Biisejä, joiden sanoista ei saa selvää
Mitä tulee mieleen?
Minulle tulevat mieleen ainakin:
The Clash: Rock the Casbah
Nirvana: Smells Like Teen Spirit
Kommentit (31)
The only fears we have to fear is these fears itself.
Haloo helsingin kuussa tuulee kappaleessa lauletaan; sinä ja minä niin elävinä pystymme kuulemaan... Tuo "niin elävinä" kohta vaati useamman kuuntelukerran, ennen kuin tajus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Apiksen alkupään biisit.
Meinasin sanoa saman. Toki itse en saa selvää myöhäisemmistäkään.
Sanotaan toiseksi esimerkiksi vaikkapa Children of Bodom. Ehkä vähän epäreilu esimerkki, kun niistä ei ole tarkoituskaan saada selvää.
DJ Polarsoul - Voitonlaulu.
Vaikka on kuunnellut useampaan kertaan, edelleen noin puolet on aivan hämärän peitossa. Sanoja ei myöskään löydy netistä, joten ehkä kukaan mukaan ei ottanut niistä selkoa.
Varsinkin kotimaiset biisit on niitä ettei saa selvää, välillä joutunut kuuntelemaan kunnolla että mitä kieltä edes on
Jokainen Hurriganes:in biisi.. Remu mölysi vaan jotain sekavaa mikkiin ja Gisse ja Albert paikkasi sitä luja äänisellä soitolla.
Vierailija kirjoitti:
Haloo helsingin kuussa tuulee kappaleessa lauletaan; sinä ja minä niin elävinä pystymme kuulemaan... Tuo "niin elävinä" kohta vaati useamman kuuntelukerran, ennen kuin tajus.
Sama. kun Elli laulaa sen yhteen, niin kuullostaa tältä: niine lävinä:D Eikä millään pahalla tämä.
kaiken takana on nainen niin nelimenomainen . Mitä hemmettiä Matti & Teppo oikein laulaa??
Moni biisi on sellainen jossa lauletaan jotain muuta kuin mitä sen nimi on, viimeisimmät esimerkit Radio rockiltao esim.
Bruce Dic in son - Many roads goes to hell
System of a down - Why they always send the bombs
Vierailija kirjoitti:
Moni biisi on sellainen jossa lauletaan jotain muuta kuin mitä sen nimi on, viimeisimmät esimerkit Radio rockiltao esim.
Bruce Dic in son - Many roads goes to hell
System of a down - Why they always send the bombs
Sorry, minä kuulen sen aina sen Brucen biisin "Many of us goes to hell"
We will fuck you, niin kuin sen alunperin kuulemma pitikin olla
Eveliina Tornado. En saa tästä mitään selvää:
Ei oo huomista
Hengityksen tahdissa
Laita mut liikkuun, niinku tornado
(Ee ee)
Ei oo huomista
Tempo lyö rinnassa
Ja laitat mut liikkuun, niinku tornado