Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - millainen on mies, joka pitää huolta itsestään?

Vierailija
17.05.2023 |

Mitä hän tekee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia kunnossa: käy päivittäin suihkussa, puhtaat vaatteet, huoliteltu tukka ja parta (jos on), käyttää ihonhoitotuotteita sen mukaan mitä tarvitsee.

Hygienia kunnossa myös kotona: pölypallot ei juokse nurkissa, ei roskia ympäriinsä, puhtaat lakanat, kylpyhuoneessa ei näkyvää likaa. 

Harrastaa päivittäin (edes hyöty)liikuntaa ja pitää huolta kehostaan (lihaksista, toimintakyvystä). Ei ylipainoa tai korkeintaan muutama kilo. 

Syö terveellisesti ja monipuolisesti. Nukkuu riittävästi. Hoitaa perussairauksiaan, jos niitä on. 

Pitää huolta raha-asioistaan. Maksaa laskut ajoissa, ei shoppaile mitään turhaan (esim. tavaroita joita ei käytä tai käyttää kerran) tai pakonomaisesti. On säästöjä edes jonkin verrran.

Vierailija
2/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygienia kunnossa: käy päivittäin suihkussa, puhtaat vaatteet, huoliteltu tukka ja parta (jos on), käyttää ihonhoitotuotteita sen mukaan mitä tarvitsee.

Hygienia kunnossa myös kotona: pölypallot ei juokse nurkissa, ei roskia ympäriinsä, puhtaat lakanat, kylpyhuoneessa ei näkyvää likaa. 

Harrastaa päivittäin (edes hyöty)liikuntaa ja pitää huolta kehostaan (lihaksista, toimintakyvystä). Ei ylipainoa tai korkeintaan muutama kilo. 

Syö terveellisesti ja monipuolisesti. Nukkuu riittävästi. Hoitaa perussairauksiaan, jos niitä on. 

Pitää huolta raha-asioistaan. Maksaa laskut ajoissa, ei shoppaile mitään turhaan (esim. tavaroita joita ei käytä tai käyttää kerran) tai pakonomaisesti. On säästöjä edes jonkin verrran.

Tämä ehdottomasti!

Lisäksi on kiinnostunut elämästä ja asioista, utelias ja halukas oppimaan uutta iästä huolimatta. Sopivasti kunnianhimoinen. Rohkea kokeilemaan kaikkea kivaa

Onni on olla naimisissa tällaisen kanssa jo 27v:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy normaalipainossa ja kuntoilee. Syö terveellisesti, terveet elintavqt eli ei alkoholia ja tupakkaa. Pukeutuu siististi ja niin, että vaatteet näyttävät tyylikkäiltä. Huolehtii hygieniastaan ja hiusten ja parran leikkuusta jne. Huolehtii myös henkisestä terveydestään.

Vierailija
4/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te naiset pystyisitte itse edes puoleen noista mieheen kohdistamistanne vaatimuksista, niin olisi kova sana. 

Vierailija
5/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te naiset pystyisitte itse edes puoleen noista mieheen kohdistamistanne vaatimuksista, niin olisi kova sana. 

Toi on tavallisten naisten perustaso itsestä huolta pitämisessä. Ero näkyy huomattavasti esim. hygieniassa. 

Vierailija
6/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, eihän olisi reilua vaatia toiselta sellaista mihin ei itse pysty tai halua tehdä??

2

Vierailija
7/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on tavallisten naisten perustaso itsestä huolta pitämisessä. Ero näkyy huomattavasti esim. hygieniassa. 

Liikunta ja normaalipainossa itsensä pitäminen? Salli mun nauraa. 

Vierailija
8/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää meille mammoille vihdoinkin livekuvaa satamasta tai lentokentältä sateenkaaren värisestä lynkkaysjoukosta. Ilman sitä emme suostu uskomaan miesten poistumiselle Itä-Euroopan ja Balkanin suuntaan olevan minkäänlaista valtakunnallista estettä.

Vierailija
9/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää meille mammoille vihdoinkin livekuvaa satamasta tai lentokentältä sateenkaaren värisestä lynkkaysjoukosta. Ilman sitä emme suostu uskomaan miesten poistumiselle Itä-Euroopan ja Balkanin suuntaan olevan minkäänlaista valtakunnallista estettä.

Täh? Aikamoinen aasinsilta langan aiheesta. 

Vierailija
10/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Aikamoinen aasinsilta langan aiheesta. 

Menepä sinä takaisin ylikselle. Täällä mitään lankoja ole, prkl.

Vierailija
11/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy normaalipainossa ja kuntoilee. Syö terveellisesti, terveet elintavqt eli ei alkoholia ja tupakkaa. Pukeutuu siististi ja niin, että vaatteet näyttävät tyylikkäiltä. Huolehtii hygieniastaan ja hiusten ja parran leikkuusta jne. Huolehtii myös henkisestä terveydestään.

Ei alkoholia? pitääkö olla täys absolutisti.

Vierailija
12/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen annika saarikko

Vierailija
13/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaisia taitavat olla absolutistit naisissakin, mutta mieheltähän sitä sopii tietenkin vaatia.

Vierailija
14/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaisia taitavat olla absolutistit naisissakin, mutta mieheltähän sitä sopii tietenkin vaatia.

No usein just ne vaatii toisilta, jotka ite on. Muita ei haittaa, jos vähän ottaa. 

Vierailija
15/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tarvii naisesta äitiä, vaan voi kohdata naisen naisena. Eli elämän perusjutut kunnossa. Kokkaa hyvin, pukeutuu hyvin, huolehtii hygieniastaan. 

Vierailija
16/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, koska tuskin on ihmistä, joka ei huolehtisi ikinä itsestään ollenkaan, tai, jonka teot olisivat aina hyväksi hänelle itselleen. Joten eiköhän meistä jokainen ole mies tai nainen joka huolehtii itsestään enemmän tai vähemmän. Lisäksi samat teot ovat itsestään huolta pitämistä ja itsensä heitteille jättöä eri tilanteissa, esim sairaana tai todella uupuneena on hyväksi jättää se teholenkki väliin, vaikka yleisesti ottaen lenkkeily on hyvä tapa pitää elimistöstä huolta. Itse lenkkeilin eilen kolme kilometriä kuuden sijasta, koska juuri parantunut rasitusvamma alkoi vihoitella ja pidän sitäkin itsestäni huolehtimisena, vaikka varmaan joku nyt onkin sitä mieltä, että se ei sitä ollut, ellen vähentänyt kuluttamattomia kaloreita loppupäivän syömisistä. 

Ehkä parasta itsensä huolehtimista juuri onkin se, että osaa arvioida tilanteensa oikein, joustaa ja muistaa olla itselleen armollinen sopivassa määrin. Liikunta, oikea lääkitys, terapia, päivärytmi, uni, itselle sopiva ruokavalio, hyvät ihmissuhteet ja mielekäs harrastus toki ovat asioita, joilla on parantava vaikutus, ehkä ne ovat niitä konkreettisia asioita, joihin kannattaa panostaa oman jaksamisen mukaan, jos oma hyvinvointi huolestuttaa.

Ja siis minähän ole tinderissä, enkä lähtökohtaisesti viehäty salimakeista. Eikä minun pahin pelkoni treffeillä ole se, että mies on lihava, vaan se, että mies on väkivaltainen psyko, joten minun ei tarvitse vääntää tätä termiä pääni sisässä kaunistelluksi muodoksi torjua tietyn näköiset miehet.

Vierailija
17/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki miehet pidä just nimenomaan huolta vain ja ainoastaan itsestään ja muista ei väliä.

Vierailija
18/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Liikuntaa ei tarvi joka päivä harrastaa mun mielestä, kunhan ei ole sohvalle juurtunut muuten.

Lisäisin vielä sen, että jos hän sairastuu, hän hakee apua, oli ongelma sitten fyysinen tai psyykkinen.

Vierailija
19/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mies ei haise. Siis hengitys, hiki, kengät.. Toki on joillain ihan oikea ongelma ton kanssa, mutta yleensä se johtuu vaan hygienista.

Vierailija
20/20 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä paljonkin tullut vastaan, mutta ovat yleensä kuolettavan tylsiä kotihiiriä, hauskanpito on tyyliä palapelin kokoamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi