Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies raivostui suunnitelmien muutoksesta

Lopen uupunut
13.11.2021 |

Kaipaisin nyt vähän näkökulmaa. Meillä oli tarkoitus tänään lähteä käymään miehen entisellä kotipaikkakunnalla, yöpyä miehen vanhemmilla ja ajaa huomenna kotiin. Toissapäivänä kuitenkin 14-vuotias tyttäreni sairastui ja oli eilen yli 38 asteen kuumeessa ja totesin, että jään tyttäreni kanssa kotiin - kovaa kuumetta hänellä ei enää ole, vaan liikkuu noin 37 asteessa. Tyttäreni olisi sopimuksen mukaan kuulunut mennä eilen isälleen.

Mies huuti puhelimessa ja viestein ilmoitti, kuinka kusipäisesti käyttäydyn, kun peruin kaikkien viikonloppusuunnitelmat tyttäreni muka-sairauden takia. Hän on aivan raivona ja uskoo, että halusin jäädä kotiin todellisuudessa siksi, että viritän jotain petoskuvioita häntä kohtaan, videopuhelussa naljailee tyttäreni voinnista niin, että lapsi varmasti kuulee. Ymmärrän miehen pettymyksen, sillä hänen tyttärensä odotti kovin vierailua isovanhemmilleen, jossa on mieleistä tekemistä.

En kuitenkaan ymmärrä, miten minä olen käytökselläni pilannut kaikkien suunnitelmat. En ole kieltänyt miestä ja tytärtä menemästä miehen vanhemmille, vaikka itse en mukaan pääsekään. Olisiko siis oikea vaihtoehto ollut, että laitan eilen kovassa kuumeessa olleen lapseni isälleen ja toiminut alkuperäisen suunnitelman mukaan? Minulla alkaa olla takki aika tyhjä riitelyä, joka ei johda mihinkään muuhun kuin siihen, miten petollinen ja epäluotettava minä olen.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taas näköjään onnistu lainaaminen

” En vain käsitä, kuinka mieli kääntää kaiken niin, että hän on uhri, eikä edes lapsen sairaus saa häntä heräteltyä - hän on kuitenkin vapaa menemään, itse olen autottomana kotona.”

Eli sinä olet se uhri?

En minäkään ole uhri. Lapsi, joka joutuu kuuntelemaan puhelimen välityksellä huutoa ja kyseenalaistamista + vanhempansa haukkumista, sen sijaan on.

Vierailija
42/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aikuisen ihmisen kynnys hoitaa asia alkuperäisen suunnitelman mukaan on ni suuri,

Tähän on aika vaikea vastata kun ei tunne taustoja. Pistä netti kiinni ja mene huolehtimaan lapsestasi. Hänen takiaan sinä sinne kotiin jäitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää ap:n tyttärelle kuunnella kipeänä jonkun raivoamista siitä, että hän on kipeä.

Lapsellinen ja itsekäs mies.

Vierailija
44/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi, joka joutuu kuuntelemaan puhelimen välityksellä huutoa ja kyseenalaistamista + vanhempansa haukkumista, sen sijaan on.

Olisi ollut liian raskas ponnistus siirtyä pois laosen läheisyydestä? Takes two to tango.

Vierailija
45/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mäkeen vaan. Tuollainen reagointi voi johtaa pahempiin ongelmiin myöhemmin. Oma tytär on tärkein. Exän taapero eli oma tyttären sisarus on myös miehen lasta ja miehen vanhempia tärkeämpi tässä vaiheessa, ja ansaitsee suojelua mahdolliselta tarttuvalta kuumetaudilta. Samalla toki suojaat miehen (nyxän) sukua, sillä voit hyvin itse saada kuumeen tässä viikonlopun aikana. Eli nyxästä sais tulla uusi exä tämän reagoinnin seurauksena.

Vierailija
46/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet tollasen raivohullun sekopään kanssa koska...!??!?!

Vierailija
47/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit lapsen kuunnella voidaksesi osoittaa kuinka tämä tekee teidän elämästä ihan kamalaa?

Vierailija
48/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopen uupunut kirjoitti:

lapsiko kirjoitti:

Ihan selkeä selityshän tuo oli. En minäkään olisi laittanut kuumeista tytärtäni isälleen. Lähinnä nyt ihmettelen, että tuliko miehen reaktio jotenkin yllätyksenä... Yleensä tuollaisesta reagoinnista on kyllä merkkejä, jos aiemmin on tullut tilanteita, jossa kaikki ei mene miehen tahdon mukaan. Ei musta tähän apua ole, mutta mun luonteella ei tuollaisen reaktion saavan kanssa oltaisi kauaa saman katon alla.

Eipä se oikeastaan tullut, mies on osoittanut mustasukkaisia piirteitä aiemminkin. En vain käsitä, kuinka mieli kääntää kaiken niin, että hän on uhri, eikä edes lapsen sairaus saa häntä heräteltyä - hän on kuitenkin vapaa menemään, itse olen autottomana kotona.

Eiköhän ole aika lopettaa tuo suhteen irvikuva.

Vierailija
49/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap…monesko kerta kun tämä yksi lapsi meni muiden edelle?

Vierailija
50/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille itse asiaan vastanneille ja myötätuntoa osoittaneille - en mielestäni ole ollut miestä kohtaan kohtuuton, mutta alkuperäisen suunnitelman peruuntumisen aiheuttama reaktio oli minunkin mielestäni ylimitoitettu. Olisin mieltäni viettänyt itsekin viikonloppua jotenkin toisin, kuin sairastuvalla.

Vierailija
51/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini terrorisoi muutenkin teidän perhettä?

Vierailija
52/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta, kun häneen liittyvän syyn takia joudutaan perumaan sovittuja menoja.

Vierailija
53/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi menee AINA muiden edelle, tampio!

Vierailija
54/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen reaktio tyhjästä tule. Taustalla on oltava muutakin, joka katkaisi sen kamelin selän.

Vierailija
55/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit lapsen kuunnella voidaksesi osoittaa kuinka tämä tekee teidän elämästä ihan kamalaa?

Luonnollisesti poistuin kuuloetäisyyden ulottumattomiin, kun puhelinryöpötys alkoi. Ei liene 14-vuotiaalle mahdoton rasti päätellä, mistä on puhuttu.

Vierailija
56/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös perheen toisen lapsen?

Vierailija
57/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero vanhemmilla on tapana hyvitellä sitä eroa ero lapselle ja siinä jää muut jalkoihin.

Vierailija
58/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei ole kahden ja olisi ihan hyvin mennä isälleen, kun ei enää kerran ole kuumeessakaan. Miten muuten jyvität väliin jääneen tapaamisen?

Korona-mahdollisuus. Ei pitäisi levitellä viruksiaan.

Vierailija
59/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas lapsi menee todellakin terveen edelle.

Vierailija
60/85 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on useampi kuin nämä kaksi tyttöä.