Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)

Vierailija
27.01.2015 |

Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.

Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.

Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan kuvottavaa!

Vierailija
122/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja pettäminen. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika vaikeeta saada pireissä nalli palamaan... tai vaik seisois niin laukeaminen kestää. Joten arvio provo

Vierailija
124/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]

Ei piripäissä nuku, ei edes pysty siihen. Eli valehtelee sulle. Olisiko höylännyt muijaa koko yön? Jotkuthan pystyy panemaan loputtomiin sen vaikutuksesta. Jättäisin pojan. Eikä siitä mene niin sekaisin ettei tietäisi mitä tekee. Olen joskus käyttänyt ko. ainetta ja pyörinyt noissa porukoissa, ja suosittelisin jo sen takia että jätätä pojan historiaan.

[/quote]

No sehän nyt riippuu tasan siitä paljonko veti. Jos pari viivaa illan aikana, niin ei se mitään koko yötä valvota, hetkellisesti toki piristää.

Vierailija
125/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]

Ei piripäissä nuku, ei edes pysty siihen. Eli valehtelee sulle. Olisiko höylännyt muijaa koko yön? Jotkuthan pystyy panemaan loputtomiin sen vaikutuksesta. Jättäisin pojan. Eikä siitä mene niin sekaisin ettei tietäisi mitä tekee. Olen joskus käyttänyt ko. ainetta ja pyörinyt noissa porukoissa, ja suosittelisin jo sen takia että jätätä pojan historiaan.

[/quote]

No sehän nyt riippuu tasan siitä paljonko veti. Jos pari viivaa illan aikana, niin ei se mitään koko yötä valvota, hetkellisesti toki piristää.

[/quote]

No jos ottaa pari viivaa illan aikana, niin se tuskin "johtaa" pettämiseenkään. No en joka tapauksessa usko ap:ta tai miestä.

Vierailija
126/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:53"]On kyllä aika vaikeeta saada pireissä nalli palamaan... tai vaik seisois niin laukeaminen kestää. Joten arvio provo
[/quote]

Poikaystävän mukaan otti vain kerran piriä. Ja siis ei lauennut. Kysyn lisää tarkentavia kysymyksiä kun seuraavan kerran ollaan tekemisissä. Viimeksi pää löi niin tyhjää niin pystyin vain pudistelemaan päätäni... aion kysyä pirin piristävästä ja kiihottavasta vaikutuksesta ja montako kertaa sitä otti. Kauanko yhden nenään vedettävän satsin (joo aika ympäripyöreä mittasuhde...) vaikutusaika on? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi