gallub: ikäeronne?
Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:08"]Gallub? Oikeasti, oppikaa nyt tää sana! Niin turnoff ettei tee edes mieli vastata :D
[/quote]
Turn off opi jo ! Kullini lerpsahti.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia. [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla. [/quote] Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana. [/quote] Saanko kysyä, että mitä se sinua haittaa, että me pariuduimme ja rakastuimme? Kummallakin oli ikäerosta ennakkokuuloja, mutta me vain tulimme niin erinomaisesti juttuun, toinen tuntui hyvälle ja turvalliselle. Kun tapasimme, olin kuukausi sitten eronnut exästäni, joka oli 22 (minä silloin 19) ja paljon nykyistä rakastani kuivemman ja tylsemmän oloinen. Mitä se on sinulta pois, että mieheni opiskeli todella ahkerasti, eikä hänellä ollut aikaa tai taitoja parisuhteelle silloin 18-25 vuotiaana kun ensimmäiset vakavat suhteet solmitaan. Kolmekymppisillä sinkkunaisilla on tämä jo takana, parisuhteesta olisi voinut tulla hankala kun toinen on "ensikertalainen" ja toinen saattanut jo käydä naimisissa. Hän on vähän sellainen epäsosiaalinen nörtti, mutta en ole ikinä ennen rakastanut ketään niinkuin häntä, me olemme yhdessä onnellisia.
[/quote]
Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet.
[/quote] Siis okei, jos me sitten ollaan kaksi säälittävää pientä luuseria jotka kelpaa vain toisilleen niin mitä pahaa siinä on, että kaksi kaltaistaan on toisensa löytäneet? Mitä se on edelleenkään sinulta pois? Minä en halunnut "komeaa nuorta miestä", tahdoin juuri sellaisen ketä mieheni on, pyyteettömästi minusta välittävä, älykäs, samanlainen huumorintaju ja yhteiset kiinnostuksenkohteet. Ainakaan hän ei kelpaa kenellekään niin saan pitää omanani :P
[/quote]
Menkää jo muualle riiteleen ketään ei kiinnosta! Asiaan kiitos!
Minä 21 ja mies 25, ikäeroa 3v9kk. Tavattiin baarissa ja oikeastaan vaan ajauduttiin suhteeseen puolitoista vuotta sitten.
44 ja 45. Tapasimme ravintolassa, nainen teki aloitteen.
Minä 31, mies 35, baarissa tavattiin, minä tein aloitteen.
Minä 54 mies 49.30 vuotta yhteistä onnea.Nyt jo isovanhempina.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"]
Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet.
[/quote]
Mikä vamma sulla oikein on? Kymmenen vuoden ikäero ei ole paljon mitään ja tasoittuu vielä ajan kanssa.
Onnittelut sinulle, nörtin löytänyt! Nörtit on ihan parhaita <3 Voin suositella kaikille nörttiä aviomieheksi ja toivon myös itselleni vävyksi nörttiä. Nörtit viihtyy kotona eikä juokse pitkin kapakoita. Ja tulotasokin on kohdallaan.
[/quote]
Ja lapsista tulee rumia. Tytöt tulee usein isäänsä ja joutuu kärsimään, kun perivät isänsä ulkonäön.
[/quote]
Painu nyt oikeesti helvettiin jo! MIKSI se kutittaa sun persettä noin paljon, jos kaksi "rumaa" nörttiä ovat löytäneet toisensa ja ovat onnellisia?! Oletko onnesta kateellinen? Et voi perustella edes "paremmalla aineksella", koska ainakaan lapsista ei tule tyhmiä sossuelättibimboja! Onnea sulle nörtin löytänyt ja onnellista nörtteilyelämää teille! ;) :)
Minä 24 mies 27, eli 3 vuotta ikäeroa.
Netissä tavattiin, mies teki "aloitteen"
9 vuotta yhdessä jo.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"] Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet. [/quote] Mikä vamma sulla oikein on? Kymmenen vuoden ikäero ei ole paljon mitään ja tasoittuu vielä ajan kanssa. Onnittelut sinulle, nörtin löytänyt! Nörtit on ihan parhaita <3 Voin suositella kaikille nörttiä aviomieheksi ja toivon myös itselleni vävyksi nörttiä. Nörtit viihtyy kotona eikä juokse pitkin kapakoita. Ja tulotasokin on kohdallaan. [/quote] Ja lapsista tulee rumia. Tytöt tulee usein isäänsä ja joutuu kärsimään, kun perivät isänsä ulkonäön. [/quote] Painu nyt oikeesti helvettiin jo! MIKSI se kutittaa sun persettä noin paljon, jos kaksi "rumaa" nörttiä ovat löytäneet toisensa ja ovat onnellisia?! Oletko onnesta kateellinen? Et voi perustella edes "paremmalla aineksella", koska ainakaan lapsista ei tule tyhmiä sossuelättibimboja! Onnea sulle nörtin löytänyt ja onnellista nörtteilyelämää teille! ;) :)
[/quote]
Voin vaikka lyödä vetoa, etteivät ole mitään rumia. Ihme ennakkokäsityksiä täällä. Toisekseen luullaanko täällä, että vain kauniit saavat kokea rakkautta? Jokin keskenkasvunen trollaa, ei voi olla mitään muuta.
Ikäero 5v
Tapasimme netissä (ei seuranhakupalsta)
Mies teki aloitteen
Vajaa 4 vuotta, kolmekymppisiä kumpikin. Tavattiin jo teineinä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi. [/quote] Oletko kuullut käsitteestä efebofila?
[/quote]
Ei paljon kiinnosta. Papat ei kiinnosta ja säälin teitä, joilla on paljon vanhempi mies. Säälistäkö te niitä tapailette vai miksi? Ehkä jossain ulkomailla 30-v mues voi vielä näyttää hyvältä, mutta Suomessa on 25:kin usein piloilla.
[/quote]
Ahaa, eli jätit exäsi koska se oli "jo" 22v ja melkein piloilla? Ja nykyisen ihastuksen jos saat, niin meinaat jättää myöskin 8 vuoden päästä, kun hän yhtäkkiä 25-vuotiaana mädäntyy? Kuinkas kauan meinaat tätä tomcruisemaista kierrettä jatkaa? Miehet on sulle siis pelkkiä lihakimpaleita ja seksiobjekteja, luonteesta viis? Minä en ole "papan" kanssa. Pappamaisuus alkaa joskus 50-vuotiaana, kaikilla ei silloinkaan. Jos näet ikäisesi miehet papparaisina, niin vika on sinussa (joku nuoruusfetissi), ei miehissä tai meissä heidän kanssa olevissaan. Olen aikuisten tasavertaisessa suhteessa minua vanhemman miehen kanssa, koska meillä synkkaa, nauramme samoille asioille, hän on charmikas ja hauska, rakastamme toisiamme, saan hyvää seksiä jne jne.
P.S. Olet rikollinen, jos/kun harrastit seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Ihme kehdonryöstäjä.
27 (minä) ja 34 (mies), eli ikäero 7v 8kk. Tapasimme kahvila/baarissa (ei siis mikään räkäkuppila) 5 vuotta sitten. Mies teki aloitteen, kun alkoi juttelemaan minulle ja kaverilleni (hän odotteli yksin kavereitaan). Toisaalta minä tein seuraavan siirron, kun hän antoi sähköpostiosoitteensa, ja lähetin viestin. :) (Hänellä ei ollut mitään minun yhteystietojani)
Toivottavasti täällä ei oo ketään tuttuja ketkä tunnistaa. :P
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi. [/quote] Oletko kuullut käsitteestä efebofila? [/quote] Ei paljon kiinnosta. Papat ei kiinnosta ja säälin teitä, joilla on paljon vanhempi mies. Säälistäkö te niitä tapailette vai miksi? Ehkä jossain ulkomailla 30-v mues voi vielä näyttää hyvältä, mutta Suomessa on 25:kin usein piloilla. [/quote] Ahaa, eli jätit exäsi koska se oli "jo" 22v ja melkein piloilla? Ja nykyisen ihastuksen jos saat, niin meinaat jättää myöskin 8 vuoden päästä, kun hän yhtäkkiä 25-vuotiaana mädäntyy? Kuinkas kauan meinaat tätä tomcruisemaista kierrettä jatkaa? Miehet on sulle siis pelkkiä lihakimpaleita ja seksiobjekteja, luonteesta viis? Minä en ole "papan" kanssa. Pappamaisuus alkaa joskus 50-vuotiaana, kaikilla ei silloinkaan. Jos näet ikäisesi miehet papparaisina, niin vika on sinussa (joku nuoruusfetissi), ei miehissä tai meissä heidän kanssa olevissaan. Olen aikuisten tasavertaisessa suhteessa minua vanhemman miehen kanssa, koska meillä synkkaa, nauramme samoille asioille, hän on charmikas ja hauska, rakastamme toisiamme, saan hyvää seksiä jne jne. P.S. Olet rikollinen, jos/kun harrastit seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Ihme kehdonryöstäjä.
[/quote]
Hän oli 24, kun suhde päättyi lopullisesti, on täyttänyt 15 vuonna, jolloin olemme tavanneet. Kyllä suomalainen mies usein alkaa vanhentua viimeistään 25-vuotiaana, eikä itsensä möhkäleeksi tekeminen salilla auta asiaa yhtään. Kyse on myös sukupolvista. 90-luvulla syntyneet miehet on rohkeampia ja itsevarmempia kuin oman ikäiset, jotka usein tarvii alkoholia saadakseen rohkaisua. 80-luvulla syntyneet "miehet" nyt vaan on säälittäviä monella tapaa ja epävarmoja itsestään. Ei hirveästi sytytä, jos miehellä on heikko itsetunto, joka näkyy muiden arvosteluna ym.
PS: nuoruusfetissi on kuitenkin pappafetissiä parempi
Minä 45.Aviomieheni 24.Naimisiin menimme 3v taaksepäin.Olemme maailman onnellisimmat.Ja 2vuoden kuluttua syntyi poikamme.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"] Seli seli. Selitä mitä vaan, mutta totuus on, että sinun äijäsi on luuseri, jota ei oman ikäiset naiset halunneet ja piti odottaa 31 ikävuoteen, että joku ehkä itsekin epätoivoinen nainen halusi. Ja yleensä nää vanhempia miehiä deittaavar nuoret naiset on itsekin vähän epätoivoisia, komeat juoret miehet eivät ole heistä kiinnostuneet. [/quote] Mikä vamma sulla oikein on? Kymmenen vuoden ikäero ei ole paljon mitään ja tasoittuu vielä ajan kanssa. Onnittelut sinulle, nörtin löytänyt! Nörtit on ihan parhaita <3 Voin suositella kaikille nörttiä aviomieheksi ja toivon myös itselleni vävyksi nörttiä. Nörtit viihtyy kotona eikä juokse pitkin kapakoita. Ja tulotasokin on kohdallaan. [/quote] Ja lapsista tulee rumia. Tytöt tulee usein isäänsä ja joutuu kärsimään, kun perivät isänsä ulkonäön. [/quote] Painu nyt oikeesti helvettiin jo! MIKSI se kutittaa sun persettä noin paljon, jos kaksi "rumaa" nörttiä ovat löytäneet toisensa ja ovat onnellisia?! Oletko onnesta kateellinen? Et voi perustella edes "paremmalla aineksella", koska ainakaan lapsista ei tule tyhmiä sossuelättibimboja! Onnea sulle nörtin löytänyt ja onnellista nörtteilyelämää teille! ;) :)
[/quote]
Se ketkä on parempia, ei määrity sillä, mikä on yhteiskunnallinen asema. Ulkonäöllä ja fyysisellä terveydellä on paljon merkitystä. Onnea toki munkin puolesta suhteelle, sitä tarvitaan.
Jatkoa edelliseen.Ja nyt odotamme toista vauvelia
Olen todellakin suurilla sanoilla onnellinen.
43, 44 ja 46 vuota. Mina 57 vuosi ja vaimot 13 14 ja 16v vuosi. Hjuva elämmä mela tässä maassa. Välillä käyn suomi tappamassa serkku asuu siela. suomi sosiaalituki juoksutta tännekin hyva
-Ahmed
24 ja 28v. 7,5v yhdessä. Tavattiin miehen sisarusten kautta, jotka olivat ystäviäni.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia. [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla.
[/quote]
Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana.
[/quote] Saanko kysyä, että mitä se sinua haittaa, että me pariuduimme ja rakastuimme? Kummallakin oli ikäerosta ennakkokuuloja, mutta me vain tulimme niin erinomaisesti juttuun, toinen tuntui hyvälle ja turvalliselle. Kun tapasimme, olin kuukausi sitten eronnut exästäni, joka oli 22 (minä silloin 19) ja paljon nykyistä rakastani kuivemman ja tylsemmän oloinen.
Mitä se on sinulta pois, että mieheni opiskeli todella ahkerasti, eikä hänellä ollut aikaa tai taitoja parisuhteelle silloin 18-25 vuotiaana kun ensimmäiset vakavat suhteet solmitaan. Kolmekymppisillä sinkkunaisilla on tämä jo takana, parisuhteesta olisi voinut tulla hankala kun toinen on "ensikertalainen" ja toinen saattanut jo käydä naimisissa. Hän on vähän sellainen epäsosiaalinen nörtti, mutta en ole ikinä ennen rakastanut ketään niinkuin häntä, me olemme yhdessä onnellisia.
[/quote]
Sama tääl, 22 ja 31 v. Mies oli oikein sanonu ettei alle 26-vuotiasta deittailis mut minkäs tunteilleen mahtaa. Ollut pitkissä suhteissa tosin, exä 2
38 v haha.