Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä peliä työkaverin kanssa, annanko olla?

Vierailija
26.02.2015 |

Sain tietää, että mieheni pitää peliä työkaverinsa kanssa. Käytämme samaa kotikonetta ja hän oli jättänyt sulkematta viestinsä. Näin hänen viestinsä naiselle. Mies mm. kysyi, lähettäisikö hän kuvia itsestään naiselle ja kirjoitti, että tulee nopeasti (seksuaalinen viittaus). 

Tämä vahvisti sen, miksi minulla on ollut oikeastaan koko suhteemme ajan olo, etten voi häneen luottaa. Tiedän, että hän on aiemmassakin suhteessa pettänyt ja nimenomaan työkaverinsa kanssa. 

Meillä on ollut vaikeaa, mutta rakastamme myös kovasti toisiamme. Olemme käyneet paljon läpi yhdessä, seksi on hyvää ja toimivaa. Lasta emme ole saaneet. Miehen lapset asuvat vuoroviikoin meillä ja äidillään. Tulen lasten kanssa hyvin toimeen, vaikka en tunnetasolla olekaan ehkä niin läheinen heidän kanssaan kuin haluaisin. Lapset pitävät minusta ja meillä on mukavaa. 

Mietin tässä nyt, että annanko tuon suhdehomman olla, sillä en haluaisi hänelle sanoa, että olen nähnyt hänen viestinsä. Mutta jotakinhan nuo viestit kertovat. Mies on alkanut jonkinlaiseen suhteeseen ja se tuntuu pahalta. 

Mitä te tekisitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sanoisin. Mä en voisi salata tuollaista. Todennäköisesti eroaisin, jos näyttäisi siltä, että mies ei pidä hommiaan minään.

Vierailija
2/2 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä