gallub: ikäeronne?
Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
Kommentit (100)
Ikäerohullut täällä alapeukuttelee. Kaikki, joilla ikäeroa yli 10 vuotta, saavat alapeukkua ja nämä ikikset luulevat, että vähintään jompikumpi nuissa suhteissa on säälittäviä :'D
onneksi me muut tiedämme ketkä niitä säälittäviä oikeasti ovat.
Molemmat 25v, mies 4kk nuorempi. Tavattiin kaverin mökillä ja minä tein aloitteen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi. [/quote] Oletko kuullut käsitteestä efebofila? [/quote] Ei paljon kiinnosta. Papat ei kiinnosta ja säälin teitä, joilla on paljon vanhempi mies. Säälistäkö te niitä tapailette vai miksi? Ehkä jossain ulkomailla 30-v mues voi vielä näyttää hyvältä, mutta Suomessa on 25:kin usein piloilla
[/quote]
Hän oli 24, kun suhde päättyi lopullisesti, on täyttänyt 15 vuonna, jolloin olemme tavanneet. Kyllä suomalainen mies usein alkaa vanhentua viimeistään 25-vuotiaana, eikä itsensä möhkäleeksi tekeminen salilla auta asiaa yhtään. Kyse on myös sukupolvista. 90-luvulla syntyneet miehet on rohkeampia ja itsevarmempia kuin oman ikäiset, jotka usein tarvii alkoholia saadakseen rohkaisua. 80-luvulla syntyneet "miehet" nyt vaan on säälittäviä monella tapaa ja epävarmoja itsestään. Ei hirveästi sytytä, jos miehellä on heikko itsetunto, joka näkyy muiden arvosteluna ym.
PS: nuoruusfetissi on kuitenkin pappafetissiä parempi
[/quote]
Niin, ihmiset tuppaa vanhenemaan. Biologinen tosiasia. Sinäkin vanhenet ja rappeudut! Entä sitten? Onko sulla joku kuolemanpelko, josta fetissi johtuu? Mitäs sitten teet, kun ihkuluonteinen ysärisi alkaa vanhentua? Et vastannut kysymykseeni. Aiot siis vaihtaa jatkuvasti nuorempaan? Todellinen rakkaus kestää toisen vanhenemisen (vanheneehan sitä itsekin!). Fetissi"rakkaus" näköjään ei. Madonnan ja J-Lon jäljissä vaan. Säälin sinua. Joo, saat ikuisesti nuorta uutta munaa, jee, mutta voitko koskaan olla onnellinen? Et ainakaan samalla tavalla kuin onnellisesti yhdessä vanhentunut pari.
* Minun kasarimieheni on rohkea, itsevarma ja hänellä on hyvä itsetunto. Eiköhän ne sunkin ikätoverit oo saanu lisää itsevarmuutta sitten teini-iän :D Kannattaisko kokeilla uudestaan? Ja kannattaisko olla yleistämättä muutaman tapauksen perusteella? Tosin tuntuu vähän että yrität vaan perustella fetissiäsi.
* Vaikka sinulla on fetissi, se ei tarkoita että kaikilla olisi. Me muut rakastamme IHMISTÄ, emme numeroa. Jos molemmat kestävät toisen vanhenemisen ja luonnollisen "rappeutumisen", niin suhde on terve ja rakkaus aitoa.
Minä 31, mies 22. Tavattiin baarissa, mies teki aloitteen. Pistin vastaan pitkään ikäeron takia, mutta pyristelystä huolimatta tunteet syttyi.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:25"]Minä olin 21 ja ex mies 14, kun tapasimme noin 8 vuoden suhde takana. Uusi ihastus 12 vuotta nuorempi. En tunne mitään vetoa ikäisiini 80-luvulla syntyneisiin miehiin (mitä kukaan voi nähdä niissä?) enkä sitä vanhempiin. En koskaan kunnolla seurustellut teini-ikäisenä, koska oman ikäiset ei kiinnostaneet riittävästi. [/quote] Oletko kuullut käsitteestä efebofila? [/quote] Ei paljon kiinnosta. Papat ei kiinnosta ja säälin teitä, joilla on paljon vanhempi mies. Säälistäkö te niitä tapailette vai miksi? Ehkä jossain ulkomailla 30-v mues voi vielä näyttää hyvältä, mutta Suomessa on 25:kin usein piloilla. [/quote] Ahaa, eli jätit exäsi koska se oli "jo" 22v ja melkein piloilla? Ja nykyisen ihastuksen jos saat, niin meinaat jättää myöskin 8 vuoden päästä, kun hän yhtäkkiä 25-vuotiaana mädäntyy? Kuinkas kauan meinaat tätä tomcruisemaista kierrettä jatkaa? Miehet on sulle siis pelkkiä lihakimpaleita ja seksiobjekteja, luonteesta viis? Minä en ole "papan" kanssa. Pappamaisuus alkaa joskus 50-vuotiaana, kaikilla ei silloinkaan. Jos näet ikäisesi miehet papparaisina, niin vika on sinussa (joku nuoruusfetissi), ei miehissä tai meissä heidän kanssa olevissaan. Olen aikuisten tasavertaisessa suhteessa minua vanhemman miehen kanssa, koska meillä synkkaa, nauramme samoille asioille, hän on charmikas ja hauska, rakastamme toisiamme, saan hyvää seksiä jne jne. P.S. Olet rikollinen, jos/kun harrastit seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Ihme kehdonryöstäjä.
[/quote]
Hän oli 24, kun suhde päättyi lopullisesti, on täyttänyt 15 vuonna, jolloin olemme tavanneet. Kyllä suomalainen mies usein alkaa vanhentua viimeistään 25-vuotiaana, eikä itsensä möhkäleeksi tekeminen salilla auta asiaa yhtään. Kyse on myös sukupolvista. 90-luvulla syntyneet miehet on rohkeampia ja itsevarmempia kuin oman ikäiset, jotka usein tarvii alkoholia saadakseen rohkaisua. 80-luvulla syntyneet "miehet" nyt vaan on säälittäviä monella tapaa ja epävarmoja itsestään. Ei hirveästi sytytä, jos miehellä on heikko itsetunto, joka näkyy muiden arvosteluna ym.
PS: nuoruusfetissi on kuitenkin pappafetissiä parempi
[/quote]
Sairashan sinä olet. Aikuinen kiinnostuu murrosikäisistä tai juuri murrosiän ohittaneista, tuo efebofiili on oikea diagnoosi sinulle.Hakeudu hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:28"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:09"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:49"] Painu nyt oikeesti helvettiin jo! MIKSI se kutittaa sun persettä noin paljon, jos kaksi "rumaa" nörttiä ovat löytäneet toisensa ja ovat onnellisia?! Oletko onnesta kateellinen? Et voi perustella edes "paremmalla aineksella", koska ainakaan lapsista ei tule tyhmiä sossuelättibimboja! Onnea sulle nörtin löytänyt ja onnellista nörtteilyelämää teille! ;) :)
[/quote]
Se ketkä on parempia, ei määrity sillä, mikä on yhteiskunnallinen asema. Ulkonäöllä ja fyysisellä terveydellä on paljon merkitystä. Onnea toki munkin puolesta suhteelle, sitä tarvitaan.
[/quote]
Parempia? :D Näiden kyseisten nörttien fyysisestä terveydestä ei ole tullut mitään ilmi. Yksinäisyyteen ja huonoon naisflaksiin ei tarvita välttämättä rumuutta.
* Minulle PAREMPIA ovat nörtit, jotka ovat omia itsejään, ja joilla on hyvä luonne ja hauska persoonallisuus. Minulle HUONOJA ihmisiä ja LUUSEREITA ovat ne, jotka arvottavat ihmisiä ulkonäön ja fyysisen terveyden perusteella. Säälittävää on myös se, miten pitää jankuttaa onnelliselle pariskunnalle, että kyllä mies on luuseri. Taitaa tosiaan kateus onnellisesta parisuhteesta vaivata.
Todellakin hengailen mieluummin aitojen nörttien kanssa kuin kaltaistesi pinnallisten ihmisten kanssa.
* Luonteeseen, yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin ja toisen arvostamiseen perustuva nörttisuhde on PAREMPI ja todennäköisesti kestävämpi kuin ulkonäköön ja fyysiseen terveyteen (LOL) perustuva HUONO ja pinnallinen suhde. Mitäs sitten kun ulkonäkö rapistuu vanhenemisen myötä ja joku sairaus iskee? Aivan, huono suhde hajoaa. Onnellinen nörttisuhde sen sijaan senkun porskuttaa. :) Vituttaako?
Minä 24, mies 35. Töissä tavattiin. Vaikea sanoa kumpi teki aloitteen kun oli niin selvää, että kumpikin on ihastunut.
Mies 35v, minä 21v. Kuulostaa kirjoitettuna ehkä isolta ikäerolta, mutta käytännössä kukaan ei edes kiinnitä siihen huomiota.
Minä 28, mies 35 eli ikäeroa 7 vuotta. Tavattiin netissä, joten vaikea sanoa kuka teki aloitteen, kai se mies oli kun ensimmäisen viestin laittoi.
Minä 19 ja mies 27, ikä eroa tasan 8 ja 4 päivää. Tavattiin baarin tupakkapaikalla ja mies teki aloitteen.
Olen 17 vuotta vanhempi kuin mieheni. Yhdessä on oltu nyt 12 vuotta.
Ikänne?
-minä 21, mies 43
Ikäeronne?
-21v
Miten tapasitte?
-ystävän kautta, ekan kerran baarissa
Kuka teki aloitteen?
-mies
Minä jo hieman iäkäs 63-vuotias helsinkiläinen mies, löysin viime vuonna unelmieni naisen ja olemme seurustelleet pian 9 kuukautta! Nainen on 16 ja tapasimme netissä. Ikäero ei menoamme hidasta ja hän tuo uutta puhtia makuuhuoneeseeni. Edes tämä 47 vuoden ikäero ei meitä estele, vaikka muilla onkin ehkä tätä vastaan. Olemme onnellisessa parisuhteessa. Minkälaisia kokemuksia teillä on ikäeroista?
'Jo kypsä mies'
18 ja 26, et ikäeroa on sellaset 8 vuotta ja pari kuukautta. Baarissa tavattiin kavereiden kautta :)
Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
minä 22, mies 23. Ikäero siis vuosissa 1 mut kuukausissa 18kk.
Tapasimme baarissa, yhteisen puolitutun kautta, tapailtiin pari kertaa ja sitten ei oltu missään tekemisissä melkeen vuoteen. Nyt ollaan oltu yhdessä vajaa pari vuotta. Mies teki alunperin aloitteen.
Mua naurattaa nää ikäerojen alapeukuttajat :D Mitä se on niiltä pois jos ihmisillä on ikäerosta huolimatta toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde.
Minä 40, mies 51, yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. Tavattiin yliopistossa, mies aloitti tohtoriopintosa, minä olin vasta opintojeni alussa.
Minä 21 (pian 22), mies 24. Ikäeroa siis 2 vuotta ja 7kk. Netissä tavattiin, minä laitoin ihan ensimmäisen viestin, että kai sitä jonkinlaiseksi aloitteeksi voi kutsua. Sen jälkeen kaikki on mennyt eteenpäin vain omalla painollaan.
Minä 45v ja aviomieheni 24v.Naimisiin menimme 3v taaksepäin.Olemme maailman onnellisimmat.Ja kahden vuoden kuluttua syntyi poikamme.Ja nyt odotamme toidta vauvelia.Olemme todellakin suurilla sanoilla onnellisia