Kello on kolme yöllä ja mä leivon pullia!
Kommentit (17)
Millaisia pullia? Miksi yöllä? Saisinpa mäkin! :)
Tein tunti sitten viimeiset torttutaikinat. Hyvää oli :)
Työttömän yöt ovat pullantuoksuisia.
Älä kaikkii kerralla, tulee paha olo :/
En leipoisi, vaikka pyydettäisiin. Jauhopeukalo puuttuu totaalisesti. Olen lomalla, otan punkkuviinihuikkaa. Voin nukkua koko huomisen päivän, jos vaan huvittaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 03:24"]
Älä kaikkii kerralla, tulee paha olo :/
[/quote]
Niin muuten tuli... Phuuuuh...
ap.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 04:10"]
Miksi yöllä :"D
[/quote]
Työttömän yö ;)
ap.
Hyvä ap! Minäkin usein teen ruokaa ja alan leipoa keskellä yötä. Välillä huomaan, että jokin tärkeä leivonta-aines puuttuu ja sitten voin kätevästi pyöräillä hakemaan sen 24/7 auki olevasta Salesta, joka on iso ja valikoimaltaan kattava. Yöllä on muutenkin kiva käydä ruokakaupassa ja puuhastella muitakin kotiaskareita. Minä teen freelancerina kirjoitustöitä kotoa käsin, joten välillä vuorikausirytmini hieman nyrjähtää...:)
HUAHHAHHAA, LEIVOTAAN KAIKKI PULLAA! PULLAA! PULLALLAA!
Heh. Mullakin on tapana puuhastella keittiössä öisin. Yleensä teen pannaria. Viime yönä kokeilin sipsien tekoa.
Sipsien tekijä: onnistuiko sipsit? Jos, niin miten teit? Itse joskus epäonnistunut kokeiluissani. :)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:33"]Sipsien tekijä: onnistuiko sipsit? Jos, niin miten teit? Itse joskus epäonnistunut kokeiluissani. :)
[/quote]
Epäonnistui. Ensin kokeilin viipaloida perunaa kuorimaveitsellä, mutta tuli liian ohuita ja pelkkiä suikaleita. Loput viipaloin vaan tavallisella veitsellä. Ihan vaan muutamasta tuli just oikeen paksuinen ja ne paistuikin ihan kivoiksi, mutta useimmat oli liian paksuja.
Tästä aloituksesta tuli jotenkin lämmin ja hyvä mieli ♥
Nam!