Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis häh?! teen kuulemma rusetin lapsekkaalla tavalla.

Vierailija
01.02.2015 |

Kaksi narua kiepille ja niistä sitten solmu. Onko jokin aikuismaisempi tapa tehdä rusetti jota mä en vaan tajua?!

Kommentit (87)

Vierailija
82/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin herkästi ottavat monet pupunkorvien sitojat maininnat oikeista ruseteista. Samanlaisen reaktion voi kuvitella saavansa alakoululaisilta. Ei ole mitään oikeaa rusettia, näissä mun pupunkorvissa ei ole mitään vikaa!

Parempi tapa on se "aikuisten rusetti" koska se on pienempi kooltaan ja siistimpi, ja syy miksi pupunkorvia kutsutaan lasten rusetiksi on se, että se on useimmille opetettu "rusetin alkeisversiona" noin eskari-iässä. Sen jälkeen opeteltiin "oikea" rusetti kun sorminäppäryys oli hieman kasvanut. Eli syyttäkää vanhempia ja opettajia, myös siitä, jos ovat laiminlyöneet aikuisten rusetin opettamisen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:13"]

Minua ei yhtään haittaa se, miten ihmiset rusetteja tekevät. Mutta kun olen tehnyt ammatissani tuhansia paketteja, niin voin paljastaa, että nopeampaa on, kun tekee vain toisen silmukan ja toisen työntää solmuksi sormella sen silmukan ali, eli EI tee kahta silmukkaa ensin ja sitten vasta solmi.

[/quote]

joku pupunkorva oli heti alapeukuttanut tämänkin :D :D Ahhahhahhaa!!! "ei muuten oo vi**u nopeempi vi**u!" 

Vierailija
84/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä noista videoista oli se aikuisten tyyli? Mä teen sen rusetin niinku solmun mut toisen puolikkaan silmukoilla :D onko se nyt kumpi tyyli?

Vierailija
85/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juppista

Vierailija
86/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt ymmärsin miksi kukaan ei ole ikinä opettanut mulle aikuisten rusettia. Osaan nimittäin tehdä tuon pupunkorvarusetin sellaisella nopeudella, että kukaan ei edes ehdi kiinnittää huomiota siihen miten sen rusetin teen. Kokeilin aikuisten rusettia, siihen meni kymmenen kertaa enemmän aikaa. Jatkan siis samaa pupunkorvarusettilinjaa...

Vierailija
87/87 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:05"]

Jaa, nyt ymmärsin miksi kukaan ei ole ikinä opettanut mulle aikuisten rusettia. Osaan nimittäin tehdä tuon pupunkorvarusetin sellaisella nopeudella, että kukaan ei edes ehdi kiinnittää huomiota siihen miten sen rusetin teen. Kokeilin aikuisten rusettia, siihen meni kymmenen kertaa enemmän aikaa. Jatkan siis samaa pupunkorvarusettilinjaa...

[/quote]  Sama juttu, täähän on niin sairaan nopea tehdä ettei sitä edes silmä tajua kun on jo tehty. En myöskään ymmärrä tuota kun joidenkin mielestä silloin tulee liian isot "lenkit" rusettiin, saahan ne miten pieneksi miltei vaan... sentin mittaisiksi on viel ihan helppo homma..miten pieneks ne pitäis sit saada?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän