Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaupan kassa; huomiotko asiakkaiden ostokset?

Vierailija
28.01.2015 |

Ja vedätkö johtopäätöksiä?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Meillä on vakiasiakkaana mm. Perjantaisiideriäiti, Lihapullapoika, Psyllium-Psyyke, Vegaani-insinööri ja Salapolttaja-Sami.

Vierailija
62/140 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikuisesti kiitollinen sille kassalle joka laittoi muovipussin raskaustestini päälle liukuhihnalla kun oli lyönyt ne kassaan. Varmaan näki mun itkuisesta olemuksesta että en halua sitä koko maailmalle esitellä.
Olin hyvin nuori tuolloin ja raskaus olisi ollut katastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen kaupan kassa mutta sivullisena asiakkaana tulee silmäiltyä edellä olevien asiakkaiden ostokset. Jotkut peittelevät kuukautissuojia laittamalle hieman piiloon muiden tuotteiden lähelle hihnalla..

Vierailija
64/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:24"]En olen kaupan kassa mutta sivullisena asiakkaana tulee silmäiltyä edellä olevien asiakkaiden ostokset. Jotkut peittelevät kuukautissuojia laittamalle hieman piiloon muiden tuotteiden lähelle hihnalla..
[/quote]

:D

Vierailija
65/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa kyllä :D

Vierailija
66/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:24"]En olen kaupan kassa mutta sivullisena asiakkaana tulee silmäiltyä edellä olevien asiakkaiden ostokset. Jotkut peittelevät kuukautissuojia laittamalle hieman piiloon muiden tuotteiden lähelle hihnalla..
[/quote]
Mä teen näin.

Vierailija
67/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen ihmisten kyllä....Kerran nauratti kun jollain oli kertakäyttöhanskoja,kortsuja ja ruokaöljyä...Ois tehny mieli kysyä että sulla taitaa olla hauska ilta tiedossa...

Vierailija
68/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:24"]En olen kaupan kassa mutta sivullisena asiakkaana tulee silmäiltyä edellä olevien asiakkaiden ostokset. Jotkut peittelevät kuukautissuojia laittamalle hieman piiloon muiden tuotteiden lähelle hihnalla.. [/quote] Mä teen näin.

[/quote]

Miksi?

Vierailija
69/140 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, ihan naurattaa miettiä, mitäköhän kassaneiti ajatteli, kun menin itkien, ripsarit poskilla ostamaan jäätelöä, suklaata ja sipsiä. 

Vierailija
70/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein nuorena kun se jotenki hävetti. Hävetti myös ostaa jos vierasmies oli samassa. Muuten en muuta hävennytkään. En enää häpeile.

Vierailija
71/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin jos asiakas ostaa kondomeja, silloin katson minkä näköinen ihminen ostaa. Lisäksi raskaustestejä ostaessa mietin olisiko nainen raskaana. Jos asiakas ostaa hirveästi kaljaa niin halveksin sisäisesti. Näiden kohdalla kiinnitän huomiota. Lisäksi jos on jokin mielenkiintoinen yhdistelmä, kuten läski ihminen + kauhea kasa hiilaripaskaa ja karkkia niin nauran mielessäni.

Vierailija
72/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:24"]En olen kaupan kassa mutta sivullisena asiakkaana tulee silmäiltyä edellä olevien asiakkaiden ostokset. Jotkut peittelevät kuukautissuojia laittamalle hieman piiloon muiden tuotteiden lähelle hihnalla.. [/quote] Mä teen näin.

[/quote]

Miksi?
[/quote]

kuukautiset ovat epäluonnollinen ja salainen juttu :D huoh

Vierailija
73/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:26"]

[/quote]

Miksi?
[/quote]
En tiedä. Aina siellä kaupassa on joku tuttu, vähintään lapsen kaverin vanhempi. Jotenkin vaan on siinä kassajonossa mukavampi jutella kasvisten vieressä kuin ERITTÄIN IMUKYKYINEN YÖSIDE TUPLAPAKKAUS -ostosten äärellä.

Vierailija
74/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:33"]Huomioin jos asiakas ostaa kondomeja, silloin katson minkä näköinen ihminen ostaa. Lisäksi raskaustestejä ostaessa mietin olisiko nainen raskaana. Jos asiakas ostaa hirveästi kaljaa niin halveksin sisäisesti. Näiden kohdalla kiinnitän huomiota. Lisäksi jos on jokin mielenkiintoinen yhdistelmä, kuten läski ihminen + kauhea kasa hiilaripaskaa ja karkkia niin nauran mielessäni.
[/quote]
Samoin! Mutta yleensä asiakas tai ostokset ei jää mieleen. Sitten kun sinne hihnan päähän on jäänyt jotain edelliseltä asiakkaalta, pähkäilet kukahan se oli...

Vierailija
75/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä juurikaan huomiota tavallisiin ruokaostoksiin.

Sitä en voi olla huomaamatta,kun eräs yksinäisen oloinen hyvin laiha ja kalpea tyttö ostaa pelkkiä vihreitä omenoita, purkkaa, maustamatonta jogurttia ja kivennäisvettä. Aina ja pelkästään.

Tai sitä, kun eräs äiti ostaa joka viikko suklaamuroja, pakastepizzaa, valtavat läjät karkkia, limsaa, energiajuomia ja olutta. Hänellä on ainakin kaksi alle kouluikäistä lasta.

Vierailija
76/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon miespuoleinen, ja jotkut naiset vaivaantuu ihan hirveesti kun skannaan niiden siteitä. Jotenkin vähän surullista että joku vaivaantuu tollasesta.

Vierailija
77/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hellyttää asiakkaana joskus toisten asiakkaiden itsellenikin tuttu yhdistelmä: terveyssiteitä/tamponeja + suklaata/jätskiä/karkkeja/sipsejä tai kaikkia edellisiä. :) 

Vierailija
78/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ostajan tunnistaa yleensä jo kaukaa! Nuoremmalla ostajalla on kylkiäisenä karkkipussi, vanhemmalla lehti. Ilme on jännittynyt, rupatteleminen ei kiinnosta, jos edes hei'tä kykenee sanomaan. Sitten kun ne kondomit pistetään siihen hihnalle, tulee se karkkipussi tai lehti nätisti siihen päälle. Lupaan ja vannon että hihnan toisessa päässä ostokset ovat juuri toisessa järjestyksessä - ensin karkkipussi/lehti, päällimäisenä kondomit ;)

Vierailija
79/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat jotenkin poikkeuksellisia, voin huomioidakin. Useimmiten en.

Vierailija
80/140 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:37"]Mua hellyttää asiakkaana joskus toisten asiakkaiden itsellenikin tuttu yhdistelmä: terveyssiteitä/tamponeja + suklaata/jätskiä/karkkeja/sipsejä tai kaikkia edellisiä. :) 
[/quote]

Tätä näkee kassalla usein, tekis mieli antaa sympatia alennusta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi