gallub: ikäeronne?
Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
Kommentit (100)
Minä 16 ja poikaystävä 19. 3v ikäeroa. Tapasimme meillä kotona kun hän tuli auttamaan isääni rakennustyömaalla. Aloitteen tein minä kun huomasin että hänkin saattaisi olla kiinnostunut. Nyt ollaan oltu reilu vuosi yhdessä.
44v, pari kuukautta ikäeroa, meillä oli yhteisiä tuutja, mies teki aloitteen, siis 25v sitten.
Juuri näin. Itse vaihdoin 45-vuotiaana 40-vuotiaan mieheni 65-vuotiaaseen ja edelleenkin kymmenen vuotta myöhemminen seksi on parempaa kuin alle nelikymppisen kanssa ja ennen kaikkea mieheni on aikuinen, kypsä ja kykenee parisuhteeseen työssään menestyneen naisen kanssa, vaikka on itsekin samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:44"]
Mua naurattaa nää ikäerojen alapeukuttajat :D Mitä se on niiltä pois jos ihmisillä on ikäerosta huolimatta toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde.
[/quote]
Mitä vittua täällä alapeukutetaan toisten ikäeroja tai tapaamistapaa? Wtf? :D Nykyaikana on aika normaalia tavata netissä.
Ikäeroa meillä on 8v, olen 31v ja mies 39v. Tapasimme myös netissä, itse tein aloitteen jutusteluun mutta mies oikeaan tapaamiseen.
Minä 27 ja mies 45. Ikäeroa 17v 6kk. Baarissa tavattiin kun menin pyytämään miestä tanssimaan. Mies otti yhteyttä myöhemmin. Tästä kohta kolme vuotta aikaa.
33 (n), 28 (m). Ikäeroa vähän päälle 5v. Tavattiin kavereiden kautta. Mies teki aloitteen (kai).
32 (mies), 33 (minä). Ikäero 10 kuukautta. Tavattiin netissä. Mies teki aloitteen (jos netissä voidaan niin ajatella).
Tapasimme lapsina. Ikäero 7 vuotta.
40 minä, 52 mies. Ikäero siis 12v. Tavattiin töissä, ihastuttiin työmatkalla.
Mies 24 ja minä 23. Ikäeroa tasan 9kk. Tapasimme baarissa tupakalla.
Mä 36, mies 35 (ikäero 8kk). Tavattiin yhteisen tutun kautta. Mies teki aloitteen. 12v yhdessä.
Kumpikin 18, ikäero muutama kuukausi, tavattiin kaveriporukassa ja varsinaista aloitetta ei ollut, kaikki vain tapahtui :)
24 minä ja 33 hän, ikäero siis 9 vuotta. Tavattiin yhteisen harrastuksen kautta ja me vähän niinkuin vain ajauduimme suhteeseen. Ei ollut mitään "olemmeko suhteessa" keskustelua.
Minä 34, mies 33, 10 kk ikäeroa, yhteisen ystävän kotibileissä teineinä, minä tein aloitteen.
Minä 31 ja nainen 34, eli 3v ikäero. Olin kännipäissään hukannut avaimet ja soitin naapurin ovikelloa, hän halusi minut heti.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:11"]Ikänne? Ikäeronne? Miten tapasitte? Kuka teki aloitteen?
[/quote]
Minä 22, miehestä ei varmaa tietoa, veikkaan lähemmäs 30. Tavattiin vessajonossa, aloitteen tekijästä ei täyttä varmuutta. On jatkunut jo puoli viikkoa :P
Olen miestä 4 kuukautta vanhempi.