Mies stalkkaa kaveriani?:(
No, mieheni facebook oli auki ja hän lähti käymään alakerran kivijalkakaupassa hakemassa kahvia.. En tiedä miksi, mutta tuli mieleen vähän tsekkailla miehen facebook-hakuhistoriaa. Ei olisi oikeasti ollut mitään syytä, meillä on mennyt todella hyvin, mieheni on ollut ehkä liiankin täydellisesti omistautunut mulle ym. Mua on kuitenkin aina petetty ja myönnän, että oon siksi ehkä hiukan paranoidi luonne, mikä saa sitten tekemään tälläistä tyhmää:(
Sieltä hakuhistoriastahan näkee ihan kaiken, kenen profiileja mies on haeskellut facebookissa ym.. Aluksi katsoin, että ei mitään epäilyttävää, vastaan tuli jotain miespuolisia nimia, osan tunnistin mieheni kavereiksi, mun profiilia haettu useasti jne. Hirveä häpeä tuli miksi teen tälläistä.
Sitten vastaan alkoi yhtäkkiä tulla yksi tuttu naisen nimi, jota mies oli siis haeskellut facebookissa. Yksi mun parhaista kavereistani. Useasti (ei nyt mitenkään mielettömästi kuitenkaan) oli haeskellut tämän kuvia kuukausien (?) aikana. Tuntevat toisensa kyllä yhteisten illanviettojen ym takia. Nyt, kun tarkemmin mietin, muistan että mua on välillä epäilyttänyt miehen ajatukset tästä kaverista. Usein jutellaan ja juorutaankin kummankin kavereista (ihan positiivisessa mielessä), ja kun oon vaikka kertonut että "Minna" on sellainen ja sellainen, niin mies siihen huokaissut että niin mäkin oon ihan samanlainen, eli siis jotenkin samaistanut itseänsä tähän kaveriini (muutaman kerran käynyt näin). Eikö ihastuneet ihmiset usein pyri juuri etsimään samankaltaisuuksia itsensä ja ihailemansa ihmisen välillä?
Tää on ihan kauheeta, koska KAIKKI meidän suhteessa ja miehen luonteessa sotii tätä mun epäilystä vastaan. Mies on todella kultainen ja empaattisimpia ja herkimpiä miehiä joita olen koskaan tavannut. Puhuu paljon tunteistaan, ei ole mikään ihan perusmies siis, aina jaksaa muistuttaa miten tärkeä oon hänelle ym.. On jopa jollain tavalla vähän liiankin riippuvainen musta. Muutenkin sellanen "yhen naisen mies", mitä oon kuullut miehen tuntevilta.
En sanonut miehelle mitään vielä, yritän työntää ton stalkkaus/ihastus-ajatuksen vaan pois mielestäni, koska se murtaisi mut täysin. Kaikki on ollut niin täydellistä:( Ehkä liiankin? Sanokaa nyt voiko tolle stalkkaukselle olla joku luonnollinen selitys.. Ollaan seurusteltu 1,5 v.
Kommentit (38)
Vittuako kyttäät juttuja joita ei sulle oo tarkotettu, idiootti.
Ei tulis mieleenkään kytätä esim. naisystäväni luurista tekstareita. Ne ei oo mulle tarkotettu, ja joku tekstinpätkä asiayhteydestä irrotettuna saattaisi näyttää todella pahalta.
Toivottavasti sulla on edes munaa ottaa asia esille ajoissa, ennen kuin olet jo itse tyhjässä päässäsi päättänyt mitä sivuhistoria tarkoittaa. Olet aivan saatanan tyhmä pentu.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:03"]
Tää on ihan kauheeta, koska KAIKKI meidän suhteessa ja miehen luonteessa sotii tätä mun epäilystä vastaan. Mies on todella kultainen ja empaattisimpia ja herkimpiä miehiä joita olen koskaan tavannut. Puhuu paljon tunteistaan, ei ole mikään ihan perusmies siis, aina jaksaa muistuttaa miten tärkeä oon hänelle ym..
[/quote]
Ehkä hän vain yrittää vakuuttaa itsensä, että olet hänelle tärkeä ja samalla yrittää päästä eroon 'Minna'-fantasioistaan. Pakkaa vain jo laukkusi ja lähde saman tien ja ilmoita sille 'Minnalle' että pitäköön miehesi prkl kun kerta niin sitä himoitsee.
Varmaankin vähän ihastunut kaveriisi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:34"]Varmaankin vähän ihastunut kaveriisi.
[/quote]
Niinpä! Eikä se tarkoita, että olis pettämässä tai jättämässä sinua!
Kannattaisko sun käydä terapeutilla hakemessa apua itsetuntoon. Ajat miehen eroon omista syistäsi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:54"]Pelkään, että jos jätän mieheni niin tappaa itsensä, joutuu johonkin suljetulle tms.. Olen miehelleni koko elämä hänen sanojensa mukaan, niin hyvässä kuin huonossakin.. Silloin kun tullut jotain pahempia riitoja niin mennyt täysin pois tolaltaan, suurinpiirtein seonnut, itkenyt hysteerisesti tunteja, ja riidan jälkeen halunnut varmistella moneen kertaan että onko kaikki ok, ja että jos on jotain mikä mua vaivaa niin pitää kertoa että hän voi korjata asian ym.. En tietenkään itsekään haluaisi erota, kun kaikki on muuten ollut hyvin.
21, oon itseasiassa epäillyt vähän tätä paranoidi kun olen, ja "testannut" hakeutuuko mieheni esim. yhteisiin illanviettoihin silloin kun juuri tää kyseinen kaverini on kanssa tulossa. Oon kuitenkin huomannut, että ei ole ollut mitään erityisempää kiinnostusta lähteä viettämään iltaa vaikka tietää et tämä mun kaveri on tulossa.
ap
[/quote]
Se mitä se tekee eron jälkeen EI ole sun vastuullasi.
Ei ole normaalia minusta näin lyhyessä suhteessa, suurinpiirtein alkuhuuman aikaan ihastua muihin ihmisiin, en voisi edes kuvitella omalle kohdalleni. Entä kun ollaan oltu yhdessä 40 vuotta?:D Aika helvetisti taitaa sitten ihastuksia muihin mahtua sitten, yksi aina puoleentoista vuoteen heh. Aika risririitaisia kommentteja tullut tänne, jätän tämän keskustelun nyt tähän.. ap
Jos kovin vahvasti loukkaantuu, kun otat asian puheeksi, niin se on jo melko hyvä indikaatio sille, että jotain on tosissaan meneillään.
Miksei miehellä saa olla naispuolisia kavereita?
Mitä hittoa? Kyllä minäkin käyn mieheni kavereiden profiileissa aika useinkin, enkä todellakaan ole ihastunut. Huoh.
Siis kyse ei nyt ollut siitä, vaan että mies käy katselemassa mun ystävättären kuvia, jota ei tunne kuin pinnallisesti eivätkä ole edes facebook-kavereita.
Aijaa, no itelle ei tulis taas mieleenkään käydä miehen ystäviä stalkkailemassa, kun ei kiinnosta O_O..miksi ei ole mun muita kavereita stalkkaillut sitten? ap
Miellyttää silmää ja siksi kattelee. Mä ottaisin asian puheeksi kyllä vaikka silläki uhalla et saisin vainoharhaleiman miehen silmissä... Eikö suhteessa pidä puhua kaikesta. Muista, älä syytä vaan kysy vaan ihan normaalisti et kiinnostaako sua toi Minna.. Jos suuttuu ni ymmärräthän sen et hyökkäys on paras puolustus... Jos on spontaanisti ns.äimänkäkenä niin siitäkin voit päätellä paljon. Tsemppiä luottamukseen, hae apua jos ahdistaa.
Se olet ap kyllä sinä joka tässä stalkkailee.
Jos käyt samalla koneella, niin eikös siellä historiassa näy myös sinun hakusi?
Tää mun kaveri ei ole edes mikään kaunein mun ystävävistä, toki nätti mutta vähän sellanen "seinäruusu". Mies on kyllä tavallaan kehunut kaverini ulkonäköä, esim. kun kaveri miehen läsnäollessa kriiseili mulle facebook-chatissa jotain tyhmää ulkonäöstään, niin mies siihen jotain tyyliin että mitä ihmettä, "Minnahan on tosi nätti, ei mitään vikaa"..
Oon pariin otteeseen ennenkin epäillyt miestäni jostain ihan tyhmästä, ja miehen ensireaktio on aina hämmästyä, loukkaantua ja raivostua, että miten kehtaan. Uskon, että sama reaktio luvassa jos kerron tästä.. ap
Jep, niin oli. Pointti on se, että poikaystävä kertoo mun parhaalle kaverille kaiken ja minulle ei mitään, vaikka minä olen mun poikaystävän tyttöystävä ja poikaystävä on tuntenu mun kaverin vasta jotain vuoden. Sain mun parhaan kaverin kautta tietää, että mun poikaystävä on saanut koulupaikan ja saan tietää kaikki jutut mun kaverin kautta, koska poikaystävä ei puhu minulle. Sain tietää jopa sen, että poikayatävä on tappamassa itsensä, mun kaverin kautta.
Voi pientä, ei se ole mikään oikea poikaystävä, roikku sinussa silloin kun hänelle sopii ja muuten hakee huomiota muualta, esim. kaveristasi. Kannattaa jättää tuollainen historiaan ja avata uusi sivu omassa elämässä.