Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan saaneen miesparin blogi, mitä mieltä?

Vierailija
31.01.2015 |

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"]

Lapsesta kasvaa homo :/

[/quote]

Homous ei periydy. Eikä tartu.
[/quote]

Todellakin. Koska näin on, niin ajatelkaa heteropoikaa, joka aikanaan tajuaa, että on ollut homomiesten kasvattamana, eikä NORMAALISTI ISÄN JA ÄIDIN! Saattaa tulla melkoisia ongelmia!
Jopa nykyisillä heteroparien erolapsilla on useimmiten vanhemmilla yhteishuoltajuus, koska pidetään lapsen etuna, että hänellä on isä ja äiti, ei kahta isää ... On myös YK:n lastenoikeuksien julistuksen mukaista, että lapsella on oikeus äitiin ja isään ja oikeus elää äidin hoivissa.

Mietin vain, kuinkahan kauan lapsen äiti SAA olla lapsensa elämässä mukana ja mikä oikeus hänellä on lapseensa lapsen isän erotessa homomiehestään. Maailmalta on kuulunut jo ongelmia oikean äidin haluttua pitää OMA lapsensa - siinä onnistumatta.

Allekirjoita kansalaisaloite, jonka löydät googlaamalla sivustolta aitoavioliitto.fi

Seta koukkasi com-päätteisen domainin itselleen kiusaa tehdäkseen ? Aitoavioliitto ry:lle, joka on aitoavioliitto-nimellä rekisteröity yhdistys. Mitä se kertoo homosaation eteenpäin viejistä? Eikö vaikuta KIUSAAMISELTA ja kierrolta toiminnalta tuollainen jo olemassaolevan yhdistyksen nimellä olevan domainin varaaminen itselleen, koska sillä voi johtaa kansaa harhaan?

Tämänkin kommentin varmasti poistavat sukupuolineutraloijien toiveesta.... Sananvapaus, tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun koskee vain heitä.

Vierailija
62/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"] Lapsesta kasvaa homo :/ [/quote]   Homous ei periydy. Eikä tartu. [/quote] Todellakin. Koska näin on, niin ajatelkaa heteropoikaa, joka aikanaan tajuaa, että on ollut homomiesten kasvattamana, eikä NORMAALISTI ISÄN JA ÄIDIN! Saattaa tulla melkoisia ongelmia! Jopa nykyisillä heteroparien erolapsilla on useimmiten vanhemmilla yhteishuoltajuus, koska pidetään lapsen etuna, että hänellä on isä ja äiti, ei kahta isää ... On myös YK:n lastenoikeuksien julistuksen mukaista, että lapsella on oikeus äitiin ja isään ja oikeus elää äidin hoivissa. Mietin vain, kuinkahan kauan lapsen äiti SAA olla lapsensa elämässä mukana ja mikä oikeus hänellä on lapseensa lapsen isän erotessa homomiehestään. Maailmalta on kuulunut jo ongelmia oikean äidin haluttua pitää OMA lapsensa - siinä onnistumatta. Allekirjoita kansalaisaloite, jonka löydät googlaamalla sivustolta aitoavioliitto.fi Seta koukkasi com-päätteisen domainin itselleen kiusaa tehdäkseen ? Aitoavioliitto ry:lle, joka on aitoavioliitto-nimellä rekisteröity yhdistys. Mitä se kertoo homosaation eteenpäin viejistä? Eikö vaikuta KIUSAAMISELTA ja kierrolta toiminnalta tuollainen jo olemassaolevan yhdistyksen nimellä olevan domainin varaaminen itselleen, koska sillä voi johtaa kansaa harhaan? Tämänkin kommentin varmasti poistavat sukupuolineutraloijien toiveesta.... Sananvapaus, tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun koskee vain heitä.

[/quote] Sananvapaus koskee kaikkia (mutta tietyin reunaehdoin ja tiettyjen selvien sääntöjen puitteissa)

Ne säännöt löydät kyllä kaikki helposti  googlaamalla kohdasta  'sananvapaus'.

Siihen kuuluu mm. se että kaikkia nettikeskusteluissa käytettyjä sanoja saa vapaasti arvostella ja ihmetelläkin ,jos tuntuvat antavan aihetta.

Minua esim. ihmetyttävät edelleen nuo käyttämänne sanat 'sukupuolineutraloija' ja 'homosaatio'.

Niitä kun ei löydy mistään sanastoista eikä sanakirjoista.

Ne ovat kyllä  aivan niitä  teidän omia kehittelemiänne ja vain teidän käyttämiänne sanoja joille te itse annatte aivan  omat merkityksenne.

On kai sitä oikeus ihmetellä jos jotkut käyttävät suomenkielisissä keskusteluissa sanoja, jotka eivät ole suomea.

Niihin ,ette voi siis vedota ,ettekä viitata minään 'yleisinä itsestäänselvyyksinä'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, mitä heille kuuluu nykyään? Hieno blogi ja yhtäkkiä päivittäminen loppunut, Facebook-sivuillakaan ei mitään.

Vierailija
64/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä. [/quote] Miksi tulisi jos ihan pienestä asti tottuu siihen ettei sitä ole. Ihminen on ihmeellisen sopeutuvainen. [/quote] Vai pienestä asti tottuu... HÖPÖ HÖPÖ! Entäpäs jos kahden homomiehen kasvattama lapsi nuoreksi aikuiseksi päästyään alkaa itse pitämään ihanteellisena perhemallina asetelmaa jos on sekä mies että nainen. Tulee surulliseksi ettei ole itse koskaan saanut kokea sitä. Kaikki kun ei ole aina pelkkiä sopeutumiskysymyksiä, te typerykset. Myöskin minä olen kasvanut aina ilman isää. Kasvattajana oli äitini ja joskus myös mummo hoiti minua paljon. Lapsena isän olemassaolemattomuuteen ehti kyllä tottua, mutta näin aikuisena asiat tajuttuaan on tullut vain surulliseksi. MINÄ, lapsi, olisin halunnut oikean perheen. Isän JA äidin. Molemmat. Saman katon alle. Yhtälailla myös lesboparin kasvattama lapsi voi alkaa kaivata myös isää vanhemmakseen, kuin homoparin kasvattama lapsi voi alkaa kaipaamaan äitiä. Lapset eivät ole mitään sinne tänne heiteltäviä ja sijoilteltavia pingispalloja jotka "vain sopeutetaan" mitä eriskummallisempiin ihmissuhdeasetelmiin. Saman sukupuolen edustajan rakastaminen on luonnollista. Mutta yhtä luonnollista on myös se, että lapsi kaipaa molempien sukupuolten rakkautta ja huolenpitoa. Ei lapsen puolesta voi vain päättää, että "sinä et nyt vain saa sitä äitiä..kestä se!" Lasta kinuavat homo- ja lesboparit ovat itsekkäitä. Itse ajavat äänekkäästi omaa etuaan että "on normaalia olla oman sukupuolen edustajan kanssa", mutta sitten kuitenkin epäävät lapselta luonnollisen mahdollisuuden jompaan kumpaan niistä sukupuolista! N26

[/quote]

Epäilen kovasti, että nämä 25 tykkäystä olisi tulleet eri ihmisiltä. Haloo. Äiti on kuvioissa mukana, mutta ei selvästi itse halunnut kasvattaa lasta. Sama juttu kuin adoptio. Parempi näin, että on kaksi rakastavaa ihmistä. Sulla oli vain yksi. Musta on käsittämätöntä miten joku voi olla itse noin itsekäs, ettei suo homopareille onnea koska "yök homoa". Sori, mutta ei muuta oikeaa perustelua teillä koskaan ole. Moni homoparin lapsi on kertonut saaneensa hyvän lapsuuden ja olevansa onnellisessa perheessä, eikä ole koskaan tullut asiasta kiusatuksi.
[/quote]
Itsekkäitä tässä ovat ainoastaan homot jotka vähät välittävät lapsen oikeuksista kumpaankin vanhempaan.

Vierailija
65/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:41"]imetys ilmeisesti ihan tahallaan riistettiin vauvalta?? olisi edes ekan vuoden asunut äitinsä kanssa ja isät käyneet siellä tapaamassa
[/quote]

Samaa mieltä. Ei oo ihmisten minäkeskeisyydellä ja itsekkyydellä tänä päivänä mitään rajaa! Kyllä rintamaito on vauvalle parasta ravintoa. Äidillä on rinnat ja luonto on ne tarkoittanu vauvan ruokintaa varten. Mietin myös tuota kyseistä äitiä, millainen äiti voi jättää vauvansa tuollein! Vaikka äiti on vauvan elämässä mukana, niin se on täysin eriasia olla "viiko loppuäiti" kuin olla oikeasti äiti lapselle!
[/quote]

Voihan lapsi saada sitä äidin rintamaitoa pullotettuna?

Vierailija
66/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"]Olipa onni että löysin tämän keskustelun kautta tämän blogin! Nimittäin ihana, valoisa ja hyvin kirjoitettu - tekstiä on kevyt lukea.

Ainoa mihin en olisi halunnut törmätä on nämä kommentit. Lapsella on erittäin rakastava ja huolehtiva isä, sekä isän kumppani. Myös äiti on mukana lapsen elämässä ja tuollahan isä kertoi että äiti pumppaa vauvalle maitoa.

Tämä imetys-asia on tässä nostettu tapetille, mutta en itse koe että lapsemme elämän alku olisi häntä vaurioittanut kun isä hoisi ensimmäiset kuukaudet minun ollessa sairaalassa ja kotona levossa kun jouduin heti kahteen leikkaukseen.
En siis voinut imettää, mutta isä piti lähellä samalla kun pulloruokki. Vauva sai läheisyydenkokemuksen ja vatsansa täyteen.

Adoptioissa monesti äiti jättää lapsen. On myös sijaissynnyttäjiä ja munasolunluovuttajia. Paheksutteko siis vain äitiä joka on etävanhempi?

Minä ainakin haluan elää maailmassa jossa myös pojallani on mahdollisuus saada perheen ja jälkikasvun kautta onni jos hän onkin syntynyt homoseksuaaliksi.
Ilmeisesti moni täällä ei.
[/quote]
Kukaan ei synny homoseksuaaliksi. Se on nuoruudessa TAI AIKUISUUDESSA tehty valinta TAI hölmöilyn seuraus, jota moni myös katuu, vaan ei enää pääse irti, kun on jo leima otsassa.
Jos homoseksuaalisuus olisi synnynnäistä, olisi homoja ollut aiemminkin jo sankoin joukoin, eikä aikuiset ihmiset alkais yhen äkin yllättäen homoilla kuten nyt hyvin paljon tapahtuu esim miesten keskisissä juhlinnoissa, joissa otetaan alkoa enemmän tai vähemmän.
Tuolla "homous on synnynnäistä" hakemalla yritetään vain juurruttaa nuorten mieliin tuollainen asenne, vaikka se on väärä. Omia aivojaan käyttämään tottumattomat menevät halpaan ja uskovat aivopesun.
[/quote]

Ööh kai niitä on ollutkin, mutta jos homoudesta kertominen tarkoitti vankilaa, tai sitä että naapirit kiertävät kaukaa, niin....

Vierailija
67/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 02:20"]Olipa onni että löysin tämän keskustelun kautta tämän blogin! Nimittäin ihana, valoisa ja hyvin kirjoitettu - tekstiä on kevyt lukea. Ainoa mihin en olisi halunnut törmätä on nämä kommentit. Lapsella on erittäin rakastava ja huolehtiva isä, sekä isän kumppani. Myös äiti on mukana lapsen elämässä ja tuollahan isä kertoi että äiti pumppaa vauvalle maitoa. Tämä imetys-asia on tässä nostettu tapetille, mutta en itse koe että lapsemme elämän alku olisi häntä vaurioittanut kun isä hoisi ensimmäiset kuukaudet minun ollessa sairaalassa ja kotona levossa kun jouduin heti kahteen leikkaukseen. En siis voinut imettää, mutta isä piti lähellä samalla kun pulloruokki. Vauva sai läheisyydenkokemuksen ja vatsansa täyteen. Adoptioissa monesti äiti jättää lapsen. On myös sijaissynnyttäjiä ja munasolunluovuttajia. Paheksutteko siis vain äitiä joka on etävanhempi? Minä ainakin haluan elää maailmassa jossa myös pojallani on mahdollisuus saada perheen ja jälkikasvun kautta onni jos hän onkin syntynyt homoseksuaaliksi. Ilmeisesti moni täällä ei. [/quote] Kukaan ei synny homoseksuaaliksi. Se on nuoruudessa TAI AIKUISUUDESSA tehty valinta TAI hölmöilyn seuraus, jota moni myös katuu, vaan ei enää pääse irti, kun on jo leima otsassa. Jos homoseksuaalisuus olisi synnynnäistä, olisi homoja ollut aiemminkin jo sankoin joukoin, eikä aikuiset ihmiset alkais yhen äkin yllättäen homoilla kuten nyt hyvin paljon tapahtuu esim miesten keskisissä juhlinnoissa, joissa otetaan alkoa enemmän tai vähemmän. Tuolla "homous on synnynnäistä" hakemalla yritetään vain juurruttaa nuorten mieliin tuollainen asenne, vaikka se on väärä. Omia aivojaan käyttämään tottumattomat menevät halpaan ja uskovat aivopesun.

[/quote]

Onpas kummallinen toteamus. Oletko itse elämässäsi kenties joskus valinnut olleesi homoseksuaali ja sen jälkeen päättänyt toisin. Mikäli et niin minun on hankala uskoa väitteitäisi muuksi kuin yrityksiksi estää omaa maailmankuvaasi murenemasta ja huomaamasta että maailma ei ehkä olekaan sitä mitä luulet ihmisineen. Minä itse rakastuin ihan puun takaa aikuisena saman sukupuolen edustajaan ilman että olin suunnittellut asiaa. Luulisi sinunkin logiikkasi vähintään sen sanovan että homot (ja bit, joka siis itse olen) sekä heterot hallitsevat rakastumistaan ja sen kohdetta yhtä vähän. Mikäli et tätä tiedä, et ole koskaan aidosti rakastunut.

Vierailija
68/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"]

Lapsesta kasvaa homo :/

[/quote]

Homous ei periydy. Eikä tartu.
[/quote]
Tämänkin kommentin varmasti poistavat sukupuolineutraloijien toiveesta.... Sananvapaus, tasa-arvo ja yhdenvertaisuus kun koskee vain heitä.
[/quote]

Edellämainitut asiat kyllä kuuluvat kaikille, mutta homofobiset kommentit, joissa tavallisilta ihmisiltä halutaan riistää ihmisoikeuksia, kuten avioituminen tai lasten hankkiminen, on sen sijaan kovasti väärin.

Vierailija
69/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen lapsi tuosta tulee. Varmasti ollut tosi odotettu ja haluttu.

Vierailija
70/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi siis  jäädä nytkin se 'homosaatio ' selvittämättä ja 'sukupuolineutralointi' ikuiseksi arvoitukseksi.

Vierailija
71/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]Mulla ei ole mitää homoja vastaan, mutta en tule kyllä koskaan hyväksymään sitä, että homoparille tulisi sallia lastenhankinta. Tilanne jossa pienellä vauvalla on kaksi isää tai äitiä on täysin luonnoton! Varsinkin tuo missä on kaksi isää. Isä kun ei lasta voi tähän maailmaan tuoda niin on se nyt ihan hemmetin outoa, että pieni vauva kasvaa ilman äitiä ja rintaa! Homot menköön naimisiin ja eläköön muuten miten lystää, mutta pieniä ihmisiä ei tarvii sekoittaa. Ja kun muutenkin tätä homoutta perustellaan sillä, että se niin luonnollista on kun sitä esiintyy eläinkunnassa muillakin lajeilla. Totta! Mutta eläinkunnassa ei esiinny homopareja jotka yhdessä kasvattaisivat jälkeläisiä! Mua niin käy sääliks tota vauvaa. Itellä 7 vko vanha tytär niin vieläkin aika herkillä. Kyllä vauva tarvitsee äitiään ensimmäisen elinvuotensa aikana lähes 24/7. [/quote] Pieni vauva ei kyllä ymmärrä sitä onko se joka tarjoaa 24/7 läheisyyttä, rakkautta, ruokaa ja huolenpitoa, sama ihminen kuin se joka on puskenut hänet ulos vaginastaan. Tärkeintä on se että siinä on yksi ja sama ihminen päivästä toiseen, niin vauvan perusturvallisuus ei järky. [/quote] No kyllä se nyt vaan ymmärtää. Ihan kuule tieteellinen fakta. Pieni vastasyntynyt tunnistaa aivan ensi hetkistä lähtien äidin äänen, sydämenlyönnit, hengitysrytmin jne, ja ne luovat hänelle turvaa, koska hän kuuli ne jo kohtuun. Pieni vauva alkaa välittömästi rinnalle päästyään hamuta rintaa suullaan ja äidin hormonit ovat virittyneet vauvan taajuudelle aivan erityisellä tavalla. On aivan järkyttävää alkaa vääristellä sitä faktaa, että äidin suhde vastasyntyneeseensä ensi eli kuukausina on ERITTÄIN merkityksellinen. Jos on pakko, niin vauva pärjää toisenkin hoitajan kanssa, mutta pointti on, että miksi helkatissa tällaisia olosuhteita on lapsen kustannuksella oikein luomalla luotava??! Vain aikuisten ihmisten etu ja mielenliikkeet motivaationa. En ymmärrä, enkä tule ymmärtämään. Saati hyväksymään.

[/quote]

Ihan samaa mieltä. En hyväksy, vaikka homot ja naisparien lapset tästä syystä hyväksynkin. Minusta vauvan poisottaminen kahden homomiehen perheeseen on kauheaa. Ymmärrän kyllä, että adoptiossa tapahtuu sama, mutta siinä ÄIDILLÄ EI OLE MUUTA VAIHTOEHTOA. Tässä näitä vauvoja tehdään jotta voidaan heti antaa pois äidin hoivasta. Kamalaa minusta. Ja vaikka olisi vauva, jota ei vartavasten synnytetä homoparille, niin nainen vauvan huoltajana on aina nainen kuitenkin. Feminiini. Minusta tämä on vain jotain ihan turhaa ja ikävää. En toivo mitään hyvää heille. Lapsi varmaan tulee pärjäämään, jos kohtelu on hyvää, en mä sitä pelkää, mutta jokin haava tuosta hänelle silti sieluun jää. 

Vierailija
72/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]

Mulla ei ole mitää homoja vastaan, mutta en tule kyllä koskaan hyväksymään sitä, että homoparille tulisi sallia lastenhankinta. Tilanne jossa pienellä vauvalla on kaksi isää tai äitiä on täysin luonnoton! Varsinkin tuo missä on kaksi isää. Isä kun ei lasta voi tähän maailmaan tuoda niin on se nyt ihan hemmetin outoa, että pieni vauva kasvaa ilman äitiä ja rintaa! Homot menköön naimisiin ja eläköön muuten miten lystää, mutta pieniä ihmisiä ei tarvii sekoittaa. Ja kun muutenkin tätä homoutta perustellaan sillä, että se niin luonnollista on kun sitä esiintyy eläinkunnassa muillakin lajeilla. Totta! Mutta eläinkunnassa ei esiinny homopareja jotka yhdessä kasvattaisivat jälkeläisiä! Mua niin käy sääliks tota vauvaa. Itellä 7 vko vanha tytär niin vieläkin aika herkillä. Kyllä vauva tarvitsee äitiään ensimmäisen elinvuotensa aikana lähes 24/7.

[/quote]

Mitä mieltä sitten naispareista? Homoseksuaaleja hekin ovat eli homopari. Tuo sun itkupotkuraivari-5-vuotiaan-tunneargumentti ontuu kun painotat noin raivoisasti bioäitiyttä. Monet homoparit kantavat lapsia ja itse imettävät. Naisparit siis. Miksi heiltä tulisi evät lapset? kerro toki.

[/quote]

Se on aivan eriasia, kun miettii isän roolia normaalin vauvan ekan kehitysvuoden aikana. Ja siis tarkoitan, vaikka isä osallistuisi paljonkin. 

Nainen ei siinä hylkää lastaan ja voi imettää ja kaikki on kuin missä tahansa perheessä oikeastaan. 

Vierailija
73/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosaatio on aivan yhtä oikein kuin homofobia, mikä on homojen itsensä luoma tekolääketieteellinen ilmaisu heitä kyseenalaistavien leimaamiseksi. Kerropa nyt, mikä mies sinä olet määrittelemään yhdenkään ihmisen sanavalintoja! Suomi tietääkseni on ainakin vielä maa, jossa vallitsee kansalaisten sananvapaus.

Btw, näitä homojen adoptioita tullaan tulevina vuosina katumaan yhtä paljon kuin esim. lasten lähettämistä Ruotsiin sota-aikana. Myös psykiatria tulee näkemään homoadoptiot lapsen häiriöttömän kehityksen ja kiistämättömien biologisten oikeuksien suhteen suurena virheenä. Myös lasten vieminen osallistumaan homojen mielenosoituskulkueisiin on lapsen seksuaalista häirintää, kun ajattelet asiaa perinpohjaisemmin.

Vierailija
74/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:26"]

Ihan samaa mieltä. En hyväksy, vaikka homot ja naisparien lapset tästä syystä hyväksynkin. Minusta vauvan poisottaminen kahden homomiehen perheeseen on kauheaa. Ymmärrän kyllä, että adoptiossa tapahtuu sama, mutta siinä ÄIDILLÄ EI OLE MUUTA VAIHTOEHTOA. Tässä näitä vauvoja tehdään jotta voidaan heti antaa pois äidin hoivasta. Kamalaa minusta. Ja vaikka olisi vauva, jota ei vartavasten synnytetä homoparille, niin nainen vauvan huoltajana on aina nainen kuitenkin. Feminiini. Minusta tämä on vain jotain ihan turhaa ja ikävää. En toivo mitään hyvää heille. Lapsi varmaan tulee pärjäämään, jos kohtelu on hyvää, en mä sitä pelkää, mutta jokin haava tuosta hänelle silti sieluun jää. 

[/quote]

Veikkaan että olet mies, mutta en nyt ole täysin varma. Kuulostaa todella konservatiiviselta. Itse kuitenkin naisena inhoan tätä naisten palvontaa äiteinä ja jotenkin ylimaallisina olentoina lapsille. Korostat vielä jotain feminiiniä. Omassa elämässäni olen syvästi kaivannut enemmän isää. Mitä tulee homopareihin ja heidän lapsiinsa, niin en ota kantaa, koska minulla ei ole omaa kokemusta.

Vierailija
75/78 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:16"]Vauva-parka :( Tulee kyllä kaipaamaan äitiä.
[/quote]

Äiti on mukana lapsen elämässä edelleen.

Ja mielestäni erittäin sympaattinen blogi, ihanan tasapainoisen oloinen pariskunta ja vaikuttavat todella hyviltä vanhemmilta.
[/quote]

Imetys?

Vierailija
76/78 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole jättänyt vauvaa. Oli kyllä mukana nimiäisissäkin(:

Vierailija
77/78 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen haluaminen on perustavaa laatua oleva tarve. Siksi ratkaisun ymmärtää. Ei heidän tilanteensa ideaalein ole. Lapselle olisi paras saada olla ja asua äidinkin kanssa. Mutta tuskinpa lapsi silti kärsii, varmasti välittävät ja pitävät hyvää huolta ja lapsi kasvaa ihan ihmiseksi. 

Vierailija
78/78 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]

Mulla ei ole mitää homoja vastaan, mutta en tule kyllä koskaan hyväksymään sitä, että homoparille tulisi sallia lastenhankinta. Tilanne jossa pienellä vauvalla on kaksi isää tai äitiä on täysin luonnoton! Varsinkin tuo missä on kaksi isää. Isä kun ei lasta voi tähän maailmaan tuoda niin on se nyt ihan hemmetin outoa, että pieni vauva kasvaa ilman äitiä ja rintaa! Homot menköön naimisiin ja eläköön muuten miten lystää, mutta pieniä ihmisiä ei tarvii sekoittaa. Ja kun muutenkin tätä homoutta perustellaan sillä, että se niin luonnollista on kun sitä esiintyy eläinkunnassa muillakin lajeilla. Totta! Mutta eläinkunnassa ei esiinny homopareja jotka yhdessä kasvattaisivat jälkeläisiä! Mua niin käy sääliks tota vauvaa. Itellä 7 vko vanha tytär niin vieläkin aika herkillä. Kyllä vauva tarvitsee äitiään ensimmäisen elinvuotensa aikana lähes 24/7.

[/quote]

Mitä mieltä sitten naispareista? Homoseksuaaleja hekin ovat eli homopari. Tuo sun itkupotkuraivari-5-vuotiaan-tunneargumentti ontuu kun painotat noin raivoisasti bioäitiyttä. Monet homoparit kantavat lapsia ja itse imettävät. Naisparit siis. Miksi heiltä tulisi evät lapset? kerro toki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme