Poikaystävä sitten petti mua... (liittyen eiliseen keskusteluun)
Eiliseen keskusteluun "Pettikö poikaystävä mua viikonloppuna?" saapuu jatkoa nyt. En päässyt eilen enää kommentoimaan sinne Posting not allowed ilmoituksen takia, mutta luin sitä ja siellä esiintyi muutama trolli -.- itse kirjotin viimeisen viestin sinne ennenkuin poikaystävä oli edes saapunut tänne, joten kaikki muut "tarinan lopetukset" olivat jonkun idiootin keksintöjä.
Poikaystävä tuli siis eilen mun luokse ja kertoi heti itkien, että oli pettänyt mua... olivat kavereiden kanssa kaljoitelleet ja vedelleet alkoholia vahvempaa. Huumeiden ensikertalaisena poikkis kokeili sitten amfetamiinia. Joo ja sehän laittoi koko ihmisen sekaisin. Baari-illan jälkeen koko konkkaronkka olivat tulleet takaisin jatkoille, ja nukkumaanmennessä joku akka oli liittänyt hänen kainaloon ja alkanut koskettelemaan. Huumepäissään ei ollut kovin kauaa estellyt, kunnes.. noh.. niin. Pettäminen tapahtui. Keskenkaiken poikkis oli kuitenkin tajunnut mitä tekee ja lopetti homman kesken. Aamulla heti herättyään lähti kotiinsa.
Itkin ainakin kolme tuntia putkeen, ja illalla vielä sain satunnaisia itkukohtauksia. Musta tuntuu vieläkin ihan omituiselta, en vaan voi uskoa tän tapahtuneen. Tää on eka kerta kun mua petätään, enkä jotenkin ikinä kuvitellut että tää voisi tapahtua omalle kohdalle... joskus aikaisemmin ilman omaa kokemusta, ihan yleisesti pettämisestä ajattelin, että tapauskohtaisesti yhden kerran voisi antaa anteeksi. Poikaystävä oli ihan silminnähden paskana, tää oli eka kerta kun näin hänen itkevän. Itkettiiin kumpikin siis monta tuntia... oon edelleen ihan sekaisin kaikesta ja en pysty ajattelemaan tätä edes kunnolla. En siis ole päättänyt asiaa suuntaan tai toiseen. Osa musta haluaisi antaa anteeksi, ja ehkä annankin anteeksi, mutta en rehellisesti tiedä, että vaikka haluaisinkin, niin pystynkö jatkamaan ja unohtamaan tän. Nyt tuntuu etten pääse siitä mielikuvasta ikinä yli enkä jatkamaan tätä enää :--/ oon ihan hajalla ja itken tälläkin hetkellä. En ois ikinä uskonut että tää tapahtuis mulle. :-/
Kommentit (126)
Joko se on ottanut sitä, mutta vain sen verran ettwi se valvottanut koko yötä tai se valehtelee, mutta kummassakin tapauksessa se on 99% varmuudella tiennyt mitä tekee tai sitten sitä on kusetettu siitä mitä se aine on.
Eikö ainakin hivin ihan ensioireet oo flunssamaisuus (kun kroppa koittaa taistella hi-virusta vastaan) eli jos flunssaa ei tuu niin voi jo pahimmalta huokaista helpotusta? Vaikka todella vihainen tällä hetkellä olen, toivon että poikkis ei saa mitään tautia. Vaikka en enää ikinä menisi hänen kanssa sänkyyn, mutta olkoot vain mun menettäminen hänen petttämisen hinta. Ei mikään hiv :-/ oon niin sekaisin täl hetkel et kirjotan ihme runomitalla... ap
Unoha kaikki mitä olet tässäkin ketjussa lukenut amfetamiinista, koska sillä ei ole merkitystä. Ko. Aine saattaa vaikuttaa omankin kokemuksen mukaan melko ennalta arvaamattomasti kokemattomiin käyttäjiin. Mutta kyse on nyt siitä, että oletko valmis antamaan pettämisen anteeksi? Eli näetkö pettämisessä lieventäviä asianhaaroja (tai onko se yleensäkkään asia josta ei voisi selvitä)? Tässä tapauksessa esim. Päihtymystilaa. Toiset ovat sitä mieltä, että se on kerrasta poikki oli selitys mikä tahansa ja sitten on niitä jotka antaa usia mahdollisuuksia yhdestä loputtomiin.. En itse ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa, joten mahdotonta sanoa miten itse toimisin. Tällä hetkellä ainakin uskon, että voisin antaa yhden känniasekoilun anteeksi ja tämäkin ainoastaan siitä syystä, että itselläni menee päihteiden käyttö helposti niin yli, etten ole enää lainkaan tietoinen puheistani saati teoistani ennen aamua.. Tosin tästä syystä pyrinkin välttämään päihteitä, alkoholia erityisesti.
Kertoo susta ap paljon ihmisenä jos haluat jatkaa pettäjä-pirinvetäjä-rattijuopon kanssa!!
Jätä poikaystävä. Tai ainAkin taukoa se 3 kk. Jos oikeesti haluaa olla vaan sun kanssa, niin odottaa sua. Sit näät kans jatkuuko muiden naisten kanssa pyöriminen vai ei. Ette taida olla kovin vanhoja vielä ? Mua on petetty ja voin taata että sitä ei pysty unohtamaan ikinä, vaikka antais anteeks niin sä tuut muistaa sen aina ja sun keho ja alitajunta on kokoajan varpaillaan jos pettäminen tapahtuu uudestaan. Plus sukupuolitaudit ja se, että tää tyttö jota poikaystäväsi pani voi olla nyt raskaana...
106 jatkaa
Vielä että oma poikaystävä (exä nykyään) petti myös ja lopulta myönsi, itki että ei halua erota jne. Rakastaa vain minua jne. No, pari kk ja petti uudestaan. Että ei se itkeminen mitään meinaa
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:18"]Ja av-mammojen mielestä on heti narkkari kun kerran on kokeillut :D
Amfetamiini ei varsinaisesti päätä sekoita ja hän tuskin on nukkunut. Laskuissa on tosi paha mieli ja itkettää, vaikka pettämistä ei olisi tapahtunutkaan. Että kovin paljoa en laittaisi painoa noille tunnereaktioille.
Mulle tuo rattijuoppous olisi myös aika kova pala ymmärtää.
[/quote]
niin ja esim. Jos kerran on murhannu ihmisen niin ei ole murhaaja? ??
[/quote]
Ja kerran alkoholia käyttänyt on alkoholisti? :D Urpo! Kylläpä vertauksen keksit.. Älykkyys oikein huokuu tekstistäsi.
Tollaista sekoilua en kyllä pystyisi anteeksi antamaan.
Mobiilin takia kappalejako ei toimi, pahoittelut.
No huumeet olis se ykkössyy miksen jatkaisi, pettäminen hyvä kakkonen.
voi ei, voimia sulle. pettäminen on ihan kauheeta ja tosi rankkaa..
Käyttikö ees kumia? Onko nyt kuppa ja kuus muuta ja lapsi tulossa? Jos oli tarpeeksi järjissään kumin laittaakseen niin turha väittää, ettei tajunnut mitä teki. Vetikö suoneen? Nyt sit on kaikki hivit ja hepatiitit ja herpekset. Kohta äpärälapsi soittelee ovikelloa ou jee!
Arvasin sun edellisen ketjun A loitusviestistä että on pettänyt. Sinänsä arvostettavaa että halusi olla rehellinen. Nyt mietit vaan pystytkö antamaan anteeksi ja voitko luottaa siihen että pettäminen ei toistu.
Mä en huumeista ensikertalaista passittais pois. Varsinkin kun hän vannoi ettei toista kertaa. Oon ite joskus muutaman kerran kokeillut pilveä, joten toi pettäminen on nyt se suurin asia :-/ meillä on myös ensi kuussa ulkomaanmatka, mitäköhän hittoa sille tehdään... ap
Ei käyttänyt kortsua, kysyin tätä itsekin. Ap
Ooksä tampereelta? Tuolla kutos kerroksessa on joku muikkeli kiljunut ja itkenyt ukkonsa takia lauantaista lähtien. Hirvee ulina. Ensin luulin sitä itsensä loukanneeksi koiraksi.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:01"]Arvasin sun edellisen ketjun A loitusviestistä että on pettänyt. Sinänsä arvostettavaa että halusi olla rehellinen. Nyt mietit vaan pystytkö antamaan anteeksi ja voitko luottaa siihen että pettäminen ei toistu.
[/quote]
Näin ainakin sen, että poikkis oli ihan rehellisesti rikki ja palasina :--/ ehkä halausin antaa toisen mahdollisuuden, mutten tosiaan tiedä pystynkö pääsemään tän asian yli. Tää koko juttu tuli niin puskista etten yhtään tiedä mitä ajatella. Oon aika sumussa koko ajan, ja tuntuu etten vieläkään kunnolla ymmärrä koko asiaa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:18"]Ja av-mammojen mielestä on heti narkkari kun kerran on kokeillut :D
Amfetamiini ei varsinaisesti päätä sekoita ja hän tuskin on nukkunut. Laskuissa on tosi paha mieli ja itkettää, vaikka pettämistä ei olisi tapahtunutkaan. Että kovin paljoa en laittaisi painoa noille tunnereaktioille.
Mulle tuo rattijuoppous olisi myös aika kova pala ymmärtää.
[/quote]
niin ja esim. Jos kerran on murhannu ihmisen niin ei ole murhaaja? ??