Ex-vaimo kieltää lapsiani käymäatä isänpäivänä
Meillä on yhteishuoltajuus mutta lapsilla on äidin viikko just nyt kun on isänpäivä. Vanhempi lapsista 13v soitti ja sanoi äidin kieltäneen lapsia tulemasta isänpäivänä käymään koska viettävät isänpäiväö uuden miehensä kanssa. Ainut hauska juttu on että tällä uudella miehellä ei ole lapsia. Hän on ainoastaan isäpuolena minun ja ex vaimoni lapsille.
Vi##u kun naiset osaa olla typeriä. Meidän kotien välillä on matkaa 700-metriä joten ei tarvitsisi edes kuskailla.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Äiti yrittää saada uudesta miehestään lapsillenne uuden isän. Odotas vaan kohta ne muuttaa koko porukka niin kauas sinusta kuin pääsevät ja äiti tekee kaikkensa pitääkseen sinut poissa. On näitä nähty eikä auta yhtään vaikka mies olisi miten hyvä isä ja ihminen. Äiti jos päättää heittäytyä hankalaksi niin siinä on isällä hyvin vähän tehtävissä. Näihin asioihin tarvittaisiin kyllä muutos.
Yhteishuoltajuutta yksi kipeäpäinen äiti ei niin vain kumoa muuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Äiti yrittää saada uudesta miehestään lapsillenne uuden isän. Odotas vaan kohta ne muuttaa koko porukka niin kauas sinusta kuin pääsevät ja äiti tekee kaikkensa pitääkseen sinut poissa. On näitä nähty eikä auta yhtään vaikka mies olisi miten hyvä isä ja ihminen. Äiti jos päättää heittäytyä hankalaksi niin siinä on isällä hyvin vähän tehtävissä. Näihin asioihin tarvittaisiin kyllä muutos.
Ei ole tervettä. Äidin seksikumppani ei ole lasten isä.
Muija on niin jäänyt roikkumaan lasten isään. Noloa
Otan osaa. Tunnen hyvin ihmisen, jolla sama tilanne. Entinen puoliso on niin itseään täynnä. Ketään muuta ei rakastakaan kuin itseään. Millään muulla ei ole väliä. Jos on sopimus viikko/viikko, se on välillä vienyt lastaan jopa huvipuistoon viimeisenä päivänä osoittaakseen valtaansa. Kiusa se on pienikin kiusa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteishuoltajuutta yksi kipeäpäinen äiti ei niin vain kumoa muuttamalla.
Toivottavasti ei. Näitä itsekkäitä äitejä on ihan liikaa. Ensin on "meidän lapset" ja eron jälkeen onkin sitten "mun lapset"
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että naisen pitäisi jatkaa elämäänsä ikuisesti sinuun ripustautuneena? Naisella on uusi ja hyvä suhde, ja lapset ovat saaneet miehenmallin, eli käytännössä uuden isän elämäänsä. Älä sinä tarraudu heidän elämäänsä, vaan anna heidän viettää yhdessä perheenä näitä merkkipäiviä.
Entä jos se miehen malli vaihtuu? Onko jokainen poikaystävä isä?
Isänpäivässä on kyse lasten oikeuksista isään ja isän juhlapäivä eikä niinkään äidin uudesta suhteesta.
Pitäisköhän ap sun kirjoituttaa se sopimus uusiksi niin, että siellä mainitaan juhlapäivät, syntymäpäivät, vanhempiesi hautajaiset jne?
Tunnen myös yhden parin jossa äiti on uuden löydettyään estänyt lapsilta yhteyden jopa omiin vanhempiinsa, eli lasten isovanhempiin, sisaruksiinsa, näiden lapsiin jne. Eli tanssii täysin nyt uuden miehen mukaan. Latlee valheellisia syytöksiä muiden niskaan jne.
Todella surullista seurattavaa.
Taistelee saadakseen yksinhuoltajuuden vaikkei lasten biologinen isä ole lapsiin milloinkaan kohdistanut kiukkua tms. Tuo "äiti" ei tajua, hän voi pahimmassa tapauksessa vielä jäädä ilman (ainakin vanhempia) lapsiaan, sillä muutama vuosi vielä ja lapset voivat valita vaikka isän vanhemmuuden.
Vierailija kirjoitti:
Meidän äiti otti isästä eron kun paljastui että isä oli pettänyt äitiä. Käänsi isän työn isää vastaan ja sai yksinhuoltajuuden. Muutettiin melkein kahdensadan kilometrin päähän eikä nähny isää moneen vuoteen. Nyt kun ollaan jo aikuisia kaikki ollaan kaikki neljä lasta isän kanssa hyvissä väleissä ja asutaan samassa kaupungissa. Ymmärrän kyllä äidin olleen vihainen mutta huono aviomies ei tee myös huonoa isää. Isästä ei ole mitään pahaa sanottavaa mutta äidille olen katkera kun itsekkäästi vei meiltä jotain niin tärkeää.
Isäsihän tuon kaiken aiheutti. Pettäminen johtuu narsismista ja narsisti ei ole hyvä isä.
Eikö yhteishuoltajuudessa sovita juhlapyhistä erikseen?
Enpä päästäisi omiakaan lapsiani minkään "vtu naiset ovat typeriä" -miehen irvikuvan luokse. Että sitä vtua vaan sullekin isänpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä päästäisi omiakaan lapsiani minkään "vtu naiset ovat typeriä" -miehen irvikuvan luokse. Että sitä vtua vaan sullekin isänpäivänä.
Tapanasi tehdä johtopäätöksiä hätiköiden? Se jos joku käyttää sanan, lauseen huonosti muotoillen ei koko ihmistä määritä. Minä näen henk.koht. asian niin, että tämä mies, lasten isä, on turhautunut, pettynyt (ja oikeutetusti!) Ja se purkautui näin. Tekeekö se hänestä huonoa isää? Ei tietenkään. Tämä osoittaa, että asia on hänelle tärkeä ja kyse aidosta tunteesta. Ikävintä on se, että sinä lähdit provosoitumaan tästä sanavalinnasta, ja päätit sitten lähteä käyttämään kielenkäyttöä, jota edellä ehdit tuomita. Tämä kertonee sinusta riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä. Äidin seksikumppani ei ole lasten isä.
Tästä tulee yhden tuttavamiehen eksä. Eksällä oli ensimmäisen avioliittonsa kariuduttua useita miehiä, ja jokaisen miehen piti samalla olla lapsille uusi isä. Lasten piti puhutella miestä isänään.
Ihme ja kumma, että lapsista tuli kuitenkin aikuisena ihan normaaleja. Eivät tosin ole äitinsä kanssa hyvissä väleissä eivätkä pidä mitään yhteyttä niihin kaikkiin isiin, joita vuosien varrella oli. Nykyään on heidän oikea isänsä heille ainoa isä.
Aamulla kun olin vielä sängyssä, heräsin ulko-oven ääneen. Kaksi vanhinta lastani olivat salaa karanneet luokseni mukanaan kortteja ja koulussa leivottuja keksejä. Nuoremmat sisarukset eivät olleet uskaltaneet uhmata äidin käskyä, mutta varmasti ovat hengessä mukana..
Poika keitti kahvit ja tytär teki aamupalan jotka sitten yhdessä nautittiin sängyssä. Olen onnellinen siitä että he tekivät tuon ratkaisun, mutts molemmat pelkäävät miten äiti sen heille kostaa.
Aika tiukkaa viestiä heidän äitinsä laittoi tämän jäökeen ensin lapsille ja sitten minulle.
Hyväö isänpäivää kaikille isille
T isä
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun olin vielä sängyssä, heräsin ulko-oven ääneen. Kaksi vanhinta lastani olivat salaa karanneet luokseni mukanaan kortteja ja koulussa leivottuja keksejä. Nuoremmat sisarukset eivät olleet uskaltaneet uhmata äidin käskyä, mutta varmasti ovat hengessä mukana..
Poika keitti kahvit ja tytär teki aamupalan jotka sitten yhdessä nautittiin sängyssä. Olen onnellinen siitä että he tekivät tuon ratkaisun, mutts molemmat pelkäävät miten äiti sen heille kostaa.
Aika tiukkaa viestiä heidän äitinsä laittoi tämän jäökeen ensin lapsille ja sitten minulle.Hyväö isänpäivää kaikille isille
T isä
<3 Ihanaa ja Hyvää Isänpäivää SInulle ihana isä lapsillesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän äiti otti isästä eron kun paljastui että isä oli pettänyt äitiä. Käänsi isän työn isää vastaan ja sai yksinhuoltajuuden. Muutettiin melkein kahdensadan kilometrin päähän eikä nähny isää moneen vuoteen. Nyt kun ollaan jo aikuisia kaikki ollaan kaikki neljä lasta isän kanssa hyvissä väleissä ja asutaan samassa kaupungissa. Ymmärrän kyllä äidin olleen vihainen mutta huono aviomies ei tee myös huonoa isää. Isästä ei ole mitään pahaa sanottavaa mutta äidille olen katkera kun itsekkäästi vei meiltä jotain niin tärkeää.
Isäsihän tuon kaiken aiheutti. Pettäminen johtuu narsismista ja narsisti ei ole hyvä isä.
Nimenomaan. Pettäminen on tietoisen riskin ottamista perheen hajoamisesta. Tällaiselle miehelle perhe ei merkitse mitään, paitsi korulauseissa. Itse en tuollaisen itsekkään isän kanssa olisi missään tekemisissä. Näytöt arvostuksesta olisi jo annettu.
Ex-vaimosi ei ymmärrä olla hyvä äiti lapsilleen. Lapset eivät ole pelinapuloita, milloin tyhmä itsekäs ihminen sen tajuaa.
Tässä tapauksessa eksä on kyllä tyhmä. Raivoissaan vieroittaa sekä omat lapset itsestään että sen uuden miehenkin. Parempi olisi nyt vain hyväksyä tilanne, oli taustatarina mikä tahansa.
No rakkaus potkii . Sellaista se on . Sen isäpuolen pitäisi tietysti kohteliaasti väistyä isänpäivänä sivuun ja olla kohtelias ja tuoda lapset isänsä luokse aamupäivällä . Sitten olisi kaikilla hyvä olla . Mutta sitten iso isät voi viedä ruokaa isovanhemmille .
Ei se kaikkia äitejä kiinnosta. Osa avioeroäideistä on niin katkeroituja, että myötähäpeä ruikutukselle!