Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan saaneen miesparin blogi, mitä mieltä?

Vierailija
31.01.2015 |

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut muuta mieleen kuin, että parhaat miehet ovat joko varattuja tai homoja :) Aika hottiksia ovat molemmat isukit.

Vierailija
42/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]Mulla ei ole mitää homoja vastaan, mutta en tule kyllä koskaan hyväksymään sitä, että homoparille tulisi sallia lastenhankinta. Tilanne jossa pienellä vauvalla on kaksi isää tai äitiä on täysin luonnoton! Varsinkin tuo missä on kaksi isää. Isä kun ei lasta voi tähän maailmaan tuoda niin on se nyt ihan hemmetin outoa, että pieni vauva kasvaa ilman äitiä ja rintaa! Homot menköön naimisiin ja eläköön muuten miten lystää, mutta pieniä ihmisiä ei tarvii sekoittaa. Ja kun muutenkin tätä homoutta perustellaan sillä, että se niin luonnollista on kun sitä esiintyy eläinkunnassa muillakin lajeilla. Totta! Mutta eläinkunnassa ei esiinny homopareja jotka yhdessä kasvattaisivat jälkeläisiä!

Mua niin käy sääliks tota vauvaa. Itellä 7 vko vanha tytär niin vieläkin aika herkillä. Kyllä vauva tarvitsee äitiään ensimmäisen elinvuotensa aikana lähes 24/7.

[/quote]

Pieni vauva ei kyllä ymmärrä sitä onko se joka tarjoaa 24/7 läheisyyttä, rakkautta, ruokaa ja huolenpitoa, sama ihminen kuin se joka on puskenut hänet ulos vaginastaan. Tärkeintä on se että siinä on yksi ja sama ihminen päivästä toiseen, niin vauvan perusturvallisuus ei järky.
[/quote]

Pieni vauva ymmärtää äidin sydänäänet ja maidon tuoksun.

Iso "vauva" ymmärtää ydinfysiikkaa ja muuta tarpeellista ihmiskunnan ja yksilön kannalta. Mutta mitä ihmettä jokin pikkuvauva vertaus tekee esimerkkinä yhteiskunnallisessa keskustelussa, voidaanko kaikille homoille myöntää adoptio, keinohedelmöitys- ja ties mikä avioero-oikeus lasten vanhemmuuteen?

Homouden kautta syntyneille homolapsille saattaisi, edes teoriassa, homous olla luonnollinen vanhemmuuden lähtökohta? Mutta onneksi näin ei ole, sillä Luoja on antanut jokaiselle ihmiselle vapaan tahdon, joten edellä mainitsemani perversion todennäköisin prosentuaalinen osuus olisi vain muutama promille kaikista lapsista.

Himojen noudattaminen tai hylkääminen on jokaisen oikeus, eikä epäluonnollisuuksien opettaminen, esimerkiksi opetusohjelmassa, ole mielestäni vastuullista yhteiskunnan vastuun hoitamista.

Jos joku on homo, niin en minä sinua arvostele, mutta yhteiskunnan tulee säätää lakinsa terveesti, jotta se säilyy terveenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo isi enää postaa?

Vierailija
44/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä.
[/quote]

Miksi tulisi jos ihan pienestä asti tottuu siihen ettei sitä ole. Ihminen on ihmeellisen sopeutuvainen.
[/quote]

Vai pienestä asti tottuu... HÖPÖ HÖPÖ! Entäpäs jos kahden homomiehen kasvattama lapsi nuoreksi aikuiseksi päästyään alkaa itse pitämään ihanteellisena perhemallina asetelmaa jos on sekä mies että nainen. Tulee surulliseksi ettei ole itse koskaan saanut kokea sitä. Kaikki kun ei ole aina pelkkiä sopeutumiskysymyksiä, te typerykset.
Myöskin minä olen kasvanut aina ilman isää. Kasvattajana oli äitini ja joskus myös mummo hoiti minua paljon. Lapsena isän olemassaolemattomuuteen ehti kyllä tottua, mutta näin aikuisena asiat tajuttuaan on tullut vain surulliseksi. MINÄ, lapsi, olisin halunnut oikean perheen. Isän JA äidin. Molemmat. Saman katon alle.
Yhtälailla myös lesboparin kasvattama lapsi voi alkaa kaivata myös isää vanhemmakseen, kuin homoparin kasvattama lapsi voi alkaa kaipaamaan äitiä.

Lapset eivät ole mitään sinne tänne heiteltäviä ja sijoilteltavia pingispalloja jotka "vain sopeutetaan" mitä eriskummallisempiin ihmissuhdeasetelmiin.

Saman sukupuolen edustajan rakastaminen on luonnollista. Mutta yhtä luonnollista on myös se, että lapsi kaipaa molempien sukupuolten rakkautta ja huolenpitoa. Ei lapsen puolesta voi vain päättää, että "sinä et nyt vain saa sitä äitiä..kestä se!" Lasta kinuavat homo- ja lesboparit ovat itsekkäitä. Itse ajavat äänekkäästi omaa etuaan että "on normaalia olla oman sukupuolen edustajan kanssa", mutta sitten kuitenkin epäävät lapselta luonnollisen mahdollisuuden jompaan kumpaan niistä sukupuolista!

N26

Vierailija
45/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"]

Lapsesta kasvaa homo :/

[/quote]

Homous ei periydy. Eikä tartu.
[/quote]

Ja mitä sitten vaikka kasvaisikin?

Vierailija
46/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö blogi enää päivity?

Vierailija
47/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]

Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä.

[/quote]

miksi ihmeessä? Vauvallahan on kaksi rakastavaa vanhempaa, mitä enempää voisi lapsi elämänsä taipaleelle tarvita ja haluta?

Vierailija
48/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä. [/quote] Miksi tulisi jos ihan pienestä asti tottuu siihen ettei sitä ole. Ihminen on ihmeellisen sopeutuvainen. [/quote] Vai pienestä asti tottuu... HÖPÖ HÖPÖ! Entäpäs jos kahden homomiehen kasvattama lapsi nuoreksi aikuiseksi päästyään alkaa itse pitämään ihanteellisena perhemallina asetelmaa jos on sekä mies että nainen. Tulee surulliseksi ettei ole itse koskaan saanut kokea sitä. Kaikki kun ei ole aina pelkkiä sopeutumiskysymyksiä, te typerykset. Myöskin minä olen kasvanut aina ilman isää. Kasvattajana oli äitini ja joskus myös mummo hoiti minua paljon. Lapsena isän olemassaolemattomuuteen ehti kyllä tottua, mutta näin aikuisena asiat tajuttuaan on tullut vain surulliseksi. MINÄ, lapsi, olisin halunnut oikean perheen. Isän JA äidin. Molemmat. Saman katon alle. Yhtälailla myös lesboparin kasvattama lapsi voi alkaa kaivata myös isää vanhemmakseen, kuin homoparin kasvattama lapsi voi alkaa kaipaamaan äitiä. Lapset eivät ole mitään sinne tänne heiteltäviä ja sijoilteltavia pingispalloja jotka "vain sopeutetaan" mitä eriskummallisempiin ihmissuhdeasetelmiin. Saman sukupuolen edustajan rakastaminen on luonnollista. Mutta yhtä luonnollista on myös se, että lapsi kaipaa molempien sukupuolten rakkautta ja huolenpitoa. Ei lapsen puolesta voi vain päättää, että "sinä et nyt vain saa sitä äitiä..kestä se!" Lasta kinuavat homo- ja lesboparit ovat itsekkäitä. Itse ajavat äänekkäästi omaa etuaan että "on normaalia olla oman sukupuolen edustajan kanssa", mutta sitten kuitenkin epäävät lapselta luonnollisen mahdollisuuden jompaan kumpaan niistä sukupuolista! N26

[/quote]

Epäilen kovasti, että nämä 25 tykkäystä olisi tulleet eri ihmisiltä. Haloo. Äiti on kuvioissa mukana, mutta ei selvästi itse halunnut kasvattaa lasta. Sama juttu kuin adoptio. Parempi näin, että on kaksi rakastavaa ihmistä. Sulla oli vain yksi. Musta on käsittämätöntä miten joku voi olla itse noin itsekäs, ettei suo homopareille onnea koska "yök homoa". Sori, mutta ei muuta oikeaa perustelua teillä koskaan ole. Moni homoparin lapsi on kertonut saaneensa hyvän lapsuuden ja olevansa onnellisessa perheessä, eikä ole koskaan tullut asiasta kiusatuksi.

Vierailija
49/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäpäs jos kahden homomiehen kasvattama lapsi nuoreksi aikuiseksi päästyään alkaa itse pitämään ihanteellisena perhemallina asetelmaa jos on sekä mies että nainen."

Mitäs luleet alkaako?? Jos on itse rakastavassa ja onnellisessa perheessä saanut elää. Valoja.

Vierailija
50/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]

Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä.

[/quote]

miksi ihmeessä? Vauvallahan on kaksi rakastavaa vanhempaa, mitä enempää voisi lapsi elämänsä taipaleelle tarvita ja haluta?

[/quote]

Plus äiti on lapsen elämässä mukana.

Vierailija
51/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:38"]

miten äiti pystyi jättämään vastasyntyneen

[/quote]

Miten voi olla äitejä jotka pystyvät tappamaankin vastasyntyneen (...eräät jopa moniakin)? 

Vastaus :  Aina niitä vaan on ja aina niitä sellaisia  tiedetään olleen.

Ja mitä tekivätkään ns. 'enkelintekijä'-naisiksi kutsutut, !800-luvun kirjallisuudessa kuvatut (Maria Jotunin ja Minna Canthin kirjoissaan esimerkiksi) 'matami Röhelinit' ?

Lukekaapa heidän kirjokaan niin tiedätte jotain siitä miten lyhyet historialliset juuret millään humaanilla väestöpolitiikalla pohjois-Euroopassakin  on.

Eihän siihen aikaan kukaan välittänyt mitään alle kymmenvuotiaiden raskaista ja heidän,  jopa fyysistä kasvuprosessiaan vaurioittavista  teollisuustöistäkään.

Jo syntymästään asti ei-toivottuja lapsia oli noina vanhoina pahoina aikoina paljon ja heidän kohtalonsa oli siinä yhteiskunnassa ja sinä aikana vain  äärimmäisen harvojen tapauksien kohdalla hyvä.

Vierailija
52/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa onni että löysin tämän keskustelun kautta tämän blogin! Nimittäin ihana, valoisa ja hyvin kirjoitettu - tekstiä on kevyt lukea.

Ainoa mihin en olisi halunnut törmätä on nämä kommentit. Lapsella on erittäin rakastava ja huolehtiva isä, sekä isän kumppani. Myös äiti on mukana lapsen elämässä ja tuollahan isä kertoi että äiti pumppaa vauvalle maitoa.

Tämä imetys-asia on tässä nostettu tapetille, mutta en itse koe että lapsemme elämän alku olisi häntä vaurioittanut kun isä hoisi ensimmäiset kuukaudet minun ollessa sairaalassa ja kotona levossa kun jouduin heti kahteen leikkaukseen.
En siis voinut imettää, mutta isä piti lähellä samalla kun pulloruokki. Vauva sai läheisyydenkokemuksen ja vatsansa täyteen.

Adoptioissa monesti äiti jättää lapsen. On myös sijaissynnyttäjiä ja munasolunluovuttajia. Paheksutteko siis vain äitiä joka on etävanhempi?

Minä ainakin haluan elää maailmassa jossa myös pojallani on mahdollisuus saada perheen ja jälkikasvun kautta onni jos hän onkin syntynyt homoseksuaaliksi.
Ilmeisesti moni täällä ei.

Vierailija
53/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogia kirjoitettu viimeks 4kk sitte et

Vierailija
54/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:09"]

[/quote]

Siis mitä blogia on viimeksi kirjoitettu silloin?

Mitäköhän blogia mahdat tarkoittaa ?

Vierailija
55/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:09"]

[/quote]

Siis mitä blogia on viimeksi kirjoitettu silloin?

Mitäköhän blogia mahdat tarkoittaa ?
[/quote]

?

Vierailija
56/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Olen vahvasti sitä mieltä että vauva tarvitsee rintaa ja äidinmaitoa, mutta jos nykyäiditkin saa olla itsekkäitä ja jättää imettämättä, niin miksei nämä miehetkin olisi loistavia vanhempia. Sitä paitsi mieskin voi imettää tietyin avuin.

Vierailija
57/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköisiä nuo on ainakin kun heteromiehet. M25

Vierailija
58/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:22"]

Siis kenen lapsi heillä on vai onko jompikumpi biologinen isä?

[/quote] toinen on biologinen isä. Ja äitikin on lapsen elämässä mukana.
[/quote]
Siis onko tää joku aviopari, joka erosi sen takia, että mies lähti "miehiin"? Ja nyt hoitavat lasta edelleen porukalla? Lapsiparka.

Vierailija
59/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"]Olipa onni että löysin tämän keskustelun kautta tämän blogin! Nimittäin ihana, valoisa ja hyvin kirjoitettu - tekstiä on kevyt lukea.

Ainoa mihin en olisi halunnut törmätä on nämä kommentit. Lapsella on erittäin rakastava ja huolehtiva isä, sekä isän kumppani. Myös äiti on mukana lapsen elämässä ja tuollahan isä kertoi että äiti pumppaa vauvalle maitoa.

Tämä imetys-asia on tässä nostettu tapetille, mutta en itse koe että lapsemme elämän alku olisi häntä vaurioittanut kun isä hoisi ensimmäiset kuukaudet minun ollessa sairaalassa ja kotona levossa kun jouduin heti kahteen leikkaukseen.
En siis voinut imettää, mutta isä piti lähellä samalla kun pulloruokki. Vauva sai läheisyydenkokemuksen ja vatsansa täyteen.

Adoptioissa monesti äiti jättää lapsen. On myös sijaissynnyttäjiä ja munasolunluovuttajia. Paheksutteko siis vain äitiä joka on etävanhempi?

Minä ainakin haluan elää maailmassa jossa myös pojallani on mahdollisuus saada perheen ja jälkikasvun kautta onni jos hän onkin syntynyt homoseksuaaliksi.
Ilmeisesti moni täällä ei.
[/quote]
Kukaan ei synny homoseksuaaliksi. Se on nuoruudessa TAI AIKUISUUDESSA tehty valinta TAI hölmöilyn seuraus, jota moni myös katuu, vaan ei enää pääse irti, kun on jo leima otsassa.
Jos homoseksuaalisuus olisi synnynnäistä, olisi homoja ollut aiemminkin jo sankoin joukoin, eikä aikuiset ihmiset alkais yhen äkin yllättäen homoilla kuten nyt hyvin paljon tapahtuu esim miesten keskisissä juhlinnoissa, joissa otetaan alkoa enemmän tai vähemmän.
Tuolla "homous on synnynnäistä" hakemalla yritetään vain juurruttaa nuorten mieliin tuollainen asenne, vaikka se on väärä. Omia aivojaan käyttämään tottumattomat menevät halpaan ja uskovat aivopesun.

Vierailija
60/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoja on toden totta ollut jo aiemminkin :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä