Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua naimisiin vielä

Vierailija
30.01.2015 |

Poikaystäväni, joka asuu toisessa maassa ei ole vielä saanut töitä valmistumisen jälkeen vaikka valmistunut englanninkielisessä maassa. Maa ei ole EUssa, siispä hankalasti ottaa EU-maa sellaisia kansalaisia töihin(?).. Anyway.. Ollaan oltu jo 2 vuotta yhdessä ja syksyllä minä aloitin koulun vihdoin. Suunnitelmana oli aluksi että tulisi vaikka tänne töihin ja oltais yhdessä samalla siinä.. Mutta kuinkas ollakkaan hän kovasti tahtois naimisiin mennä (sillähän saisi oleskeluluvan mikä helpottais töiden saantia), mutta mä en ole yhtään valmis. Hän ei enää pysty odottamaan, koska psyykkisesti raskasta..kyllä me aina max. 6kk välein nähdään. Rakkaus on suurta molemminpuolin, mutta kun mä en vaan pysty vielä. Ahdistaa et menetän hänet kuitenkin sitten.. Neuvoja hei ihanat? Itkettää ja surettaa ja vaikka mitä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mene naimisiin

Vierailija
2/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, ainakaan vielä.. Mutta menetän ihmisen?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkää anna sen painostaa sua naimisii! Tuut katumaan ja olemaan katkera jos menit naimisiin painostuksesta

Vierailija
4/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
5/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit menettää myös menemällä naimisiin..

Vierailija
6/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän mitenkään tavallaan painosta ainakaan että minä sellaista selkeästi huomaisin. En ole kylläkään mikään tyhmä tollasten asioiden suhteen. On vanhempienkin kanssa puhuttu ja olen 22, mutta hän sano ettei pysty vielä kahteen vuoteen olemaan missään "puhelinsuhteessa".. :(

Vierailija
7/7 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 molemmat. Hän on valmistunut ja minä en..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan