Aion muuttaa pysyvästi Juvalle, alkoholisoitua ja pilata tulevaisuuteni
Olen 46-vuotias mies ja minulle riittää oravanpyörä nytten.
Kommentit (39)
Miksi juuri Juvalle? Etkö voisi juosta vielä pyörässä, että minulle riittää juotavaa?!
Voi herranen aika! Nyt on asiat miehellä pahasti! Mitä on tapahtunut? Miksi noin radikaali ratkaisu, että Juvalle?! Vielä on toivoa, älä nyt ihan luovuta! Mikset muuttaisi Mikkeliin, se on ihan kiva paikka asua ja alkoholisoitua.
Juva on mukava ja eläväinen paikka, kyllähän sinne kannattaa muuttaa! Ja oravanpyöränkin voi jättää kyllä. Mutta älä hyvä mies alkoholin kanssa läträile, sillä pilaat vain terveytesi ja ihmissuhteesi. Alkoholi on hermomyrkky, ei kannata.
Helsingissäkin voi hypätä oravanpyörästä pois ja juopotella. Monet ovat tehneetkin niin.
Tampereelta löytäisit kaltaistasi seuraa. Keskusta on juoppoja täynnä.
Kannattaa miettiä vaihtoehtoina myös Rantasalmea tai Sulkavaa, niissä voi myös alkoholisoitua.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on tosiaan ihanan suvaitsevaista meininkiä, juoppoja ei kuskata pois näkyvistä sillä se ei olisi wokea.
Teeppä niin.Oma on elämäsi ja päätöksesi .
se on erittäin hyvä vaihtoehto, sinne vaan muiden samanlaisten joukkoon
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oma juoppojeskittymä ole ihan joka kaupungissa 😂
Mä asun tässä naapuripitäjässä ja olen jo pilannut tulevaisuuteni. Ihan alkoholisoitunut en vielä ole.
Tarviitko seuraa?
Mites olis Mäntyharju? Voisit alkaa Henry Saaren juomanlaskijaksi.
Anttolakin on oikein hyvä paikka alkoholisoitua.
Se on hyvä, että joku pystyy tekemään elämässään isoja ratkaisuja!
Hyvä. Mulla on sulle vaihtoehto. Ala shamaaniksi ja pienyrittäjäksi. Myy vaikka jotain luomua ja vedenpuhdistuslaitteita.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus lauloi jo mäkikotka aikanaan.
Se on joku sanaleikki JUVA:sta on lyhyt matka JUOVAan.
Pieksämäellä on erittäin hyvännäköisiä juoppoja!
Ei Juvalle kannata muuttaa. Siellähän on se ekokylä ja Kirsi Salo.