Miksi mies viileni? Tapasin kuukauden yhtä miestä, joka
kävi aivan kuumana perääni. Viestitteli jatkuvasti ja piti minusta paljon. Tiedän että hän on sitoutumiskammoinen, vaikka olikin innokkaampi kuin minä. Olin toivonut taas kovasti tapaamista ja kertonut myönteisiä käsityksiäni miehestä. Sen jälkeen yhtäkkiä mies viileni. Viestit hiipuivat ja muuttuivat lyhyiksi ja neutraaleiksi tai hän ei vastaa. Mitähän tapahtui? Mitä minä tein väärin? Olen koittanut kysyä. Mies sanoo ettei halua sitoutua. En minäkään tahdo. Olen sen kertonut. Tapailu aikaisempaan malliin riittäisi. En tajua. Mies oli niin innokas aluksi.
Kommentit (181)
Okei, ei tarvi enää vastata, mutta juuri pointtina tarkoitin tuota, että silloin kun ihminen menettää jonkun, se vasta tajuaa toisen ihmisen arvon ja ilmanmuuta noin kun kirjoitat, että sulla pienen pieni toive, että se heppu on vielä kiinnostunut niin juurikin tuo kun asialle ei voi tehdä mitään, niin jokainen asia, johon itse ei pysty vaikuttamaan, sitä ei myöskään kannata murehtia, koska toisen ihmisen tahtoon ei pysty vaikuttamaan muuta kuin korkeintaan manipuloimalla. Murehtiminen tekee mun mielestä seuraavan asian kenen tahansa mielelle-> Mitä enemmän murehtii, sitä huonommaksi mielentila muuttuu ja mitä huonommaksi mielentila muuttuu, sen synkemmäksi taas ajatukset menee ja sitä enemmän taas murehtii. Ajatukset seuraa tunteita, joten älähän mieti liikaa tuota ja voin perustella tuota miten ajatukset seuraa fiiliksiä-> Esimerkki ja älkää lukeko jotka pidätte huuhaana koko seuraavaa asiaa :).
Jos vaikkapa miettisi tällaisen asian, että jos vaikka jännittäisi jotakin tilannetta, niin sehän tarkoittaa samaa kuin ajattelisi tulevaa tilannetta etukäteen, että uskallankohan mennä vaikkapa juhliin, pystynkö olla siellä omaitseni, alkaankohan jännittämään lisää ja mitä enemmän tilannetta miettii etukäteen, sitä enemmän jännittää ja mitä taas seuraa, vielä vaikeampi mennä juhliin ja kun lopulta juhliin astuu, niin on niin ahistava olotila, että sieltä haluaa vain takaisin kotia jossa voi taas olla omaitsensä eikä tarvi jännittää yhtään mitään. No sitten, mikäli miettii tilanteen eri näkökannalta, että okei, meen juhliin ja mua jännittää ja mitä sitten, tottakai mua saa jännittää ja saan olla ahistunut eli hyväksyy asian, niin voin luvata, että kummasti huomaa, että pian ei todellakaan enää jännitä minkään vertaa koska se kun ei anna itsensä jännittää, pelätä, ahistua jne, niin aiheuttaa probleemat ja kun hyväksyy "paniikin", sitä paniikkia ei tule, ihan pikkuisen erikoinen ihmisen mieli on ja nämä tosiaan vain jälleen kerran mun näkökulmia tilanteisiin ja tämä vain sen takia, että mitä enemmän jotakin odottaisi ja hyvä asia kun hyväksyit tuon tilanteen, jolloin odotukset tuon asian kehittymisen kannalta ei ole enää elämää kaatavat, niin koska et enää odota ja mieti vastaiskohan, ottaiskohan yhteyttä, niin et myöskään enää suuremmin pety jos hepusta ei kuulu mitään.
Jotakin erikoista ja huonoa sellaista on siinä hepussa, joka alkuun on ihan onnes ja sitten yhtäkkiä, en mä pidäkään enää yhteyttä. Suoraanhan ei voi sanoa heppu sulle, että sori, en ole enää kiinnostunut vaan antaa sun haaveilla, mutta kun heppu miettisi omalle kohdalleen, että mitä jos hän laittaisi viestiä ja siihen ei vastaisi se josta tykkää, niin miltäs silloin siitä itsestä tuntuisi. Kattoisi nyt peiliin jo pikkuhiljaa. Pelimiehistä jotkut täällä puhuu, niin onko pelimies sellainen, joka pelkää sanoa, että en ole enää kiinnostunut kun nainen kysyy uutta tapaamista, pelkoahan se on ja jonkun asian pakenemista omassa itsessään ja luulis pelimiehen olevan rohkeampi, eikä sellainen, että vähänkö on upeaa kun tuo nainen laittaa tuhat viestiä ja kohottaa nyt minun itsetuntoa, ja vähänkö oon nyt pelimies ja voin vaatia ihan mitä vain naiselta niin jokainen rakastuu, sellainen tarvisi pitkän terapian, jotta saisi normaalin itsetunnon takaisin, jota ei tarvisi kohottaa hankkimalla uusia naisia vain oman edun nimissä, että mitä väliä, että kun saan tuolta naiselta pillua, niin mitä sillä on väliä hajoaako se nainen kun ite vain sain siltä pillua, minä vain itse, minä, minä ja vielä kerran minä :) :). Jos sille on oma ego tärkeämpi kuin suhun tutustuminen tai yleensäkin ego tärkeämpi kuin sinä, niin anna sen rakastua omaan egoon ja mennä senkans naimisiin :). Mukavia tällaiset viestiketjut, en näe mitään pahaa näissä, vaikka olisi tuhat viestiä per ketju :) ..Ihmettelijä kertaa kaksi tai kolme jo
Viestiteltiin siitä mikä meni mönkään. Mies oli suorasanainen ja minä pahoittelin. Mutta viimeisimmässä viestissä mies kutsui minua söpöllä lempinimellä. Katsoo nyt.
Ap
Mitä viestittelit ap?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:35"]
Eilen viestiteltiin. Minä ihan överisti. Pakit sattuivat niin. Nyt viimeistään mies pakeni vuorille. On muuten edelleen mustasukkainen. Harmittaa. Ap
[/quote]
Ja mistä mies on mustasukkainen?
Ja tän miehen nimi on tietenkin Petri
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:49"]
Miksei sais käyttäytyä aidosti? Jos mies joka tapauksessa häipyy, miksei ap saisi näyttää mitä ajattelee ja tuntee? Ja miksi pitäisi pelata mitään pelejä?
[/quote]
Just näin. Jätin kaikki pelit teini-ikään. En todellakaan esitä vaikeasti saatavaa. Sanon suoraan jos kiinnostaa ja senkin, jos ei kiinnosta. Aina ei ole miestä kiinnostanut, mutta yleensä ovat osanneet sen suoraan sanoa, kun olen asiasta suoraan kysynyt. Eikä siinä ole mitään ongelmaa, en mä siihen hajoa.
[/quote]
Voi naiset, naiset silloin kun puhutte peleistä ja pelaamisesta ja ihmissuhdekentällä pyörimisestä. Vaikka ette mitään teeskentelisikään, niin pientä pelaamista se on aina, halusitte tai ette. Sitä paitsi pieni keinottelu on sallittua ja se homman ydin. Miksi sekotatte pelisilmän käytön ja pelaamisen keskenään näin räikäesti? Kuinka moni mie son lähtenyt karkuun kun muidu on mennyt livauttamaan "moi. tykkään susta. pannaanko?" koska liian suorapuheinen toiminta tappaa kiinnostuksen.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:23"]Ap!!!! Mistä päin tämä miehesi on? [/quote] Mitä merkitystä sillä on? Ap
[/quote]
En ole tuo joka kysyy, mutta tiedän muuan autokouluopettajan Turusta joka hoitaa täsmälleen noin juttunsa naisten kanssa.. Mietin vain et koska sen muija ja pennut tulee joku kerta mummolareissulta kotiin ja löytävät tyhjän kämpän kun äijä on lähtenyt kävelemään.
Ja ap, ei ihmisiä saakaan jättää kuin nallia kalliolle, tuosta noin vain. Kipeää se tekee ja jättää sellaisen toiveikkaan olon, mutta se kuuluu juuri noiden miesten psykologiaan - voidaan taas palata niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Opin tämän itse tuon autokouluaikoina, ja kipeetä tekee edelleen. Ei suinkaan miehen takia vaan sen takia että kulutin niin helvetisti aikaa tuollaiseen PASKAAN! Opin itse että ihmisiä pitää kohdella kunnioittaen ja hyvällä tyylillä, eli opin kantapään kautta miltä tuo tuntuu. Itke surusi ap pois, opettele tunnistamaan nuo tuollaiset hetken huuman perässä juoksijat ja ole taas hieman viisaampi :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:23"]Ap!!!! Mistä päin tämä miehesi on? [/quote] Mitä merkitystä sillä on? Ap
[/quote]
En ole tuo joka kysyy, mutta tiedän muuan autokouluopettajan Turusta joka hoitaa täsmälleen noin juttunsa naisten kanssa.. Mietin vain et koska sen muija ja pennut tulee joku kerta mummolareissulta kotiin ja löytävät tyhjän kämpän kun äijä on lähtenyt kävelemään.
Ja ap, ei ihmisiä saakaan jättää kuin nallia kalliolle, tuosta noin vain. Kipeää se tekee ja jättää sellaisen toiveikkaan olon, mutta se kuuluu juuri noiden miesten psykologiaan - voidaan taas palata niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Opin tämän itse tuon autokouluaikoina, ja kipeetä tekee edelleen. Ei suinkaan miehen takia vaan sen takia että kulutin niin helvetisti aikaa tuollaiseen PASKAAN! Opin itse että ihmisiä pitää kohdella kunnioittaen ja hyvällä tyylillä, eli opin kantapään kautta miltä tuo tuntuu. Itke surusi ap pois, opettele tunnistamaan nuo tuollaiset hetken huuman perässä juoksijat ja ole taas hieman viisaampi :)
[/quote]
Lisäyksenä - tuo mies hoisi hommansa siis aiemmin noin. Muistan että naisia oli joka suuntaan joka viikonvaihde eri, ja toimintatapa tismalleen sama.
Ei ole sanottu viimeistä sanaa:)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:32"]Ootko se sama jankkaaja, joka paneskeli työkaverin kanssa ja avautui sitten tänne kun se ei enää feisbuukissa vastannut vaikka oli paikalla? Vai se, jolla oli suhde varattuun lestadiolaismieheen? Sun jutut kuulostaa just samanlaisilta. [/quote] En. Meitä on täällä siis ainakin neljä. Ulkopuoliselle voikin olla jankkausta. Minulle tämä on tilanteen pohtimista. En unohda päivässä, koska minulle ihmisillä ja asioilla on merkitystä. Mietityttää. Meitä on niin monenlaisia. Mutta eihän sinun tarvitse osallistua, jos et halua. Ap
[/quote]Ai kuka se neljäs on? Haha, jankkaaja jäi kiinni. Provoilua siis.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 18:49"]
Miksei sais käyttäytyä aidosti? Jos mies joka tapauksessa häipyy, miksei ap saisi näyttää mitä ajattelee ja tuntee? Ja miksi pitäisi pelata mitään pelejä?
[/quote]
Mutta ap:han tässä juuri pelaa pelejä, väittää ettei halua mieheltä mitään vakavaa tai sitoutmista, ja silti suhteen (jota hän ei edes halua...?) pitäisi mennä hänen ehdoillaan, ja miehen pitäisi olla hänestä kiinnostunut ja haluta jatkaa tapailua vaikka ovat sopineet että tämä on ihan vain satunnaista tapailua.
Rehellistä olisi myöntää että mokasi ja laittoi tunteet peliin, ja nyt ei halua miehestä luopua.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:53"]No selvästi sai muiltakin. En ikinä alentuisi jahtaamaan miestä, epätoivo ja riippuvaisuus ei ole seksikästä kenenkään mielestä. Mutta kukin tyylillään. Turhan jatkat, siirry seuraavan. Kiinnostunut mies ottaa AINA yhteyttä ja on aktiivinen. Aina.
[/quote]
Juttele joskus miesten kanssa kaveripohjalta niin huomaat että ei pidä paikkaansa. Ap:n tapauksessa tosin varmaankin pitää.
Vieläkö täällä tästä jankataa!johan se äijä on varmaa naimisissa..
Edelliselle: Miksi kaikki pitäisi tehdä selväksi sanojen tasolla? Eikö se ole tarpeeksi vahva viesti, jos toinen ei vastaa viesteihin?HALOO! Kuinka tyhmä pitää olla, ettei halua tajuta että toinen EI ole kiinnostunut? Sen verran voi harjoitella sosiaalista silmää, että ymmärtää rivien välistä että on saanut pakit. Vai pitääkö se tosiaan vääntää rautalangasta?