Kuinka monta grillimakkaraa syöt yhdellä aterialla normaalisti?
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/syotko-sinakin-grillimakkara…
Kuinka monta grillimakkaraa syöt yhdellä aterialla? Makkarat ovat linkin ensimmäisessä kuvassa olevien kokoisia eli ihan peruskoko. Lisukkeena sinappi ja vihersalaatti. Onko sinusta oudon paljon jos syö kolme?
Kommentit (40)
Neljästä kuuteen kpl. Paljon pernamuusia, suolakurkkuja, sinappia ja ketsuppia.
Jos grillimakkaraa syön, niin turha sitä pakettia on avata jos ei kaikkia syö. Riippuu sitten syöjien ja pakettien määrästä jotta suuriko on kunkin annos.
Grillimakkaroita? Kerran kesässä yhden maistan ja aina petyn.
Parempaakin kun näet on tarjolla.
En yhtään. Muut voivat syödä minulle varatut makkarat.
Kyllä neljä menis, mutta vihersalaatiin en koskis.
Vierailija kirjoitti:
Jos grillimakkaraa syön, niin turha sitä pakettia on avata jos ei kaikkia syö. Riippuu sitten syöjien ja pakettien määrästä jotta suuriko on kunkin annos.
Syön kerralla kaksi ja laitan avatun paketin pakastimeen. Sieltä sitten saa muutaman viikon päästä seuraavat kaksi makkaraa jos tekee mieli.
carnivore kirjoitti:
Ennen söin kolme, mutta muutaman vuoden viisaampana (mikä on hyvä määrä suolaa, mitä on aromit ja lisäaineet) syön nolla.
Joko itse tehty jauhelihapihvi sipulilla ja juustoa sisälle,
tai
kanaa itse tehdyssä marinadissa.
Miksi jokaiseen ruoka- tai alkoholiketjuun tulee aina joku tällainen kullimuumi leijumaan ja jeesustelemaan?
Yleensä kun meillä on makkaroita syön kaksi .
Kaksi jos on lisukkeita, 3 jos ei ole muuta tarjolla. Paitsi jos on nysämakkaroita, niitä menee 4.
Vierailija kirjoitti:
carnivore kirjoitti:
Ennen söin kolme, mutta muutaman vuoden viisaampana (mikä on hyvä määrä suolaa, mitä on aromit ja lisäaineet) syön nolla.
tai
kanaa itse tehdyssä marinadissa.Miksi jokaiseen ruoka- tai alkoholiketjuun tulee aina joku tällainen kullimuumi leijumaan ja jeesustelemaan?
Koska täällä pöllöpalstalla on joku, kuka haluaa päteä.
Kaksi menisi, mutta sitten on ihan turvoksissa seuraavana aamuna, joten yksi makkara ja kasvislisukkeita enemmän.
3 tai 4. Jos ei mitään lisukkeita siis.
En kykene syömään kuin yhden. Olen hoikka nainen, vähän keskipituista pidempi.
Jos makkara olisi esim. saunan jälkeen, eli iltapalana, niin yksi ja aterialla salaatin kanssa niin silloin kaksi.
Syön ehkä yhden paketin verran koko vuoden aikana ja silloinkin ihan siksi, että mies meillä tykkää makkarasta.
Ei kolmessa mitään outoa ole, syö rauhassa 3.
tai
kanaa itse tehdyssä marinadissa.