Olen nainen ja sairaan ihastunut hammaslääkäriini (nainen myös) :(
Tää on jotain niin kaameaa, en ole tietääkseni lesbo mutta olen mennyt jotenkin ihan sekaisin hänestä. Vielä on monta käyntiä jäljellä ja aivan älyttömästi haluaisin tutustua häneen enemmän, mutten tietenkään voi saati uskalla. Voi jeesus, miten tälläsestä pääsee yli? Vai pitäisikö oikeasti alkaa sherlokkina selvittää hänestä enemmän :p
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:49"]Tästä tulikin mieleeni hammaslääkärini joka kehui minun hampaitani kauniiksi, onkohan se joku hammaslääkärien tapa yrittää iskeä vai...? *hämmentynyt*
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:46"]Minäkin olen joskus ajatellut, että ihastun varmaankin ihmiseen enkä sukupuoleen, mutta koska naisihastuksia ei ole aiemmin näkynyt, olin jo melkein ehtinyt hylätä koko tuon ajatuksen. Mutta nyt tämä on vain voimakkaampaa kuin ikinä :/ kyllä luulen, että voi heteroksikin itsensä mieltävä rakastua yhtäkkiä aivan täysillä samaan sukupuoleen. Joskus lukiossa ystäväni ihastui vuosiksi ruotsinopettajaamme, eikä tehnyt asialle mitään. Eikä ole sen jälkeen ollut mitään vastaavia.
Mutta joo, mulla olisi samanlainen "all or nothing" -tilanne, kun en ihan oikeasti jaksisi kesken näitä hoitoja (osa on siis aloitettu ja jatkettava loppuun) etsiä ketään toista hammaslääkäriäkään, mutta jostain älyttömästä syystä mieli vaan käskee toimimaan jotenkin ja jotenkin kertomaan sille näistä tunteista. Tai edes jotenkin tekee mieli toimia niiden mukaan. Mutta kun en vaan millään uskalla enkä aiokaan. Jäätävää tuskaa. Ehkä joskus viimeisen hoitokerran jälkeen voin edes miettiä ottavani häneen jotenkin yhteyttä uudestaan. Tai jotain. Äh. Kun ei olis vaan koko tunteita.
-Ap
[/quote]
Onko hammaslääkärisi mitenkään mielestäsi osoittanut kiinnostusta sinua kohtaan? Onko mielestäsi flirttiä ilmassa? Vaikuttaako hän lesbolta?
Luulen, että niinkin sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen kuin hammaslääkäri ymmärtää että naisten väliset parisuhteet nyt on ihan arkipäivää eikä mitenkään shokeeraavia verrattuna heteroihin. Luultavasti se ei mitenkään järkyttyisi siitä, että olet nainen, mutta saattaisi hämmentyä lähinnä siitä että joku hänen potilaansa - mies tai nainen - alkaa selittää tuollaista settiä. Ehkä se olisi sillekin vähän hankalaa. Potilasluottamussuhde on kai jokin aika erityinen eettinen alansa noilla lekureilla. Oota nyt ainakin vähän ennen ku alat mitään sanoa. Vaikka ymmärtääkseni et aikonutkaan alkaa mitään tunnustaa...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:39"]Taas kerran sama juttu. Ihastuit, koska hän hoitaa sinua. Aivosi tavallaan sotkee asian siihen, että hän hoivaisi sinua ihan muuten vain.
[/quote]
Hammaslääkäri mieluumminkin kiduttaa kuin hoitaa :/
Mun mielestä sen vipon käyntikerran jälkeen senkun haluatko käydä joskus jossain. Kyl se siitä reaktiosta sit selviää. Ei pidä elää ainutta elämäänsä koko ajan jarrutellen, mikä tossakin nyt ois pahin mitä vois käydä.
Edit: siis kysyt, haluatko käydä joskus jossain.
-23
Oletko ap edennyt tässä mihinkään suuntaan? :)
AP täällä taas, olin jo unohtanut kirjoittaneeni tänne, enkä osannut odottaa näin paljon vastauksia ja jonkinlaista huomiointia ... Kiitos etenkin suuhygienistille vastaamisesta. Mietin nimittäin todella paljon häntä, siis että miltä hänestä tuntuisi. En halua asettaa häntä epämiellyttävään tilanteeseen koskaan.
En edelleenkään tiedä, mikä meno hänen elämässään on, onko perheellinen vai mitä, koska googlesta ei löydy mitään ja kaikki tiedot on salaisia (kyllä, meillä on töissä rajaton fonecta finderin käyttö, on mullakin töissä tekemistä ...). Myöskään olot eivät ole lähteneet. Olen tässä laihtunut useamman kilon ja muutenkin olen aivan kujalla kaikessa keskittymistä vaativassa. Aion kuitenkin odottaa kärsivällisesti kaikki tulevat käynnit ja katsoa niiden jälkeen, onko olot vielä olemassa. Ja silloinkin varmaan laittaisin tosiaan jonkun sähköpostin tai vastaavan.
Kiitos tosiaan vastauksista, minä jatkelen kevättäni koittaen selviytyä normipuuhista ja suuni tukkimisesta tulevien hl-käyntien aikana.
-ap
Hammaslääkäri vastaa:
Apua ap, älä missään nimessä rupea ehdottelemaan mitään!!! Me hammaslääkärit (olen yksityisklinikalla töissä) olemme kaikille ystävällisiä. Kehumme hampaita, kyselemme terveydentilasta, olemme keskittyneitä tiiviisti aina senhetkiseen potilaaseen. Se voi ehkä joistakin potilaista vaikuttaa siltä, että olemme heistä kiinnostuneita "siinä mielessä", mutta voin vakuuttaa, että teemme vaan työtämme! Hoitotilanne on hyvin intiimi ja siinä ollaan lähekkäin ihan fyysisestikin, potilas & hoitaja & lääkäri.
On etiikan vastaistakin ruveta seurustelemaan potilaan kanssa. Toki sellaista tapahtuu, mutta se ei saa tapahtua työtilanteessa. On erittäin epätodennäköistä, että lääkärisi on lesbo ja oikeasti kiinnostunut sinusta muuten kuin potilaana. Kehotan siis unohtamaan kaikki liikkusi. Hyvästä hoidosta voit kyllä nauttia ja hiljaa sitä mielessäsi fiilistellä :-)!
Joo ehkä ei kannata muuta kuin fiilistellä itsekseen :) Hänen työnkuvaansa kuuluu olla ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:58"]Hammaslääkäri vastaa:
Apua ap, älä missään nimessä rupea ehdottelemaan mitään!!! Me hammaslääkärit (olen yksityisklinikalla töissä) olemme kaikille ystävällisiä. Kehumme hampaita, kyselemme terveydentilasta, olemme keskittyneitä tiiviisti aina senhetkiseen potilaaseen. Se voi ehkä joistakin potilaista vaikuttaa siltä, että olemme heistä kiinnostuneita "siinä mielessä", mutta voin vakuuttaa, että teemme vaan työtämme! Hoitotilanne on hyvin intiimi ja siinä ollaan lähekkäin ihan fyysisestikin, potilas & hoitaja & lääkäri.
On etiikan vastaistakin ruveta seurustelemaan potilaan kanssa. Toki sellaista tapahtuu, mutta se ei saa tapahtua työtilanteessa. On erittäin epätodennäköistä, että lääkärisi on lesbo ja oikeasti kiinnostunut sinusta muuten kuin potilaana. Kehotan siis unohtamaan kaikki liikkusi. Hyvästä hoidosta voit kyllä nauttia ja hiljaa sitä mielessäsi fiilistellä :-)!
[/quote]
Ihan hyvä viesti sinulta, mutta mistä ihmeestä voit tietää että on epätodennäköistä että hän on lesbo? Eikö hammaslääkäriksi valmistu siis lesboja ollenkaan? Jotenkin vaan kumma väite tuo.
huoh, onko nykyään olevinaan ihan näin normaalia, että ihastuu omaan sukupuoleen, voi elämä. en kyllä kehtais huudella
Alko itteäkin kiinnostamaan, miten tommosessa ees teoriassa voi käydä. Löytysköhän täältä jotakuta hammaslääkäriä kommentoimaan asiaa hammaslääkärinäkökulmasta :D
Epätodennäköiset speksit mut kerro toki jos etenee
Jos se on se sama, joka kurotteli ylitseni niin, että hänen tissinsä olivat naamallani, niin en ihmettele.
Anna hänelle viimeisellä käynnillä kuoreen suljettu kortti jossa kiität hyvästä hoidosta ja jätät esim. puhelinnumerosi ja pienen tekstin jossa kerrot ihastuksestasi. Lääkäri voi lukea sen sitten kun hammashoitaja ei ole paikalla ja tehdä rauhassa päätöksen ottaako sinuun yhteyttä. Ette kumpikaan joudu ns. hankalaan tilanteeseen.
Itse olen suuhygienisti ja potilaani hoidon päätteeksi (mies siis) kysyi voisiko suudella minua.. Menin ihan lukkoon! En todellakaan halunnut ja tilanne oli erittäin ahdistava.
Tästä tulikin mieleeni hammaslääkärini joka kehui minun hampaitani kauniiksi, onkohan se joku hammaslääkärien tapa yrittää iskeä vai...? *hämmentynyt*