Mies raivostui suunnitelmien muutoksesta
Kaipaisin nyt vähän näkökulmaa. Meillä oli tarkoitus tänään lähteä käymään miehen entisellä kotipaikkakunnalla, yöpyä miehen vanhemmilla ja ajaa huomenna kotiin. Toissapäivänä kuitenkin 14-vuotias tyttäreni sairastui ja oli eilen yli 38 asteen kuumeessa ja totesin, että jään tyttäreni kanssa kotiin - kovaa kuumetta hänellä ei enää ole, vaan liikkuu noin 37 asteessa. Tyttäreni olisi sopimuksen mukaan kuulunut mennä eilen isälleen.
Mies huuti puhelimessa ja viestein ilmoitti, kuinka kusipäisesti käyttäydyn, kun peruin kaikkien viikonloppusuunnitelmat tyttäreni muka-sairauden takia. Hän on aivan raivona ja uskoo, että halusin jäädä kotiin todellisuudessa siksi, että viritän jotain petoskuvioita häntä kohtaan, videopuhelussa naljailee tyttäreni voinnista niin, että lapsi varmasti kuulee. Ymmärrän miehen pettymyksen, sillä hänen tyttärensä odotti kovin vierailua isovanhemmilleen, jossa on mieleistä tekemistä.
En kuitenkaan ymmärrä, miten minä olen käytökselläni pilannut kaikkien suunnitelmat. En ole kieltänyt miestä ja tytärtä menemästä miehen vanhemmille, vaikka itse en mukaan pääsekään. Olisiko siis oikea vaihtoehto ollut, että laitan eilen kovassa kuumeessa olleen lapseni isälleen ja toiminut alkuperäisen suunnitelman mukaan? Minulla alkaa olla takki aika tyhjä riitelyä, joka ei johda mihinkään muuhun kuin siihen, miten petollinen ja epäluotettava minä olen.
Kommentit (85)
Sinun tytär ja miehen tytär. Sekavaa sepustusta.
Jaahas, että tämmöistä satua taas 👀👀
Vai niin. No Itsepä suossasi ryvet, aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se näin korona-aikana koko perheen pitäisi pysyä ns karanteenissa jos joku sairastuu flunssaan/kuumeeseen
Päivitä itsesi tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Päivän provo
Voi kun olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tytär ja miehen tytär. Sekavaa sepustusta.
Meillä on uusperhe. Miehellä biologinen tytär, niin myös minulla.
Lapsi ei ole kahden ja olisi ihan hyvin mennä isälleen, kun ei enää kerran ole kuumeessakaan. Miten muuten jyvität väliin jääneen tapaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi ei mennyt isälleen?
Koska oli kipeä? Matkustatko sinä kipeänä yli 38 asteen kuumeessa?
Mikä oikeus sinulla omia lapsi itsellesi ja jättää tapaamisia välistä?
Vierailija kirjoitti:
Koska oli eilen yli 38 asteen kuumeessa, enkä näe kuumeisen lapsen kodinvaihtoa järkevänä. Tästä on sovittu lapsen isän kanssa, heillä kotona pieni taapero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska oli kipeä? Matkustatko sinä kipeänä yli 38 asteen kuumeessa?
Lapsella ei ole ollut enää kuumetta.
Teit aivan oikein. Kysymys on nyt, että miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Onneksi ette taida asua yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tai isä tullut lapsen luo?
Vähän sekavaa, kun tyttäriä ilm. sulla ja miehellä.
Mutta tosiaan, miksei mies vain mene yksin.
Petoskuvioita? mies taitaa olla mustasukkaista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sinulla omia lapsi itsellesi ja jättää tapaamisia välistä?
Jos se on lapselle ja isälle ok, niin mitä se sulle kuuluu.
Sairaana ollaan kotona.
Eikö se näin korona-aikana koko perheen pitäisi pysyä ns karanteenissa jos joku sairastuu flunssaan/kuumeeseen