Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa ensisuudelmastanne!

Vierailija
26.02.2015 |

sain juuri ensisuudelmani. olin aivan jäykkänä koko tilanteen ajan,jännitin liikaa.. sen jälkeen meinasin alkaa itkemään, koko tilanne pilalla. ei jääny kivat muistot. kertokaa,menikö teillä paremmin? missä olitte,minkä ikäisenä,miten päädyitte suutelemaan??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 00:40"]sain juuri ensisuudelmani. olin aivan jäykkänä koko tilanteen ajan,jännitin liikaa.. sen jälkeen meinasin alkaa itkemään, koko tilanne pilalla. ei jääny kivat muistot. kertokaa,menikö teillä paremmin? missä olitte,minkä ikäisenä,miten päädyitte suutelemaan??
[/quote]

Voi! Onnittelut :) kukapa sitä tilannetta nyt ei jännittäisi! Itse olin juuri 18v. täyttänyt ja yhden bileillan jälkeen nukuttiin vierekkäin sohvalla. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, mutta se tilanne oli sellainen, ettei kumpikaan sanonut mitään vaan katsottiin toisiamme ja suudeltiin. Muistan kuinka olin kuvitellut suutelemisen ihan toisenlaiseksi. Suudelma oli märkä ja pitkä ja jätkä (nykyinen sulhaseni) maistui oluelle. :) muistan sen ja pari muutamaa seuraavaa suudelmaa oikein elävästi vieläkin vaikka vuosia on kulunut jo monia. (Ps. Ne pusut muuttuu harjoittelulla ja ajan kanssa paremmiksi). ;)

Vierailija
2/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tytön kanssa, mutta se oli ennemminkin pusu.

Moikka Emilia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 v, jätkä oli aika mitäänsanomaton, enkä ollut kovin ihastunut. Suutelu tapahtui lyhyen keskustelun jälkeen, mietin että pitäisi sulkea silmät, tyyppi käytti kieltä liikaa. En muista enää kunnolla. Yhtä turha tapaus oli neitsyyden menetyskin toiselle tyypille muutaman vuoden päästä tuosta ja siitä muistan vielä vähemmän. Ei ollut minkäänlaista romantiikkaa näissä jutuissa..

Vierailija
4/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmässä miesten saunassa musiikkileirillä joskus aamuyöstä. Olin 16-vuotias, poika oli 15. Suudelma maistui airwaves-purkalle ja olin nyrjäyttää leukani koska pojan suutelutyyli oli suu ammolleen ja kieli kurkkuun, viisi minuuttia kerrallaan. Silti siinä oli taikaa jota en koskaan unohda :) Moi vaan Ville!

Vierailija
5/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa toisen tytön kanssa, halusin että opettaa mun pussaamaan ennen kuin teen sen sen aikaisen poikaystävän kanssa. Kävikin niin, että kyseinen tyttö oli paljon parempi suutelemaan kuin tämä exäni =(

Vierailija
6/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin luistelemassa kavereiden kanssa ja joidenkin jätkien kiekko liuku meiän jalkoihin jäällä. Yks niistä pojista tuli hakemaan sen kiekon, pysähty mun eteen, sano "sulla on kauniit silmät" ja suuteli mua nopeesti ja lähti jatkaa peliä. Tutustuttiin ja pian alettiin seurustelemaan. Kuukausi sitten vietettiin 4:ttä vuosipäivää <3

Vierailija
7/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania kertomuksia:) -ap

Vierailija
8/14 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tapahtunut. M22

Vierailija
9/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
10/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensisuudelma tapahtui tytön kanssa, vaikka nykyään koenkin olevani hetero, mutta teininä oli sellainen kokeileva vaihe :D Hän oli tehnyt aloitteen ja kertonut olevansa ihastunut muhun ja että tahtoisi pussata mua, mutta mun piti tehdä aloite pussaamisen kanssa, koska häntä ujostutti liikaa. Muakin kyllä jännitti kun en ollut itsekkään ketään aiemmin suudellut, mutta ihan turhaan, nimittäin kaikki meni paremmin kuin osasin edes kuvitella. Se oli hellä ja pitkä ja suloinen suudelma :) Hyvillä mielin muistelen, vaikka meillä katkesikin välit pian tuon jälkeen, enkä ole enää vuosiin ollut hänen kanssaan tekemisissä. Olin tuolloin juuri täyttämässä 15v :)

Vierailija
11/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparilla tapahtui. Tilanteeseen liittyi kähmintää ja kopelointia. Yhh, ei mikään kaunis muisto.

Vierailija
12/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random mies työnsi Itävallassa kielen suuhuni tanssilattialla ollessani 16. Yök.

Vierailija
13/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana 'kotibileissä' (kaverin vanhemmat maalla, muutama naapuruston teini kerääntynyt katsomaan telkkaria). Poika heitteli popcornia päälleni ja lopuksi siirryttiin istumaan vierekkäin ja sitten suudeltiin. Kunnon kielari, mikä oli mulle täys yllätys, mutta ihanalta tuntui. 'Seurustelimme' (hengailtiin ostarilla) muutaman kuukauden, sitten se lopahti. Oltiin eri kouluissa joten ero meni aika kivuttomasti.

Vierailija
14/14 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih.. Olin 15v kun sain ensisuudelman eräältä Israelilaiselta pojalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme