myös tyydyttäisi...?

Hmm... täytyy myöntää, että hieman "erilaisiltahan" nuo miehesi vorepuolen toteutukset kuullostavat (voin ne aikas hyvin kuvitella), mutta eivät silti todellakaan mitenkään "sairailta", ei ainakaan mun mielestäni. On vaan hyvä, että olette tämän kaltaisia tapoja löytäneet joilla voitte tuota fetissiä toteuttaa :) Kun vielä otatte niistä kuviakin ja hän voi niiden(kin) myötä sitä toteuttaa, eritoten ollessaan työmatkoillaan...

Kun nyt tuon kuvauksen mainitsit niin miten yleistä se kuvaaminen teillä on? Onkos kuvia kertynyt jo ns. aimo läjä? :) Mitähän muuta lajia/laatua kuvia kuin tätä vore-fetissiä? Nykyään kun on digikameraa jos jonkinlaista, tämähän on huomattavasti helpompaa kuin ammoisina aikoina varsinaisilla filmikameroilla? ;)

Niimpä... kuten todettua, mikä on toiselle perussettiä, se on toiselle aivan liian pervoa? Joku voisi pitää sitä(kin) jo liian pervona kun on makkarissa valot päällä kun seksiä harrastetaan... noin niin kuin karkeasti sanottuna :) Ehkäpä nuo vapautunut, seksuaalisesti kokeilevainen, nautinnon hakuinen ovat parempia termejä kuin tuo pervo...

Ai jaa... vai on sut tällä foorumilla oikein jo "diagnosoitukin"? ;) Just, just... mut ainahan sitä löytyy kaikennäköistä kengän kuluttajaa... jotkut kun jäävät asemmallekin kun toiset ovat jo matkalla... vai mites tätä voisi nätisti sanoa ja todeta? Jaa-a, empä tiedä mitä olisi sitten tästä "meidän" keskustelusta/ketjusta tuumannut... ;-)

Mitä tuohon "sairaaksi diagnosoituun" tulee niin etpä sä mun mielestäni sellainen todellakaan ole... eritoten josko osaat tehdä selvän eron noille mainitsemillesi synkimmille fantasioille, joita ei voi edes toteuttaa... "Sairas" ihminenhän ei osaisi tuota eroa tehdä...? Anyway, aivan kaikkia fantasioita ei ole tarkoitus tai pakko toteuttaa, vaikka se olisi mahdollistakin?

Kun nyt tuossa taasen mainitset tuon miehen naisensa naitavana olemisen, sträpin käytön, olevan aikas perus juttua niin toivompa vain, että pääsisitte miehesi kanssa sillekin asteelle joskus... :-) Totta on tuokin, että kyllä se vaan yleisempää on kuin mitä varmasti yleisesti ottaen luullaan... tälläkin palstalla ko. juttua on jonkin verran käsitelty... joten suosittua se tosiaankin on.

Itsellä on tuosta sträpistä tosiaankin jokunen kokemus, ja on se vaan metkaa kuinka kalu pystyyn nousee vaikkei siihen edes kosketa :) Ja sekin, että Nainen voi nii-in paljon tästä kostua, kun miestään nai, että on aivan märkä sen jälkeen, ellei jopa ole orgasmia saanut... ;-)

M41Tre

Vierailija
77/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että et pidä mun ukon fetissiä ihan sairaana:) Yleensä siitä ei voi mainita kenellekään, kun ekana ihmisille tulee mieleen nämä kuuluisat kannibaalikokeilut maailmalta. Siinä on hyviä esimerkkejä juuri siitä, mikä on sairasta ja ylittää normaalin fetissin rajat. Tervejärkiset voreihmiset toteuttavat fetissiään juuri erilaisilla lavastetuilla kuvilla, sarjakuvien avulla ja jotkut tarinoillakin. Ei sitä haluakaan viedä oikeisiin tekoihin, koska se sotii jo vähän ihmisyyttäkin vastaan. Joskus mieheltäni alkuaikoina kysyin, että siis haluaako hän oikeasti syödä minut. Asia on kuulema fantasiana kiihottava, mutta mietittynä todella näin tapahtuvan, se lähinnä kuvottaa. Eli päässänsä haluaa, käytännössä ei todellakaan.

Millainen korsetti... musta. Tämä nahkainen. Sitten minulla on ihan oikeaankin käyttöön sellaisia rintojen alle jääviä korsetteja. Kiva, kun laittaa kauluspaidan päälle. Siisti ja naisellinen, mutta ennen kaikkea tukee selkää (kärsin selkävaivoista). Välillä tulee itsekseen mietittyä, että luuleekohan ihmiset omistavansa korsetin, jos heillä on seksiasuja?

Miestäni miellytän välillä asuilla, vaikka itse koen ne vähän tukalina. Mielestäni parisuhteessa pitää välillä laittaa oma mukavuudenhalu hiukan syrjään, jos se toiselle merkitsee paljon. Ei tietenkään liikaa uhrata, mutta sanotaanko, että vähän venyttää rajoja.

Kyllä miehenikin tekee asioita vain minun mielikseni, kuten kusee nilkoille suihkussa:) Ei se varsinaisesti kiihota, mutta jotenkin tuntuu mukavalta:) Oletko itse koskaan kokeillut mitään virtsaleikkejä? Toki se ehkä suurin toive olisi päästä jotain sormea isompaa miehen perään työntämään ja vielä enemmän nähdä hänet miehen kanssa. Mutta olen ajatellut asian niin, että hän tietää mistä haaveilen ja jos joskus alkaa tuntua siltä, että on valmis etenemään sillä saralla, mieheni varmasti ehdottaa asiaa itse. Toki toivon näin tapahtuvan joskus, mutta jos ei, niin ei minun maailma siihen kaadu:D

Tuosta kuvauksesta... eniten kuvataan fetissi juttuja ja kuvia onkin satoja. Videoita otetaan joskus ihan vain peruspanoista ja pari taitaa olla fistauksesta. Ja miehen runkkauspätkät tietenkin minulle masturbointia varten;) Mikä onkaan kauniimpaa kuin iso miehinen käsi kyrvän ympärillä<3

Oletkos itse kenenkään kanssa tuota kuvausta harrastanut?

N31

Vierailija
78/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:44"]

Kiva kuulla, että et pidä mun ukon fetissiä ihan sairaana:) Yleensä siitä ei voi mainita kenellekään, kun ekana ihmisille tulee mieleen nämä kuuluisat kannibaalikokeilut maailmalta. Siinä on hyviä esimerkkejä juuri siitä, mikä on sairasta ja ylittää normaalin fetissin rajat. Tervejärkiset voreihmiset toteuttavat fetissiään juuri erilaisilla lavastetuilla kuvilla, sarjakuvien avulla ja jotkut tarinoillakin. Ei sitä haluakaan viedä oikeisiin tekoihin, koska se sotii jo vähän ihmisyyttäkin vastaan. Joskus mieheltäni alkuaikoina kysyin, että siis haluaako hän oikeasti syödä minut. Asia on kuulema fantasiana kiihottava, mutta mietittynä todella näin tapahtuvan, se lähinnä kuvottaa. Eli päässänsä haluaa, käytännössä ei todellakaan. Millainen korsetti... musta. Tämä nahkainen. Sitten minulla on ihan oikeaankin käyttöön sellaisia rintojen alle jääviä korsetteja. Kiva, kun laittaa kauluspaidan päälle. Siisti ja naisellinen, mutta ennen kaikkea tukee selkää (kärsin selkävaivoista). Välillä tulee itsekseen mietittyä, että luuleekohan ihmiset omistavansa korsetin, jos heillä on seksiasuja? Miestäni miellytän välillä asuilla, vaikka itse koen ne vähän tukalina. Mielestäni parisuhteessa pitää välillä laittaa oma mukavuudenhalu hiukan syrjään, jos se toiselle merkitsee paljon. Ei tietenkään liikaa uhrata, mutta sanotaanko, että vähän venyttää rajoja. Kyllä miehenikin tekee asioita vain minun mielikseni, kuten kusee nilkoille suihkussa:) Ei se varsinaisesti kiihota, mutta jotenkin tuntuu mukavalta:) Oletko itse koskaan kokeillut mitään virtsaleikkejä? Toki se ehkä suurin toive olisi päästä jotain sormea isompaa miehen perään työntämään ja vielä enemmän nähdä hänet miehen kanssa. Mutta olen ajatellut asian niin, että hän tietää mistä haaveilen ja jos joskus alkaa tuntua siltä, että on valmis etenemään sillä saralla, mieheni varmasti ehdottaa asiaa itse. Toki toivon näin tapahtuvan joskus, mutta jos ei, niin ei minun maailma siihen kaadu:D Tuosta kuvauksesta... eniten kuvataan fetissi juttuja ja kuvia onkin satoja. Videoita otetaan joskus ihan vain peruspanoista ja pari taitaa olla fistauksesta. Ja miehen runkkauspätkät tietenkin minulle masturbointia varten;) Mikä onkaan kauniimpaa kuin iso miehinen käsi kyrvän ympärillä<3 Oletkos itse kenenkään kanssa tuota kuvausta harrastanut? N31

[/quote]

Ei tuo ukkosi fetissi, varsinkin tuolleen toteutettuna, todellakaan ole mikään liian paha niin sanotusti... ;) Fetissejä kun on niin monenlaisia ja aivan varmasti vielä tätäkin pahempia? Mutta ymmärrän kyllä sen, että joillekin voi tosiaankin tulla ihan "vääränlaisia" mielikuvia tästä, kuten mainitsit, ainakin ennen kuin tätä asiaa tälleen tarkemmin selvität kuin mitä olet sitä nyt tässä mulle selvittänyt... Olihan vaikeasti sepostettu, mutta kuitenkin ;-) Itse en siis ainakaan miestäsi tämän vuoksi yhtään väheksyisi...

Mitä toisenlaiseen "syömiseen" tulee niin ainahan ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, ovat toisiaan KATSELLAAN riisuneet ja sillä muotoa toista ahmineet... tiedän, aivan eri juttu kuin mitä tuo vore on, mutta kunhan nyt tuli tällainen(kin) juttu tässä pieneen mieleeni :)

Huoh... että oikeen mustan nahkaisen korsetin omistat ns. fetissiasusteeksi ja seksihepeneeksi... vielä kun saisit siihen lanteillesi lisätä sen sträpin niin avot... se ois siinä ;-)

Mutta joo, näiden korsettien varsinainen ja alkuperäinen tarkoitushan on aivan jotain muuta kuin toimia tälleen kiihokkeena (vaikka kait sitäkin) vaan olla enemmänkin eräänlaisena alusasuna kaiketi, ja juurikin selkää tukevana...?

Jaa-a, korsettihan on aivan eri juttu kuin mikään ns. seksihepene tai -asu, kuten esim. baby doll taikka pitsiset rintsikat ja alushousut yms.

Juuri näinhän sen tulee, ainakin tulisi, olla parisuhteessa, ettei sen kaiken seksiin liittyvän tarvitse olla itselle juuri sitä mitä haluaa vaan tiettyyn rajaan asti pitää toista miellyttää, tehdä sellaisia juttuja jotka toista kiihottaa vaikka niistä ei itse sitten sen kummempia kiksejä välttämättä saisi, mutta kuten aiemminkin mainittua, itse ainakin nautin todella paljon ihan siitäkin kun näen toisen nauttivan... Onko se sitten varsinaisesti rajojen venyttämistä niin sitä on vaikea arvioida. Tietenkään ei kenenkään tule tehdä mitään mikä tuntuu ihan oikeasti vastenmieliseltä?

Eipä ole noita pissaleikkejä, kultaisia suihkuja, tullut kokeiltua... mutta josko sellaiseen naiseen törmäisin joka siitä kiihottuisi niin miksipäs ei... mun juttuni se ei ole.

Aivan varmasti asia on juurikin näin, että kun miehesi tietää nämä sun haaveesi/halusi koskien mm. hänen omaa peppuaan, oli se sitten sträppiä/dildoa taikka olemista miehen kanssa jollain tavalla niin kyllä hän siitä sulle kertonee josko haluaisi jotain sen suuntaista kokeilla ja kokea...? Olet vain kärsivällinen etkä painosta...

Kuten sanottua niin nykyisillä digikameroilla se on ihan se ja sama kuinka paljon niitä kuvia tulee räpsittyä... ;) Onkos ne ihan teidän omaksi iloksi vai olettekos jollain asian mukaisella sivustolla jotain kuvia julkaisseet? Siis sellaisia kuvia joista ei tietenkään varsinaisesti tunnista...

Itse en ole ihan liiemmin kuvausta harrastanut mutta on niitä jokunen tullut silloin joskus aikoinaan otettua, mutta ihan vaan jotain esim. normi suihinotto kuvia ja vastaavia, ei siis esim. mitään fetissi juttuja...

M41Tre

Vierailija
79/603 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luin juuri rakkaushoroskoopin ja vaikka en sellaisiin juuri usko, aika hyvin sopi minuun ja mieheeni. Ollaan härkä ja skorpiooni eli ei ihme, että makkarissa kipinöi;)

Mutta joo, itse tilailin eilen uusia dildoja kaalimadolta ja en voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen millaisia asuja sieläkin korsetteina myydään. Eivät kyllä korsetteja ole nähneetkään. Itse olen kaikki korsettini teettänyt mittojen mukaan.

Ei olla kuviamme missään julkaistu, ihan omaksi iloksiollaan otettu. Niihin hetkiin on kiva palata kuvien avulla uudestaan. Jotkut on kyllä hyvin onnistuneita, että voisi niitä kai jollakin fetissi saitilla harkita julkaisevansa:) Voisi ilahduttaa muita alan ihmisiä:)

Mikäs muuten olet horoskoopiltasi? Nyt ureliaisuus heräsi, kun noita horoskooppeja luin.

N31

Vierailija
80/603 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:24"]

Huh, luin juuri rakkaushoroskoopin ja vaikka en sellaisiin juuri usko, aika hyvin sopi minuun ja mieheeni. Ollaan härkä ja skorpiooni eli ei ihme, että makkarissa kipinöi;) Mutta joo, itse tilailin eilen uusia dildoja kaalimadolta ja en voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen millaisia asuja sieläkin korsetteina myydään. Eivät kyllä korsetteja ole nähneetkään. Itse olen kaikki korsettini teettänyt mittojen mukaan. Ei olla kuviamme missään julkaistu, ihan omaksi iloksiollaan otettu. Niihin hetkiin on kiva palata kuvien avulla uudestaan. Jotkut on kyllä hyvin onnistuneita, että voisi niitä kai jollakin fetissi saitilla harkita julkaisevansa:) Voisi ilahduttaa muita alan ihmisiä:) Mikäs muuten olet horoskoopiltasi? Nyt ureliaisuus heräsi, kun noita horoskooppeja luin. N31

[/quote]

Vai horoskooppeja oot tutkinut? ;) Empä oo ihan kauhiasti niitä selaillut, jotain päivähoroskooppeja joskus, mutta aikas "naurettavilta" ne on vaikuttanut... tai siis sellaisilta, että se sopii itsekullekin...

Hmm... kumpikos on kumpi, siis kumpi on härkä ja kumpi on skorpiooni? :) Olisitkos sä tuo skorpiooni...

Josko teillä makkarissa kerran kipinöi niin muistakaahan varata vaahtosammutin siihen käsien ulottuville, ettei kämppänne pala... sori, oli ihan "pakko" tuollainen puujalkavitsi heittää... ;)

Vai oot uusi leluja justiinsa tilaillut... mitähän kaikkia leluja teiltä nyt sitten lelulaatikosta löytyykään? :) Muita kuin noita dildoja... Et kuitenkaan vielä sitä sträppiä tilannut valmiiksi sinne lelulaatikoonne, noin niin kuin varmuuden vuoksi? ;-)

Eihän seksikauppojen/erotiikkaliikkeiden "korsetit" varmaankaan niitä ihan aitoja korsetteja olekaan... aito oikea, mittojen mukaan tehty kuten mainitsitkin, maksavat todennäköisesti hieman enemmän...?

Josko vain yhtään kiinnostaa niin julkaiskaahan vain niitä onnistuneimpia fetissikuvianne jollain sopivalla sivustolla... Ja ilman muuta ilmoitusta sitten tänne päin, että voin käydä vilkaiseen :-)

Mä oon horoskoopiltani wesimies... mites tämä merkki sun merkkiis sopii?

Oletkos muuten koskaan harkinnut jonkin sortin seksiblogin kirjoittamista ja ylläpitoa? Sulla kun tosiaankin tuntuu olevan hyvin avoin, kokeilevainen ja mielikuvitus rikas seksuaalisuus?

M41Tre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä