Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kolme parisuhdetta on kaatunut siihen että en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä

Vierailija
21.05.2026 |

Ensimmäinen kumppani katseli kolme kuukautta ja toinen  kuukauden. Molemmat painostivat pillereihin, ja jättivät kun kerroin että lääkärit eivät kirjoita sairastetun veritulpan vuoksi. Kolmas sanoi heti että ei ala edes suhteeseen ellen syö pillereitä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä miehiä sinulle sitten. Mieskin voi ehkäistä, ei ole yksin naisen asia. 

Vierailija
2/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelisi päivääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ukko osaa/voi käyttää kortsua, niin NEXT.

Vierailija
4/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen mies, joka ei laukea ollenkaan.

Vierailija
5/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulostaa "parisuhteilta" lainkaan, jos kuukauden parin mittaista säätöä, jossa selvästikään mies ei ollut tosissaan. 

Vierailija
6/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi käyttää NN

Vierailija
7/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota kierukkaa?

Vierailija
8/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Vierailija
9/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, tai nainenkin, voi hakeutua sterilointiin. Miehillä se on pieni toimenpide, jonka voi purkaa. 

Uusien tuttavuuksien kanssa käytetään aina kondomia!

Vierailija
10/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi maksaa ja popsia ne pillerit halutessaan ja käyttää lisäksi kumia. Ap saa päättää omasta kehostaan. 

Vierailija
11/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyväksyttävä, että eroja tulee, jos on erimielisyyksiä ehkäisystä, ei siinä muu auta. Tokihan kondomi on tärkeä ihan jo mahdollisten seksitautien takia, mutta en minäkään pelkän kondomin turvin harrastaisi seksiä, mutta olenkin vela. 

Ap, mikä olisi ihannetilanteesi? Kondomiehkäisy, vasektomia, sterilointi, pidättäytyminen, muu ehkäisykeino vai mikä? 

Vierailija
12/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinun rasittavalla luonteellasikin oli vaikutusta eroihin

Vierailija
13/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltarauhashormonia voi kyllä syödä vaikka olisi riski veritulppaan. Sitä löytyy esim. kierukasta, kapsellista ja minipillereistä. Kuparikierukka myös täysin hormoniton

Vierailija
14/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaatunut johonkin muuhun. 

Vierailija
15/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu pillereihin, jos et halua. Minä typeränä söin niitä kunnes halusimme lapsen. Minulla ne latistivat halut. Kukaan mies ei suostuisi syömään sellaisia. Lapsen syntymän jälkeen käytimme kumia kunnes lapset oli tehty ja mies meni vasektomiaan.

Vierailija
16/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä minä en käytä mitään, vaan mies kävi vasektomiassa. Toki meillä on lapsiluku täynnä.

Vierailija
17/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka... mutta jos meinasit saaha ukon joka suostuu koko lopun elämäänsä vetelemään sua kumin kanssa, niin tuota 😬

Se kumi on keksintönä hyvä, eipä sillä. Nuorille ja niille ketkä panee ties sun ketä. Mutta ei sitä missään kohti oo parisuhteeseen tarkoitettu. Se nimittäin vie niin paljon tuntoa pois (yleensä molemmilta). Mä voin ainakin ihan rehellisesti sanua, että oma käsi tuntuu hyvemmältä kuin kumiin paneminen. Ja toi totuus on vähän paha kyllä, jos niin kun pidemmälle kahtoo. Kyllähän siinä niin käypi, että parisuhde alkaa olla katkolla kuukauden parin päästä. Joku keino siihen ehkäisyyn pitää löytää, mutta kumi se ei kyllä pitkässä juoksussa ole.

Vierailija
18/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarra mielesi ja pariudu toisen naisen kanssa. Ei tarvitse käyttää veritulppalääkkeitä. 

Vierailija
19/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä minä en käytä mitään, vaan mies kävi vasektomiassa. Toki meillä on lapsiluku täynnä.

Ehkä seurustelun alkuvaiheessa on hiukan liikaa pyytää toista menemään vasektomiaan. Emme sitäpaitsi tiedä haluaako ap joskus lapsia. 

Vierailija
20/39 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin pyöräyttää kympin Cu putkesta sinulle kiemuran, pitäisi ensin nähdä se teline mihin tämä sätös tulisi

LVI-Rane

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä