Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)

Vierailija
27.01.2015 |

Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.

Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.

Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja av-mammojen mielestä on heti narkkari kun kerran on kokeillut :D

Amfetamiini ei varsinaisesti päätä sekoita ja hän tuskin on nukkunut. Laskuissa on tosi paha mieli ja itkettää, vaikka pettämistä ei olisi tapahtunutkaan. Että kovin paljoa en laittaisi painoa noille tunnereaktioille.

Mulle tuo rattijuoppous olisi myös aika kova pala ymmärtää.

Vierailija
62/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks voi antaa mutta se ei unohdu koskaan, mulle ja poikaystävälle kävi myös näin kaks vuotta viel yritettiin mut sit ei siitä enää mitään tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään oo vetänyt muuta ku sitä muijaa. Nyt selittää muka huumeilla omaa käytöstään. Jätä se sika

Vierailija
64/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä viestistä 40. Poikaystävä on oikeesti vaikuttanut olevan todella pahoillaan tapahtuneesta. Itkettiin kumpikin ainakin kolme tuntia, ja kun hieman rauhotuttiin välillä, niin hänkin ihan yhtäkkiä purskahteli itkuun ja itki miten ikinä saa kaiken korjattua. Poikaystävä ajaa tänne taas huomenna töidensä jälkeen. Jutellaan sitten lisää ja aion kysyä paljon tarkentavia kysymyksiä. Jotta pääsen tän yli niin mun on esim pakko saada tietää illan kulku minuutti minuutilta. Jos mulla on vaan ne omat mielikuvat päässäni, en ikinä pääse niistä yli. En ikinä ois uskonut et joudun petetyksi... tätä lukuunottamatta hän on ollut ihan täydellinen ja ollaan yhdessä selvitty tosi paljosta, hän on mulle siis ohan uskomattoman tärkeä henkilö. Sen takia haluaisin yrittää, mutta en tosiaan tiedä pystynkö jatkamaan tästä. Se vaatii kyl ihan hitosti aikaa ja keskustelemista...

Vierailija
65/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin (nuoruuden toilailujen kokemuksella), että pelkällä viinalla pää on paljon enemmän sekaisin kuin alkolla+amfetamiinilla. Että turha sen piikkiin pistää sekoiluja.
Seksin keskeytyksen luulen johtuvan siitä, ettei silloin vain saa orgasmia.

Vaikka on kaikenlaista tullut kokeiltua nuoruudessa, voisi olla minullekin kova pala nykyään antaa anteeksi huumausaineisiin sekaantumista. Siihen vielä päälle pettäminen..

Vierailija
66/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä elämässä kaikenlaista pahempaakin eikä nyt yhdestä tai kahdestakaan satunnaisesta eksymisestä vieraaseen petiin kannata hirveää haloota nostaa. Tai siis haloon voi nostaa, mutta jos suhde on muuten hyvä niin anteeksikin voi antaa. Toinen asia on ne suhteiksi kehittyvät jutut. Ja se huumejuttu on vakava. Onko poikaystäväsi kovinkin helposti vietävissä hölmöilyihin??

Vierailija
67/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset piristä on, et yksikin satsi saa kyllä valvomaan yhden vuorokauden helposti. Ihmettelen itekin et sun poikaystävä ois nukkunut?
Ja en kyllä mene piristä sekaisin, oon hyvinkin "järkevä" ja tietoinen tekemisistäni ja ympäristöstäni. Alkoholin kanssa pirillä on kumoava vaikutus. Jos oot kännissä ja vedät piriä- "selviät"! Siis yhdestä/kahdesta annoksesta se tavallaan vaan poistaa sun humalan, etkä mene enemmän sekaisin niinku esim. viina+lääkkeet.. Monesti kirosin hukkaan menneitä satseja kännissä, kun pää selvis vaikka sekaisin piti mennä..
Onneksi pääsin sitä rojusta.

Vierailija
68/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on varmaan lopettanut sen ämmin nussimisen kun ei ole lauennut. Muunteli totuutta omaksi edukseen!

Vierailija
69/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan usko tota paskaa selitystä. Enpä ole koskaan nähnyt ketään joka menisi piristä sekaisin :D enemmän se alkoholi sekoittaa päätä, piristä tulee vaan yliaktiivinen olo ja valvottaa, ei tunne nälkää, yli-itsevarma.

Vierailija
70/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotan nyt koko ajan ysymyksiä ja mietteitä paperille ylös. Poikkis joutuu kunnon kuulusteluun huomenna :-/ viimeksi mun päässä ei pyörinyt yhtään mitään.... toivon niin paljon ettei tätä olisi tapahtunut. Meidän suhde on muuten ollut ihan täydellinen ja tällainen munkaltainen puoli-velakin pystyi haaveilemaan, että tulevaisuudessa perustan ton miehen kanssa perheen. Totaalisesti lähti matto jalkojen alta :-/ miten nopeasti eri sp-taudit nälyy testeissä? Ei sillä et mulla olis mikään hinku sänkyyn, välitän hänestä edelleen niim haluan vaan tietää milloin patistan hänet testeihin. Kysyn myös millaiselta se akka vaikutti (siis kuinka tosissaan hiviä pitää pelätä) ap

Vierailija
71/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten poikkis on kaikkea muuta kuin päihteisiin menevä. Alkoholiakin käyttää todella vähän ja silloinkin fiksusti. En tiedä onko tossa sit ollut joku ryhmän paine vai mikä... kyselen tätäkin huomenna.

Vierailija
72/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten keskustelussa on jo pohdittu, poikaystäväsi kertomus ei pidä paikkaansa. En tunne ketään ns. amatööriä amfetamiinin käyttäjää, jolla edes seisoisi aineen vaikutuksen alaisena. Omat kokemukseni, sekä lukuisat kerrat porukassa puhuvat aivan toista kieltä. Usein on naurettu, turha ainakaan naisseuraa hankkia koska vehje menee niin pieneksi aineesta johtuen. Toki ammattikäyttäjillä voi olla eri asia.

Toinen asia on se, että minkään mallin amfetamiini ei kyllä saa illan aikana ihmistä sammumaan. Humalastakaan ei ole tietoa käytön jälkeen. Toki tämä ei varsinaisesti ole ehkä merkittävää tuon aiheen kannalta, mutta tällaista on ehkä syytä pohtia, jos juttelette asiasta.

Vierailija
73/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ihan hirveästi kannata antaa painoa sille, että mies tuli heti itkemään ja katumaan. Mun ystävä seurusteli vuosia miehen kanssa, joka petti varmaan kerran kuukaudessa ja joka ikinen kerta tunnusti heti, oli niiiiin katuvainen ja selitti ummet ja lammet kuinka se ei enää koskaan tule toistumaan. Muijahan uskoi. Joka vitun kerta.

Muista, että se sun poikkis luultavasti kaunistelee kuitenkin noita juttuja. Niin ne aina tekee.

Tuo pirihomma on kans semmonen juttu että en alkais kattelemaan pidempään. On "vähän" eri luokkaa kuin sun parit pilvikokeilut.

Vierailija
74/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl kuulostaa oudolta. 

1. Tarjottiinko sille ilmaseks vai ettikö ihan ja oliko ees eka kerta?

2. Kui sil seiso jos amatööri?

3. Miten helvetis se nukahti jos otti stimuloivaa päihdettä vai överit tai joku adhd?

4. Amfetamiini pelkästään ei sekota päätä niin ettei hallitsis omaa käytöstä tollain

5. Ei se muija varmaa sitä raiskannu

6. Sun poikaystäväs saatto itkeä vaan koska sil oli laskut

Vierailija
75/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa uskoa, niitä jotka sanoo pirin kiihottavan ja että pystyy panee koko yön vai niitä jotka sanoo et se "lamauttaa" alakerran. Fakta ainakin on se et amfetamiini "kumoaa" alkoholin vaikutukset? Ap

Vierailija
76/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun eksä, joka joskus harvemmin käytti piriä, aina puhui kuinka vehkeet melkein imeytyy sisään vaikutuksen alaisena.
Tässäkin ketjussa muutamat on kuitenkin maininneet siihen suuntaan, että aktiiviset käyttäjät pystyy panemaan.

Joko sun jätkä käyttää hulluna ja siten pystyy seksiin (se nukahtaminen on kyllä paskapuhetta), tai sitten se petti ja esittää että pirin takia muka harkintakyky petti yms yms.

Vierailija
77/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän nyt jo kaikkia, jotka ovat tänne kirjoittaneet neuvoja sekä amfetamiiniin liittyviä juttuja....kauhulla odotan huomista keskustelua. Mulla ei oo mtn tietoa amfetamiinin "toiminnasta", joten ei olisi tullut mieleen kyseenalaistaa esim nukahtamista. Tosta seisoo kokoajan/ei lainkaan ois kiva saada lisätietoja, mut ehkä se reagoi jokaisella yksilöllisesti? Oon ihan 100% varma et tää oli poikkiksen eka huumekokeilu. Jos aloitan huomisen ristikuulustelun eka et pyydän poikaystävää kertomaan kaikki tapahtumat uudelleen hetki hetkeltä. Jos tarina loppuu siihen nukahtamiseen, hän ei ole voinut ottaa sitä piriä? Alan sitten hiillostamaan aineen piristävistä vaikutuksista. Mitä sen jälkeen teen... Ap

Vierailija
78/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selvittää niiden sp-tautien testausaikoja? Mulla on vaan vanha kännykkä ja tällä on niin hidasta :(

Vierailija
79/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, sen jälkeen näytät sille ukolle ovea ja sanot hyvästit. Huumekokeilu, pettäminen ja valehtelu, mitä muuta vielä tarvii syyksi.

Vierailija
80/126 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli laittaa toi vetämään piriä uudelleen ja tsekata mitä vehkeille käy... en olis uskonut hänestä pettämistä. En sit tiedä kumpi on pahempaa, pettää alkoholin vaikutuksen alla vai hätävalheena keksiä se piri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi