gallub: ikäeronne?
Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
Kommentit (100)
Minä 45 vaimo 20, tavattiin bangokissa...
Ikäero 10 1/2 vuotta. Minä 21, mies 32, kuppilassa tavattiin päivällä, mies kahvilla minä kaljalla, kun "hurja" nuori olin. Mies teki ensi siirron, ja toisen. Sen jälkeen alettiinkin hengailemaan ja kuukauden päästä seurustelemaan. 2 vuotta kohta mennyt.
27 & 29, ikäeroa 2v 4kk, tavattiin netissä, mies teki aloitteen.
Molemmat nyt 28v, ikäero 8pv. Tavattiin lukiossa toisen opiskelu vuoden aikana ja minä se taisin pyytää miestä ulos kun samassa kaveriporukassa oltiin.
Ikäero 6v, mies vanhempi, tavattiin bileissä, mieheltä aloite.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi.
[/quote]
Oletko kuullut käsitteestä efebofila?
Minä 22 v, avomies 28 v. Tavattiin samassa työpaikassa, mies teki aloitteen illanvieton päätteeksi ja tässä ollaan :-)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi. [/quote] Oletko kuullut käsitteestä efebofila?
[/quote]
Ei paljon kiinnosta. Papat ei kiinnosta ja säälin teitä, joilla on paljon vanhempi mies. Säälistäkö te niitä tapailette vai miksi? Ehkä jossain ulkomailla 30-v mues voi vielä näyttää hyvältä, mutta Suomessa on 25:kin usein piloilla.
Meillä ikäero 17v., mies vanhempi.
Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin.
Minä 26v, mies 48v elikkä 22 vuotta ikäeroa. Töiden kautta tavattiin pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"]
Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin.
[/quote]
No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"]
[/quote]
No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia.
[/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :)
ps. Emme tavanneet deittipalstalla.
Mä 37 ja lortto reilu 20. Salilla tavattiin ja aloitteen tein minä käyttäen valta-asemaani personal rainerina. Avokadot rules ok!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:38"] Minä 20, Mies 31, ikäero 10,5 vuotta, tavattiin netissä hän todellakin aloitti, mutta aika nopeasti minäkin ihastuin. [/quote] No totta kai netissä tapasitte. Tuon ikäinen, joka ei ole naista saanut siihen ikään mennessä, on luuseri, eikä se muualta seuraa saisikaan kuin sieltä, missä on muita epätoivoisia. [/quote] Mun luuseri ♥ Nörtti on, TKK-ajan jälkeen ei oikein livenä ketään tavannut ketään. Epätoivoisia ei nyt kai kumpikaan, oltiin kiinnostuttu samoista asioista, hänellä oli niin paljon vastauksia :) ps. Emme tavanneet deittipalstalla.
[/quote]
Joo ne on yleensä näitä, jotka ei oman ikäisilleen kelvannu ja yrittää sit jotain saada nuoremmista, jotka vielä vapaana.
6 pv, opiskelupaikassa tavattiin, mä tein aloitteen :)
Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi.