Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset enää siivoa kotejansa?

Vierailija
19.01.2026 |

Varsinkin alle 40 vuotiaat? 

Olen lähivuosina nähnyt paljon koteja ja ne haisee niin tunkkasilta, varsinkin opiskelijoiden kodit ja joidenkib perheiden koteja ja yksittäisten miesten kodit.

Oikein sellaista likaa, vaatteistakin huomaa et niitä ei oo pesty kunnolla niin ne haisee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksittäinen mies ja siivoan kyllä ikäiseni yksittäisen naisenkin kotona.  Pöydät täynnä likaisia astioita ja lattiat imuroimatta.  

Vierailija
2/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ainakaan jaksa, masennus ja psoriasislääkitys vie voimat. Joskus sentään pesen itteeni ja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kun oli puhe että naapurit alkaa siivota. Nyt kaikki odottaa että koska ne naapurit tulee siivoamaan. Kukaan ei tule kun kaikki on jonkun naapureita. Näkisin että reilu ja oikeuden mukainen ratkaisu on että korhoset siivoaa kaikkien kodit ja asunnot. 

Vierailija
4/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa töiden jälkeen...

Vierailija
5/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaatteet voi pestä ei-kunnolla? 

Vierailija
6/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaatteet voi pestä ei-kunnolla? 

Ihmettelen samaa, nehän pudistuu patrsilla jopa sadevedessä ja tuuletuskin raikastaa. Tosin itse pesen pyykkini koneessa mutta kuivatan pervekkeella raikkaassa ilmassa.

Vierailija
7/7 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun insinööri-isä sanoi että ajattele kapitalistisesti. Älä tee mitään ilmaiseksi.

Tätä olen noudattanut elämässäni. Hän kirjaimellisesti maksaa 200e viikonloppuna että pesen omat pyykkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä